تعمیر پکیج بوتان جنوب تهران

تعمیر پکیج بوتان شمال تهران و غرب تهران و جنوب تهران
تعمیر پکیج بوتان شمال تهران و غرب تهران و جنوب تهران
مطالب مرتبط

تعمیر پکیج بوتان جنوب تهران و سایر مناطق، توسط متخصصینی انجام می شود که مدت هاست در نمایندگی های بوتان جنوب تهران مشغول به فعالیت هستند. تعمیر پکیج بوتان جنوب تهران برای افرادی مناسب است که می خواهند در کوتاهترین زمان ممکن پکیج بوتان خود را در این منطقه از تهران تعمیر و یا سرویس کنند. اکنون با “خدمت نت” برای تعمیر پکیج بوتان، دیگر نیازی به جستجوی تعمیرکار بوتان در جنوب تهران نخواهید داشت.

با توجه به گستره فعالیتی “خدمت نت” برای تعمیر پکیج بوتان در سراسر استان تهران، که جنوب تهران نیز بخشی از آن می باشد، دیگر نیازی به جستجوی تعمیر کار پکیج بوتان در جنوب تهران نیست.

چگونگی خدمات‌رسانی متخصصان جهت تعمیر پکیج بوتان جنوب تهران

وقتی که متخصصان تعمیر پکیج بوتان جنوب تهران به محل شما اعزام شد اقدم به بررسی و چکاب کلی مراحل کار شما کرده بعد از انجام یک چکاب کلی میزان خرابی و حدود هزینه تعمیرپکیج را به شما اعلام خواهد کرد، تا شما بتوانید با بررسی و برآورد هزینه تصمیم بر تعمیر کردن آن بگیرید و با توجه به این مورد که تعمیر پکیج بوتان جنوب تهران به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به تعمیر و سرویس پکیج بوتان جنوب تهران می‌کنند، مطمئناً بهتر از هر تعمیرکار دیگری به نقاط ضعف و مشکلات احتمالی آشنایی دارند و در کمترین زمان ممکن مشکل را حل خواهند کرد و علاوه بر تحمیل نکردن هزینه اضافی قادر خواهند بود که قطعات پکیج بوتان را تعمیر کرده، تا اینکه آن را تعویض کنند تا شما بتوانید همچنان از قطعات اصل و شرکتی محصولتان استفاده کنید.

نکته : در ضمن مجموعه خدمت نت در رابطه با تعمیر پکیج بوتان جنوب تهران امکاناتی از قبیل : کارشناسی و برآورد قیمت در جنوب تهران را برای مشترکین خود در جنوب تهران به‌صورت رایگان فراهم کرده است.لذا کاربر با خیال راحت می‌تواند ثبت سفارش کند و از خدمات انجام‌شده لذت ببرد.

صدای زیاد پکیج و سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ در خدمت نت

عنایت داشته باشید که مجموعه خدمت نت، مواردی چون: کارشناسی و برآورد قیمت را برای مشترکین تعمیر پکیج بوتان شرق تهران و نیز در تمامی مناطق استان تهران را به‌صورت رایگان فراهم کرده است.لذا کاربر با خیال راحت می‌تواند ثبت سفارش کند و از خدمات انجام‌شده لذت ببرد.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

مراحل مورد نیاز جهت سرویس و یا تعمیر پکیج بوتان جنوب تهران

تعمیر پکیج بوتان توسط متخصصین مجموعه‌ی خدمت نت شامل برخی مراحل است که در ادامه و به جهت آشنایی شما عزیزان، توضیحات مختصری را بیان خواهیم نمود.

نخستین مرحله برای تعمیر پکیج بوتان شناسایی عیب دستگاه است

همانطور که پیشتر نیز در مقاله «تعمیر پکیج بوتان شرق تهران» اشاره شد، در تعمیر پکیج بوتان، عوامل داخلی یا خارجی متعددی تاثیر گذار است، که می‌توانید با شناسایی کد های خطا آنها را شناسایی کنید. البته ناگفته نماند که پی بردن به این کدهای خطا، بستگی مدل دستگاهی دارد که از آن استفاده می‌کنید.

با توجه به متفاوت بودن مدل های پکیج بوتان، و اینکه همین تفاوت می‌تواند عامل مهمی در عیب‌یابی پکیج باشد، در ادامه قصد داریم به معرفی مختصر برخی از مدل‌های پکیج بوتان بر اساس ۲ دسته کلی (دارای نمایشگر و بدون نمایشگر) بپردازیم، تا شما عزیزان با تفاوت‌های هر یک از مدل‌های این پکیج بیشتر آشنا شوید.

کد خطاهای پکیج‌های دارای نمایشگر بوتان (مدل پرلا  و مدل ورونا)

در پکیج‌هایی که دارای نمایشگر هستند، کدهای خطا، در قالب یک حرف انگلیسی و یک عدد بر روی نمایشگر نمایان می‌گردد. در ادامه به معنا و مفهوم برخی از این کدهای خطا در پکیج‌های بوتان اشاره‌ای مختصر خواهیم داشت.

کد E01 = عدم تشکیل شعله

کد E02 = قطعی یا خرابی کلید حرارتی

کد E03 = ایرادات پرشر دود، مجموعه فن، ترموستات دود یا خرابی برد

کد E04 = عدم وجود فشار آب در مدار گرمایش

کد E06 = قطعی NTC آبگرم مصرفی

کد E07 = قطعی NTC گرمایش

کد E09 = عدم گردش اب ، خرابی پمپ ، رسوب یا خرابی برد

کد E11 = حس شدن شعله قبل از ارسال فرمان برد به شیر گاز

کد ADJ = تنظیم الکتریکی حداقل و حداکثر دمای گرمایش

پیشتر ما در مقاله‌ای تحت عنوان «راهنمای گام به گام پکیج بوتان مدل ورونا ، پرلا و پارما» در قالب متن و نیز به صورت ویدئویی آموزش رفع خطاهای مربوط به کدهای بالا پرداخته ایم. جهت اطلاع از نحوه‌ی رفه کدهای خطا، نگاهی به مقاله مذکور بیندازید.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

کد خطاهای پکیج‌های بدون نمایشگر بوتان (مدل کالدا و مدل اپتیما)

در پکیج‌هایی که دارای نمایشگر نیستند، کدهای خطا، بر اساس نمایان شدن برخی از چراغ‌های چشمک زن مشخص می‌گردد. در ادامه به معنا و مفهوم هر یک از این چراغ‌های چشمک زن در پکیج‌های بوتان اشاره‌ای مختصر خواهیم داشت.

رنگ سبز

سبز ثابت روشن :  مشعل روشن است و پکیج به طور منظم کار می کند.
سبز چشمک زن :۱ثانیه روشن – ۵ثانیه خاموش :  شعله وجود ندارد و دستگاه در حالت آماده بکار است .
۰٫۵ثانیه روشن – ۰٫۵ ثانیه خاموش : به علت رسیدن دمای اب به دمای تنطیمی یا بروز اشکال در عملکرد دستگاه مشعل موقتا خاموش و سیستم های داخلی نیز در انتظار فراهم شدن شرایط لازم برای کارکرد عادی می باشند.اگر از زمان انتظار حداکثر ۱۰ دقیقه بگذرد و شرایط لازم فراهم نگردد با فعال شدن سیستم ایمنی دستگاه قفل شده و نمایشگر به رنگ قرمز در می اید.
چشمک زن سریع : چنانچه دستگه تنطیم دمای دمای مدار گرمایش را در محدوده ای قرار دهید که با نقاط پررنگتر مشخص شده است (از۵۵ تا ۶۵ درجه سانتیگراد) سیستم کنترل خودکار گرمایش محیط طبق دمای تنطیمی ترموستات اتاقی فعال می شود و به طور اتوماتیک درجه حرارت آب مدار گرمایش و گرمایش محیط را تنطیم می نماید . توجه کنید که وضعیت چشمک زدن سریع تنها برای لحظه ای کوتاه رخ می دهد و خیلی زود به وضعیت قبلی خود باز می گردد.

رنگ قرمز

قرمز ثابت روشن : در صورت بروز اشکال در عملکرد دستگاه با به کار افتادن یکی از سیستم های کنترلی یا ایمنی نظیر روشن نشدن مشعل یا عدم عملکرد جرقه زن ، فعال شدن کلید ایمنی دودکش و یا کلید ایمنی حداقل فشار آب و یا وجود مشکلی در سنسور مدار گرمایش این چراغ به رنگ قرمز در می اید.
قرمز چشمک زن : در این حالت کلید حرارتی محدودکننده دما فعال شده است.

رنگ زرد

زرد ثابت روشن : دستگاه به طور منظم کار می کند ولی قادر به کنترل دمای آب مصرفی نیست این نشان می دهد که در سنسور آب گرم مصرفی مشکلی وجود دارد.

پیشتر ما در مقاله‌ای تحت عنوان «آموزش مرحله به مرحله راه اندازی پکیج دیواری بوتان مدل کالدا ونزیا و اپتیما» به آموزش رفع خطاهای مربوط به کدهای بالا پرداخته‌ایم. جهت اطلاع از نحوه‌ی رفه کدهای خطا، نگاهی به مقاله مذکور بیندازید.

دومین گام تعیین زمان و هزینه تقریبی تعمیر پکیج بوتان می باشد

سومین گام تعمیر پکیج بوتان شروع می شود

گام چهارم تست و راه اندازی پکیج بوتان می باشد

پیشتر ما در مقاله‌ای تحت عنوان «تعمیر پکیج بوتان شرق تهران» در خصوص مراحل دوم، سوم و چهارم تعمیر پکیج‌ها توضیحاتی را بیان نموده‌ایم که در صورت تمایل می‌توانید نگاهی به مقاله مذکور بیندازید.

261344 large %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA %D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84 %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA %D9%81%D9%86%DB%8C %D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1 %D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C %D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9 %D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC %D8%AF%D8%B1 %D8%B4%D8%B1%D9%82 %D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

پاسخ به چند سوال متداول در خصوص تعمیر پکیج بوتان جنوب تهران

صدای زیاد پکیج بوتان ناشی از چیست؟

صدا دادن پکیج می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اطلاع از این دلایل بدون شک کمک زیادی به رفع مشکلات ایجاد شده در پکیج و خلاصی از صدای زیاد آن خواهد نمود. در ادامه ما تلاش نموده به بررسی موارد احتمالی خرابی پکیج که سبب اطلاع شما از صدای ایجاد شده توسط پکیج گردیده بپردازیم و برای هر یک از آن ها نیز چاره ای عنوان خواهیم نمود.

دلایلی که سبب صدای زیاد پکیج دیواری بوتان خواهد شد:

  • تنظیم نبودن شیر برقی گاز دستگاه
  • هوا گرفتگی مدار گرمایش دستگاه
  • رسوب گرفتگی مدار و مبدل های حرارتی
  • خراب بودن پمپ آب
  • وجود مشکلی در سنسورهای حرارتی
  • کثیفی یا خرابی فن در پکیج های فن دار
  • خرابی مبدل اصلی

راهکار:

  • اقدام به هواگیری مبدل
  • تنظیم نمودن شیر برقی گاز دستگاه
  • از بین بردن رسوب مدار و مبدل های حرارتی
  • بررسی NTC ها
  • چک کردن پمپ سیرکوله
  • اقدام به نصب فیلتر مناسب در مسیر برگشت آب گرمایش رادیاتورها
  • سرویس و تعویض فن پکیج
  • تعویض مبدل حرارتی

چه چیزی باعث انفجاری روشن شدن پکیج دیواری بوتان خواهد شد؟

برخی مواقع روشن شدن پکیج شوفاژ به صورت انفجاری بوده و با صدای زیادی همراه است. در این شرایط ممکن بوده این مشکل بر اثر حداکثری بودن میزان فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج،  تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر، شکیستگی الکترود جرقه و کابل مربوط به آن، خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج، گرفتگی دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب اتفاق افتاده باشد.

راهکار:

  • اقدام به بررسی شیر برقی گاز دستگاه پکیج
  • تنظیم ساختن فاصله الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر
  • چک کردن نشتی الکتریکی و شکستگی بدنه الکترود جرقه و کابل مربوط به آن و ترانس جرقه
  • بررسی مشکل گرفتگی دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب

دلیل صدای تق تق در پکیج شوفاژ چیست؟

یکی از متداول ترین صداهای خارج شده از پکیج صدایی مثل تق تق می باشد. این صدا ممکن بوده بر اثر دلایل مختلفی به وجود آید. هر یک از مواردی که سبب به وجود آمدن صدای این چنینی از پکیج شده بایستی کاملا بررسی و رفع گردند. توصیه می شود به محض متوجه شدن این صدا، به دنبال علت آن گشته و این موضوع را با تعمیرکاری در میان بگذارید. البته در صورتی که به کارهای فنی آشنایی نداشته تنها کافی است که به تعمیرکار بگویید که پکیج چنین صدایی دارد، تعمیرکار خود به بررسی مشکل پرداخته و مشکل به وجود آمده را به خوبی عیب یابی خواهد نمود.

به طور کلی این صدا ناشی از دلایل زیر می باشد:

  • خرابی سوئیچ فشار
  • خراب شدن پمپ اصلی پکیج
  • خراب شدن شیر اطمینان و هوا گرفتگی پکیج
  • رسوب گرفتگی مبدل
  • بروز مشکلی در لوله کشی رادیاتورها
  • خرابی مبدل اصلی

هر یک از موارد ذکر شده خود به تنهایی توانسته مشکل تق تق صدا نمودن پکیج را باعث شود. از این رو در صورت مواجهه با این مشکل چنانچه خود قادر به عیب یابی بوده و در صورتی که علت سطحی باشد به راحتی می توانید نسبت به حل مشکل اقدام نمایید. البته در صورتی که برای حل مشکل نیاز بوده که قطعه ای را تعویض کرده توصیه می شود حتما برای این کار از یک تعمیرکار کمک بگیرید.


چرا پکیج شوفاژ صدای جیرینگ جیرینگ می دهد؟

یکی دیگر از صداهایی که ممکن است گاهی اوقات از پکیج شنیده شود صدای جیرینگ جیرینگ می باشد. در صورتی که صدای شبیه به جیرینگ یا حتی بنگ از پکیج به گوش برسد مشکل ناشی از بخار در لوله ها است. این صدا بیشتر از سوی رادیاتورها بوده و این مشکل به این معنا بوده که آب جاری در لوله ها به طرف رادیاتور، زیاد از حد گرم بوده و به همین دلیل آب بخار خواهد شد. این بخار در بخشی از لوله ها گیر کرده و باعث اختلال در روند حرکت سیال خواهد.

از نکات مهم در رابطه با استفاده از پکیج این بوده که دما نباید آن قدر افزایش یافته که منجر به تبخیر آب جاری در لوله ها شود و در واقع نبایستی آب به شکل بخار به درون لوله ها راه پیدا کند. از این رو بخار به وجود آمده ممکن است در بخشی از لوله ها گیر کرده و مشکل به وجود آورد.

در صورت صدا دادن پکیج و چنانچه فکر می کنید این مشکل به دلیل گیر کردن بخار در بخشی از پکیج بوده، اگر امکان جابجایی پکیج وجود داشته رادیاتور را از یک طرف بلند نموده تا شیب پیدا نماید. با این کار احتمالا دیگر صدای پکیج به گوش نخواهد رسید. اما در صورت عدم رفع مشکل توصیه می شود این موضوع را با یک تعمیرکار در میان بگذارید.

چه عاملی باعث ایجاد صدای سوت در پکیج و رادیاتورها خواهد شد؟

در صورتی که از پکیج صدایی مانند جیر جیر به گوش شما رسیده ممکن است مشکل از دریچه هوا در رادیاتور باشد. به طور کلی در هر رادیاتور، دریچه هوا به لوله پایینی اتصال داده می شود. پیش از هر کاری اقدام به بستن شیر ترموستات مربوطه نموده و جهت تعویض این دریچه اقدام به خرید دریچه هوایی از یک برند معتبر و نیز تعویض دریچه نمایید. البته پس از تعویض دریچه نیز باید آن بخش را با تفلون و موادی دیگر آب بندی نمایید.

در نظر داشته باشید که آب خارج شده از رادیاتور در زمان تعویض دریچه هوا، گرم و حتی گاهی اوقات جوش می باشد. از این رو مواظب باشید که نسوزید. علاوه بر آن حدالمقدور از وارد کردن فشار به بخش های گوناگون لوله پایینی رادیاتور خودداری نمایید. این صدا به طور معمول از رادیاتور به گوش رسیده و به ندرت صدای به گوش رسیده از پکیج مانند سوت یا جیر جیر خواهد بود.

حرف آخر: جانب احتیاط را رعایت کنید.

توصیه می شود حتما جهت تعمیر پکیج یا رادیاتور در هنگام صدا دادن پکیج دقت خود را بالا ببرید. در نظر داشته باشید که به غیر از مشکلاتی که در کمین رادیاتورها یا پکیج بوده ممکن است دست شما نیز سوخته و یا این که منزل خیلی کثیف شود.

از این رو  در صورت عدم برخورداری از دانش فنی کافی توصیه می شود از یک فرد متخصص برای انجام این کار کمک بگیرید، تیم تخصصی ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای حل کلیه مشکلات مربوط به پکیج دیواری بوده و در صورت تماس با ما،  نیروهای کاربلد ما در کمترین زمان ممکن با حضور در محل اقدام به حل مشکلات شما خواهند نمود.

چرا خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از ۲ دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در ۲ بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این ۲ دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.
مطالب مرتبط

2 Responses

  1. من توصیه می کنم به هم اگر دنبال تعمیرکار پکیج بوتان هستید، حتماً از استفاده کنید که خدماتشون حرف نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.