کولر گازی دایکین

کولر گازی و اسپلیت دایکین
کولر گازی و اسپلیت دایکین
مطالب مرتبط

 

کولر گازی دایکین یا اسپلیت دایکین، یکی دیگر از مارک یا برندهای کولر گازی موجود در ایران است که ما در مجموعه خدمت نت در سلسله مقالات مربوط به معرفی کولرهای گازی و در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

کمپانی سازنده دایکین (DAIKIN) در تولید سیستم های تهویه مطبوع، سعی کرده است تا به طور کامل نیاز تمامی مخاطبان خود را برآورده سازد. بر همین اساس دارای تمامی سیستم های تهویه مطبوع می‌باشد، مثل :

  • داکت اسپلیت
  • اسپلیت کاستی
  • سیستم VRF (نسل پیشرفته‌ای از سیستم‌های مولتی اسپلیت است)
  • کولر گازی

ما در این مقاله قصد داریم تا به طور مفصل به بررسی امکانات کولر گازی های اینورتر دایکین (اسپلیت دایکین) بپردازیم. چنانچه شما هم از کولرگازی دایکین استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنم با این مقاله همراه باشید، چون ما در این مقاله سعی خواهیم داشت تا تمامی امکانات موجود را مورد بررسی قرار دهیم.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر کولر گازی از تعرفه تعمیرات کولر گازی دایکین آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه در خصوص کولر گازی دایکین (اسپلیت دایکین) نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

امکانات کولر گازی اینورتر دایکین در یک نگاه

اینورتر بودن این کولر گازی یعنی اینکه این کولر از نظر مصرف انرژی در بهترین حالت ممکن قرار دارد. کولر گازی های اینورتر دایکین، دارای رده مصرف انرژی A هستند و این خبر خوشی برای دارندگان این مدل از کولر گازی است. همچنین استفاده از گاز R410A نشان از توجه سازندگان به سلامت محیط‌زیست است.

سازندگان کولر گازی دایکین (DAIKIN)، مدل‌های مختلفی از کولرهای دارای تکنولوژی اینورتر را روانه بازار کرده‌اند که ما اصلاً در این مقاله قصد پرداختن به مدل خاصی را نداریم و شما می‌توانید با جستجو در اینترنت، با انواع مدل‌های این کولرهای گازی آشنا شوید. ما در این مقاله می‌خواهیم تا به بیان قابلیت های مشترک این کولرها و خدماتی که به دارندگان خود ارائه می‌کنند بپردازیم.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

برخی از امکانات کولرهای گازی اینورتر دایکین

کولر گازی دایکین (اسپلیت دایکین)، دارای قابلیت ها و ویژگی ها فراوانی است که شاید ذکر کردن برخی از  آن‌ها اصلاً نیاز استفاده کنندگان نباشد، مانند اطلاعات فنی. ما در اینجا به معرفی امکاناتی می‌پردازیم که افرادی که از این دستگاه ها استفاده می‌نمایند، بتوانند استفاده حداکثری از امکانات آن ببرند.

 

  • حالت آماده بکار بودن : در این کولرها، برعکس کولرهای گازی با موتور معمولی که پس از رسیدن به دمای مطلوبی که کاربر تنظیم کرده است، یکباره خاموش می‌شود، پس از رسیدن دمای محیط به دمای مطلوب، دستگاه خاموش نمی‌شود، بلکه به حالت استندبای (Standby) یا آماده بکار می‌رود.

وجود چنین حالتی دارای دو مزیت است:

  • جلوگیری از استهلاک و افزایش طول عمر دستگاه به دلیل خاموش نشدن های مکرر
  • کاهش مصرف انرژی به میزان 80 درصد

 

  • کاهش مصرف انرژی : شرکت دایکین (DAIKIN) مدعی شده است که به دلیل بهره‌گیری از تکنولوژی جدید کمپرسور این دستگاه ها که از نوع Dc inverter است تا 70 درصد مصرف برق شما را کاهش می‌دهد.
  • حالت خواب (SLEEP) : با فعال کردن این حالت در کولر گازی دایکین (اسپلیت دایکین)، این ویژگی فعال می‌گردد که هر یک ساعت، میزان دما به مقدار 1 درجه تغییر پیدا کند. یعنی اگر کولر در حالت سرمایشی باشد، هر یک ساعت 1 درجه سرمایش اضافه می‌شود. یعنی اگر در زمان فعال کردن حالت خواب، میزان سرمایش دستگاه 20 باشد، 2 ساعت بعد، دما 22 درجه خواهد شد. همچنین در حالت گرمایش نیز، این حالت فعال خواهد بود. یعنی هر یک ساعت، 1 درجه میزان گرما را افزایش می‌دهد. این عمل افزایش دما، تا 4 درجه امکان‌پذیری است.
  • دارای هر دو حالت سرمایش و گرمایش : این کولرها دارای هر دو حالت سرمایش و گرمایش است که شما با توجه به نیازتان و در فصول خاص می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.
  • دارای فیلتر تصفیه هوا : وجود این فیلتر باعث می‌گردد تا باکتری‌ها و ذرات معلق در فضا، به طور کامل از بین بروند. به بیانی این فیلترها با تولید مقدار بسیار زیادی یون، نسبت به از بین بردن ویروس ها ، باکتری و بوی بد محیط اقدام می‌کنند.
  • حالت هدایت باد (SWING) : حالت Swing در کولر گازی دایکین (اسپلیت دایکین) حاکی از وجود پره های متحرک در کولر گازی است. با فعال کردن این حالت، پره ها به سمت بالا و پایین حرکت می‌کنند و باد تولید شده را به کل محیط هدایت می‌کنند. این حالت در کولرهای گازی دایکین به قابلیت آسایش نیز معروف است.
کولر گازی دایکین و اسپلیت دایکین

زیرا این قابلیت باعث می‌گردد تا بتوان به راحتی نحوه پرتاپ هوای گرم یا سرد را  به‌صورت غیر مستقیم و بدون برخورد با افراد حاضر در محیط تنظیم نمود. وجود چنین قابلیتی می‌تواند باعث ایجاد دمای مطلوب در محیط و آسایش افراد گردد.

  • زمان‌بندی (TIMER) : یکی دیگر از قابلیت های موجود در کولر گازی های دایکین (DAIKIN)، وجود امکانی برای زمان‌بندی خاموش یا روشن شدن اتوماتیک دستگاه است. این قابلیت در تمامی کولرهای گازی، از قابلیت های پر کاربرد به حساب می‌آید.
  • کم صدا : وجود تکنولوژی اینورتر و نیز بهره‌گیری از کمپرسور نسل جدید ، این ویژگی را به کولر گازی دایکین (اسپلیت دایکین) داده است تا صدای کمی داشته باشد. بر اساس ادعای سازندگان صدای تولیدی حدود 19 دسی‌بل است ، این صدای کم، باعث شده است تا برخی مدل‌های اینورتر نسل جدید دایکین، به کم صداترین کولرهای جهان معروف شوند.
  • مجهز به سیستم Wi-Fi : کولر گازی تک الکتریک (اسپلیت تک الکتریک) مجهز به سیستم وای فای wi-fi می‌باشد. شما برای استفاده از این قابلیت ویژه، می‌بایست اپلیکیشن مخصوص را بر روی تلفن همراه ( تلفن های هوشمند) نصب کنید. سپس از طریق سیستم وای فای wi-fi می‌توانید زمان خاموش یا روشن شدن کولر گازی را به سادگی تنظیم نمایید. این دستگاه ها قابلیت اتصال به (BMS) یا همان شبکه ی هوشمند خانگی را داراست.
  • حالت سرمایش سریع (TURBO) : حالت سرمایش سریع، قابلیتی است که با فعال کردن آن کولر گازی دایکین (اسپلیت دایکین) با حداکثر سرعت شروع به کار می‌کند و کل فضای موجود را در مدت زمانی کمتر از 20 دقیقه به دمای مورد نظر می‌رساند.
  • مجهز به تکنولوژی چشم لیزری : وجود چنین تکنولوژی باعث می‌گردد تا این کولرها تشخیص دهند آیا افراد در محیطی که کولر گازی روشن است حضور دارند یا خیر، در صورت تشخیص عدم وجود افراد در محیط، دستگاه به حالت به حالت استندبای (Standby) یا آماده بکار می‌رود.
  • دارای تنظیمات حالت MODE : این کولرها دارای این قابلیت هستند که با تنظیم شما، در یکی از حالت های زیر کار کنند.
  • AUTO ( خودکار )
  • FAN ( باد زدن )
  • COOl ( سرد )
  • HEAT ( گرم )
  • DRY (خشک)
  • قابلیت i FEEL : از این قابلیت برای نمایش میزان دمای محیط و هم چنین میزان دمایی که برای دستگاه تنظیم کرده‌ایم به کار می‌رود. زمانی که ما از طریق ریموت کنترل، دکمه i FEEL را بزنیم، بر روی نمایشگر پنل، دمای محیط را نمایش می دهد و زمانی که این قابلیت لغو شود، دمای تنظیم شده بر روی نمایشگر نشان داده خواهد شد.

این قابلیت زمانی که ما حالت MODE را روی fan قرار دهیم، غیرفعال خواهد بود.

  • دارای حالت تنظیم فن : شما می‌توانید با تنظیم سرعت فن میزان حجم جریان هوای خروجی از کولر گازی دایکین را به دلخواه و بر اساس نیازتان در چهار حالت قرار دهید:
  • خودکار
  • حالت کم
  • حالت متوسط
  • حالت زیاد
  • و…

 

کلام تکمیلی : کولرگازی دایکین، دارای امکانات دیگری نیز می‌باشد ( ریموت کنترل ، وجود فین های طلایی و … )،  اما ما در معرفی امکانات، به بیان مواردی پرداختیم که در اصل ویژگی های برجسته محسوب می‌گردد.

چنانچه در خصوص کولر گازی دایکین (اسپلیت دایکین) نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.