تعمیرات پکیج در شرق تهران

تعمیرات پکیج در شرق تهران
تعمیرات پکیج در شرق تهران
مطالب مرتبط

مجموعه خدمت نت تخصصی‌ترین سامانه هوشمند خدمات تعمیرات پکیج در شرق تهران می‌باشد.این مجموعه در تلاش است تا با پشتوانه‌ تجربه‌ای 20 ساله درزمینهٔ انواع نصب و تعمیر پکیج در شرق تهران و همکاری با برندهای بزرگ بتواند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ممکن را برای مشترکین خود فراهم کند.

مجموعه خدمت پس از سال‌ها فعالیت درخشان درزمینهٔ تعمیرات پکیج در شرق تهران، فعالیت آنلاین خود را در سال 1395 به‌صورت گسترده در شرق تهران آغاز کرده است .

مجموعه خدمت نت با آگاهی از هر آنچه کاربر در جستجوی آنست ، تلاش می‌کند بستری قدرتمند برای ارائه خدمات باکیفیت در زمینه تعمیرات پکیج در شرق تهران به مشتریان فراهم سازد .این مجموعه در تلاش است بستری از جنس اعتماد و رضایت را بین متخصصین خود و مشتریان گرامی در شرق تهران فراهم سازد، که مشتریان در کمترین زمان با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت دغدغه‌ تعمیرات پکیج در شرق تهران را برطرف کنند.

ویژگی هایی که خدمت نت را در تعمیرات پکیج شرق تهران متمایز نموده است

با وجود اینکه تعمیرکاران زیادی جهت ارائه خدمات تعمیرات پکیج در شرق تهران وجود دارند، اما مجموعه خدمت نت به دلیل برخورداری از برخی ویژگی‌های خاص و منحصر به‌ فرد توانسته است تا علاوه بر ارائه خدماتی متفاوت، رضایت خاطر همیشگی مشتریان خود را فراهم نماید.

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از 2 دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در 2 بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این 2 دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.

تعمیرات پکیج در شرق تهران

دلایل اعتماد مشتریان جهت تعمیرپکیج در شرق تهران به خدمت نت

از دلایل اصلی که سبب اعتماد مشتریان به مجموعه خدمت نت شده است بهره مندی این مجموعه از کارشناسان فنی متخصص و خوش‌نام در این حوزه هست. کلیه تعمیرکاران این مجموعه تحت آموزش­های تخصصی تعمیر پکیج در شرق تهران قرارگرفته‌اند. بنابراین به‌راحتی عیب‌یابی پکیج دیواری یا زمینی شما را انجام می‌دهند و تمامی ایرادات احتمالی را به نحو احسنت با دقت و سرعت عمل بالا و در کمترین هزینه ممکن برطرف می‌کنند.
مسئولیت‌پذیری و ارائه خدمات یکپارچه در شرق تهران نیز از دیگر دلایل اعتماد مشتریان به این مجموعه است. به همین دلیل پس از انجام تعمیرات پکیج در شرق تهران خود اگر با مشکلی مواجه شده باشید این مجموعه با ارائه خدمات پشتیبانی معتبر کلیه مشکلات احتمالی را برطرف خواهد ساخت.

چگونه سفارش تعمیرات پکیج در شرق تهران خدمت نت ثبت کنیم؟

ثبت سفارش برای خدمات نصب و تعمیرپکیج در شرق تهران دیواری یا زمینی در مجموعه خدمت نت رایگان است. شما پس از مراجعه به بخش مربوطه جهت ثبت سفارش، می‌توانید خدمات درخواستی موردنظر خود مانند نصب و تعمیر پکیج در شرق تهران ( پکیج دیواری یا زمینی ) و دیگر خدمات موردنیاز را ذکر کنید.  ارائه توضیحات تکمیلی برای اینکه متخصص دید کلی نسبت به کار شما داشته باشد بسیار موثر و حائز اهمیت است،

توضیحاتی از قبیل برند پکیج ، زمینی یا دیواری بودن آن ، ظرفیت و مدل پکیج ، عیب دستگاه و توضیحاتی که ممکن است به متخصص برای عیب‌یابی پکیج و تسریع کارها کمک کند. این موارد به کارشناسان مجموعه کمک خواهد کرد تا آن‌ها متخصصی را متناسب با نوع نیاز و خواسته شما در شرق تهران پیشنهاد و معرفی نمایند.  در انتها با تعیین تاریخ و زمان حضور متخصص و همچنین آدرس موردنظرتان، ثبت سفارش به پایان می‌رسد.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمیرات پکیج در شرق تهران آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

نحوه محاسبه هزینه تعمیرات پکیج در شرق تهران

با توجه به اینکه در بازار، برندهای متفاوتی از پکیج دیواری یا زمینی وجود دارند و درنتیجه، قطعات متفاوتی نیز برای تعمیر این دستگاه‌ها موردنیاز است، هزینه­ نصب و تعمیرپکیج در شرق تهران نیز متغیر است. اما به‌طورکلی تمامی هزینه‌هایی که از ابتدا تا انتهای کار وجود دارند، توسط متخصصین خدمت نت برآورد شده و به‌طور دقیق به شما گفته می‌شود. در آخر نیز شما در ریز جزئیات آن‌ها قرار خواهید گرفت.

نحوه خدمات‌رسانی متخصصان مجموعه خدمت نت در شرق تهران

زمانی که متخصص به محل شما اعزام شد اقدم به بررسی و چکاب (بررسی) کلی مراحل کار شما کرده و پس از انجام یک چکاب کلی میزان خرابی و حدود هزینه تعمیر پکیج در شرق تهران را به شما اعلام خواهد کرد تا شما بتوانید با بررسی و برآورد هزینه تصمیم بر تعمیر کردن آن بگیرید و با توجه به این مورد که متخصصین به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به تعمیر و سرویس پکیج در شرق تهران می‌کنند.

2 نکته حائز اهمیت در خصوص ارائه خدمات مجموعه خدمت نت

این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که متخصصین و تکنسین های این مجموعه با تسلط و تخصص کافی، به نقاط ضعف و مشکلات احتمالی پیکج ها آشنایی دارند و در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف خواهند نمود. تعمیرکاران این مجموعه همواره متعهد هستند تا برای جلوگیری از تحمیل هزینه های مضاعف به مشتریان، تمام تلاش خود را داشته باشند تا به جای تعویض قطعات، نسبت به تعمیر آنها اقدام کنند و چنانچه خراب قطعات به حدی باشد که امکان تعمیر نداشته باشد، آن زمان با مشورت مشتری نسبت به تعویض قطعات اقدام می نمایند.

نکته اول : یکی از نکاتی که باعث شده است تا در طی این سالها مشتریان به مجموعه خدمت نت اعتماد داشته باشند، این مسئله است که خرید قطعه جدید برای تعویض را به خود مشتری واگذار می نمایند تا مشتری با اطمینان خاطر نسبت به تعویض قطعات اقدام نماید.

نکته دوم : مجموعه خدمت نت خدماتی از قبیل کارشناسی و برآورد قیمت  برای مشترکین خود در شرق تهران را به‌صورت کاملا رایگان انجام می دهد.لذا کاربر با خیال راحت می‌تواند نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نماید.

تعمیرات پکیج در شرق تهران

برخی از مزایای پکیج دیواری

با توجه به درخواست برخی از کاربران مجموعه خدمت نت مبنی بر بررسی برخی از مزایای پکیج دیواری، به عنوان نکته پایانی، به برخی از مزایای این دستگاه ها اشاره ای کوتاه خواهیم داشت.

  • استقلال هر واحد مسکونی در تامین آب گرم مصرفی و گرمایش محیط
  • عدم نیاز به احداث موتور خانه ی مرکزی
  • امکان کنترل سیستم در داخل ساختمان
  • عدم هزینه شارژ ماهانه و تعمیر و نگهداری
  • سهولت در نصب ، راه اندازی ، سرویس و نگهداری
  • راندمان بالاتر نسبت به موتور خانه مرکزی
  • امنیت  بالاتر بخاطر و جود سنسورهای آب گرم مصرفی و شوفاژ و سنسور دود و …….
  • عدم اشغال فضای زیاد در ساختمانها (ابعاد کوچک، تقریبا به اندازه یک دستگاه آبگرمکن دیواری معمولی)
  • تنظیم دما به میزان دلخواه
  • تامین آب گرم دائم و فراوان در کمترین زمان و جلوگیری از اتلاف انرژی
  • ایمنی کامل (دستگاه به صورتی طراحی گردیده که هیچ خطری را متوجه مصرف کننده آن نمی سازد)
  • کارکرد آرام و بدون صدا
  • راندمان حرارتی بالا همزمان با صرفه جویی در مصرف سوخت
  • کوتاه شدن مسیر لوله های انتقال آب گرم رادیاتور و آب گرم مصرفی به محل مورد نظر و در نتیجه جلوگیری از اتلاف انرژی و زمان

 

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمیرات پکیج در شرق تهران آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سه =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.