نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور
نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور
مطالب مرتبط

نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور و یا هر برند دیگری نیاز به اطلاعات و تخصص دارد. برای اینکه بتوان پکیج‌ها را به درستی و به شیوه‌ای صحیح نصب و راه اندازی نمود، می‌بایست در این خصوص تخصص و مهارت لازم وجود داشته باشد. در صورتی که بدون دانش و مهارت لازم نسبت به نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور و یا هر مدل دیگری از پکیج‌ها اقدام شود، ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد که حتی منجر به صدمات جبران ناپذیری گردد.

پکیج‌ها به واسطه ارتباط با دو منبع انرژی مهم و در عین حال حساسِ برق و گاز، چنانچه در زمان نصب نکات لازم رعایت نگردد، می‌تواند محیط و نیز کاربران (استفاده کنندگان) را در معرض خطراتی جدی قرار دهد.

همان‌طور که اشاره شد، هر چند نصب و راه اندازی پکیج‌ها نیاز به تخصص دارد، اما برخی موارد پیش می‌آید که به دلایلی نیاز است کاربران پکیج‌ها، اطلاعاتی در خصوص راه اندازی آن داشته باشند تا در برخی مواقع، نسبت به راه اندازی‌های ابتدایی و ساده پکیج اقدام کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا به جهت آشنایی با نصب و راه اندازی پکیج‌ها، مطالبی را در خصوص نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور با شما در میان بگذاریم.

خدمات نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

زمانی که ‌ پکیج خریداری می‌گردد و یا اینکه به دلایلی قصد داریم تا پکیج تازه‌ای را جایگزین پکیج قبلی نماییم، نیاز است تا نسبت به نصب و راه اندازی پکیج اقدام شود. همان‌طور که اشاره گردید، برای نصب پکیج حتماً می‌بایست از افراد متخصص در این حوزه کمک گرفته شود تا علاوه بر نصب اصولی پکیج، از خطرات احتمالی ناشی از نصب غیر اصولی نیز جلوگیری گردد.

مجموعه خدمت نت با سابقه‌ای بیش از 2 دهه همواره خدمات ارزشمند و باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه نموده است. یکی از بیشمار خدماتی که این مجموعه در کنار سایر خدمات مربوط به پکیج‌ها ارائه می‌کند، نصب و راه اندازی پکیج در تهران و سراسر کشور می‌باشد.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه لیستی از خدمات مربوط به نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور و نیز سایر پکیج‌های موجود در بازار ارائه نماییم که تکنسین‌های مجموعه خدمت نت نسبت به ارائه آن مبادرت دارند، بتوان این خدمات را در 3 دسته قرار داد که در ادامه و به صورت مختصر بیان خواهیم نمود:

نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

خدمات نصب پکیج توسط خدمت نت

خدماتی که توسط مجموعه خدمت نت به عنوان خدمات نصب پکیج به مشتریان ارائه می‌گردد، خدمات متنوعی است که می‌توان با مراجعه به بخش خدمات محصولات گرمایشی در وب سایت، به طور کامل از آن‌ها مطلع گردید. اما در اینجا و به جهت اطلاع شما همراهان عزیز، به صورت مختصر و در یک دسته‌بندی کلی، اهم این خدمات را بیان خواهیم نمود.

  • ارائه مشاوره‌های پیش از خرید پکیج بر اساس نیاز واقعی کاربران ( متراژ محیط، تعداد ساکنین و… )
  • بررسی و آنالیز محیط جهت انتخاب مناسب‌ترین نقطه و مکان برای نصب پکیج
  • اجرای سیستم لوله‌کشی‌های سرد و گرم پکیج
  • ایمن‌سازی و اتصال امن و اصولی گاز به پکیج
  • ایمن‌سازی و اتصال امن و اصولی سیستم برقی پکیج
  • ایمن‌سازی و اتصال امن و اصولی دودکش پکیج
  • ارائه مشاوره‌های پس از نصب پکیج به جهت بهبود کارایی و نیز افزایش طول عمر پکیج
  • و…

خدمات راه اندازی پکیج توسط خدمت نت

خدمات راه اندازی پکیج در واقع خدماتی است که پس از نصب اولیه هر پکیجی می‌بایست ارائه گردد. البته ذکر این نکته ضروری است که خدمات راه اندازی پکیج صرفاً مختص زمان نصب پکیج نیست، بلکه این خدمات ممکن است به دفعات و در مواقع بروز خطا یا وجود اشکالاتی در پکیج‌ها ارائه گردد.

با توجه به وجود خدمات متنوع در این خصوص، ما در ادامه این مقاله به چند مورد از خدمات مربوط به راه اندازی پکیج‌ها اشاره خواهیم نمود.

شما هم اکنون مي‌توانيد با ثبت درخواست خدمات پکيج از تعرفه نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور آگاه شويد. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

خدمات سرویس و تعمیر پکیج توسط خدمت نت

این نوع خدمات زمانی نیاز است که عملکرد و کارایی پکیج‌ها به دلایلی دچار اختلال و بروز می‌گردند و برای رفع خطاها نیاز است تا نسبت به سرویس و تعمیر آن‌ها اقدام گردد. برخی از مهم‌ترین خدماتی که مجموعه خدمت در خصوص تعمیر و سرویس پکیج‌ها ارائه می‌نماید را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • تعمیر و تنظیمات لازم جهت روشن شدن پکیج
  • خطایابی و برطرف نمودن عوامل بروز خطا در پکیج
  • خطایابی و برطرف نمودن علت و مشکل روشن نشدن پکیج
  • جِرم‌زدایی از روی الکترودها و مبدل‌های پکیج
  • تعویض و تعمیر برد و رفع مشکلات سیم‌کشی در پکیج
  • سرویس رادیاتورها جهت بهبود و افزایش کارایی گرمایش آن‌ها
  • تنظیم و رفع نوسانات در آب گرم مصرفی پکیج
  • تنظیم و رفع مشکل افت فشار و دمای پکیج
  • تنظیم و رفع اختلال در سنسورهای پکیج
  • رسوب‌گیری کامل درون محفظه پکیج
  • شستشوی کلی و اسید شویی پکیج
  • تعمیر بُرد الکترونیک پکیج
  • انجام هواگیری رادیاتورها
  • و…

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

راه اندازی اولیه پکیج ایران رادیاتور

پیش‌تر ما در مقالاتی، در خصوص آموزش راه اندازی و نیز و سرویس و تعمیر برخی از مدل‌های پکیج ایران رادیاتور (مدل‌های دیجیتال و مدل‌های آنالوگ) مطالبی را بیان نموده‌ایم که می‌توانید برای مطالعه برخی از این مطالب بر روی لینک‌های زیر کلیک نمایید:

در ادامه این بخش برخی نکات را در خصوص راه اندازی پکیج ایران رادیاتور با شما در میان خواهیم گذاشت. قبل از پرداختن به این نکات، ذکر این نکته ضروری است که چنانچه در هر مرحله از راه اندازی پکیج با مشکلی مواجه شدید، حتماً با مراکز معتبر ایران رادیاتور تماس بگیرد.

منظور از راه اندازی اولیه، زمانی است که پکیج توسط سرویس‌کار نصب گردیده است و اکنون قصد داریم تا نسبت به روش کردن آن اقدام کنیم. در این شرایط نیاز است تا مراحل زیر را با دقت هر چه تمام انجام دهید. این مراحل چه در پکیج ایران رادیاتور و چه در سایر پکیج‌ها تقریباً مشابه و یکسان هستند.

قبل از بیان این مراحل بایستی به این نکته اشاره کنیم که توصیه می‌شود چنانچه تخصص لازم در این خصوص را ندارید، انجام این مراحل را به سرویس‌کاران مجرب واگذار نمایید.

شما هم اکنون مي‌توانيد با ثبت درخواست خدمات پکيج از تعرفه نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور آگاه شويد. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

هواگیری، ایمن‌سازی و تست اتصال گاز

قبل از روشن کردن پکیج نیاز است تا ابتدا نسبت به هواگیری گاز اقدام نمایید و سپس به طور دقیق از اتصال صحیح گاز به ورودی پکیج و نیز عدم نشتی لوله‌های گاز و رگولاتور (رگلاتور) گاز اطمینان کامل حاصل کنید.

بررسی سیستم برق

پس از اطمینان از رعایت ایمنی کامل در خصوص اتصال گاز، نیاز است تا از صحت اتصال برق به پکیج مطمئن شوید.

انجام هواگیری مدار و رادیاتورها

با توجه به اینکه وجود هر گونه هوا درون پکیج و رادیاتورها باعث پایین آمدن کارایی و عملکرد پکیج‌ها خواهد شد، نیاز است تا پس از ایمن‌سازی گاز و بررسی سیستم برق، نسبت به هواگیری اقدام شود.

وجود علائمی مانند سرد شدن رادیاتورها، کاهش دمای آب گرم مصرفی و یا ایجاد سر و صداهای غیر معمول در پکیج، نشان از وجود هوا در آن است.

برای هواگیری مدار، ابتدا آب سرد ورودی دستگاه را باز نمایید و سپس با باز کردن شیر آب گرم مصرفی نسبت به هواگیری سیستم آب گرم مصرفی اقدام نمایید. برای این کار نیاز است تا عقربه مربوط به فشار (bar)  را به حدود 1.5 بار برسانیم. در صورتی که مقدار فشار تنظیم نباشد ممکن است پکیج به صورت انفجاری روشن شود. البته چنانچه فشار به حد پایینی برسد، پکیج با خطا (ارور) مواجه خواهد شد.

جهت اطلاع از خطاهای مربوط به پکیج ایران رادیاتور، نگاهی به مقاله تعمیر پکیج ایران رادیاتور جنوب تهران و تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران بیندازید.

بررسی و کنترل عملکرد صحیح پتانسیومتر

برای اطمینان از عملکرد درست پتانسیومتر (کلید گردان تنظیم دما) که وظیفه تنظیم درجه حرارت آب را بر عهده دارد، نیاز است تا دمای شوفاژ را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که مشعل‌ها به درستی و به موقع خاموش و روشن می‌شود.

بررسی و کنترل دمای آب گرم مصرفی

زمانی که آب سرد وارد پکیج می‌شود، دارای دمای مشخصی است، ما برای اینکه دمای آب گرم مورد نیاز را بررسی نماییم و از دمای مناسب آب گرم مطمئن شویم، پس از روشن شدن پکیج، دمای آب می‌بایست به دمای حدود 45 درجه سانتی‌گراد برسد.

بررسی و کنترل فلوسوییچ آب

برای بررسی و کنترل فلوسوییچ آب که وظیفه حس کردن وجود جریان آب گرم مصرفی در پکیج را بر عهده دارد، کافی است که کارکرد درست مشعل را با سه بار خاموش و روشن کردن آن مورد بررسی قرار دهید.

بررسی و کنترل دمای مدار گرمایش

زمانی که ما در تنظیمات پکیج و با توجه به حالت انتخابی ( حالت زمستانه، حالت تابستانه ) دمای معینی را مشخص می‌کنیم، در صورت عملکرد صحیح پکیج، می‌بایست هر زمان که دمای مدار به آن میزان برسد (مثلاً 50 درجه سانتی‌گراد)، پکیج خاموش شود و هر زمانی که میزان دمای مدار از آن حد پایین بیاید، پکیج مجدد روشن شود.

بررسی و کنترل عملکرد جرقه زن

یکی دیگر از موارد مهمی که نیاز است در هنگام راه اندازی پکیج بوتان و یا هر پکیج دیگری به دقت مورد توجه قرار گیرد، عملکرد صحیح جرقه زن می‌باشد. جهت بررسی عملکرد نیاز است از روشن شدن مشعل به وسیله جرقه زن اطمینان حاصل کنید. در برخی مواقع با وجود اینکه صدای جرقه زن به گوش می‌رسد، اما مشعل روشن نمی‌گردد.

سرویس نصب و تعمیر پکیج های دیواری و زمینی در سامانه خدمت نت

نکته پایانی

نکاتی که در این مقاله به عنوان راه اندازی پکیج ایران رادیاتور به بیان آن‌ها پرداختیم، مطالبی است که در خصوص تمامی پکیج‌ها کاربرد خواهند داشت. همان‌طور که در ابتدای این مقاله اشاره گردید، توصیه می‌شود چنانچه در خصوص هر یک از مراحل راه اندازی پکیج، مهارت و تخصص لازم را ندارید، انجام آن را به سرویس‌کاران مجرب و با مهارت واگذار کنید. زیرا ممکن است به خاطر یک اشتباه کوچک، آسیب‌هایی جدی به دستگاه و یا حتی محیط و افرادی که از آن پکیج استفاده می کنند وارد شود.

شما هم اکنون مي‌توانيد با ثبت درخواست خدمات پکيج از تعرفه نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور آگاه شويد. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

چرا خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از 2 دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در 2 بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این 2 دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.