توصیه مهم در رابطه با نگهداری از پکیج دیواری

نگهداری از پکیج دیواری
نگهداری از پکیج دیواری
مطالب مرتبط

(نگهداری از پکیج دیواری) : یکی از رسالت های مجموعه خدمت نت در خصوص سیستم های سرمایشی و گرمایشی (پکیج دیواری ، اسپلیت و…) این است که همواره آموزش‌هایی کاربردی را ارائه نماید که بر اساس آن کاربران بتوانند در صورت ایجاد یا اختلال در دستگاه های آن‌ها، تا حد ممکن خود نسبت به رفع مشکلات پیش آمده اقدام نمایند و تا حد زیادی در کاهش هزینه های تعمیر و سرویس سیستم های سرمایشی و گرمایشی صرفه جویی نمایند.

اما طبیعتاٌ برخی مواقع مشکلاتی پیش روی سیستم های سرمایشی و گرمایشی قرار خواهد گرفت که رفع کامل آنها تنها از توسط افراد متخصص و با تجربه در آن حوزه امکان پذیر است.

در این مقاله قصد داریم تا چند توصیه مهم در رابطه با نگهداری از پکیج دیواری را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم که رعایت هر یک از آنها می تواند علاوه بر طول افزایش کارایی و طول عمر پکیج شوفاژ، از رخدداد برخی خطرات احتمالیِ پیش رویِ پکیج ها جلوگیری نماید.

شما هم اکنون میتوانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از هزینه سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ در تهران آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه نياز به مشاوره در زمينه نگهداری از پکیج دیواری داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

 

چند توصیه مهم در رابطه با نگهداری از پکیج دیواری

۱ – از قرار دادن هرگونه وسیله گرمازا ( سماور، اجاق گاز ، کتری برقی و… ) در زیر پکیج جدا اجتناب کنید زیرا امکان اتش سوزی یا اتصالی قطعات برقی وجود دارد.

۲ – دمای آب گرم مصرفی را به میزانی تنظیم کنید که نیاز به مخلوط کردن با آب سرد نداشته باشد . این دما بین ۴۲ تا ۴۵ می باشد. این کار علاوه بر اینکه در کاهش مصرف گاز اثری مستقیم خواهد داشت ، استهلاک دستگاه را نیز به میزان قابل توجهی پایین خواهد آورد.

۳ – سر و صدای اضافی و یا اشکالات رخ داده هرچند جزئی ، می تواند منجر به خسارت به قسمت های دیگر دستگاه شود ، لذا هرچه سریع تر آنها را به اطلاع سرویس کار مربوطه برسانید .
۴ – ممکن است در برخی از ساعات شبانه روز دمای ساختمان شما زیاد باشد ، برای کم کردن دمای کلی ساختمان این کار را از طریق تنظیمات دمای دستگاه در روی پانل انجام دهید . کم کردن از طریق تمامی شیرهای رادیاتورها به پکیج  آسیب میزند ، مگر این که قصد شما از این عمل، تنها کم کردن یک اتاق یا بخش خاصی از ساختمان باشد .

تذکر : در صورتی که پکیج شوفاژ در حالت زمستانه است، هرگز همه شیرهای رادیاتورها را باهم نبندید.

نگهداری از پکیج دیواری


۵ – درصورتی که در ساختمان شما از سیستم گرمایش از کف استفاده شده ، حداکثر دمای قابل تنظیم برای گرمایش ۴۲ تا ۴۵ درجه سانتی گراد است.

۶ – اگر در فصل زمستان نیاز به استفاده طولانی مدت از آب مصرفی دارید ( استحمام یا شستشو ) ، هر ۲۰-۱۵ دقیقه یک مرتبه به مدت ۴-۳ دقیقه آب مصرفی را ببندید با این کار به دستگاه اجازه می دهید آب گرم را به رادیاتورها ارسال نماید و از افت دمای ساختمان جلوگیری می شود.

۷ – حتی المقدور تلاش کنید دمای آب مصرفی و گرمایش را تا مقدار حداکثر بالا نبرید .

۸ – درصورتی که به طور ناگهانی ریزش آب از قسمت زیرین پکیج آغاز شود ، احتمالا علت آن افزایش غیرمعمولی فشار آب مدار گرمایش است که یکی از دلایل آن کامل بسته نشدن شیرپرکن است.

در این حال با حفظ خونسردی، مراحل زیر را انجام دهید :

الف – عقربه فشارسنج دستگاه را با دقت بررسی کنید و درصورتی که فشار  آن ۳ بار (bar) را نشان می دهد ، نشانه آن است که شیر اطمینان عمل کرده است.

ب – دوشاخه دستگاه را از پریز بکشید و شیر آب سرد ورودی دستگاه  را ببندید .معمولا سه عدد شیر زیر پکیج موجود میباشد که یکی از آنها از دو تای دیگر کوچکتر است،

این شیر کوچکتر شیر ورودی آب سرد به دستگاه هست .

پ – پس از قراردادن ظرفی ( برای جمع آوری آب ) در زیر دستگاه منتظر بمانید تا ریزش آب خاتمه یابد.

ت شیر پرکن دستگاه را به درستی ببندید .

ث – از طریق باز کردن شیر هواگیری یکی از رادیاتورها ( معمولا حوله خشک کن حمام ) فشار را تا bar ۱/۵ کاهش دهید .

ج – در صورت تکرار این اتفاق سرویس کار را در جریان قرار دهید.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

چرا خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از ۲ دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در ۲ بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این ۲ دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.
مطالب مرتبط

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.