آشنایی جامع داکت اسپلیت

مشکلات رایج داکت اسپلیت
مشکلات رایج داکت اسپلیت
مطالب مرتبط

دیگر نیازی به نگرانی بابت خراب شدن داکت اسپلیت نباشد چرا که کافی است مقاله مشکلات رایج داکت اسپلیت را خوانده یا به محض مشاهده خرابی با ما تماس بگیرید،ما در کمترین زمان ممکن تیم متخصص خود را به محل مورد نظر شما اعزام نموده تا هر چه سریع تر نسبت تعمیر و سرویس داکت اسپلیت اقدام نمایند.

مشکلات رایج داکت اسپلیت ها به طور معمول به شرح زیر می باشند:

  • عدم باد سزد توسط داکت اسپلیت
  • کم شدن میزان خنکی داکت اسپلیت
  • عمل نکردن ریموت کنترل داکت اسپلیت
  • گرما نداشتن داکت اسپلیت
  • ناهنجار بودن صدای یونیت داخلی داکت اسپلیت
  • مشاهده ریزش آب در زمان عملکرد داکت اسپلیت
  • کاهش پرتاب باد داکت اسپلیت
  • روشن نشدن داکت اسپلیت
  • پرتاب آب داکت اسپلیت
  • مشاهده کد خطا بلافاصله پس از روشن شدن داکت اسپلیت
  • یخ زدگی یونیت داخلی داکت اسپلیت

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص مشکلات رایج داکت اسپلیت دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

سرویس و شستشوی داکت اسپلیت

با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا خیلی از افراد برای خنکی هوای درون خانه به فکر روشن کردن داکت اسپلیت خواهند افتاد. اما بایستی این نکته را در نظر داشت که وسایل برقی فارغ از نوع برند نیاز به یک سری مراقبت ها داشته که عدم رعایت آن ها ممکن است منجر به خراب شدن وسیله مورد نظر گردد.

داکت اسپلیت ها نیز یکی از این وسایل می باشند که در صورت عدم سرویس دوره ای دچار مشکل شده و دیگر کارکرد مطلوبی را از خود نشان نمی دهند، که در این صورت بایستی برای تعمیر آن و آوردن یک تعمیرکار نیز هزینه کنید. لذا بهتر بوده پیش از خراب شدن داکت اسپلیت مرتب نسبت به سرویس آن اقدام نمایید. پس ساده از سرویس داکت اسپلیت خود نگذرید.

با سرویس دوره ای داکت اسپلیت دستگاه کاملا سالم مانده و برای مدت بیشتری عمر می کند. اما در خیلی از موارد مشاهده می شود که افراد به دلیل ناآگاهی حتی تا چند سال نیز سرویس داکت اسپلیت را به تعویق خواهند انداخت که  بدون شک این موضوع منجر به خسارت های بسیار بیشتری به نسبت هزینه سرویس کاری خواهد شد.

لذا در همین ابتدای مطلب توصیه می کنیم که حتما دوره ای و برای مثال هر ۶ ماه یک بار برای اطمینان از سلامت دستگاه خود، نسبت به سرویس کاری آن اقدام نمایید. این کار از وجود آمدن هزینه های ثانویه که ناشی از عدم سرویس کاری دستگاه رخ داده جلوگیری شود.

تیم تخصصی ما با تجربه و دانش کافی در زمینه تشخیص مشکلات رایج داکت اسپلیت همه روزه آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد. تنها کافی است برای این کار با ما تماس بگیرید.

داکت اسپلیت

از مشکلات رایج داکت اسپلیت ها می توان به  سرویس و شارژ گاز اشاره نمود 

خیلی از افراد این پرسش را دارند که آیا داکت اسپلیت ها نیز به سرویس و شارژ گاز نیاز دارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله بایستی به صورت دوره ای نسبت به سرویس و شارژ گاز داکت اسپلیت ها اقدام نمود.

چرا که جریان مطلوب فن یونیت داخلی و خارجی هوا با سرویس و شستشوی کندانسور و اواپراتور و بلووری ممکن خواهد بود و به نوعی این کار کارایی دستگاه را افزایش داده و همچنین سرمای خیلی بیشتر و استراحت بیشتر موتور و کمتر شدن مصرف انرژی را در پی خواهد داشت.

ما این امکان را داشته با کمک جدیدترین متد و با بهره گیری از کاربلدترین تکنسین ها در زمینه تعمیر و نگهداری داکت اسپلیت به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.

چگونگی شارژ گاز داکت اسپلیت

از مواردی که در زمینه نگهداری و مراقبت از داکت اسپلیت و حتی کولرگازی بایستی رعایت شود شارژ گاز دستگاه می باشد. گفتنی است که در صورتی که نسبت به این امر بی توجه بوده و داکت اسپلیت مدت طولانی را بدون گاز کار کند دستگاه دچار مشکلات جدی خواهد شد.

علاوه بر آن در صورت نو بودن اسپلیت در اولین استفاده بایستی نسبت به شارژ آن اقدام شود. برخی مواقع نیز احتمال داشته گاز فریون زودتر به اتمام رسیده و بایستی مجدد گاز آن شارژ شود. 

شارژ گاز نیز یکی از اقدامات مربوط به تعمیر داکت اسپلیت ها به شمار آمده و با توجه به حساسیت بالای این کار نیاز می باشد که توسط یک تکنسین با تجربه انجام شود.

تیم تخصصی ما با وجود آن که خود به محل مورد نظر اعزام شده دارای تمامی تجهیزات لازم نظیر کپسول های گاز بوده و به صورت کاملا حرفه ای قادر به شارژ گاز داکت اسپلیت شما خواهد بود. این پروسه ممکن است بسته به شرایط به صورت وزنی و یا به کمک گیج مانوفیلد انجام شود.

نیاز است که پیش از بروز مشکل در دستگاه به دلیل کمبود گاز به صورت دوره ای میزان شارژ گاز داکت اسپلیت را مورد بررسی قرار داد که البته این کار بایستی توسط یک تکنسین انجام شده تا در صورت نیاز گاز شارژ گردد..

در صورت کاهش میزان شارژ گاز داکت اسپلیت از حد استاندارد مشکلات زیر بروز پیدا خواهند نمود:

  • یخ زدگی پنل داکت اسپلیت
  • گرم بودن باد داکت اسپلیت
  • عدم کارکرد کمپرسور داکت اسپلیت
  • افزایش صدای تولیدی توسط کندانسور داکت اسپلیت

آشنایی با انواع شارژ گاز داکت اسپلیت

مقدار گاز زده شده به داکت اسپلیت به میزان نیاز دستگاه وابسته می باشد و ممکن است به صورت تکمیلی بوده و یا این که به صورت کامل دستگاه شارژ شود. و میزان ارزش شارژ گاز داکت اسپلیت نیز به میزان گاز زده شده به دستگاه وابسته می باشد.

توصیه می شود هر ساله در زمان سرویس داکت اسپلیت توسط سرویس کار، حتما از او بخواهید که اندازه گاز دستگاه را بررسی نموده تا در وسط تابستان و یا زمستان دستگاه نیاز به تعمیر پیدا نکند.

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص مشکلات رایج داکت اسپلیت دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست تعمیر و سرویس داکت اسپلیت از تعرفه خدمات داکت اسپلیت آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

از مشکلات رایج داکت اسپلیت خرابی کمپرسور است

دلایل شایع خرابی داکت اسپلیت

·        عدم تنظیم بودن میزان گاز در مدار داکت اسپلیت نشان دهنده کم بودن میزان مبرد در سیکل می باشد و در واقع امکان صورت گرفتن سوپر هیت و سابکول در سیکل داکت اسپلیت به صورت کامل وجود نخواهد داشت و از این رو سرماریزی داکت اسپلیت دچار افت خواهد شد.

·        کثیفی کندانسور و اوپراتور که مانع از عبور کامل هوا در بین فین ها خواهد شد.

·        عدم اتومات کردن دستگاه؛ در صورت اتومات نکردن دستگاه شاهد افزایش دمای کمپرسور و در نتیجه کاهش راندمان کاری خواهیم بود. در واقع با این کار، کاهش سرما صورت گرفته و نیاز است که با مواجه شدن کاهش سرما و یا عدم وجود سرما حتما از یک سرویس کار کمک بگیرید.

·        عدم استاندارد بودن لوله کشی؛ در واقع نحوه مقیاس متراژ لوله با توان دستگاه و قطر لوله مسی بایستی به صورت صحیح بوده و لوله کشی به شکلی باشد که امکان باقی ماندن روغن در مدار وجود نداشته و در هر پنج متر لوله کشی داکت اسپلیت یک تراپ به کار برده شود.

·        یکی از رایج ترین دلایل خرابی دستگاه های برقی نوسان برق می باشد و در واقع کاهش و یا افزایش ولتاژ برق و کاهش آمپر مصرفی منجر به خرابی و یا سوختگی سیم پیچ شده و در صورت خاموش بودن دستگاه، با عدم اجازه سوختن، فیوز برد دچار سوختگی خواهد شد.

·        استفاده نکردن از تراپ در لوله کشی های طولانی

·        وجود اصطحکاک داخلی؛ در واقع بعد از گذشت مدتی عمر مفید قطعات داکت اسپلیت به پایان می رسد که البته میزان این عمر مفید در گرو گازهای شارژ شده و نیز رطوبت موجود در مدار می باشد.

روغن موجود در مدار بعد از مدتی با تجمع در اوپراتور منجر به کاهش روغن در مدار شده و در نتیجه کاهش روغن، کمپرسور دچار اصطحکاک شده و همچنین ممکن است بر اثر کثیفی مدار و وجود رطوبت در فیلتر ، درایر پر شده و مانع از حرکت مبرد در مدار می شود و از این رو دستگاه فشار زیادی را متحمل خواهد شد.

·        در اثر خراب شدن ترموستات داکت اسپلیت دستگاه قادر به روشن و خاموشی به موقع نخواهد بود و از این رو این موضوع منجر به از بین رفتن راندمان کاری داکت اسپلیت خواهد شد که در واقع ناشی از اتومات نکردن به موقع می باشد.

·        خراب بودن کنتاکتور مانع از ورود به موقع و همزمان ولتاژ شده و در نتیجه خرابی پلاتین ها و نیز وجود مشکلی در بوبین کنتاکتورها رخ خواهد داد.

·        یکی دیگر از مواردی که مانع از استارت کمپرسور داکت اسپلیت شده خرابی خازن و رانینگ می باشد که این موضوع حتی امکان دریافت ولتاژ را از بخش استارت سیم پیچ نیز خواهد گرفت و کمپرسور درگیر آمپر کشیدن شده و عملکرد اورلود شروع می گردد.

بعد از گذشت مدتی اورلود دوباره فعال خواهد شد و در صورت عدم بازدید دستگاه، در چنین شرایطی ممکن است کمپرسور بسوزد و چنانچه دستگاه سرمای خود را از دست داده نبایستی در حال سرما روشن بماند چرا که این کار هزینه تعمیر را بیشتر خواهد نمود.

اگر فکر می کنید دستگاه داکت اسپلیت شما دیگر آن سرمای لازم را ندارد حتما با ما تماس بگیرید تا تیم ما در اسرع وقت خود را برای حل این مشکل به محل شما برسانند.

مشکلات رایج داکت اسپلیت

نحوه عملکرد کنتاکتور داکت اسپلیت

وظیفه کنتاکتور این است که پس از دریافت فرمان از مدار اقدام به برقراری اتصال مدار قدرت نماید. به نوعی نقش کنتاکتور استارت و قطع و وصل برق ۳ فاز یا تک فاز می باشد که پلاتین های داخلی را شامل می شود که به وسیله بوبین میدان مغناطیس به وجود آمده و سبب جریان پیدا کردن برق می گردد، آمپر کشیدن و خرابی بوبین از دلایل اصلی خرابی کنتاکتور می باشد.

چگونگی استارت داکت اسپلیت

جهت روشن نمودن داکت اسپلیت بایستی اقدام به انتخاب حالت سرما یا گرما به کمک کلیک مود (mode) نمایید. در تابستان دمای مناسب ۲۳ درجه می باشد که تاثیر بسیاری در مصرف انرژی خواهد داشت. و بهترین حالت گرمایشی نیز دمای ۲۷ درجه می باشد.

تامین گرمایش دستگاه توسط پکیج یا سایر سیستم های گرمایشی نظیر موتورخانه صورت می گیرد. به منظور تنظیم دما می توان از علامت بالا و پایین کمک گرفت.
تنظیم باد نیز به وسیله کلید فن امکان پذیر می باشد، توصیه می شود مود فن داکت در حالت خودکار قرار داده و به منظور ذخیره انرژی از باز گذاشتن پنجره اجتناب نمایید.

یکی دیگر از مشکلات رایج داکت اسپلیت یخ زدگی اوپراتور است

در صورت مشاهده یخ زدگی در اوپراتور داکت اسپلیت این مشکل احتمالا از کم بودن سرما و پایین آمدن شارژ گاز از حد استاندارد می باشد، در این صورت بایستی داکت اسپلیت سرویس شده و اقدام به بررسی کانال ها و فیلترها شود.

از دیگر مواردی که منجر به یخ زدگی اوپراتور شده می توان به وجود گرفتگی در آن و یا عدم اتومات بودن دستگاه اشاره نمود، برای اطمینان از این موضوع در سیستم به دنبال نشتی گشته و همچنین از یک تکنسین کمک بگیرید.

دلیل خرابی خازن داکت اسپلیت

عملکرد خازن به صورت مداوم می باشد و به طور معمول بر اثر افزایش دمای خازن و نیز بالا رفتن آمپر آن و زیاد روشن شدن کمپرسور خرابی رخ خواهد داد یا گاهی نیز بر اثر کاهش گاز یا عدم سرویس شدن داکت اسپلیت خازن می سوزد لذا توصیه می شود برای جلوگیری از چنین مشکلاتی از خازن اصل استفاده شود.

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص مشکلات رایج داکت اسپلیت دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست تعمیر و سرویس داکت اسپلیت از تعرفه خدمات داکت اسپلیت آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

دلایل عدم ایجاد سرمای مطلوب توسط داکت اسپلیت ها

۱.     عدم سرویس شدن به موقع یونیت داخلی و یونیت خارجی که منجر به افزایش آمپر مصرفی و هزینه برق نیز خواهد شد.

۲.     ممکن است این مشکل بر اثر خراب شدن ترموستات کنترل کننده در داکت اسپلیت یا ضعف سنسورهای تشخیص دمای محیط و سنسور پایپ اوپراتور که به اوپراتور داکت متصل بوده رخ داده باشد.

۳.     بر اثر گرفتگی مدار تیرید سیکل سرمایشی داکت اسپلیت و گرفتگی فیلتر درایر چرخش مبرد در سیکل به خوبی صورت نخواهد گرفت.

۴.     بازرسی و نظافت فیلترها بایستی به صورت دوره ای و هر سه ماه یک بار انجام شود تا در اوپراتور به خوبی هوا گردش پیدا کند و پرتاب باد نیز افزایش یابد . برای این کار توصیه می شود اقدام به باز کردن توری صافی یا فیلتر موجود در انتهای یونیت کرده و آن را شستشو دهید.

۵.     از دیگر دلایل کاهش سرما گرفتگی یونیت داخلی یا هواگرفتگی سیستم داکت می باشد که در این صورت بایستی اقدام به خالی نمودن کامل گاز کرده و دوباره عمل وکیوم انجام شده، و تعویض فیلتر و شارژ گاز صورت گیرد.

۶.     رادیاتور داکت بر اثر کاهش میزان گاز در سیکل دچار یخ زدگی می گردد و این موضوع باعث کاهش کارایی شده و در نتیجه سرمای داکت کم خواهد شد.

۷.     ازدیاد مسیر لوله کشی داکت اسپلیت نیز از دیگر مواردی است که حتما بایستی به آن توجه داشت،  توصیه می شود حتما در زمان نصب داکت اسپلیت در هر ۵ متر مسیر رفت گاز از یک تراپ استفاده شود.

نحوه عملکرد داکت اسپلیت در حالت گرمایشی

عملکرد داکت اسپلیت در حالت گرمایشی به وسیله موتورخانه یا پکیج دیواری انجام خواهد شد و کلا نقطه تامین سرما و گرما در داکت اسپلیت ها دو تا می باشد.  در گرمایش امکان روشن شدن کمپرسور وجود نداشته و گرما از محل پکیج گرفته خواهد شد.

دلیل کاهش گرمای داکت اسپلیت

·        عدم سرویس داکت اسپلیت و وجود گرفتگی در مسیر خروجی کانال های هوا

·        بی توجهی نسبت به سرویس به موقع پکیج متصل به داکت اسپلیت منجر به رسوب گرفتگی مسیر رفت و برگشت خواهد شد. لذا توصیه می شود در شروع فصل اقدام به سرویس پکیج نمایید.

·        طراحی نامناسب سایز داکت اسپلیت و کوچک بودن حجم آن در مقایسه با محیط و یا نصب نادرست آن

·        روشن شدن کمپرسور در حالت گرمایش و سرما ریزی آن

·        خراب بودن ترموستات

·        وجود گرفتگی در مدار

در نظر داشته باشید که در حالت گرمایشی بایستی داکت اسپلیت تقریبا بر روی ۴۵ تا ۵۰ درجه تنظیم گردد.

دلایل آبریزش داکت اسپلیت

۱.     وجود نشتی در بخش اتصالات آبگرم ورود کویل بر اثر خراب بودن شلنت حصیری

۲.     عدم تراز بودن یونیت منجر به پر و سر ریز شدن آب خواهد شد

۳.     بر اثر عایق نبودن لوله ها، گرما منجر به تجمع برفک و یا یخ زدگی لوله شده که پس از قرارگیری در حالت اتومات یخ ها آب شده و به پایین سر ریز می گردد.

۴.     وجود گرفتگی در شیلنگ درین که وظیفه خارج نمودن آب داکت اسپلیت را بر عهده دارند.

۵.     فقدان گاز و یخ زدگی ناودونی درین که منجر به یخ زدگی آب و عدم امکان خروج آن شده و پس از گذشت مدتی از یونیت به سوی بیرون سر ریز می گردند.

۶.     باز بودن بخش اتصال درین

داکت اسپلیت

علت صدای یونیت داکت اسپلیت

به طور معمول علت صدای اپراتور داکت اسپلیت ناشی از خرابی بلوری فن یونیت می باشد و یکی  از دلایل اصلی صدا دادن یوینت خراب بودن بلبرینگ بلووری فن می باشد.

چه چیزی باعث شده که داکت اسپلیت بعد از مدتی سرمای خود را از دست بدهد؟

دلیل از بین رفتن سرمای داکت در اکثر مواقع ناشی از آمپر کشیدن و قطعی موتور کمپرسور داکت اسپلیت می باشد که بر اثر کاهش میزان گاز یا روغن و یا اصطحکاک کمپسور صورت می گیرد.

از دیگر مواردی که در از بین رفتن سرما موثر بوده می  توان به خراب بودن ترموستات، فقدان گاز، خراب بودن سنسورها، خراب بودن فن یونیت بیرونی، خراب بودن شیر انبساط، وجود گرفتگی در فیلتر درایر اشاره نمود.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست تعمیر و سرویس داکت اسپلیت از تعرفه خدمات داکت اسپلیت آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص مشکلات رایج داکت اسپلیت دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

دلایل کاهش پرتاب باد داکت اسپلیت

۱.     عدم سرویس به موقع داکت اسپلیت

۲.     خرابی ترموستات که باعث شده دستگاه در حالت اتومات قرار نگیرد در نتیجه یونیت داخلی دچار یخ زدگی شده و امکان جریان هوا وجود نخواهد داشت.

۳.     خرابی فن و از بین رفتن قدرت آن و کمتر بودن میزان دور آن از حد استاندارد

۴.     وجود گرفتگی در کانال خروجی باد که مانع از تخلیه هوا خواهد شد.

چه چیزی باعث شده با روشن کردن داکت اسپلیت فیوزها بپرند؟

در زمان استارت کمپرسور اتصالی کوتاه صورت می گیرد، ابتدا اقدام به تعویض فیوزها کرده و در صورت پابرجا بودن مشکل به بررسی اهم کمپرسور بپردازید.

در بیشتر اوقات مشکل رخ داده ناشی از کمپرسور می باشد و بایستی اقدام به کوتاه کردن اتصال سیم پیچ نمایید، گاهی اوقات نیز فن کندانسور دچار مشکل شده و نیاز به گرفتن اهم سیم پیچ می باشد.

 

سرویس دوره ای داکت اسپلیت موضوع بسیار حائز اهمیتی می باشد. از آن جایی که محل قرارگیری داکت اسپلیت در بیرون و در برابر گرد و خاک و آلودگی هوا می باشد بعد از گذشت مدتی منافذ دستگاه آلودگی را به خود گرفته و کثیف خواهند شد.

بدون شک این کثیفی راندمان دستگاه را دچار افت خواهد نمود و میزان مصرف برق را نیز افزایش می دهد. از این رو به منظور خودداری از این مشکلات توصیه می شود پیش از آغاز تابستان و گرم شدن هوا به فکر انجام سرویس داکت اسپلیت خود باشید.

تعمیرات داکت اسپلیت به چه صورت می باشد؟

در صورتی که سیستم کولر و یا سیستم برودتی شما دچار مشکل فنی و یا خرابی شده است کافی است از طریق تماس با ما اقدام به انجام هماهنگی های لازم نموده تا ما تیم تخصصی خود را در کمترین زمان ممکن برای حل مشکل شما اعزام نماییم.

توصیه آخر ما به شما عزیزان این است که در صورت مشاهده نقصی فنی در کولر گازی خود و یا عدم کارکرد مطلوب آن به جای کوچکترین نگرانی از این بابت، دستگاه را سریعا خاموش نموده و به هیچ عنوان آن را دستکاری نکنید.

بعد از آن با ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را از طریق همکاران ما کسب کنید.  در زمان برطرف نمودن مشکلات ایرادات احتمالی نصب و تعمیرات داکت اسپلیت نکات زیادی بایستی مد نظر قرار داده شوند که از بین آن ها می توان به محل قرارگیری یونیت اشاره نمود.

در صورتی که در زمان نصب یک کارشناس کاربلد در محل حضور داشته باشد بدون شک خیلی از مشکلات احتمالی در آینده رخ نخواهند داد. لذا توصیه می شود نصب و تعمیرات داکت اسپلیت را به افرادی که در این زمینه تخصص داشته بسپارید.

در صورت استفاده از محصولاتی نظیر داکت اسپلیت، اسپلیت ایستاده گری ، کولر پنجره ای ، سیستم مالتی پنل پیشرفته توصیه می کنیم در زمان مشاهده هر گونه مشکل و ایرادی در دستگاه خود حتما با نمایندگی تماس بگیرید، این کار هم از نظر مالی و هم از نظر کیفیت بسیار مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است که ما نیز با برخورداری نمایندگی داکت اسپلیت در زمینه فروش و نیز تعمیرات این دسته از دستگاه ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشیم.

ما تمام تلاش خود را نموده تا بهترین خدمات، و مرغوب ترین قطعات را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن به شما عرضه کنیم. کافی است با ما تماس بگیرید.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست تعمیر و سرویس داکت اسپلیت از تعرفه خدمات داکت اسپلیت آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه در خصوص مشکلات رایج داکت اسپلیت و نیز تعمیر و سرویس داکت اسپلیت نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نوزده =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.