بازسازی و تعمیر کابینت آشپزخانه و کمد ديواری

بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری
بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری
مطالب مرتبط

این روزها راهکارهای بسیار متنوعی جهت بازسازی و ترمیم بخش‌های مختلف آشپزخانه وجود دارد، و از همین رو ما در مجموعه خدمت نت قصد داریم تا در این مقاله راهکارهایی ساده و کاربردی را در این رابطه و به خصوص در مورد بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری و … با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

چنانچه کابینت‌ها و کمدهای خانه شما دیگر قدیمی شده و فکر می‌کنید در دکوراسیون داخلی خانه شما تأثیر منفی داشته و از طرفی نیز بودجه و زمان شما برای ایجاد تغییر محدود بوده، شما می‌توانید با ایجاد تغییراتی در  کابینت‌ها و کمدهاي قديمي خانه خود یک تغییر و تحول اساسی در آشپزخانه خود ایجاد نموده و آن را نو و شیک نمایید.

در ادامه راهکارهایی کم‌هزینه جهت ایجاد تغییراتی ظاهری در کابينت و يا کمد دیواری‌های قدیمی منزل به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود.

بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری

راهکارهایی ساده برای بازسازی و تعمیر کابینت آشپزخانه و کمد ديواری

تعویض روکش‌های قدیمی

یکی از قدیمی‌ترین و البته کاربردی‌ترین راه‌ها جهت بازسازی و ایجاد تغییر در دکوراسیون آشپزخانه (بازسازی و تعمیر کابینت و …) اقدام به تعویض روکش کابینت و یا کمد دیواری‌ها می‌باشد. برای این کار شما توانسته درب‌های کابينت آشپزخانه يا کمد ديواري را عوض نموده و این بار از مواد و رنگی جدید برای آن‌ها بهره بگیرید. چنانچه تمایلی به‌صرف هزینه و زمان زیادی ندارید تنها رنگ کردن کابینت یا کمد دیواری‌ها نیز می‌تواند تأثیر مثبتی در تغییر آن‌ها داشته باشد. بی‌شک این کار باعث دگرگون شدن نمای آشپزخانه شده و البته بودجه چندانی را نیز از شما طلب نخواهد نمود.

بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری

تعویض دستگیره‌ها

در نظر گرفتن دستگیره‌های جدید برای کابینت‌ها و کمد دیواری‌ها نیز می‌تواند راهکاری مثبت برای بازسازی آشپزخانه به شمار آید. شاید فکر کنید که تغییر دستگیره‌ها چندان به چشم نیامده اما گفتنی است که همین تغییر کوچک نیز می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی در بازسازی آشپزخانه (بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری و …)شما داشته باشد.

این شیوه هزینه زیادی نیاز نداشته و البته خیلی سریع انجام خواهد شد. برای این کار تنها کافی بوده شما چند ساعت از وقت خود را به آن اختصاص دهید. استفاده از دستگیره‌های مخفی برای درب کابینت‌ها نیز می‌تواند ایده جذاب و زیبایی به نظر برسد.

بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری

زدن اسپری

یکی دیگر از راهکارها جهت ایجاد تغییر در کابينت آشپزخانه يا کمد ديواري خانه، رنگ کردن دستگیره‌ها به کمک اسپری رنگ می‌باشد. این کار بسیار ساده و البته کم‌خرج بوده و تنها نکته‌ای که بایستی رعایت شود این است که از رنگ باکیفیت و متناسب با فلز استفاده‌شده و کار را نیز با دقت و بدون زدگی پیش ببرید تا شاهد رنگی یکدست و زیبا برای دستگیره‌ها باشید. با در نظرگیری رنگ کابینت آشپزخانه این امکان برای شما وجود داشته رنگی هماهنگ با آن‌ها را از بین رنگ‌های مشکي مات، مسي، برنزي و طلايي برای دستگیره‌ها انتخاب نمایید.

بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری


برداشتن درب‌ها

یکی از کارهای نو در جهت بازسازی آشپزخانه (بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری و …) برداشتن درب بعضی از کابینت‌ها و تبدیل آن‌ها به قفسه می‌باشد. شاید در ابتدا نسبت به انجام این کار تردید داشته باشید اما قطعاً با پیاده‌سازی آن با یک آشپزخانه مدرن و زیبارو به رو خواهید شد. این کار باعث شادتر و نیز روشن‌تر شدن فضای آشپزخانه شده و شما می‌توانید با استفاده از ظرف‌های دکوری و رنگ‌رنگی آشپزخانه را از پیش جذاب‌تر سازید. این کار باعث دسترسی راحت‌تر به ظروف نیز خواهد شد. چنانچه مایل به برداشتن درب تمامی کابینت‌ها نبوده می‌توانید تنها درب یکی از کابینت‌ها را برداشته و پیشنهاد می‌شود کابینت بالای سینک و یا اجاق‌گاز را برای این کار انتخاب کنید.

بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری


بیرون آوردن کابینت‌ها و کمد دیواری‌ها از حالت ساده اولیه

در صورت ساده و مسطح بودن درب کابینت و یا کمد دیواری شما این امکان را داشته تا برای ایجاد تغییر در آن‌ها بر روی درب‌ها کنده‌کاری کنید. و یا حتی می‌توانید تاجی را برای بخش بالایی کابینت‌ها در نظر بگیرید. در تصاویری که در بالا آورده شده است به‌خوبی این تغییرات قابل‌مشاهده می‌باشد.

بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری


بهره‌گیری از فضاهای بلااستفاده کابينت آشپزخانه

چنانچه بین کابینت‌های بالایی و سقف فاصله نسبتاً زیادی وجود داشته شما می‌توانید در آن بخش‌ها نیز کابینت و یا شلف دیواری استفاده نمایید، این کار علاوه بر تغییر آرایه‌گری آشپزخانه باعث شده فضای بیشتری نیز برای قرار دادن وسایل در اختیار داشته باشید.
گفتنی است که برای کلیه تغییرات ذکرشده شما ابتدا بایستی به سبک آشپزخانه خود نگاهی بیندازید. در صورت علاقه‌مند بودن به کابینت‌های مدرن نظیرهای گلاس، ملامينه و… استفاده از روش‌های گذاشتن تاج و یا کنده‌کاری به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود.

بازسازی و تعمیر کابینت، کمد دیواری


اما برای کابینت‌های کلاسیک نظیر کابینت‌های ممبران، وکيوم و… مواردی چون تاج، کنده‌کاری، ويترين شیشه‌ای و… می‌تواند به زیباتر شدن آن‌ها کمک نماید. چراکه این موارد مختص این‌گونه کابینت‌ها می‌باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 7 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.