لوله کشی ماشین ظرفشویی

لوله کشی ماشین ظرفشویی
لوله کشی ماشین ظرفشویی
مطالب مرتبط

لوله کشی ماشین ظرفشویی – در عصر جدیدی با پیشرفت زندگی شهری و آپارتمانی شدن خانه ها و رفاه بیشتر بشر نیاز به لوازم پر کاربرد مانند ماشین ظرفشویی را دوچندان کرده است. ماشین ظرفشویی یکی از لوازم منزلی هست که در تقریبا در تمامی خانه ها دیده می شود. اما برای نصب ماشین ظرفشویی باید تمهیداتی در نظر گرفت ، که شامل :

  • لوله کشی آب برای تامین اب مورد نیاز ماشین ظرفشویی
  • لوله کشی فاضلاب برای خروج اب از ماشین ظرفشویی

برای هر یک از موارد بالا مهندس تاسیسات ساختمان از قبل به مجری تاسیسات مکان نصب ماشین ظرفشویی را باید گوشزد کند.

در این مقاله کوتاه از مجله آموزشی خدمت نت قصد داریم تا به صورت خلاصه به بیان نکاتی چند در خصوص 2 موردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد با شما در میان بگذاریم.

چنانچه در خصوص لوله کشی ماشین ظرفشویی نياز به مشاوره و راهنمايی خاصی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

لوله کشی ماشین ظرفشویی

لوله کشی فاضلاب برای خروج آب از ماشین ظرفشویی

در هنگام لوله کشی فاضلاب برای خروج آب از ماشین ظرفشویی لازم است تا نکاتی را در نظر گرفت؛ در ادامه به برخی از مهمترینِ این نکات اشاره خواهیم نمود.

1-ماشین ظرفشویی باید یک مسیر فاضلاب مستقل داشته باشد.

2-لوله فاضلاب باید در مکانی تعبیه شود که ماشین ظرفشویی در ان مکان نصب می شود.

3-قطر لوله فاضلاب ماشین ظرفشویی نباید کمتر از 45 در نظر گرفته شود.

4-لوله فاضلاب ماشین ظرفشویی باید 40 تا 45 سانتی متر از کف تمام شده زمین بالاتر باشد.

5-لوله فاضلاب ماشین ظرفشویی باید به لوله فاضلاب اصلی اتصال یابد.

6-شیب لوله فاضلاب ماشین ظرفشویی به لوله اصلی فاضلاب باید بین 10 تا 15 سانتی متر باشد.

7-لوله فاضلاب ماشین ظرفشویی باید دارای ونت یا هواکش باشد تا بو فاضلاب داخل ساختمان نشود.

نکته : در صورتی که لوله فاضلاب مجزا برای ماشین ظرفشویی در نظر گرفته نشده باشد ، باید محل نصب ماشین لباسشویی را در نزدیک ترین مکان به سینک ظرفشویی در نظر گرفت . تا این امکان فراهم شود از سیفون های چند منظوره برای خروج اب ماشین ظرفشویی به فاضلاب استفاده شود.

لوله کشی ماشین ظرفشویی

لوله کشی آب سرد برای ماشین ظرفشویی

در هنگام لوله کشی آب سرد برای ماشین ظرفشویی لازم است تا نکاتی را در نظر گرفت؛ در ادامه به برخی از مهمترینِ این نکات اشاره خواهیم نمود.

1-ارتفاع لوله های اب سرد ماشین ظرفشویی از کف حدود 55 تا 60 سانتی‌متر در نظر گرفته می شود .

2-برای یک ماشین ظرفشویی یک لوله کشی آب سرد  نیاز می باشد.

3-در صورتی که ماشین ظرفشویی شما دارای2 ورودی اب سرد و گرم باشد باید به صورت صحیح به لوله های مربوطه وصل شود.

4-و در صورتی که ماشین ظرفشویی شما تک ورودی باشد فقط باید به لوله اب سرد متصل شود.

نکته : در صورتی که لوله کشی مجزا برای ماشین ظرفشویی در نظر گرفته نشده باشد ، باید محل نصب ماشین ظرفشویی را در نزدیک ترین مکان به سینک ظرفشویی در نظر گرفت . تا این امکان فراهم شود که از لوله های مربوط به شیر ظرفشویی استفاده شود. به این صورت که یک سه راه به لوله مربوط وصل می شود و یک سمت شیر پیسوار مربوط به شیر ظرفشویی اتصال می یابد و سمت دیگر شیر مربوط به ماشین ظرفشویی متصل می شود.

در صورت نیاز به لوله کشی ماشین ظرفشویی یا نصب ماشین ظرفشویی می توانید از خدمات ویژه مجموعه خدمت نت بهرمند شوید. و همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره یا کارشناسی رایگان داشتین می توانید با ما در تماس باشید.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات لوله کشی از هزینه لوله کشی ماشین ظرفشویی (ماشین ظرف شویی) آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه در خصوص لوله کشی ماشین ظرفشویی نياز به مشاوره و راهنمايی خاصی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.