تعمیر پکیج وستن در تهران

تعمیر پکیج وستن در تهران
تعمیر پکیج وستن در تهران
مطالب مرتبط

پکیج وستن ( WESTEN ) از دسته پکیج‌هایی است که هم دارای مدل ساده می‌باشد (غیر دیجیتال) و هم دارای مدل دیجیتال. همین امر باعث می‌شود در هنگام تعمیر پکیج وستن در تهران ( WESTEN )، نحوه تشخیص کدهای خطای احتمالی پکیج‌های این مدل نیز متفاوت باشد. به این صورت که در مدل‌های ساده، کدهای خطا در قالب چراغ‌های چشمک‌زن ظاهر می‌شوند و در مدل‌های دیجیتال، کدهای خطا به صورت یک کد خطا (مثلاً E1, E30, 397,…) نمایان می‌شوند.

اما علاوه بر کدهای خطایی که در پکیج وستن در قالب کد خطا و یا به وسیله چراغ‌های چشمک‌زن نمایان می‌شوند، مشکلات فنی دیگری نیز ممکن است در این پکیج‌ها پیش بیاید که دارای کد خطا نمی‌باشند. یعنی اینکه تنها زمانی می‌توان از وجود این مشکلات مطلع شد که آن مشکل روی دهد.

تعمیر پکیج وستن در تهران

به بیانی ساده می‌توان گفت که هنگام بررسی پکیج‌های وستن ( WESTEN ) ، دو دسته مشکل وجود دارد که نیاز است توسط سرویس‌کار با دقت مورد بررسی قرار گیرد :

دسته اول، مشکلاتی است که هیچ‌گونه کد و خطایی ندارند و تنها از طریق اختلال در عملکرد دستگاه نمایان می‌شوند.

دسته دوم، مشکلاتی است که دارای کد خطا هستند و این کدهای خطا بر اساس نوع مدل دستگاه، یا بر روی نمایشگر دستگاه نمایش داده می‌شوند و یا به صورت چراغ‌های چشمک‌زن.

ما در این مقاله که در آن به بیان نکاتی در خصوص تعمیر پکیج وستن در تهران خواهیم پرداخت، قصد داریم تا ابتدا به معرفی برخی از رایج‌ترین مشکلات فنی پیش روی پکیج وستن بپردازیم و پس از آن با توجه به تفاوت نمایش کدهای خطا در مدل‌های ساده و دیجیتال، بر اساس هر یک از این مدل‌ها، مهم‌ترین کدهای خطایی که ممکن است نمایان ‌شوند را معرفی نماییم.

رایج‌ترین مشکلات تعمیر پکیج وستن در تهران

این نوع از مشکلات که در تمامی پکیج‌های موجود در بازار مشترک هستند را می‌توان مشکلاتی عمومیِ پیش روی پکیج‌ها دانست که هیچ کد خطایی ندارند و تنها زمانی که روی می‌دهند متوجه وجود آن‌ها خواهیم شد. به همین دلیل برای بررسی دقیق نیاز است تا توسط یک متخصص به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع آن اقدام شود.

ما در مجموعه خدمت نت از آنجایی که ارائه خدمات با کیفیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌ایم، با وجود مشابهت مشکلات موجود در میان پکیج‌ها، سعی کرده‌ایم تا هر پکیج و مدل آن را حتی اگر تمامی مشکلات آن‌ها نیز مشابه باشند، جهت دسترسی راحت‌تر شما همراهان عزیز خدمت نت، به صورت جداگانه مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

اما از آنجایی که در مقالات متعددی به بیان و تشریح رایج‌ترین مشکلات پکیج‌ها پرداخته شده است، و مشکلات تمامی مدل‌های پکیج وستن هم مشابه سایر پکیج‌ها می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم، حتماً نگاهی به مقالات زیر بیندازید.

تعمیر پکیج آریستون شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج ایساتیس شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج شاپه شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج باکسی شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج اخگر شمال تهران و شرق تهران

 

مهم‌ترین مشکلاتی که در مقالات بالا به آن‌ها پرداخته شده است را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • پکیج روشن نمی‌شود
  • پکیج به صورت ناگهانی خاموش می‌شود
  • دمای آب بیش از اندازه بالاست
  • پکیج ریزش یا نشتی آب دارد
  • نور و شعله از پکیج خارج می‌شود
  • پکیج کار می‌کند، اما رادیاتور گرمای خوب و مناسبی تولید نمی‌کند
  • پکیج آب را به خوبی گرم نمی‌کند
  • پکیج دارای افت فشار آب است
  • پکیج به صورت ناگهانی و انفجاری روشن می‌شود
  • گرمای رادیاتورها بسیار کم است
  • فن دستگاه روشن است، اما جرقه زن کار نمی‌کند
  • بخشی از رادیاتور گرم است و بخشی دیگر سرد
  • آب گرم دارای نوسان است
  • پکیج سروصدا دارد
  • و…

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمیر پکیج وستن در تهران (سرویس پکیج وستن) آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

کدهای خطا در تعمیر پکیج وستن در تهران (WESTEN)

علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره گردید، برخی مواقع مشکلاتی که برای پکیج وستن ( WESTEN ) ایجاد می‌شود، به وسیله نمایش یک کد خطا بر روی صفحه نمایشگر، دارنده پکیج را از وجود اشکال در آن و نیز دلیل رخداد آن مطلع می‌کند.

با توجه به اینکه پکیج وستن دارای مدل‌های متنوعی است، ما در ادامه قصد داریم با توجه به نوع مدل به بیان کدهای خطا بپردازیم تا شما عزیزان در صورت نیاز به کدهای خطای هر یک از مدل‌های پکیج وستن، به راحتی بتوانید به توضیحات آن کد خطا دسترسی داشته باشید.

کدهای خطا در پکیج وستن مدل دیجیتال ( WESTEN )

کد خطا : E01

علت و مفهوم خطا: این کد خطا مختص پکیج‌های فن دار می‌باشد و نشان دهنده این است که بسته شدن سوئیچ فشار فن با تأخیر عمل نموده است.

کد خطا : E02

علت و مفهوم خطا : برخی مواقع به دلیل وجود برخی اشکالات در پکیج، خطای گرمایش بیش از حد در مبدل دستگاه نمایان می‌شود و همین امر باعث عمل کردن سنسور حد 105 درجه سانتی‌گراد می‌گردد (فعال شدن کلید حرارتی). معمولاً بروز چنین خطایی می‌توانند دلایل متعددی داشته باشد که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان چنین نام برد:

  • احتمال خرابی و یا وجود اشکال در پمپ
  • رسوب گرفتن مبدل ثانویه
  • بسته بودن و یا گرفتگی شیرهای رادیاتور

کد خطا: E03

علت و مفهوم خطا : این خطا که تنها در دستگاه‌های بدون فن ( اتمسفریک ) روی می‌دهد، نشان دهنده عدم تهویه و نیز خروج نامناسب دود از دودکش می‌باشد. در این شرایط نیاز است تا با مراکز معتبر تعمیر پکیج وستن در تهران یا استان محل سکونت خود تماس بگیرید.

کد خطا : E04

علت و مفهوم خطا: این کد خطا در پکیج وستن ( WESTEN ) نشان دهنده خاموش شدن مشعل در پکیج می‌باشد. این مشکل عمدتاً به یکی از دلایل زیر می‌باشد:

  • احتمال قطعی یا افت فشار گاز
  • احتمال سوختن بویین شیر گاز

کد خطا : E05

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده این است که در NTC یا ترمیستور مدار شوفاژ ( قطعه‌ای است برای اندازه‌گیری دما ) اشکال وجود دارد. این کد می‌تواند بیان کننده دو حالت باشد :

  • حاکی از باز بودن مدار است و به دلیل باز بودن مدارش، در وضعیت قطع قرار دارد.
  • حاکی از کوتاه بودن اتصال سنسور آب گرم است.

کد خطا : E06

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده این است که سنسور NTC آب گرم مصرفی (ترمیستور آب گرم مصرفی) دستگاه با اختلال مواجه شده است. این خطا معمولاً به دلیل وجود اختلال یا اشکال در سنسور NTC دستگاه می‌باشد و یا به دلیل مشکل در برقراری ارتباط میان سنسور با بُرد الکترونیک است. در این شرایط نیاز است تا جهت بررسی دقیق سیم‌های ارتباطی با NTC و همچنین بُرد، با مراکز معتبر تعمیر پکیج وستن در تهران یا استان محل سکونت خود تماس بگیرید.

کد خطا : E10

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده افت فشار کاهش بیش از اندازه میزان آب در مبدل اصلی و یا عدم وجود آب در آن می‌باشد. در این شرایط نیاز است تا به‌طور دقیق وجود نشتی در پکیج، رادیاتورها و سیستم‌های لوله‌کشی پکیج و رادیاتور مورد بررسی قرار گیرد. پس از اطمینان از عدم وجود این موارد، نیاز است تا شیر پرکن پکیج را باز نمایید و فشار دستگاه را به بین 1.5 تا 2 بار (bar) برسانید.

اما در برخی مواقع ممکن است حتی با باز کردن شیر پر کن پکیج، عقربه فشارسنج حرکت نکند، در این صورت یا غلاف مانومتر دچار رسوب گرفتگی شده است و یا پرشر سوئیچ خراب شده و نیاز به تعویض دارد. در این شرایط نیاز است تا با مراکز معتبر تعمیر و یا سرویس پکیج وستن در تهران یا استان محل سکونت خود تماس بگیرید.

کد خطا : E11

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده وجود اختلال و یا اشکال در سنسورهای خارجی (محیطی) دستگاه است. در این شرایط سنسورهای محیط دچار مشکل در تشخیص دمای محیطی که پکیج در آنجا نصب است می‌شوند. در این شرایط ابتدا نیاز از تا سنسور با دقت بررسی شود و در صورت نیاز نسبت به تعویض آن اقدام شود.

کد خطا : E12, E13

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده وجود اختلال، گرفتگی و یا قطع شدن ارتباط بین سوئیچ فشار و گروه هیدرولیکی می‌باشد. در این شرایط نیاز است جهت بررسی دقیق اتصالات با مراکز معتبر تعمیر پکیج وستن در تهران یا استان محل سکونت خود تماس بگیرید.

کدهای خطا : E18

علت و مفهوم خطا : زمانی که فشار آب در مدار بیش از حد مجاز باشد ( 3 بار (bar) )، این کد خطا ظاهر می‌گردد. بروز این خطا به دلیل این است که سیستم بیش از حد آبگیری شده است و نیاز است تا ابتدا نسبت به تخلیه مقداری از آب مسیر گرمایش اقدام نمود و سپس وضعیت شیر پر کن به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

کدهای خطا : E25, E26

علت و مفهوم خطا : این کدهای خطا نیز تقریبا مشابه کد خطای E02 می باشد و برای رفع آن می بایست به همان شیوه کد خطای E02 اقدام نمایید.

کد خطا : E31

علت و مفهوم خطا: این کد خطا نشان دهنده اختلال و یا قطع بودن ارتباط بین سلکتورها (سکتورها) و بُرد الکترونیکی دستگاه می‌باشد.

کد خطا : E32

علت و مفهوم خطا: این کد خطا نشان دهنده این است که درون مبدل رسوب گرفته است و نیاز است نسب به رسوب‌گیری کامل اقدام شود.

کد خطا : E35

علت و مفهوم خطا: این کد خطا نشان دهنده خاموش شدن شعله دستگاه می‌باشد که به دلیل وجود اشکال یا خرابی در رله قسمت کنترل الکترونیکی روی داده است.

کد خطا : E97

علت و مفهوم خطا : این کد خطا نشان دهنده تأخیر زمانی برای روشن شدن مشعل پکیج می‌باشد که معمولاً به یکی از دلایل زیر می‌باشد:

  • طول جرقه کوتاه می‌باشد
  • برق ورودی کمتر از ۱۹۵ ولت است

کد خطا : E98

علت و مفهوم خطا: این کد خطا برخلاف تمامی کدهای خطا، هیچ ربطی به خود پکیج ندارد، بلکه مربوط به ولتاژ برق است که پایین می‌باشد. در واقع هر زمان که ولتاژ برق پایین‌تر از حد لازم باشد، این کد خطا نمایان می‌شود.

کدهای خطا : E99

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده وجود اشکال یا خرابی در لوله اطمینان می‌باشد. در این شرایط نیاز است به طور دقیق بُرد الکترونیکی کنترل و بررسی شود.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمیر پکیج وستن در تهران (سرویس پکیج وستن) آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه نياز به مشاوره در زمينه تعمیر پکیج وستن در تهران (سرویس پکیج وستن– WESTEN) داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

کدهای خطا در پکیج وستن مدل ساده

کد خطا : چشمک زدن چراغ 30

علت و مفهوم خطا:  این کد خطا می‌تواند به دلایلی باشد که در کدهای خطای E01, E04 پکیج وستن مدل دیجیتال بیان شد. یعنی یکی از موارد زیر :

دلیل اول (کد خطای E01 در پکیج وستن مدل دیجیتال): این کد خطا مختص پکیج‌های فن دار می‌باشد و نشان دهنده این است که بسته شدن سوئیچ فشار فن با تأخیر عمل نموده است.

دلیل دوم (کد خطای E04 در پکیج وستن مدل دیجیتال): این کد خطا نشان دهنده خاموش شدن مشعل در پکیج می‌باشد. این مشکل عمدتاً به یکی از دلایل زیر می‌باشد:

  • احتمال قطعی یا افت فشار گاز
  • احتمال سوختن بویین شیر گاز

کد خطا : چشمک زدن چراغ 40

علت و مفهوم خطا:  این کد خطا دقیقاً مشابه کدهای خطای E02 در پکیج وستن مدل دیجیتال می‌باشد.

کد خطا : چشمک زدن چراغ 50

علت و مفهوم خطا:  این کد خطا دقیقاً مشابه کد خطای E03 در پکیج وستن مدل دیجیتال می‌باشد.

کد خطا : چشمک زدن چراغ 60

علت و مفهوم خطا:  این کد خطا دقیقاً مشابه کد خطای E10 در پکیج وستن مدل دیجیتال می‌باشد.

کد خطا : چشمک زدن چراغ 70

علت و مفهوم خطا:  این کد خطا دقیقاً مشابه کد خطای E06 در پکیج وستن مدل دیجیتال می‌باشد.

کد خطا : چشمک زدن چراغ 80

علت و مفهوم خطا:  این کد خطا دقیقاً مشابه کد خطای E05 در پکیج وستن مدل دیجیتال می‌باشد.

کد خطا : چشمک زدن چراغ شيرآب و رادياتور

علت و مفهوم خطا:  این کد خطا دقیقاً مشابه کد خطای E97 در پکیج وستن مدل دیجیتال می‌باشد.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

چرا خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از 2 دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در 2 بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این 2 دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.

چنانچه نياز به مشاوره در زمينه تعمیر پکیج وستن در تهران (سرویس پکیج وستن– WESTEN) داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.