کولر گازی سامسونگ و اسپلیت سامسونگ

کولر گازی سامسونگ و اسپلیت سامسونگ
کولر گازی سامسونگ و اسپلیت سامسونگ
مطالب مرتبط

کولر گازی سامسونگ و اسپلیت سامسونگ موضوعی است که ما در مجموعه خدمت قصد داریم تا طی این مقاله به بررسی دقیق 8 مدل از آن‌ها بپردازیم.

شاید زمانی که گفته می‌شود کولر گازی یا اسپلیت، این تصور در ذهن عام به وجود بیاید که این‌ها دو دستگاه کاملاً متفاوت هستند. از بابتی این تصور درست است و از طرفی هم این تصور، تصوری نادرست است.

این تصور نادرست است، چون:

اسپلیت ‌ها نسل برتر كولرهای گازی هستند و به بیانی نسل پیشرفته تر کولرهای گازی هستند. در واقع اسپلیت یکی از انواع کولر گازی است که در گذر زمان ارتقا یافته است.

این تصور درست است، چون:

چون اسپلیت دو تکه است، ولی کولر گازی یک تکه هم وجود دارد. برای نمونه کولر گازی پنجره‌ای ، یا حتی کولر گازی ایستاده.

ذکر این نکته ضروری است، منظور از دو تکه این است که اسپلیت، شامل یونیت خارجی و یونیت داخلی است. هرچند در مولتی اسپلیت ها این امکان وجود دارد که بعضاً تا 8 پنل هم به یونیت خارجی اتصال داده شود، اما چون منظور دو تکه بودن، یکجا قرار نداشتن تمامی بخش ها کولر است، مولتی اسپلیت ها هم 2 تکه محسوب می‌شوند.

اما در کل باید این واقعیت را بازگو کنیم که در بسیاری از فروشگاه‌های عرضه کولر گازی و اسپلیت، تأکید بر واژه اسپلیت به جای کولر گازی، صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و این دو تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و به همین دلیل، در خیلی مواقع کولر گازی و اسپلیت یک چیز به حساب می‌آید.

چنانچه در خصوص کولر گازی سامسونگ و اسپلیت سامسونگ نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

تفاوت عمده اسپلیت با کولر گازی

اگر بخواهیم خیلی کلی به تفاوت بین کولر گازی و اسپلیت اشاره کنیم، می‌توانیم به طور عمده، سه مورد را بیان کنیم:

  • اسپلیت دو تکه است، کولر گازی هم دو تکه دارد و هم یک تکه
  • اسپلیت ها توانایی کنترل دمای محیط را دارند، ولی کولر گازی خیر
  • اسپلیت ها سر و صدای کمتری نسبت به کولر گازی ایجاد می‌کنند

با توجه به توضیحاتی که عرض شد، وقتی ما به کولر گازی اشاره می‌کنیم، در واقع اشاره به خانواده کولر گازی است، که اسپلیت هم جزیی از این خانواده است.

البته شاید موارد دیگری هم نیاز باشد مورد اشاره قرار گیرد، ولی به دلیل جلوگیری از طولانی شدن این مقاله، توصیه می‌کنیم جهت آشنایی کامل با اسپلیت و کولر گازی به مقاله‌ای که پیش‌تر تحت عنوان ” هر آنچه در مورد کولرگازی یا اسپلیت باید بدانید ” در سایت مجموعه خدمت نت منتشر گردیده است، مراجعه فرمایید.

همان‌طور که در ابتدای این مقاله بیان شد، ما در مجموعه خدمت نت قصد داریم تا طی این مقاله به بررسی دقیق 8 مدل کولرهای گازی سامسونگ بپردازیم. بررسی اینکه، این مدل‌های کولر گازی سامسونگ (اسپلیت سامسونگ)، چه مدل‌هایی هستند و هر یک از این مدل‌ها، چه ویژگی‌هایی دارند.

مدل‌هایی که طی این مقاله به آن‌ها پرداخته می‌شود، عبارتنداز:

  • کولر گازی سامسونگ مدل AR7000
  • اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدلAR5000
  • کولر گازی سامسونگ ایستاده مدل Mirage
  • کولر گازی سامسونگ مدل Neo-Vivace
  • اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل Memory
  • اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل Crystal
  • اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل Maldives
  • اسپلیت کولر گازی سامسونگ Max

سه نکته مهم:

  • دلیل انتخاب این مدل از کولرها، صرفاً به خاطر این است که نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر در بازار موجود می‌باشند.( تا تاریخ انتشار این مقاله )
  • دلیل ترتیبی که ما برای معرفی هر یک از مدل‌ها در نظر گرفته‌ایم، صرفاً تصادفی است و اصلاً بر اساس قابلیت یا ویژگی خاصی نیست.
  • تمامی توضیحات هر مدل، بر اساس توضیحات شرکت سامسونگ می‌باشد. این توضیحات از درون سایت سامسونگ یا دفترچه‌های راهنمای آن‌ها اقتباس گردیده است.

کولر گازی سامسونگ مدل AR7000

نام تجاری AR13/19/25HPSDCWK,AR13/19/25HCSDCWK ، نامی است که شرکت سامسونگ، بر روی کولر گازی مدل AR7000 گذاشته و جهت استفاده مشتریان، آن را روانه بازار کرده است.

کولر گازی سامسونگ AR7000 ، به صورت دو تکه می‌باشد و هر دو حالت گرمایش و سرمایش را دارا می‌باشد. این مدل از کولر گازی سامسونگ، در ظرفیت‌های مختلف ( 12000 ، 18000 و 24000 BTU/h و… ) تولید شده است تا هر فردی بر اساس نیاز خود، بتواند گزینه دلخواه خود را از نظر ظرفیت، انتخاب کند.

برخی از امکانات کولر گازی سامسونگ مدل AR7000

کولر گازی سامسونگ مدل AR7000 برای اینکه خنک‌کنندگی بیشتری داشته باشد، به صورت سه گوش (سه وجهی) طراحی‌شده است. جنس کریستال براقی که شرکت سامسونگ برای بدنه این مدل از کولر گازی خود در نظر گرفته است، زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

این مدل از کولر گازی سامسونگ، دارای قابلیتی است به نام (Swing)، که باعث می‌گردد هوای تولید شده از کولر را به چهار جهت اصلی پرتاب کند. مسافت پرتاب هوا توسط این مدل، حدود 14 متر است. در برخی مدل‌های سامسونگ، این قابلیت تحت عنوان (Air Swing) روی ریموت کنترل آن‌ها تعبیه شده است.

در ساخت اسپلیت کولر گازی سامسونگ ( تقریباً در تمامی مدل‌های پیشرفته ) برای محافظت از کمپرسور UTR و همچنین محافظت از بُرد الکتریکی دستگاه در مقابل نوسانات برق، از سیستم +Triple Protector استفاده شده است.

چنانچه در خصوص کولر گازی سامسونگ و اسپلیت سامسونگ نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

علاوه بر قابلیت‌هایی که مختصراً در بالا بیان شد، این مدل از کولر گازی، دارای قابلیت‌های متنوع دیگری نیز می‌باشد که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان چنین نام برد:

  • نمایشگر مخفی دما و تایمر 24 ساعته
  • مجهز به قابلیت سرمایش سریع (Turbo)
  • مجهز به قابلیت حالت خواب (Good Sleep II)؛ این قابلیت باعث می‌گردد تا شما بتوانید دمای کولر را در هنگان خواب، در دمایی متعادل و مناسب قرار دهید.
  • مجهز به قابلیت راه اندازی خودکار یا خاموش و روشن کردن خودکار (Auto Restart)
  • استفاده از سیستم Single User Mode و Step Cooling 2 جهت صرفه جویی در انرژی
  • قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتی‌گراد
  • راحتی و سهولت در تمیز کردن فیلترها (Easy Filter)
  • قابلیت تصفیه کامل هوا از طریق حالت Virus Doctor و وجود فیلتر سه لایه
  • سهولت نصب پنل داخلی ( یونیت داخلی )
  • دارا روکش محافظ، جهت محافظت از فین‌های کولر گازی

اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدلAR5000

اسپلیت سامسونگ AR5000، یک کولر دو تکه است که با نام تجاری AR13/19/25HPFSCWK,AR13/19/25HCFSCWK ، با دارا بودن دو حالت گرمایش و سرمایش و در ظرفیت‌های مختلف ( 12000 ، 18000 و 24000 BTU/h و… ) در بازار موجود است. تنوع ظرفیت در این مدل، همانند اکثر مدل های کولر گازی سامسونگ، این حق انتخاب را خریداران می‌دهد، تا هر فردی بر اساس نیاز خود، بتواند گزینه دلخواه خود را انتخاب کند.

با توجه به مشابهت قابلیت‌ها و امکانات اسپلیت سامسونگ مدل AR5000 با کولر گازی سامسونگ مدل AR7000 ، ما از تکرار مجدد آن‌ها خودداری کرده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی با این قابلیت‌ها، نگاهی به ویژگی ها و قابلیت های کولر گازی سامسونگ مدل AR7000 بیندازید.

ذکر این نکته ضروری است که ما در مجموعه خدمت نت، پیش‌تر  در مقاله‌ای، به طور مفصل در خصوص قابلیت‌های ویژه کولر گازی سامسونگ و اسپلیت سامسونگ، به بیان مطالبی پرداخته‌ایم، شما می‌توانید جهت آشنایی کامل با این قابلیت‌ها، به مقاله آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ ” نگاهی بیندازید.

کولر گازی سامسونگ ایستاده  مدل Mirage

مدل دیگری که به معرفی و بیان قابلیت های آن خواهیم پرداخت، یکی از کولر های ایستاده در بازار است، یعنی کولر گازی ایستاده سامسونگ مدل Mirage.

این کولر گازی سامسونگ، با نام تجاری AP50M0 , AP50M1 در دو حالت گرمایش و سرمایش و در ظرفیت‌های مختلف روانه بازار شده است تا هر فردی بر اساس نیاز خود، بتواند گزینه دلخواه خود را از نظر ظرفیت، انتخاب کند.

وقتی نگاهی کوتاه به این مدل از کولرهای ایستاده می‌اندازیم، طراحی زیبا، صفحه نمایش (نمایشگر) لمسی و نیز تایمر 24 ساعته کولر گازی ایستاده سامسونگ، باعث تمایز این مدل با برخی از مدل‌های موجود در بازار، در نگاه هر بیننده‌ای خواهد شد.

برخی از امکانات کولر گازی سامسونگ ایستاده  مدل Mirage

در کولر گازی سامسونگ ایستاده  مدل Mirage ، علاوه بر برخی امکانات و قابلیت‌ها که اشاره شد، امکانات و قابلیت‌های دیگری وجود دارد که در ادامه و به صورت خلاصه به  مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • مجهز به قابلیت راه اندازی خودکار یا خاموش و روشن کردن خودکار (Auto Restart)
  • مجهز به قابلیت تولید سرمایش سریع (Turbo Cooling)
  • قابلیت باز و بسته شدن خودکار دریچه‌ها (Auto shutter)؛ بر اساس این قابلیت، پره‌ها تنها زمانی که کولر روشن است باز نگه داشته می‌شود، و این قابلیت باعث می‌گردد تا از ورود ذرات گرد و غبار به درون کولر جلوگیری شود.
  • قابلیت هدایت هوا (Swing)، که باعث می‌گردد هوای تولید شده از کولر را به چهار جهت اصلی پرتاب کند.
  • بهره‌گیری از فیلتر Full HD . استفاده از این فیلتر باعث می‌گردد تا %60 درصد گرد و غبار و باکتری‌های حساسیت زا را جذب کند و از انتشار ذرات آلرژی زا و گرد و غبار جلوگیری شود.
  • دارای تیغه ضد خوردگی (Anti-Corrosion Fin). وجود این تیغه‌ها علاوه بر مقاومت بالا در مقابل زنگ زدگی و خوردگی، باعث می‌گردد تا هوای مطبوع و خنکی را برای استفاده کننده گان از آن به ارمغان آورد.
  • دارای کمپرسور UTR که دارای محافظ در مقابل صدمات احتمالی ناشی از نوسانات برق می‌باشد
  • قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتی‌گراد

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر کولر گازی از تعرفه تعمیرات اسپلیت سامسونگ آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه در خصوص کولر گازی سامسونگ و اسپلیت سامسونگ نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

کولر گازی سامسونگ مدل Neo-Vivace

چهارمین مدل کولر گازی که در این مقاله به بررسی و معرفی آن خواهیم پرداخت، کولر گازی سامسونگ مدل Neo-Vivace  است.

این مدل از کولر گازی نیز، در ظرفیت‌های مختلف ( 12000 ، 18000 و 24000 BTU/h و… ) تا هر فردی بر اساس نیاز خود، بتواند گزینه دلخواه خود را از نظر ظرفیت، انتخاب کند.

کولر گازی سامسونگ مدل Neo-Vivace، یک کولر دو تکه است که با نام تجاری AQ13/19/25VB,AS19/25VB ، با دارا بودن دو حالت گرمایش و سرمایش روانه بازار گردیده است.

برخی از امکانات کولر گازی سامسونگ مدل Neo-Vivace

این مدل نیز مانند تمامی مدل‌های کولر گازی سامسونگ (اسپلیت سامسونگ) دارای امکانات و قابلیت‌هایی است که برخی از آن‌ها با سایر مدل‌ها مشترک است و برخی از قابلیت‌ها منحصراً، ویژه این مدل است. جهت آشنایی بیشتر با این مدل، در ادامه و به صورت خلاصه به  مهم‌ترین قابلیت های موجود خواهیم پرداخت:

  • مجهز به قابلیت حالت خواب (Good Sleep II) ؛ این قابلیت باعث می‌گردد تا شما بتوانید دمای کولر را در هنگام خواب، در دمایی متعادل و مناسب قرار دهید.
  • مجهز به قابلیت تولید سرمایش سریع (Turbo Cooling)
  • دارای فیلتر Silver Nano ؛ این فیلتر تقریباً عملکردی مشابه فیلتر Full HD که در کولر گازی سامسونگ ایستاده مدل Mirage معرفی شده دارد.
  • مجهز به قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی (Energy Saving)؛ این قابلیت کولر گازی سامسونگ باعث می‌گردد تا با متعادل نگه داشتن دمای محیط در مصرف برق صرفه جویی گردد.
  • مجهز به سیستم Virus Doctor ؛ این قابلیت باعث از بین رفتن 99درصدی ویروس‌ها و باکتری‌های موجود در هوا می‌گردد
  • مجهز به سیستم شستشوی خودکار اواپراتور در درون پنل
  • دارای کمپرسور UTR که دارای محافظ در مقابل صدمات احتمالی ناشی از نوسانات برق می‌باشد
  • قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتی‌گراد

اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل  Memory

مدل Memory، پنجمین مدل از 8 مدل کولرهای گازی سامسونگ است که در این مقاله به صورت اجمالی به معرفی آن خواهیم پرداخت.

کولر گازی سامسونگ مدل Memory با نام تجاری AF28 دارای دو حالت گرمایش و سرمایش روانه بازار گردیده است. تولید این کولر گازی در ظرفیت های مختلف، موجب گردیده تا هر فردی بر اساس نیاز خود، بتواند گزینه دلخواه خود را از نظر ظرفیت، انتخاب کند.

طراحی شیک و منحصر به فرد اسپلیت کولر گازی سامسونگ Memory، یکی از ویژگی‌های بارز آن است.

برخی از امکانات کولر گازی سامسونگ مدل Neo-Vivace

از امکانات موجود در این مدل از کولر گازی سامسونگ (اسپلیت سامسونگ) می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • مجهز به قابلیت فعالیت حداکثری (Jet Turbo) ؛ در واقع این قابلیت، حالتی است که در آن کولر گازی با بالاترین قدرت ممکن کار می‌کند.
  • مجهز به قابلیت گردش هوا از طریق 3 دریچه مجزا، که باعث پرتاب هوا در 7 جهت مختلف می‌گردد.
  • دارای کمپرسور اینورتر هوشمند کولر گازی سامسونگ با قابلیت 50% صرفه جویی در مصرف انرژی
  • مجهز به سیستم Virus Doctor ؛ این قابلیت باعث از بین رفتن 99درصدی ویروس‌ها و باکتری‌های موجود در هوا می‌گردد
  • مجهز به دو فیلتر Full HD و Zero جهت از بین بردن باکتری و ویروس و جلوگیری از انتشار گرد و غبار
  • مجهز به سنسور (حس گر) هوشمند تشخیص افراد. این سنسور دارای این قابلیت است که تشخیص دهد آیا افراد در محیطی که کولر گازی روشن است حضور دارند یا خیر، و در صورت عدم حضور افراد در محیط، کولر گازی را خاموش می‌کند.021

چنانچه در خصوص کولر گازی سامسونگ و اسپلیت سامسونگ نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل کریستال ( Crystal )

کولر گازی سامسونگ مدل کریستال (Crystal) ، پنجمین مدل از کولرهای گازی سامسونگ است که به معرفی آن خواهیم پرداخت.

این مدل از اسپلیت، یک کولر دو تکه است که با نام تجاری AQ13/1925ESP,AS13/19/25ESP ، و دارا بودن دو حالت گرمایش و سرمایش، در ظرفیت‌های مختلف ( 12000 ، 18000 و 24000 BTU/h و… ) تولید و روانه بازار گردیده است.

از مزیت‌های بارز اسپلیت سامسونگ کریستال (Crystal)  می‌توان به سیستم شستشوی اتوماتیک اواپراتور پنل ( یونیت داخلی ) اشاره نمود که در بسیاری از مدل های دیگر کولر گازی سامسونگ (اسپلیت سامسونگ) نیز وجود دارد.

برخی از امکانات اسپلیت سامسونگ مدل کریستال ( Crystal )

در اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل Crystal ، علاوه بر قابلیت شستشوی اتوماتیک اواپراتور پنل که به آن اشاره شد، امکانات و قابلیت‌های دیگری وجود دارد که در ادامه و به صورت خلاصه، مهم‌ترین آن‌ها را بیان خواهیم کرد:

  • مجهز به سیستم Virus Doctor ؛ این قابلیت باعث از بین رفتن 99درصدی ویروس‌ها و باکتری‌های موجود در هوا می‌گردد. فیلتر Virus Doctor عاملی برای جلوگیری از انتشار ذرات آلرژی زا، ویروس آنفولانزا و گرد و غبار
  • دارای روکش و محافظ فین ها
  • دارای کمپرسور UTR که دارای محافظ در مقابل صدمات احتمالی ناشی از نوسانات برق می‌باشد
  • قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتی‌گراد
  • مجهز به قابلیت حالت خواب (Good Sleep II) ؛ این قابلیت باعث می‌گردد تا شما بتوانید دمای کولر را در هنگام خواب، در دمایی متعادل و مناسب قرار دهید.
  • مجهز به قابلیت تولید سرمایش سریع (Turbo Cooling)
  • مجهز به قابلیت راه اندازی خودکار یا خاموش و روشن کردن خودکار (Auto Restart)
  • مجهز به قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی (Energy Saving)؛ این قابلیت باعث می‌گردد تا با متعادل نگه داشتن دمای محیط در مصرف برق صرفه جویی گردد.
  • و…

اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل Maldives

اسپلیت سامسونگ مدل Maldives یکی دیگر از کولرهای گازی سامسونگ است که بام تجاری AQV10/13/25P توسط سامسونگ ارائه گردیده است.

این کولر، دو تکه است و دارای دو حالت سرمایش و گرمایش می‌باشد و مانند بسیاری دیگر از مدل های اسپلیت گازی سامسونگ، در ظرفیت‌های مختلف ( 12000 ، 18000 و 24000 BTU/h و… ) تولید گردیده است.

در اکثر کولرهای گازی سامسونگ، قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتی‌گراد است. اما در این مدل از اسپلیت های سامسونگ، یعنی مدل Maldives، قابلیت کارکرد در مناطق معتدل، تا دمای 46 درجه سانتی‌گراد است.

البته لازم به ذکر است که برخی از مدل های دیگر اسپلیت سامسونگ مدل Maldives، مثل اینورتر مدل Maldives AQV10PS ، دارای قابلیت کارکرد تا دمای 60 درجه سانتی‌گراد در مناطق معتدل را دارا می‌باشد.

برخی از امکانات اسپلیت سامسونگ مدل Maldives

در اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل Maldives ، همانند سایر کولر گازی سامسونگ، امکانات و قابلیت‌هایی وجود دارد که در ادامه و به صورت خلاصه به  مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • مجهز به قابلیت حالت خواب (Good Sleep II) ؛ این قابلیت باعث می‌گردد تا شما بتوانید دمای کولر را در هنگام خواب، در دمایی متعادل و مناسب قرار دهید.
  • مجهز به قابلیت تولید سرمایش سریع (Turbo Cooling)
  • مجهز به قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی (Energy Saving)؛ این قابلیت کولر گازی سامسونگ باعث می‌گردد تا با متعادل نگه داشتن دمای محیط در مصرف برق صرفه جویی گردد.
  • بهره‌گیری از فیلتر Full HD . استفاده از این فیلتر باعث می‌گردد تا %60 درصد گرد و غبار و باکتری‌های حساسیت زا را جذب کند و از انتشار ذرات آلرژی زا و گرد و غبار جلوگیری شود.
  • مجهز به سیستم شستشوی خودکار اواپراتور در درون پنل
  • مجهز به قابلیت راه اندازی خودکار یا خاموش و روشن کردن خودکار (Auto Restart)
  • و…

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر کولر گازی از تعرفه تعمیرات اسپلیت سامسونگ آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

اسپلیت کولر گازی سامسونگ Max

نهایتاً، هشتمین و آخرین مدل که در این مقاله، به معرفی آن خواهیم پرداخت، کولر گازی سامسونگ Max است.

این کولر گازی که با نام تجاری AQ13/19/2532UG,AS13/19/25/30UG به بازار ارائه می‌گردد، کولری است دو تکه که دارای هر دو حالت سرمایش و گرمایش است، و دارای ظرفیت‌های مختلف ( 12000 ، 18000 ، 24000 و… BTU/h و… ) می‌باشد.

لازم به ذکر است که اسپلیت کولر گازی سامسونگ Max، جزء پر قدرت ترین و پرفروش ترین نوع کولر گازی اسپلیت سامسونگ است.

برخی از امکانات اسپلیت سامسونگ Max

  • مجهز به قابلیت حالت خواب (Good Sleep II) ؛ این قابلیت باعث می‌گردد تا شما بتوانید دمای کولر را در هنگام خواب، در دمایی متعادل و مناسب قرار دهید.
  • مجهز به قابلیت تولید سرمایش سریع (Turbo Cooling)
  • بهره‌گیری از فیلتر Full HD . استفاده از این فیلتر باعث می‌گردد تا %60 درصد گرد و غبار و باکتری‌های حساسیت زا را جذب کند و از انتشار ذرات آلرژی زا و گرد و غبار جلوگیری شود.
  • مجهز به سیستم شستشوی خودکار اواپراتور در درون پنل
  • دارای کمپرسور نوع UTR و محافظ کمپرسور در مقابل صدمات احتمالی ناشی از نوسانات برق
  • دارای روکش و محافظ فین ها
  • مجهز به قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی (Energy Saving)؛ این قابلیت باعث می‌گردد تا با متعادل نگه داشتن دمای محیط در مصرف برق صرفه جویی گردد.

در پایان بایستی یکبار دیگر این نکته را یادآور شویم که، ما در مجموعه خدمت نت، پیش‌تر  در مقاله‌ای، به طور مفصل در خصوص قابلیت‌های ویژه کولرهای و اسپلیت سامسونگ، به بیان مطالبی پرداخته‌ایم، شما می‌توانید جهت آشنایی کامل با این قابلیت‌ها، به مقاله آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ ” نگاهی بیندازید.

چنانچه در خصوص کولر گازی سامسونگ و اسپلیت سامسونگ نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.