چگونه پکیج ایران رادیاتور را تابستانه کنیم

چگونه پکیج ایران رادیاتور را تابستانه کنیم
چگونه پکیج ایران رادیاتور را تابستانه کنیم
مطالب مرتبط

پکیج ها با توجه به فصول ساد نیاز است تا تغییر حالت داده شوند. دلیل چنین امری این است که بتوان از تمامی امکانات موجود در آن ها و با توجه به نیاز خود استفاده کنیم. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص اینکه چگونه پکیج ایران رادیاتور را تابستانه کنیم مطالبی را با شما در میان بگذاریم.

اما واقعیت این است که با توجه به تنوع در مدل های پکیج ایران رادیاتور، ممکن است تغییر حالت هر یک از این پکیج ها مقداری با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

زمانی که در خصوص این سوال که چگونه پکیج ایران رادیاتور ا تابستانه کنیم سخن می گوییم، ممکن است این سوال پیش آید که پکیج ها دارای چه حالت هایی هستند؟ در پاسخ باید گفت که پکیج ها به طور کلی دارای 3 حالت هستند که در ادامه ابتدا توضیحاتی را در خصوص هر یک از این حالتها بیان خواهیم کرد و سپس نحوه تابستانه کردن چند مدل از پکیج های ایران رادیاتور را به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

انواع حالت های پکیج

پکیج‌ها  فارغ اینک چه برند یا مدلی هستند، از نظر کلی دارای 3 حالت می باشند :

حالت خاموش

این حالت به خودی خود کاملا مشخص است. حالت خاموش یعنی اینکه فعالیت پکیج ها کاملا متوقف است.

حالت زمستانه

در حالت زمستانه پکیج علاوه بر اینکه آب مصرفی مورد نیاز را بر اساس دمای تنظیم شده گرم می کند، نسبت به تامین آب گرم مورد نیاز رادیاتورها نیز افدام می کند. با توجه به اینکه پکیج ها در حالت زمستانه علاوه بر اینکه وظیفه گرم کردن آب مصرفی را دارند، وظیفه تامین آب گرم رادیاورها را نیز عهده دار هستند، طبیعتا مصرف گاز آنها تقریبا 2 تا 4 برابر حالت تابستانه می باشد.

منظور از آب مصرفی، آبی است که در لوله ها در جریان است و جهت شستشو و استحمام مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می توان گفت که منظور اط آب مصرفی، آب قابل شرب می باشد.

حالت تابستانه

در حالت تابستانه بر خلاف حالات زمستانه، پکیج ها تنها آب مصرفی را گرم می کنند. از آنجایی که در این حالت سیستم  رادیاتورها قطع می باشد (خاموش می باشد)، طبیعتا مصرف گاز حدود یک چهارم حالت زمستانه می باشد.

نکته ای کلیدی در خصوص تابستانه کردن پکیج ایران رادیاتور

همانطور که اشاره شد، با توجه به تنوع در مدل های پکیج ایران رادیاتور، ممکن است تغییر حالت هر یک از این پکیج ها مقداری با یکدیگر تفاوت داشته باشند، اما به طور کلی نیاز است تا قبل از هر گونه اقدامی برای اینکه پکیج ایران رادیاتور را تابستانه کنیم، نیاز است تا یک نکته مهم را رعایت کنیم.

ما در ابتدا به بیان این نکته خواهیم پرداخت و سپس پاسخ این سوال را که « چگونه پکیج ایران رادیاتور ا تابستانه کنیم » با بیان توضیحاتی در خصوص مدل های M – E – ECO – B – BM – L  ، به طور کامل با شما در میان خواهیم گذاشت.

images 1

تنظیم بار پکیج شوفاژ

همیشه باید به خاطر داشت که عقربه فشار بار پکیج همیشه باید بین 1 تا 1.5 بار (bar)  قرار گیرد. این نکته در حهر دو حالت زمستانه و تابستانه بسیار حائز اهمیت است. تنظیم این عقربه به وسیله شیر پرکن انجام میگیرد.

شیر پرکن در پکیج های ایران رادیاتور معمولا در زیر دستگاه و سمت راست  قرار دارد. شیر پر کن به صورت یک شیر کوچک آبی رنگ پلاستیکی مشخص میشود که غالبا به صورت مورب از پکیج بیرون آمده است.

البته در مدلهای جدید، این شیر پرکن به رنگ سیاه و عمود از پکیج بیرون آمده است و در پشت شلنگ گاز دستگاه قرار دارد.

در پکیج های مدل آنالوگ کد خطای ۴۰-۷۰ و در پکیج های دیجیتال کدخطای E1 مربوط به افت فشار بار میشود. به جهت رفع افت فشار بار نیاز است تا شیر پرکن را بر خلاف عقربه های ساعت باز کنیم و زمانی که فشار بالا رفته و بین 1 تا 1.5 بار (bar)  قرار  گرفت، باید شیر پرکن را مجددا ببندیم.

چنانچه در این خصوص که چگونه پکیج ایران رادیاتور را تابستانه کنیم ، نياز به مشاوره داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

چگونه پکیج ایران رادیاتور را تابستانه کنیم

تابستانه کردن پکیج ایران رادیاتور در مدل L

تابستانه کردن پکیج ایران رادیاتور در مدل L

همانطور که در تصویر بالا مشخص است پکیج ایران رادیاتور مدل L دارای بخش های متعددی است که هر یک کاربردهای مختلفی دارند.

اما برای تابستانه کردن پکیج ایران رادیاتور مدل L نیاز است تا 2 مرحله بسیار ساده را انجام داد :

مرحله اول : ولوم سمت چپ را بر روی علامت خورشید قرار دهید. در این حالت دستگاه پکیج ایران رادیاتور روی حالت تابستانه می رود.

مرحله دوم : برای تنظیم میزان دمای آبگرم پکیج، نیاز است تا ولوم سمت راست را تنظیم و بر روی دمای دلخواه قرار دهید.

یادآوری : با توجه به نوع کارد پکیج ها در حالت تابستانه، ولوم وسط در حالت تابستانه غیرفعال می باشد.

تابستانه کردن پکیج ایران رادیاتور در مدل M – E – ECO – B – BM

تابستانه کردن پکیج ایران رادیاتور در مدل M - E - ECO - B - BM

مدلهای M – E – ECO – B – BM پکیج ایران رادیاتور، در واقع مدل های آنالوگ (غیر دیجیتال) به حساب می آیند. در مدل های آنالوگ، زمانی که خطایی در پکیج ها روی دهد، این خطا ها با روشن شدن چراغ ها (همانطور که در تصویر بالا مشخص است)، نوع خطا را نمایش می دهند.

ما در خصوص کدهای خطا در پکیج های آنالوگ ودیجیتال، در طی سلسله مقالاتی آموزشی به ببرسی معتبرترین پکیج های موجود در بازار ایران پرداخته ایم. برای مشاهده این مقالات تنها کافی است عنوان برند پکیج را در وب سایت مجموعه خدمت نت جستجو نمایید.

اما برای تابستانه کردن مدلهای M – E – ECO – B – BM پکیج ایران رادیاتور نیز نیاز است تا 2 مرحله بسیار ساده را انجام داد :

مرحله اول : ولوم سمت راست را بر روی حالت روشن قرار دهید تا دستگاه آماده کار شود.

مرحله دوم : برای تنظیم میزان دمای آبگرم پکیج، نیاز است تا ولوم وسط را که علامت شیر آب دارد، بر روی دمای دلخواه قرار دهید.

درباره پکیج ایران رادیاتور بیشتر بدانید

مجموعه خدمت در راستای ارائه‌ی آموزش‌های کاربردی، بسیاری از آموزش‌های مهم و کاربردی را در قالب ویدئو آماده سازی و منتشر نموده است. شما می توانید برای مشاهده‌ی برخی از این ویدئوها، نگاهی به صفحه‌ی رسمی خدمت نت در آپارات بیندازید.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 3 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.