تعمير پکيج بوتان مدل cv424

تعمير پکيج بوتان مدل cv424
تعمير پکيج بوتان مدل cv424
مطالب مرتبط

پکیج‌ بوتان مدل cs424 یکی از مدل‌هایی است که در دو نوع cs424 i و cs424 S توسط شرکت بوتان روانه بازار شده است که تفاوت چندانی از نظر کارایی ندارند. ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص تعمير پکيج بوتان مدل cv424 مطالبی را با شما در میان بگذاریم.

با توجه به تنوع در مدل‌های پکیج بوتان، برای اینکه بتوانیم به صورت دقیق و کاربردی نکاتی را در خصوص این پکیج‌ها ارائه کنیم، نیاز است تا بر اساس هر یک از مدل‌ها و به صورت جداگانه پیش برویم. زیر ا ممکن است به دلیل وجود برخی تفاوت‌ها در مدل‌ها ( هر چند اندک ) در عیب‌یابی دچار سردرگمی شویم.

  • پکیج بوتان مدل Calda venezia ( کالدا ونزیا )
  • پکیج بوتان مدل Verona ( ورونا )
  • پکیج بوتان مدل Perla pro ( پرلا پرو )
  • پکیج بوتان مدل Parma ( پارما )
  • پکیج بوتان مدل Optima ( اُپتیما )
  • پکیج بوتان مدل Nuova acqua ( نووا آکوا )
  • پکیج بوتان مدل Benessere pro ( بنسره پرو )
  • پکيج بوتان مدل bn324i
  • پکيج بوتان مدل پاویا
  • پکيج بوتان مدل روما

در خصوص تعمیر و عیب‌یابی تمامی مدل‌های بالا، پیش‌تر در مقالاتی، به طور مفصل به تشریح مطالبی پرداخته‌ایم که شما می‌توانید با جستجوی هر یک از مدل‌ها و یا جستجوی عبارت پکیج بوتان در وب‌سایت مجموعه خدمت نت، نگاهی به این مقالات بیندازید.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱
تعمير پکيج بوتان مدل cv424

رایج‌ترین مشکلات تعمير پکيج بوتان مدل cv424

این نوع از مشکلات هیچ کد خطایی ندارند و تنها زمانی که روی می‌دهند، متوجه بروز آن‌ها خواهیم شد. این دسته از مشکلات در تمامی مدل‌های پکیج‌ بوتان و نیز در تمامی پکیج‌های موجود مشترک است.

ما در مجموعه خدمت نت از آنجایی که ارائه خدمات با کیفیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌ایم، با وجود مشابهت مشکلات موجود در میان پکیج‌ها، سعی کرده‌ایم تا هر پکیج و مدل آن را حتی اگر تمامی مشکلات آن‌ها نیز مشابه باشند، جهت دسترسی راحت‌تر شما همراهان عزیز خدمت نت، به صورت جداگانه مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

اما از آنجایی که در مقالات متعددی به بیان و تشریح رایج‌ترین مشکلات پکیج‌ها پرداخته شده است، و مشکلات مدل cv424 از پکیج بوتان هم مشابه سایر پکیج‌ها می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم، حتماً نگاهی به مقالات زیر بیندازید.

تعمیر پکیج آریستون شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج ایساتیس شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج شاپه شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج باکسی شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج اخگر شمال تهران و شرق تهران

 

مهم‌ترین مشکلاتی که در مقالات بالا به آن‌ها پرداخته شده است را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • پکیج روشن نمی‌شود
  • پکیج به صورت ناگهانی خاموش می‌شود
  • دمای آب بیش از اندازه بالاست
  • پکیج ریزش یا نشتی آب دارد
  • نور و شعله از پکیج خارج می‌شود
  • پکیج کار می‌کند، اما رادیاتور گرمای خوب و مناسبی تولید نمی‌کند
  • پکیج آب را به خوبی گرم نمی‌کند
  • پکیج دارای افت فشار آب است
  • پکیج به صورت ناگهانی و انفجاری روشن می‌شود
  • گرمای رادیاتورها بسیار کم است
  • فن دستگاه روشن است، اما جرقه زن کار نمی‌کند
  • بخشی از رادیاتور گرم است و بخشی دیگر سرد
  • آب گرم دارای نوسان است
  • پکیج سروصدا دارد
  • و…

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمير پکيج بوتان مدل cv424 آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کلیک نمایید

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

کدهای خطا در تعمير پکيج بوتان مدل cv424

علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، برخی مواقع مشکلاتی که برای تمامی پکیج‌های بوتان ایجاد می‌شود، به وسیله نمایش یک کد خطا بر روی صفحه نمایشگر، دارنده پکیج را از وجود اشکال در آن و نیز دلیل رخداد آن مطلع می‌کند.

کدهای خطایی که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت، بر اساس راهنمای مدل cv424 S است. لازم به ذکر است که این خطاها در تمامی مدل‌های پکیج بوتان وجود دارد و تنها اختلاف در نوع کدی است که نمایش داده می‌شود.

جهت تعمير پکيج بوتان مدل cv424 نیاز است تا قبل از هر چیزی به درستی دلیل خطا را پیدا نموده، و سپس نسبت به رفع آن اقدام نمود. در ادامه برخی از مهم‌ترین کدهای خطای این مدل را با شما در میان خواهیم گذاشت. لازم به ذکر است که این کدهای خطا در هر دو مدل cs424 i و cs424 S مشترک می‌باشد.

کد خطا : E1

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده این است که شعله وجود ندارد و در این شرایط دستگاه قفل می‌شود. عدم وجود شعله می‌تواند دارای دلایل گوناگونی باشد که نیاز است هر یک به دقت مورد بررسی قرار گیرد:

  • قطع بودن و یا افت فشار گاز
  • احتمال سوختن بویین شیر گاز
  • وجود اشکال در حسگر شعله و یون تشخیص شعله
  • وجود فاصله بیش از حد مجاز بین الکترود جرقه زن تا برنر
  • وجود اشکال در جرقه زدن دستگاه و عدم اتصال جرقه بر روی برنر

کد خطا : E2

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده این است که یا کلید حرارتی مبدل قفل شده است و یا اینکه در اتصال آن با بُرد الکترونیک دستگاه اختلالی رخ داده است. این اختلال می‌تواند موقتی باشد و یا اینکه به دلیل قطع شدن سیم‌ها باشد.

کد خطا : E3

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده این است که یا در تخلیه دود مشکلی وجود دارد و یا اینکه پرشر سوئیچ هوا ( سوئیچ فشار ) دچار اختلال یا اشکال شده و باعث قفل شدن دستگاه گردیده است. این خطا می‌تواند به دلیل انسداد مسیر دودکش و یا اختلال در فن یا پرشر سوئیچ نیز باشد که برای رفع آن باید به دقت تمامی موارد مورد بررسی قرار گیرد.  برخی از مهم‌ترین دلایل بروز این خطا عبارتنداز:

  • وجود اشکال جدی یا خرابی کامل پرشر سوئیچ هوا
  • وجود اشکال یا خرابی سنسور یا ترموستات دود
  • وجود اشکال در سیستم فن دستگاه
  • مسدود بودن دودکش و وجود مشکل در مسیر خروج دود
  • ایجاد قطعی میان سیم و بُرد دستگاه

کد خطا : E4

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده این است که در مدولاتور شیر گاز دستگاه مشکلی وجود دارد که نیاز است نسبت به رفع آن اقدام شود. با بروز این خطا پکیج در وضعیت هشدار قرار می‌گیرد.

کد خطا : E5

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده این است که در حسگر یا سنسور حرارتی مدار گرمایش اختلال یا اشکال وجود دارد. در این شرایط حدود 1 دقیقه صبر کنید تا شرایط به حالت عادی برگردد.

کد خطا : E6

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده این است که سنسور NTC آب گرم مصرفی (ترمیستور آب گرم مصرفی) دستگاه با اختلال مواجه شده است. در این شرایط عملکرد و توان حرارتی دستگاه کاهش پیدا کرده است. این خطا معمولاً به دلیل وجود اختلال یا اشکال در سنسور NTC دستگاه می‌باشد و یا به دلیل مشکل در برقراری ارتباط میان سنسور با بُرد الکترونیک است.

کد خطا : E7

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده عمل کردن کلید ایمنی فشار دودکش قبل از روشن شدن فن می‌باشد. بروز این خطا احتمال خرابی فن و کلید ایمنی دود را افزایش می‌دهد. این کد خطا پکیج را در وضعیت قفل موقت قرار می‌دهد.

کد خطا : E8

علت و مفهوم خطا : زمانی که در سنسور دمای محیط پکیج اختلال یا اشکالی به وجود آید، این کد خطا نمایان می‌شود و پکیج را در وضعیت هشدار قرار می‌دهد.

کد خطا : E9

علت و مفهوم خطا : برخی مواقع به دلیل برخی اشکالات احتمالی در پکیج و یا عدم عملکرد صحیح سنسورها، دمای آب مدار گرمایش به بیش از حد مجاز، یعنی بیش از 95 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. در این شرایط تا زمانی که دمای آب مدار گرمایش تا حد مجاز پایین نیاید، پکیج در وضعیت قفل موقت قرار می‌گیرد و پس از کاهش دما، پکیج به طور خودکار فعال می‌گردد.

کد خطا : E13

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده این است که بُرد دستگاه دچار مشکل یا اختلال شده است. در این شرایط حدود 1 دقیقه صبر کنید تا شرایط به حالت عادی برگردد. چنانچه پس از 1 دقیقه کد خطا همچنان وجود داشت، نیاز است تا یکبار سیستم را ریستارت نمایید.

کد خطا : E15

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده این است که یا مسیر دودکش مسدود شده است و یا اینکه کلید ایمنی فشار دود دچار مشکل شده است.

کد خطا : E17

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده این است که ترموستات ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق عمل کرده است (فعال شده است) و یا ا اینکه امکان قطعی در کابل متصل به آن (ترموستات) وجود دارد. در این شرایط حدود 1 دقیقه صبر کنید تا شرایط به حالت عادی برگردد. چنانچه پس از 1 دقیقه کد خطا همچنان وجود داشت، نیاز است تا یکبار سیستم را ریستارت نمایید.

کد خطا : E25

این خطا نشان دهنده این است که سیستم به دلیل ایجاد یخ‌زدگی در دستگاه، دچار اختلال و اشکال شده است. در این شرایط، با توجه به اینکه سیستم به صورت خودکار به حالت یخ‌زدگی وارد شده است، نیاز به انجام دادن کار خاصی نیست. تا زمان اتمام یخ زدگی، پکیج در حالت قفل موقت خواهد بود.

کد خطا : E27

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده این است که فشار آب در مدار گرمایش یا اصلاً وجود ندارد و یا اینکه پایین‌تر از حد مجاز است. در این شرایط باید با باز کردن شیر پرکن پکیج، فشار دستگاه را به میزان استاندارد آن که معمولاً بین 1.5 تا 2 بار (bar) می‌باشد برسانیم.

اما در برخی مواقع ممکن است حتی با باز کردن شیر پر کن پکیج، عقربه فشارسنج حرکت نکند، در این صورت یا غلاف مانومتر دچار رسوب گرفتگی شده است و یا پرشر سوئیچ خراب شده و نیاز به تعویض دارد.

کد خطا : E29

این خطا زمانی نمایش داده می‌شود که در مدار شیر برقی گاز دستگاه اشکالی روی داده باشد. این خطا عمدتاً به دلیل خرابی شیر گاز برقی و یا اختلال و اشکال در بُرد الکترونیک دستگاه است. در این شرایط وضعیت پکیج به حالت قفل دائم درمی‌آید و نیاز است تا یکبار ریستارت شود.

کد خطا : E99

علت و مفهوم خطا : برخی مواقع به دلیل خراب شدن بُرد الکترونیک دستگاه و یا وجود اختلال در آن، این کد نمایان می‌شود. این کد نشان دهنده این است که خطای تشخیص فن رخ داده است و بُرد دستگاه نمی‌تواند تشخیص دهد که دستگاه فن دارد یا ندارد. در این شرایط که پکیج در وضعیت قفل موقت قرار می‌گیرد، نیاز است تا ابتدا یکبار دستگاه را ریستارت نمایید، چنانچه کد خطا رفع نشد، باید فیش‌های روی بُرد و به خصوص سیم مربوط به فن را چک کنید.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمير پکيج بوتان مدل cv424 آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کلیک نمایید

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

چرا خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از 2 دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در 2 بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این 2 دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.
مطالب مرتبط

One Response

  1. کار تخصصی ای هست، متاسفانه اقوام ما از تعمیرکار نا بلد استفاده کرده بودن و یه روز پکیج آتیش گرفت دار و ندارشونو خاکستر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.