نحوه استفاده و راه اندازی پکیج کنترا COINTRA

تعمیر و سرویس پکیج کنترا در مجموعه خدمت نت
تعمیر و سرویس پکیج کنترا در مجموعه خدمت نت
مطالب مرتبط

راه اندازی پکیج کنترا cointra : امروزه پکیج ها به عنوان سیستم های گرمایشی، نقش عمده ای را در زندگی افراد ایفا می کنند، نقشی که باعث می گردد تا آسایش بیشتری برای استفاده کنندگان از آنها فراهم گردد. در این میان برندهای متعددی از پکیج در بازار وجود دارد که برخی ها در میان استفاده کنندگان شناخته شده و برخی دیگر نام هایی ناآشنا هستند. پکیج کنترا ( cointra) یکی از برندهای موجود در بازار ایران است که در تلاش است تا برای باقی ماندن در بازار رقابتی پکیج ها، خدمات مفید و ارزشمندی را به مصرف‌کنندگان خود ارائه نماید. از این رو امکانات متنوعی را برای دستگاه های خود در نظر گرفته است.

یکی از نکات مهم و قابل ذکر در خصوص پکیج ها این است که، برند پکیج هر چه که باشد، برای اینکه بتوان از امکانات آن به طور کامل استفاده نمود، لازم است تا قبل از هر چیزی آن را با شیوه ای اصولی نصب و سپس راه اندازی نمود.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه استفاده و راه اندازی پکیج کنترا ( cointra) آشنا کنیم تا چنانچه از این برند از پکیج ها در محیط منزل و یا محیط کار خود استفاده می نمایید، بتوانید بیشترین بهره را از امکانات آن ببرید.

لازم به ذکر است که علاوه بر تشریح نکات لازم جهت راه اندازی پکیج کنترا ( cointra) به صورت متن، تمامی نکات ضروری و کلیدی جهت راه اندازی این برند از پکیج، در قالب یک ویدئو کوتاه و اختصاصی توضیح داده شده است که در ادامه همین مقاله می‌توانید مشاهده بفرمایید.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر پکیج کنترا ( cointra) از تعرفه تعمیرات آن آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

گام نخست در راه اندازی پکیج کنترا (cointra)

به دفعات در مقالات مربوط به راه اندازی پکیج ها به این نکته اشاره نموده‌ایم که در راه اندازی هر پکیج و استفاده بهینه از امکانات آن، اولین قدم این است که با بخش ها و امکانات موجود در آن‌ها به طور کامل آشنا باشیم. از این رو در این بخش نیز تلاش خواهیم نمود تا قبل از پرداختن به هر مطلبی، توضیحات مختصری را در خصوص بخش‌های موجود بر روی پکیج کترا ( cointra) را با شما به اشتراک بگذاریم.

راه اندازی پکیج کنترا cointra

حالتهای عملكرد پکیج کنترا

  خاموش حالت (OFF)

چنانچه پکیج کنترا دارای هیچ گونه اشکالی نباشد، تنها کافی است که دكمة خاموش را به مدت 5 ثانیه فشار دهید، در این شرایط پكيج در حالت خاموش قرار می گیرد. زمانی که پکیج در حالت خاموش (OFF) قرار بگیرد، بر روی صفحه نمايش دو خط تيره نمایش داده می شود و تنها محافظ ضد يخ زدگي و ضد گيرپاژ پمپ فعال باقي خواهند ماند.

برخی مواقع ممکن است که پکیج با اشکلاتی مواجه باشد، در این شرایط به جای نمایش دو خط تیره، کد مربوط به خطای مورد نظر نمایش داده می شود و زمانی که خطای مربوطه رفع گردد، مجدد دو خط تیره بر روی صفحه نمایش طاهر می گردد.

نکته قابل ذکر این است که، در شرایطی که پکیج در حالت خاموش قرار دارد و بر روی صفحه نمایش کد خطا نمایان است، اما بُرد دستگاه در حالت خاموش باقی خواهد ماند.

براي اينكه دستگاه پکیج cointra دوباره روشن شود، مجدد کافی است تا دكمة روشن را به مدت 5 ثانيه فشار دهيد.

 

 حالت آماده باش (STAND‐BY)

در صورت عدم وجود ايراد در پکیج و يا حالتي با تقدم بيشتر در حالت كاركرد زمستاني دستگاه،كه كنتاكتهاي ترموستات اتاقي و سوييچ جريان آب باز هستند، پكيج در حالت آماده باش قرار دارد. صفحه نمايش، درجه حرارت سنسور مدار شوفاژ را نمايش ميدهد، در حالي كه علامت eco ،با روشن ماندن، حالت اقتصادي و با خاموش شدن حالت آسايش را نشان ميدهد. در هر دو اين موارد، محافظ ضد يخ زدگي و ضد گيرپاژ پمپ، فعال باقي ميمانند.

چنانچه در خصوص پکیج کنترا ( cointra) و یا در خصوص سرویس و تعمیر پکیج کنترا نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

حالت آب گرم بهداشتی پکیج 

در صورت عدم وجود ايراد در پکیج و يا حالتي با تقدم بيشتر، حالت آب گرم بهداشتي وقتي آغاز ميشود كه درخواستي از طرف سوييچ جريان آب وجود داشته باشد. صفحه نمايش، درجه حرارت فعلي سنسور آب گرم بهداشتي را نمايش ميدهد، علامت آب گرم چشمك ميزند تا حالت آب گرم بهداشتي را نشان دهد و علامت شعله، وجود شعله و توان مشعل را نشان مي دهد.

حالت گرمايش شوفاژ پکیج 

در صورت عدم وجود ايراد در پکیج و يا حالتي با تقدم بيشتر، حالت گرمايش شوفاژ وقتي آغاز ميشود كه درخواست توليد آب گرم بهداشتي وجود ندارد ولي حالت كاركرد زمستاني، انتخاب شده و درخواستي از طرف ترموستات محيط وجود دارد.. صفحه نمايش درجه حرارت فعلي سنسور مدار شوفاژ را نشان ميدهد، علامت هواي گرم چشمك ميزند تا حالت گرمايش را نشان دهد و علامت شعله، نشانگر وجود شعله و توان مشعل است.

حالت COMFORT

در صورت عدم وجود ايراد در پکیج و يا حالتي با تقدم بيشتر، حالت آسايش وقتي آغاز ميشود كـه عملكرد آسايش انتخاب شده باشد، و حداقل 5 دقيقه از آخرين توليد آب گرم بهداشتي گذشته باشد، و يا يك چرخة احتمالي سيركولاسيون بعد از گرمايش خاتمه يافته باشد، و يا زمان انتظار آسايش سپري شده و درجه حرارت سنسور مدار شوفاژ كمتر از C°35 باشد. حالت آسايش براي زماني مي باشد كه بخواهيم به آب گرم بهداشتي سريعاً دسترسي پيدا كنيم بدين صورت كه دستگاه پکیج طوري عمل مي كند كه متناوباً مبدل حرارتي را گرم مي كند. توجه داشته باشید حالت comfort می تواند سرعت اصتحلاک و رسوب پذیری پکیج را افزایش دهد.

حالت eco

در حالت اقتصادی یا eco ، حالت آب گرم بهداشتي وقتي آغاز ميشود كه درخواستي از طرف سوييچ جريان آب وجود داشته باشد. صفحه نمايش، درجه حرارت فعلي سنسور آب گرم بهداشتي را نمايش ميدهد، علامت آب گرم چشمك ميزند تا حالت آب گرم بهداشتي را نشان دهد و علامت شعله، وجود شعله و توان مشعل را نشان مي دهد. پیشنهاد ما استفاده از حالت اقتصادی می باشد تا کمترین آسیب به پکیج cointra شما وارد شود.

حالت ضد يخ زدگی

در حالت گرمايش در صورت عدم وجود ايراد در پکیج و يا حالتي با تقدم بيشتر، در حالت خاموش يا آماده باش، حالت ضد يخ زدگي وقتي آغاز ميشود كـه درجه حرارت سنسور مدار شوفاژ كمتر از C °5 باشد. اگر دستگاه در حالت بلوكه نباشد، پمپ سيركولاتور و مشعل فعال ميشوند. وقتي كه مشعل روشن شد، جريان در سيم پيچ تدريجي شعله به حداقل ميرسد. در حالت خاموش، صفحه نمايش دو خط تيره را نمايش ميدهد. در حالت آماده باش، صفحه نمايش مثل حالت گرمايش شوفاژ عمل ميكند. خاموش شدن مشعل در حالت ضد يخ زدگي وقتي اتفاق ميافتد كه اگر در30 ثانيه اول بعد از تشخيص شعله (در هر بار روشن شدن مشعل در حالت ضد يخ زدگي) درجه حرارت سنسور مدار شوفاژ از C°35 بالاتر رود پس از 30 ثانيه مشعل زماني خاموش مي شود كه دماي سنسور به C°20 برسد كه مطابق با خاتمة عملكرد ضديخ زدگي است. اگر دستگاه پکیج در حالت بلوكه باشد، در حالت ضد يخ زدگي فقط پمپ سيركولاتور زماني فعال مي شود كه درجه حرارت سنسور مدار گرمايش C °5 باشد، پمپ سيركولاتور وقتي غيرفعال ميشود كه سنسور مدار شوفاژ از C °7 فراتر رود.

نکته قابل ذکر این است که مجموعه خدمت در راستای ارائه‌ی آموزش‌های کاربردی، بسیاری از آموزش‌های مهم و کاربردی را در قالب ویدئو آماده سازی و منتشر نموده است. شما می توانید برای مشاهده‌ی برخی از این ویدئوها، نگاهی به صفحه‌ی رسمی خدمت نت در آپارات بیندازید.

چنانچه در خصوص پکیج کنترا ( cointra) و یا در خصوص سرویس و تعمیر پکیج کنترا نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.