نحوه استفاده و راه اندازی پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس و سیمات simat

پکیج ایساتیس مدل سوپرلوکس
پکیج ایساتیس مدل سوپرلوکس
مطالب مرتبط

پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس که به نام سیمات تغییر اسم داد، یکی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های در بازار ایران است ، که الگو برداری شده از پکیج اریستون ایتالیا می باشد. پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس با قیمت مناسب توانست فروشی خوبی برای شرکت به ارمقان بیاورد. در این مقاله نحوه راه اندازی پکیج ایساتیس مدل سوپرلوکس را شرح می دهیم.

نحوه استفاده و راه اندازی پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس و سیمات simat
نحوه استفاده و راه اندازی پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس و سیمات simat

پانل فرمان پکیج

بر روی پانل فرمان پکیج دو عدد ولوم تعبیه شده است که بالای هر کدام، تصاویر مربوط به پره های رادیاتور  و شیر آبگرم مصرفی  نمایش داده شده است که جهت تنظیم دمای دلخواه می توانید از آنها استفاده کنید. دمای آبگرم مصرفی و گرمایش توسط چراغ های 90،80،70،60،50،40 نمایش داده  میشود . در سمت چپ پانل فرمان ، فشارسنج عقربه ای قرار دارد که مقدار فشار آب داخل مدار گرمایش را بر حسب بار ( bar ) نمایش  میدهد.

نحوه تنظیم فشار آب داخل مدار گرمایش ( رادیاتور گرمایش از کف فن کوئل )

در صورتی که فشار آب داخل مدار گرمایش کمتر از 0.6 بارشود ( عقربه فشار سنج عدد زیر 0.6 بار را نمایش  میدهد ) در این حالت پکیج به دلیل مسائل ایمنی خاموش شده تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری گردد . در این صورت دستگاه با خطای 40+50+دودکش به صورت چشمک زن متوقف می شودکه برای رفع این مشکل باید فشار آب داخل مدار گرمایش را تنظیم نمائیم.

شیر پرکن به منظور تنظیم فشار آب داخل مدار گرمایش استفاده می شود. این قطعه در زیر پکیج تعبیه شده است ابتدا دسته پلاستیکی آبی رنگ را به آرامی به سمت پایین حرکت داده و سپس با چرخاندن آن به سمت چپ، آبسرد ورودی وارد مدار گرمایش پکیج میگردد و همزمان عقربه فشارسنج افزایش می یابد.  زمانیکه عقربه به مقدار فشار 1.2 الی 1.5 بار رسید شیرپرکن پکیج را به سمت راست چرخانده و  میبندیم.

نحوه راه اندازی پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس

تذکر 1: پس از تنظیم فشار آب داخل مدار گرمایش توسط شیرپرکن پکیج ، از بسته بودن کامل آن اطمینان حاصل نمائید در غیر اینصورت عقربه فشارسنج به تدریج افزایش مییابد و وقتی به مقدارسه بار رسید شیر اطمینان فعال گردیده و باعث آبریزی خواهد شد .

تذکر 2: در صورتی که عقربه فشار سنج، هر چند روز یکبار کاهش یابد و یا فاصله زمانی تنظیم فشار آب داخل مدار گرمایش کم باشد ( افت پی در پی ) بیانگر وجود مشکل در پکیج و یا نشت آب در  لوله های مدار گرمایش است.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمیر پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس (ایساتیس مدل سیمات) آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه پس از مطالعه مطالب این مقاله، نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر در خصوص راه اندازی پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس (ایساتیس مدل سیمات) داشتید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس

پس از تنظیم فشار آب داخل مدار گرمایش نوبت به روشن کردن پکیج گرمایشی می رسد در این حالت دوشاخه برق پکیج را توسط محافظ به پریز وصل نمائید سپس دکمه خاموش و روشن( On/Off) را یکبار فشار دهید . در این حالت چراغ سبز رنگ به منزله راه اندازی شدن پکیج روشن خواهد شد که اکنون باید حالت های زمستانه یا تابستانه را فعال نمائید.

راه اندازی پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس

1-راه اندازی حالت تابستانه پکیج ( حالت تابستانه)

با رسیدن فصل بهار یا تابستان به منظور غیر فعال کردن سیستم گرمایش ( رادیاتورها، گرمایش از کف و فن کوئل ) کافیست ولوم سمت چپ که بالای آن تصویر پره های رادیاتور کشیده شده را کاملا روی عدد صفر قرار دهید. در این صورت پکیج تنها آبگرم مصرفی را تأمین خواهد نمود. (شماره 6 در تصویر 1 )

2-راه اندازی حالت زمستانه پکیج ( حالت زمستانه)

با رسیدن فصل پاییز و زمستان به منظور فعال سازی سیستم گرمایش پکیج (رادیاتورها ،گرمایش از کف و فن کوئل) کافیست ولوم سمت چپ که بالای آن تصویر پره های رادیاتور کشیده شده را به سمت راست چرخانده تا پکیج در وضعیت گرمایش روشن گردد.

تنظیم دمای دلخواه پکیج ایساتیس در مدار مصرفی و گرمایش

نحوه تنظیم دمای آبگرم مصرفی(:D.H.W)

تنظیم دمای آبگرم مصرفی در پکیج های ایساتیس بین 36الی 60درجه سانتی گراد امکانپذیر است. برای این منظور ولوم آبگرم مصرفی  را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. با چرخاندن ولوم آبگرم مصرفی چراغ های سبز رنگ 40تا60 روشن خواهند شد که عدد بالای هر چراغ بیانگر دمای آب گرم مصرفی  میباشد. با باز شدن آب گرم مصرفی چراغ سبز رنگ 40درجه به صورت چشمک زن ظاهر خواهد شد و پس از بسته شدن آبگرم مصرفی چراغ سبز رنگ 40درجه ثابت می شود.

نحوه تنظیم دمای گرمایش محیط(: C .H )

تنظیم دمای گرمایش محیط در پکیج های ایساتیس بین 35 الی 82 درجه سانتی گراد امکانپذیر است. برای این منظور ولوم مدار گرمایش  را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. در این حالت  چراغهای سبز رنگ یکی پس از دیگری روشن خواهد شد که عدد بالای هر چراغ بیانگر دمای آب داخل مدار گرمایش است و می توانید به صورت دلخواه دمای مورد نیاز خود را تنظیم نمائید.

 نحوه تخلیه آب داخل مدار گرمایش (رادیاتور گرمایش از کف فن کوئل:)

  • ابتداشیر یا فلکه آبسرد ورودی به پکیج را ببندید.
  • شیر تخلیه (شیر پلاستیکی سیاه رنگ) در زیر پکیج تعبیه شده است که به منظور جلوگیری از ریزش آب، می توان زیر شیر تخلیه یک ظرف آب قرار داد و یا اینکه با اتصال شیلنگ به آن، آب را تخلیه نمود.
  • ا گر شیر تخلیه را به سمت چپ بچرخانید در این حالت آب داخل مدار گرمایش تخلیه می گردد و در حین تخلیه اگر به فشارسنج عقربه ای که روی پانل فرمان تعبیه شده است توجه نمائید ملاحظه خواهید نمود که عقربه به تدریج کاهش خواهد یافت.
  • زمانیکه عقربه فشار سنج به عدد صفر رسید و سیستم تخلیه گردید در این حالت شیر تخلیه را ببندید.
  • ا کنون پکیج گرمایشی تخلیه شده است.
نحوه راه اندازی پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس

راه اندازی مجدد پکیج ایساتیس (دکمه Reset)

درصورت بروز هر گونه ایراد در پکیج ، به دلیل مباحث ایمنی چراغ های سبز رنگ نشانگر دما با یکی از چراغ های زرد رنگ ( دودکش )  و یا قرمز رنگ(عدم تشکیل شعله)  به صورت چشمک زن یا ثابت پدیدار می شوند و پکیج از ادامه فعالیت متوقف می گردد . پس از رفع خطا به منظور راه اندازی مجدد ، دکمه Reset را یکبار به صورت لحظه ای فشار دهید. (شماره 10 در تصویر 1)

نمایش عیوب مختلف در پکیج دیواری ایساتیس توسط صفحه نمایش آنالوگ

در پکیج گرمایشی ایساتیس مدل سوپر لوکس یا سیمات با صفحه نمایش به صورت آنالوگ ( چراغ های 40 تا 90 درجه ) طراحی شده است و به همین منظور نحوه نمایش کد خطا به دو شکل می باشد:

1-چراغ ها به صورت چشمک زن ظاهر می شوند : این شیوه نمایش عیوب ، بیانگر وجود خطای گذرا در پکیج است که پس از رفع آن پکیج به حالت اولیه خود باز می گردد و نیازی به دکمه  Reset( راه اندازی مجدد ) نیست. نحوه نمایش عیوب بر روی صفحه نمایش آنالوگ بدین صورت است که چراغ زرد رنگ دودکش همزمان با چراغ های دیگر به صورت چشمک زن نمایان می گردد ( معمولا از رنگ زرد برای علامت خبری استفاده  میشود)

2-چراغ ها به صورت ثابت روشن می شوند: این شیوه نمایش عیوب بیانگر وجود خطای دائمی در پکیج است که پس از رفع ایراد، به منظور راه اندازی مجدد باید دکمه Reset (راه اندازی مجدد) را فشار دهید ( از رنگ قرمز به عنوان علامت هشدار استفاده می شود)

کد خطا پکیج ایساتیس

تذکر: در صورتیکه آبگرم مصرفی باز شود تنها چراغ 40 درجه به صورت چشمک زدن ظاهر  میشود که بیانگر درخواست آبگرم مصرفی است و جز عیوب محسوب  نمیگردد.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمیر پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس (ایساتیس مدل سیمات) آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱
مطالب مرتبط

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.