کولر گازی میدیا یا اسپلیت میدیا

کولر گازی میدیا یا اسپلیت میدیا
کولر گازی میدیا یا اسپلیت میدیا
مطالب مرتبط

کولر گازی میدیا یا اسپلیت میدیا، یکی دیگر از مارک یا برندهای کولر گازی موجود در بازار ایران است که ما در مجموعه خدمت نت در سلسله مقالات مربوط به معرفی کولرهای گازی و در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

ما در خصوص کولر گازی میدیا یا اسپلیت میدیا بررسی های متعددی را انجام دادیم تا بتوانیم محبوب‌ترین کولر گازی را انتخاب و به شما معرفی نماییم. اما از آنجایی که ما محبوب‌ترین ها را بر اساس تقسیم بندی سایت رسمی سازنده آن محصول اعلام می‌نماییم، در سایت رسمی سازنده کولر گازی میدیا (Midea)، لیستی تحت عنوان محصولات محبوب وجود نداشت ( تا تاریخ انتشار این مقاله ).

بر همین اساس تصمیم گرفتیم به معرفی یک مدل از کولرهای گازی میدیا بپردازیم که ظاهراً در بازار ایران موجود و نسبتاً اقبال بیشتری را به سمت خود جلب نموده است. یعنی : کولر گازی اینورتر میدیا(Midea) ، مدل میشن (Mission)

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر کولر گازی از تعرفه تعمیر کولر گازی میدیا آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه در خصوص کولر گازی ایران میدیا (اسپلیت میدیا) نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

معرفی کولر گازی اینورتر میدیا(Midea) ، مدل میشن (Mission)

کولر گازی میدیا مدل میشن، خود دارای دو نوع است :

  • اینورتر میدیا مدل میشن
  • تروپیکال میدیا مدل میشن

ما در این مقاله قصد داریم تا توضیحات خود تنها حول محور کولر گازی اینورتر میدیا مدل میشن ارائه نماییم، و کولر گازی تروپیکال میدیا مدل میشن موضوع بحث این مقاله نیست. البته لازم است این نکته را اشاره کنیم که تفاوت چندانی میان این دو مدل نیست. شاید تفاوت بارز این مدل از میشن که می‌شود به آن اشاره نمود، نوع کمپرسوری است که در آن‌ها استفاده می‌گردد.

به این صورت که غالباً در تمامی دستگاه های اینورتر میدیا مدل میشن، از کمپرسورهای روتاری استفاده می‌گردد، در صورتی که در برخی از مدل های کولر گازی تروپیکال میدیا مدل میشن، از کمپرسورهای پیستونی نیز استفاده می‌گردد.

کولر گازی اینورتر میدیا مدل میشن، در 5 ظرفیت مختلف ( 9000 ، 12000 ، 180000 ، 24000 و 30000 ) و دارای دو حالت سرمایشی و گرمایشی و با رده مصرف انرژی A تولید می‌گردند.

این کولرهای گازی، به دلیل توان بالای عملکردی در دماهای بالا، مناسب استفاده در تمامی اقلیم ها و  شرایط آب و هوایی هستند. به صورتی که قابلیت کارکرد مناسب از دمای منفی 7 درجه تا مثبت 43 درجه ( -7 درجه تا +43 درجه ) را دارا هستند.

سازندگان این مدل از کولر گازی میدیا (اسپلیت میدیا)، گارانتی های جذابی را برای محصول خود در نظر گرفته‌اند. به این صورت که گارانتی کمپرسور را به مدت 5 سال و گارانتی سایر قطعات را به مدت 30 ماه در نظر گرفته‌اند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، کمپرسور استفاده شده در کولرهای گازی اینورتر میدیا مدل میشن، عمدتاً از نوع روتاری می‌باشد، که این عاملی بسیار مهم در کاهش مصرف انرژی و نیز پایین بودن صدای دستگاه در یونیت خارجی (کندانسور) است. صدای بخش خارجی ( یونیت خارجی ) طبق ادعای سازنده،50 دسی بل است و این میزان صدا، صدایی نیست که باعث آزار گردد.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر کولر گازی از تعرفه تعمیر کولر گازی میدیا آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

تعمیر کولر گازی میدیا یا اسپلیت میدیا

برخی از امکانات کولر گازی اینورتر میدیا مدل میشن

علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، کولرگازی میدیا (اسپلیت میدیا) دارای ویژگی‌های دیگری نیز می‌باشد که در ادامه به بیان مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • تکنولوژی اینورتر (Inverter Technology) : این قابلیت باعث می‌شود تا حداقل 60% در مصرف برق صرفه جویی گردد. همچنین وجود چنین تکنولوژی، عامل بسیار مهمی در کاهش صدای کولر گازی خواهد بود.
  • کاهش استهلاک و صرفه جویی در انرژی : برعکس کولرهای گازی با موتور معمولی که پس از رسیدن به دمای مطلوبی که کاربر تنظیم کرده است، یکباره خاموش می‌شود، در موتورهای اینورتر قضیه متفاوت است. به این صورت که پس از رسیدن دمای محیط به دمای مطلوب، دستگاه خود را با دمای محیط سازگار کرده و خاموش نمی‌شود. همین خاموش نشدن های مکرر، اولاً باعث جلوگیری از استهلاک و افرایش طول عمر دستگاه می‌گردد و ثانیاً سبب صرفه جویی در مصرف انرژی تا حد قابل توجهی ( حدود 25 تا 30 درصد ) می‌شود.
  • نمایشگر مخفی LED : بر روی بدنه کولر گازی میدیا (اسپلیت میدیا ) نمایشگر مخفی قرار داده شده است که علاوه زیبایی خاصی که دارد، امکان نمایش میزان دما را نیز به کاربر می‌دهد.
  • فین های طلایی (Gold Fin) : بکارگیری فین های طلایی (پره های طلایی) در یونیت خارجی (کندانسور) باعث می‌شود تا مبدل حرارتی به دلیل شرایط آب و هواییِ محیطی که کندانسور در آن نصب است، از خوردگی و فرسودگی در امان بماند.
  • مجهز به سیستم Wi-Fi : کولر گازی میدیا (اسپلیت میدیا) مجهز به سیستم وای فای wi-fi می‌باشد. شما برای استفاده از این قابلیت ویژه، می‌بایست اپلیکیشن مخصوص را بر روی تلفن همراه ( تلفن های هوشمند) نصب کنید. سپس از طریق سیستم وای فای wi-fi می‌توانید زمان خاموش یا روشن شدن کولر گازی را به سادگی تنظیم نمایید و حتی قبل از رسیدن به منزل یا محل کار کولر را روشن نمایید.
  • دارای قابلیت سرمایش سریع (Turbo) : وجود این قابلیت که البته در اکثر کولرهای پیشرفته وجود دارد، باعث فعالیت حداکثری کمپرسور می‌گردد و در نتیجه فضای محیط در سریع‌ترین زمان ممکن خنک می‌گردد.
  • سیستم تنظیم دمای هوشمند : با این قابلیت می‌توانید دمای دستگاه را روی میزان مورد نظر تنظیم نمایید.
  • مجهز به سنسور (حس گر) هوشمند تشخیص افراد : این سنسور دارای این قابلیت است که تشخیص دهد آیا افراد در محیطی که کولر گازی روشن است حضور دارند یا خیر، و در صورت عدم حضور افراد در محیط، کولر گازی را خاموش می‌کند.
  • زمان‌بندی (TIMER) : یکی دیگر از قابلیت های موجود در کولرهای گازی میدیا (Midea)، وجود امکانی برای زمان‌بندی خاموش یا روشن شدن اتوماتیک دستگاه است. این قابلیت در تمامی کولرهای گازی، از قابلیت های پر کاربرد به حساب می‌آید.
  • استفاده از گاز R410A : یکی از مواردی که می‌تواند کمک شایانی به تولید هوای سرد در کمترین زمان و با بالاترین میزان ممکن داشته باشد، نوع گازی است که در کولر گازی استفاده می‌شود. همانند بسیاری از برندهای معتبر، گاز R410A نوع گاز استفاده شده در اسپلیت میدیا می‌باشد. همچنین این گاز کمترین میزان آسیب را برای محیط زیست دارد.
  • حالت هدایت باد : حالت هدایت باد که در برخی مدل ها با نام Swing نیز شناخته می‌شوند، در اسپلیت میدیا نیز وجود دارد. وجود این حالت، حاکی از وجود پره های متحرک در کولر گازی است. با فعال کردن حالت هدایت باد، پره ها به سمت بالا و پایین حرکت می‌کنند و باد تولید شده را به کل محیط هدایت می‌کنند. به Swing در اصطلاح عامیانه دمپر هم می‌گویند.
  • کم صدا : وجود تکنولوژی اینورتر و نیز بهره گیری از کمپرسور روتاری، این ویژگی را به اسپلیت میدیا داده است تا نسبت به خیلی از مدل های مشابه، صدای کمتری داشته باشد. عمدتاً صدایی که از یونیت داخلی (پنل) به گوش می‌رسد، صدای هوای تولید شده است که از درون دریچه ها به داخل محیط هدایت می‌شود.

کلام تکمیلی : کولرهای گازی میدیا، دارای امکانات دیگری نیز می باشد ( ریموت کنترل و … )،  اما ما در معرفی ویژگی ها، به بیان مواردی پرداختیم که در اصل ویژگی های برجسته محسوب می گردد و در صورتی که نیاز به تعمیر کولر گازی میدیا دارید با ما در ارتباط باشید.

نکته مهم: با توجه به اینکه تا تاریخ انتشار این مقاله (تیرماه 1399)، در هیچ منبعی، اطلاعاتی جامع به این روشنی در خصوص اسپلیت های میدیا ارائه نگردیده است، مجموعه خدمت نت، این اجازه را به سایر وب سایت ها می دهد که با ذکر نام منبع (خدمت نت)، از این مطالب در وب سایت خود استفاده نمایند.

چنانچه در خصوص کولر گازی ایران میدیا (اسپلیت میدیا) نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 7 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.