بررسی مهم ترین نکات در سنگ کاری ساختمان

بررسی مهم ترین نکات در سنگ کاری ساختمان
بررسی مهم ترین نکات در سنگ کاری ساختمان
مطالب مرتبط

سنگ کاری ساختمان یکی از راه های متداول در ایجاد زیبایی در ساختمان است که علاوه بر ایجاد نمایی متفاوت و زیبا باید قدرت مقاومت در برابر عوامل خارجی را نیز داشته باشند و همین موضوع باعث می شود تا در هنگام خرید سنگ نما نیز دچار مشکل شویم اما بحث به همین جا ختم نمی شود، لطفا در ادامه با خدمت نت همراه باشید تا اطلاعات قابل توجه ای را در خدمت شما قرار دهیم.

سنگ نمای خوب و مناسب برای ساختمان، چه نوع سنگی است؟

همان طور که می دانید سنگ ها دارای مصارف گوناگونی می باشند و هر کدا از آن ها در جای مخصوص به خود قرار می گیرند و از آن ها در صنعت ساختمان سازی استفاده می کنند. دانستن این نکته که کدام سنگ و با چه جنسی، برای کدام قسمت از ساختمان مناسب است، بسیار با اهمیت می باشد. به هرحال شما باید در هنگام خرید سنگ به نکاتی توجه کنید.

  • سگ نمای شما نباید دچار شکستگی و ترک خوردگی باشد.
  • سنگ نمای خوب، آب را جذب نمی کند و تحمل بسیار زیادی در مقابل محیط های طبیعی و شیمیایی دارد.

برای فهم شکستگی سنگ، یک ابزار فلزی بردارید و چند بار با ضربه ای آرام به سنگ بکوبید در صورتی که صدای شیشه ای مانندی به طور شفاف به گوش شما رسید، آن سنگ بدون ترک و پوسیدگی است. همچنین سنگ نمای شما باید مقاومت بالایی در برابر سرما ، گرما ، رطوبت و اشعه ی UV نور خورشید داشته باشند. سنگ نما های تراورتن و گرانیت دو نوع از سنگ نماهای بسیار مرغوب و مقاومی هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

نکات مربوط به سنگ کاری ساختمان


حتماٌ بحوانید : بررسی انواع سنگ ساختمانی و کاربرد آن در صنعت

نکات مربوط در سنگ کاری ساختمان:

  • قبل از اینکه بخواهید شروع به نصب نمای سنگی خود کنید، ابتدا باید سطح زیر کار را به خوبی تمیز کنید تا عاری از هر گونه ماده آلاینده و آلوده باشد.
  • از سنگ نمای بسیار مقاوم و مستحکم استفاده کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.
  • در صورتی که از سنگ های رودخانه ای و یا از سنگ های بسیار ضخیم استفاده می کنید، ملات گیری را به خوبی انجام دهید.
  • در صورت استفاده از سنگ های پلاک باید سطح آن ها را به خوبی تمیز کرد و از آن در برابر رطوب و یخبندان محافظت کرد.
  • برای افزایش سرعت، هرگز از سیمان خشک شده بر روی دوغاب استفاده نکنید.
  • در هوای سرد و شرایطی که امکان یخ زدن آب هست، عملیات سنگ کاری متوقف شود.

نکات فوق از نکات بسیار مهم و کاربردی در سنگ کاری ساختمان است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

خدمات ساختمان

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.