آموزش قدم به قدم و کاربردی راه اندازی پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L

راه اندازی پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L
راه اندازی پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L
مطالب مرتبط

پکیج ایران رادیاتور مدل L یکی از محبوبترین تولیدات این شرکت است، که توانسته نظر مساعد مصرف کنندگان را به خود جلب کند. از این رو در این مقاله از مجله آموزشی خدمت نت  قصد داریم تا آموزش قدم به قدم و کاربردی راه اندازی پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L  و همچنین نحوه قرار دادن پکیج در حالتهای زمستانه و تابستانه را با شما به اشتراک بگذاریم.

چنانچه پس از مطالعه‌ی این مقاله نياز به راهنمایی بیشتر در خصوص راه اندازی پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L داشتید، مي‌توانيد با کارشناسان مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

پکیج ایران رادیاتور مدل L جز محصولات با صفحه نمایش دیجیتال خانواده محصولات ایران رادیاتور می باشد. طراحی این محصول از پکیج باکسی مدل ECO3 گرفته شده است، که از کیفیت بالایی برخوردار است.

نحوه روشن کردن و راه اندازی پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L

نحوه روشن کردن و راه اندازی پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L از ۵ قسمت تشکیل شده است که از سمت راست به تفصیر انها را شرح می دهیم .

۱ – گیج بار

این گیج مختصص به نمایش فشار بار پکیج می باشد که همیشه در ( زمستان و تابستان) باید روی ۱ تا ۱/۵ بار تنظیم باشد. در صورتی که فشار بار به زیر ۱ برود دستگاه ارور کمبود آب را نمایش می دهد، که راه حل برطرف کردن آن باز کردن شیر پرکن کف پکیج است، تا فشار مجدد روری ۱ تا ۱/۵ تنظیم شود.

نکته : بعد از باز کردن شیرپرکن و تنظیم فشار بار پکیج باید شیرپرکن مجدد بسته شود.

۲- ولوم تنظیم حرارت آبگرم مصرفی

با چرخاندن این ولوم به جهت عقربه ساعت می توانید دمای آبگرم مصرفی را افزایش دهید. دمای ابگرم مصرفی بین ۴۰ تا ۶۰ درجه قابل تنظیم است، ولی پیشنهاد ما دمای ۴۵ تا ۴۷ می باشد تا پکیج کمتر مستحلک شود.

۳ – ولوم تنظیم حرارت گرمایش منزل

با چرخاندن این ولوم به جهت عقربه ساعت می توانید دمای گرمایش رادیاتور – گرمایش از کف – داکت اسپلیت یا فن کویل را تنظیم کرد. توجه داشته باشید که این ولوم فقط در حالت زمستانه فعال است و محدودا تنظیم دمای گرمایش بین ۳۰ تا ۸۰ درجه قابل تنظیم است .

نکته: دمای مناسب برای گرمایش از کف بین ۴۰ تا ۴۵ درجه سانتی گراد می باشد.

۴ – صفحه نمایش

صفحه نمایش میزان دمای پکیج و کد خطاهای پکیج را نمایش می دهد.

۵- ولوم تغییر حالت زمستانه به تابستانه

این ولوم مرتبط به تغییر مد پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L می باشد که شامل ۴ بخش می شود:

۱- علامت خورشید : وقتی ولوم را روی علامت خورشید قرار دهیم پکیج در حالت تابستان قرار می گیرد. در این حالت فقط پکیج قادر به گرم کردن آبگرم مصرفی است.

۲- علامت صفر : در این حالت پکیج در حالت استنبای قرار میگیرد و روی صفحع نمایش OFF به نمایش در می اید.

توجه داشته باشید وقتی پکیج در حالت استنبای قرار دارد، عملکرد ضد یخ زدگی آن فعال است.

۳- علامت برف : وقتی ولوم را روی علامت برف قرار دهیم پکیج در حالت زمستانه قرار می گیرد. در این حالت پکیج قادر به گرم کردن آبگرم مصرفی و آبگرم شوفاژ است.

توجه داشته باشید اولویت با تولید آبگرم مصرفی می باشد و پکیج قادر به تولید آبگرم مصرفی و شوفاژ به صورت همزمان نیست.

4- علامت R : در صورتیکه ولوم را روی علامت R قرار دهیم پکیج در حالت ریست قرار می گیرد. در این حالت پکیج دوباره راه اندازی مجدد می شود، عملکرد این حالت زمانی است که پکیج دچار نقص فنی شده باشد.

تغییر حالت از تابستانه به زمستانه در پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L

1- از باز بودن دو عدد شیر شوفاژ که در زیر پکیج قرار دارد اطمینان حاصل نمایید.

2- باز کردن شیر رادیاتورها و هواگیری از تک تک آنها (بدین صورت که پیچ انتهای رادیاتور در قسمت بالا را کمی باز میکنیم تا هوای رادیاتور خارج شود و از ان مقدار کمی آب خارج گردد). هواگیری از تنها یک رادیاتور کافی نمی باشد باید از تمامی رادیاتورها هواگیری صورت گیرد.

پکیج ایران رادیاتور مدل L
هواگیری رادیاتور

3- با هواگیری رادیاتورها فشار آب افت کرده و عقربه فشار بار در پکیج به سمت صفر میرود و در پکیج های مدل آنالوگ کدخطای ۴۰-۷۰ و در پکیج های دیجیتال کدخطای E1 نشان داده میشود.

برای رفع این مشکل شیر پرکن(شیر چهارگوش آبی رنگ تعبیه شده در قسمت بریدگی زیر دستگاه)را خلاف عقربه های ساعت باز میکنیم تا فشار بالا رفته و به ۱٫۵ بار برسد سپس شیر پرکن را مجددا بسته و ولوم مخصوص حالت زمستانی را چرخانده تا رادیاتور ها گرم شود.

4- و در انتها ولوم سمت چپ را بر روی علامت برف قرار دهید و ولوم تنظیم حرارت گرمایش را متناسب با دمای دلخواه تنظیم کنید.

تغییر حالت از زمستانه به تابستانه در پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L

و برای تغییر حالت از زمستانه به تابستانه فقط کافی است ولوم سمت چپ را بر روی علامت خورشید قرار دهید و ولوم تنظیم حرارت اب گرم مصرفی را متناسب با دمای دلخواه تنظیم کنید.

نکته : با چرخش ولوم  تنظیم دما  در صفحه نمایش میزان تنظیم شده دما نمایش می دهد.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

مطالب مرتبط

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.