نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس

نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس در سامانه درخواست خدمات خدمت نت
نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس در سامانه درخواست خدمات خدمت نت
مطالب مرتبط

 پکیج دیواری آماتیس مدل لائورا پلاس LURA PLUS با ظرفیت 24000، 28000 و 35000 کیلوکالری در ساعت دارای دو مبدل (مبدل اولیه مسی و مبدل ثانویه استنلس استیل) و فن دار میباشد. دستگاه پکیج دیواری آماتیس تمام دیجیتال همراه با نمایشگر LCD چند منظوره با قابیلت تنظیم دمای حرارت مرکزی و آبگرم مصرفی، عیب یاب هوشمند و قابلیت نمایش کد های خطا به بازار عرضه می‌شود. دستگاه لائورا پلاس آماتیس مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد دنیا می باشد. این دستگاه قابلیت نصب در فضاهای بسته و آشپزخانه را داشته و کاملا بی صدا و عایق در برابر حرارت است.

نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس در سامانه درخواست خدمات خدمت نت

پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژ ها را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست . روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و مهمتر از همه، راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.

ما پیش‌تر و در مقالات متعددی، به بیان و بررسی تمامی پکیج های موجود در بازار ایران پرداخته ایم و علاوه بر بررسی آن‌ها، مشکلات احتمالی و پیش روی هر یک را نیز به طور مفصل مورد بررسی قرار داده ایم. شما می توانید با جستجوی عنوان پکیج مورد نظر در وب سایت مجموعه خدمت نت، به اطلاعات مفید و البته کاربردی دسترسی داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم تا در قالب تصاویر، علاوه بر معرفی قسمت های مختلف پکیج دیواری آماتیس، شما را با کدهای خطایی که ممکن است به دلایلی بر روی صفحه نمایشگر پکیج نمایش داده شود را آشنا کنیم و نیز نحوه برطرف نمودن آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

کنترل پانل پکیج دیواری آماتیس

نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس در تیم خدمت نت

پانل پکیج آماتیس از 7 کلید تشکیل شده است که هر یک عهده دار وظیفه ای خاص جهت اجرای صحیح عملکرد پکیج می باشد. در ادامه توضیحات مختصری را در خصوص هر یک از کلیدهای موجود بر روی پانل بیان خواهیم کرد.

دکمه های عمودی سمت چپ

برای تنظیم دمای آبگرم مصرفی می باشند، که از 30 تا 60 درجه قابل تنظیم است.

دکمه های عمودی سمت راست

برای تنظیم دمای آبگرم شوفاژ می باشند، که از 30 تا 85 درجه قابل تنظیم است.

دکمه های افقی وسط

  • دکمه سمت چپ : دکمه اطلاعات دستگاه می باشد و مختص به سرویسکار است . با وارد شدن به منو می توانید، پارامترهای تنظیم شده در برد دستگاه را تغییر دهید.
  • دکمه وسط : مربوط به خاموش و روشن کردن دستگاه و همچنین زمستانه و تابستانه کردن دستگاه می باشد.
  • دکمه سمت راست : این دکمه برای ریست کردن پکیج می باشد. چنانچه پکیج دچار اختلال در انجام فرایند گرمایش شود، ایراد را به صورت کد خطا در صفحه نمایش نشان می دهد و با یک بار فشار این دکمه دستگاه مجدد شروع بکار می کند. در صورتیکه همان کد خطا در صفحه نمایش نشان داده شد، باید از واحد خدمات کمک بگیرید تا رفع عیب شود.

چنانچه نياز به راهنمایی و یا مشاوره خصوص نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس دارید، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمیر پکیج آماتیس در تهران آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

صفحه نمایش پکیج دیواری آماتیس

نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس در مجموعه انلاین خدمت نت

 

نحوه خاموش کردن دستگاه

نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس در مجموعه خدمت نت

نکته : همیشه و به صورت مستمر فشار بار پکیج را کنترل کنید و در صورتی که فشار بار به زیر 0/5 بار رسید، باید شیر پرکن پکیج را باز کنید تا فشار بار بین 1 تا 1/5 بار تنظیم شود و پس از تنظیم بار، شیر پرکن پکیج را باید ببندید. در صورتی که شیر پرکن باز بماند، آب از پکیج سرازیر خواهد شد.

راه اندازی تابستانه دستگاه

نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس در سامانه تخصصی خدمت نت

چنانچه نياز به راهنمایی و یا مشاوره خصوص نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس دارید، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

راه اندازی زمستانه دستگاه

نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس در سامانه انلاین خدمت نت نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس در سامانه خدمت نت

 

کدهای خطا پکیج آماتیس

نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس در خدمت نت

چنانچه نياز به راهنمایی و یا مشاوره خصوص نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس دارید، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

چرا خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از 2 دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در 2 بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این 2 دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.

چنانچه نياز به راهنمایی و یا مشاوره خصوص نحوه استفاده از پکیج دیواری آماتیس دارید، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.