عوامل موثر در طراحی کابینت ایرانی

تاثیر کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل
تاثیر کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل
مطالب مرتبط

در حالت کلی و در موضوع طراحی کابینت، انواع کابینت ایرانی در دو سبک مدرن و کلاسیک گروه‌بندی‌شده و در این دسته‌بندی عواملی چون جنس و مواد به‌کار رفته در ساخت کابینت دخیل نمی‌باشد.

در کابینت‌های کلاسیک، تزئینات، جزئیات و ریزه‌کاری‌های بیشتری مورداستفاده قرارگرفته و با حالت اشرافی گری که داشته در بیننده حال و هوای زمان‌های قدیم را تداعی و نمایی از یک زندگی پرزرق‌وبرق و اشرافی را به تصویر می‌کشد.

این در حالی است که کابینت‌های مدرن دارای حداقل تزئینات و جزئیات بوده و در برخی موارد حتی بدون دسته و هرگونه موارد تزئینی می‌باشند. به‌طورمعمول کابینت‌هایی که ساده و بدون تزئین بوده را کابینت مدرن می‌نامند.

آشپزخانه

عوامل مؤثر در طراحی کابینت ایرانی

در زمان سفارش کابینت ایرانی عواملی بسیار وجود داشته که ممکن است انتخاب شمارا تحت‌الشعاع قرار دهند، در ادامه برخی از این موارد را شرح خواهیم داد:

قیمت کابینت و بودجه در نظر گرفته از سوی شما

بی‌شک یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخاب کابینت ایرانی، قیمت تمام‌شده آن می‌باشد. مسلماً شما بایستی با توجه به بودجه در نظر گرفته خود دست به انتخاب کابینت بزنید.

  طراحی انجام‌شده بر روی درب کابینت‌ها

همان‌طور که می‌دانید درب کابینت‌ها تأثیر بسیار زیادی در زیبایی آن‌ها دارد. برای درب کابینت‌ها می‌توان طراحی‌ها و تزئینات مختلفی را انتخاب نمود و این موضوع کاملاً بستگی به انتخاب و سلیقه مشتری برمی‌گردد.

کوچک یا بزرگ بودن آشپزخانه

شما بایستی پیش از انتخاب نوع کابینت، اندازه آشپزخانه خود را در نظر داشته باشید. در صورت کوچک بودن آشپزخانه قطعاً انتخاب‌های شما نیز کمتر شده و شما به‌ناچار بایستی به لحاظ مواد، قیمت، رنگ و مدل کابینت در انتخاب کابینت ایرانی محدودیت‌هایی را متحمل گردید.

نورگیر و یا عدم نورگیر بودن آشپزخانه

از دیگر مواردی که بایستی در زمان انتخاب کابینت ایرانی به آن توجه شود میزان نورگیر بودن آَشپزخانه می‌باشد. در صورت کم بودن میزان نور در آشپزخانه شما، پیشنهاد می‌شود به سراغ  کابینت‌های رنگ‌های روشن و نیز باقابلیت بازتاب نور بیشتر بروید. علاوه بر آن بایستی به فکر یک سیستم نوردهی قوی در آشپزخانه خود باشید.

تناسب میان کابینت‌ها و دکوراسیون داخلی خانه

یک کابینت درزمانی در آشپزخانه و خانه شما جذابیت داشته که با سایر وسایل و دکوراسیون داخل خانه هماهنگ باشد. و درواقع اگر کابینت انتخابی شما با دکوراسیون داخلی خانه شما هارمونی نداشته باشد قطعاً حتی اگر از زیباترین و باکیفیت‌ترین کابینت‌ها نیز استفاده کنید به نتیجه ایده آلی نخواهید رسید. ازاین‌رو حتماً در زمان انتخاب کابینت دکور دیگر بخش‌های خانه و وسایل منزل را نیز مدنظر قرار دهید، در این زمان است که شما به یک‌خانه زیبا و جذاب دست خواهید یافت.

کابینت پلی گلاس

حرف آخر

این روزها دیگر هیچ آشپزخانه‌ای بدون کابینت نبوده و درواقع کابینت جزو جدایی‌ناپذیر خانه‌ها شده است چراکه صرف‌نظر از زیبایی آن، به‌خوبی قادر بوده تمامی لوازم آشپزخانه نظیر ظروف و مواد غذایی را در خود جای دهد. تنوع کابینت‌های ایرانی امروزه بسیار زیاد بوده و می‌توان در بین مدل‌های بومی، مدرن، و حتی غربی کابینتی مورد سلیقه خود و با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب نمایید.

چنانچه در خصوص عوامل موثر در طراحی کابینت ایرانی نياز به مشاوره و راهنمایی بیشتری دارید، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.