نحوه روشن کردن و راه اندازی پکیج دیواری گرم ایران و BAXI

سرویس و تعمیر پکیج گرم ایران و باکسی در خدمت نت
سرویس و تعمیر پکیج گرم ایران و باکسی در خدمت نت
مطالب مرتبط

پکیج دیواری گرم ایران در واقع همان پکیج باکسی ایتالیا می‌باشد. این دو پکیج از نظر قطعات به کار رفته در تولید آن‌ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آن‌ها در این است که پکیج دیواری گرم ایران، بر خلاف پکیج باکسی ، در داخل کشور مونتاژ می‌شود. به بیانی تولید و مونتاژ باکسی کاملا در ایتالیا صورت می‌گیرد، اما تولید قطعات پکیج دیواری گرم ایران در ایتالیا صورت می‌گیرد اما مونتاژ در داخل ایران.

سرویس و تعمیر پکیج گرم ایران و باکسی در خدمت نت

مجموعه خدمت نت با سال‌ها تجربه و فعالیت در زمینه سرویس و تعمیرات انواع مختلف برندهای پکیج، خدمات سرویس و تعمیر پکیج گرم ایران و BAXI را نیز توسط تکنسین‌های مجرب خود به دارندگان این مدل از پکیج ارائه می‌نماید.

در این مقاله قصد داریم تا بنا بر درخواست کاربران محترم وب سایت خدمت نت، به بیان نکاتی در خصوص نحوه راه اندازی پکیج گرم ایران یا باکسی مدل ECO3 و همچنین معرفی برخی از مهمترین کدهای خطا در این مدل از پکیج بپردازیم.

روشن كردن پكيج دیواری گرم ایران و BAXI

برای روشن كردن پكيج دیواری گرم ایران و BAXI مراحل زیر را به ترتیب پیش بروید :

  • برق مورد نياز دستگاه را تأمين كنيد. (دقت داشته باشید که از دوشاخه مناسب استفاده شده و نیز ورودى فاز و نول صحيح باشد)
  • ولوم انتخابگر را بچرخانيد تا روى حالت تابستان و يا زمستان قرار بگيرد (مطابق شكل زير)
  • آب گرم مصرفى(١) و حرارت مركزى (٢)را تنظيم كنيد تا مشعل اصلى روشن شود.

به منظور افزايش دما ولوم را در جهت ساعت و براى كم كردن در خلاف جهت بچرخانيد.

هنگام عملكرد در حالت تابستان، مشعل اصلى و پمپ فقط هنگاميكه آب گرم لازم باشد كار مى كنند.

سرویس و تعمیر پکیج گرم ایران و باکسی خدمت نت

توجه داشته باشید : در حین روشن كردن اوليه، تا زمانى  كه هواى موجود در لوله هاى گاز، خارج نشده است، ممكن است مشعل به سرعت روشن نشـود در اينصورت توصيه مى شود فرآيند احتراق را تكرار نماييد تا زمانى كه گاز به مشـعل برسـد و  ولـوم را در حالـت (R) بـه مـدت حـداقل ٢ ثانيـه نگهداريد .

سرویس و تعمیر پکیج گرم ایران و باکسی در تیم خدمت نت

تنظیم دمای آب گرم مصرفی

  • شير گاز با يك سيستم الكترونيكى تنظيم مدولار شعله همراه است كه بر مبناى تنظيمات دماى آب گرم مصـرفى(١) و مقـدار آب خروجـى از دستگاه ارتفاع شعله را تنظيم مينمايد.
  • اين سيستم الكتريكى دماى آب خروجى از پكيج را حتى زمانيكه مقدار كمى آب مصرف ميشود، ثابت نگه ميدارد.
  • در زمان استفاده از آب گرم، صفحه نمايشگر دماى آب را نشان مى دهد.
  • براى افزايش دما ولوم را در جهت عقربه هاى ساعت و براى كاهش آن در خلاف جهت بچرخانيد.

تنظیم دمای اتاق

اين دستگاه قابليت نصب ترموستات اتاق و كنترل دماى شوفاژ را دارد كه ميزان كاركرد دستگاه بر مبناى آن تنظيم مي‌شود. در غير اين صـورت مي‌توان با چرخاندن ولوم شماره (٢) دماى شوفاژ را تنظيم نمود.

زمانى كه پكيج در حالت گرمايش مركزى قرار دارد، عـدد نمايشـگر دمـاى آب گرم مركزى را نمايش مي‌دهد. براى افزايش دما، ولوم را در جهت عقربه هاى ساعت، و براى كاهش دما آن را در خلاف جهت بچرخانيد.

شما هم اکنون میتوانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر پکیج گرم ایران، از هزینه سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص سرویس و تعمیر پکیج BAXI دارید، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

تنظیم فشار بار

برخی مواقع به دلایلی فشار بار پکیج دچار نوساناتی می شود. به این صورت که یا بیش از حد مجاز می باشد و یا اینکه کمتر از حد مجاز و حتی به صفر می رسد. به دهمین دلیل نیاز است تا به طور منظم فشار نمايش داده شده بر روى گيج فشار را چك كنيد تا بين یک تا یک و نیم بار (1 – 1.5 bar) باشد.

چنانچه پس از بررسی متوجه شدید که فشار بار بین از حد مجاز (1 – 1.5 bar) بود، سریعا نسبت به باز نمودن شير تخليه پكيج (شكل ٣)

اما چنانچه فشار كم بود (شير پر كن را باز كنيد) توصيه مى شود كه شير را به آرامى باز كنيد تا هوا خارج گردد. (شكل ٣) در هنگام انجام اين كار دستگاه بايد در حالت خاموش قرار گيرد. (شكل ٢)

نکته قابل ذکر این است که پكيج داراى يك سنسور هيدروليك فشار است كه در صورت نشتى آب ، پكيج را خاموش مى كنند.

توجه داشته باشید : چنانچه افت فشار در پکیج شما به دفعات اتفاق مي افتد، نیاز است تا از یک سرویس کار مجرب بخواهید نسبت به کنترل و بررسی دقیق پكيج شما اقدام نماید.

سرویس و تعمیر پکیج گرم ایران و باکسی در سامانه خدمت نت

توصیه می شود تخلیه آب از شیر فشار شکن توسط یک لوله به نزدیک زمین هدایت شود تا در صورت تخلیه آب به جایی آسیب نرسد.

توجه داشته باشید : فشار پکیج نیاید به ناحیه قرمز برسد و در صورت رسیدن به آن نقطه با چرخاندن کلاهک قرمز شیر تخلیه فشار پکیج به عدد 1 تا 1/5 بار برسد.

خاموش کردن پکیج

برای خاموش کردن پکیج باید منبع تعذیه برق آن قطع شود. زمانیکه ولوم بر روی حالت 0 ( OFF ) قرار داشته باشد، پکیج خاموش شده و باید نمایشگر کلمه  را نشان دهد. ولی برق دستگاه به جهت محافظت از یخ زدگی می بایست به پریز برق متصل باشد.

کد خطا پکیج دیواری گرم ایران و BAXI (باکسی)

برخی مواقع که پکیج دیواری گرم ایران و BAXI (باکسی) با مشکلاتی مواجه می شوند، کدهای خطایی بر روی صفحه نمایشگر آن‌ها نمایش داده می شود که بیان کننده نوع خطای به وجود آمده در پکیج می‌باشد.

در ادامه برخی از مهمترین کدهای خطای احتمالی در پکیج دیواری گرم ایران را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

کد E01 = عدم تشکيل يا تشخيص شعله توسط یون

کد E02 = فعال شدن کليد حرارتی

کد E03 = انسداد دودکش – خطای کليد حد ترموستات دود (مدل i )

کد E05 = انسداد دودکش – خطای پرشرسوئيچ دود (مدل Fi )

کد E06 = نارسايی لوله انتقال هوای تازه به شير برقی يا انسداد مسير دودکش

کد E10 = افت فشار آب مدار گرمايش پکیج

کد E25 = افزايش بيش از حد دما به علت عدم گردش آب پکیج

کد E35 = کمبود شعله اوليه و نرسيدن آن به سنسور شعله

ما پیش‌تر در مقالاتی تحت عنوان ” هزینه تعمیر و سرویس پکیج باکسی در شرق و شمال تهران” و ” تعمیر پکیج باکسی شمال تهران و شرق تهران” به بررسی و بیان کدهای خطا در انواع مدل های پکیج بکسی پرداخته ایم و در آن‌ها روش‌هایی را برای برطرف نمودن این کدهای خطا بیان کرده‌ایم. از آنجایی که پکیج دیواری گرم ایران و BAXI (باکسی) کارکردی مشابه یکدیگر دارند، شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با این کدهای خطا، به مقالات مذکور نگاهی بیندازید.

مجموعه خدمت در راستای ارائه‌ی آموزش‌های کاربردی، بسیاری از آموزش‌های مهم و کاربردی را در قالب ویدئو آماده سازی و منتشر نموده است. شما می توانید برای مشاهده‌ی برخی از این ویدئوها، نگاهی به صفحه‌ی رسمی خدمت نت در آپارات بیندازید.

شما هم اکنون میتوانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر پکیج گرم ایران، از هزینه سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱
مطالب مرتبط

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.