کولر گازی ایران رادیاتور و آموزش ریموت کنترل آن

ریموت کنترل کولر گازی ایران رادیاتور
ریموت کنترل کولر گازی ایران رادیاتور
مطالب مرتبط

 

کولر گازی ایران رادیاتور یا اسپلیت ایران رادیاتور، یکی دیگر از مارک یا برندهای ایرانی کولر گازی موجود در بازار ایران است که ما در مجموعه خدمت نت در سلسله مقالات مربوط به معرفی کولرهای گازی و در این مقاله به آن خواهیم پرداخت؛ همچنین در خصوص آموزش ریموت کنترل کولر گازی ایران رادیاتور نیز مطالبی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت

کارخانه ایران رادیاتور، یکی از گروه های صنعتی فعال در کشور است که در حوزه های گرمایشی فعال می‌باشد و اخیراً نیز وارد عرضه فعالیت در حوزه سیستم های سرمایشی گردیده است یکی از محصولات این شرکت ایرانی، کولرهای گازی است.

با توجه به بررسی های انجام شده، از آنجایی که در سایت رسمی ایران رادیاتور، بیشتر در خصوص وسایل گرمایشی اطاعات موجود بود، در سایت های همکار این شرکت جستجو نموده و متوجه شدیم که به طور کلی یک مدل کولر گازی در ۵ ظرفیت وجود دارد.

ما در این مقاله قصد داشتیم تا به معرفی محبوب‌ترین مدل های کولر گازی ایران رادیاتور (اسپلیت ایران رادیاتور) بپردازیم. اما از آنجا که تنها یک مدل و در ۵ ظرفیت در سایت مجری رسمی محصولات ایران رادیاتور وجود دارد (تا تاریخ انتشار این مقاله)، تصمیم گرفتیم تا به ترتیب محبوبیت این ظرفیت ها، به معرفی آن‌ها بپردازیم.

اما از آنجایی که محبوبیت این مدل از کولر گازی، بر اساس ظرفیت آن است و نه بر اساس امکانات، ما تصمیم گرفتیم به بیان امکانات این کولر گازی که در میان تمامی ظرفیت ها مشترک است بپردازیم. تنها تفاوت این کولرهای گازی، در متراژهایی است که عملکرد بهتری خواهند داشت.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر کولر گازی از تعرفه تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه در خصوص کولر گازی ایران رادیاتور (اسپلیت ایران رادیاتور) و نیز آموزش ریموت کنترل کولر گازی ایران رادیاتور نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

معرفی کولر گازی ایران رادیاتور

اسپلیت ایران رادیاتور، با ظرفیت ۵ ظرفیت ( ۹۰۰۰ ، ۱۲۰۰۰ ، ۱۸۰۰۰ ، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ BTU/hr ) و دارای دو حالت سرمایشی و گرمایشی و با رده مصرف انرژی A+ تولید می‌گردند.

همان‌طور که اشاره شد، محبوبیت این مدل از کولرهای گازی، بر اساس امکانات آن‌ها نیست، چون تمامی امکانات مشترک است و شاید بتوان در اصطلاح عامیانه، همه کولر های را با مدل IAC یا سری A شناسایی کرد. بلکه محبوبیت آن‌ها بر اساس ظرفیت آن‌هاست. این رده بندی محبوبیت در سایت مجری رسمی محصولات ایران رادیاتور اعلام گردیده است. (تا تاریخ انتشار این مقاله).

بر اساس این رتبه بندی، محبوب‌ترین کولرهای گازی ایران رادیاتور، به صورت زیر اعلام شده است:

  • کولر گازی ۲۴۰۰۰ مدل IAC-24CH : مناسب برای فضای ۳۴ تا ۴۵ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)
  • کولر گازی ۱۲۰۰۰ مدل IAC-24CH : مناسب برای فضای ۱۷ تا ۲۵ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)
  • کولر گازی ۹۰۰۰ مدل IAC-24CH : مناسب برای فضای تا ۱۵ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)
  • کولر گازی ۳۰۰۰۰ مدل IAC-24CH : مناسب برای فضای تا ۷۰ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)
  • کولر گازی ۱۸۰۰۰ مدل IAC-24CH : مناسب برای فضای ۲۵ تا ۳۵ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)

کولر گازی ایران رادیاتور (اسپلیت ایران رادیاتور)، بیشتر مناسب شرایط آب و هوایی و مناطق معتدل است. کارکرد عالی این مدل از کولر گازی تا ۴۳ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. یعنی قابلیت کارکرد مناسب از دمای منفی ۷ درجه تا مثبت ۴۳ درجه ( -۷ درجه تا +۴۳ درجه ) را دارا هستند.

سازندگان کولر گازی ایران رادیاتور (اسپلیت ایران رادیاتور)، برای این مدل از محصولات خود گارانتی های متفاوتی را در نظر گرفته‌اند. به این صورت که گارانتی کمپرسور را به مدت ۵ سال و گارانتی سایر قطعات را به مدت ۱۸ ماه در نظر گرفته‌اند.

کمپرسور استفاده شده در کولرهای گازی ایران رادیاتور مشابه نمونه خارجی ، از نوع روتاری ، و روتاری توشیبا (TOSHIBA) می‌باشد. وجود چنین کمپرسوری، عاملی بسیار مهم در کاهش مصرف انرژی و نیز پایین بودن صدای دستگاه در یونیت خارجی (کندانسور) است.

متأسفانه شرکت سازنده اطلاعاتی را در خصوص صدای بخش خارجی ( یونیت خارجی ) اعلام نکرده است، ولی معمولاً در صورتی که از کمپرسور روتاری استفاده شده باشد، حداکثر صدای تولیدی ۵۰ تا ۶۰ دسی‌بل خواهد بود.

برخی از امکانات کولر گازی ایران رادیاتور

علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، کولرگازی ایران رادیاتور (اسپلیت ایران رادیاتور) دارای ویژگی‌های دیگری نیز می‌باشد. اما متأسفانه به دلیل اینکه نه شرکت سازنده و نه نمایندگان فروش، قابلیت ها و امکانات نکرده‌اند (تا تاریخ انتشار این مقاله)، ما نمی‌توانیم به طور دقیق امکانات موجود در کولر گازی ایران رادیاتور (اسپلیت ایران رادیاتور) را خدمت شما معرفی نماییم.

اما با وجود اطلاعات کمی در خصوص کولرگازی ایران رادیاتور (اسپلیت ایران رادیاتور)، ما در مجموعه خدمت نت، سعی کرده‌ایم تا برخی از امکانات موجود را شناسایی نماییم که در ادامه به بیان چند مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • فین های طلایی: بکارگیری فین های طلایی (پره های طلایی) در یونیت خارجی (کندانسور) باعث می‌شود تا مبدل حرارتی به دلیل شرایط آب و هواییِ محیطی که کندانسور در آن نصب است، از خوردگی و فرسودگی در امان بماند.
  • حالت خواب (SLEEP) : هر زمانی که شما این دکمه را فشار دهید ( چه زمانی که کولر روشن باشد و چه زمانی که کولر خاموش باشد) ، حالت خواب برای کولر گازی فعال می‌گردد. حالت خواب باعث می‌شود تا زمانی که شما در حال استراحت یا خواب هستید، ترموستات دمای فضا را تا مدت زمانی که شما تنظیم کرده‌اید، متعادل نگه دارد و از سرد یا گرم شدن نامتعادل جلوگیری کند. در چنین حالتی دور فن کاهش می‌یابد.
  • سیستم پاکسازی فیلترها : با این قابلیت عمل نظافت و پاکسازی فیلترها انجام می‌گردد.
  • دارای قابلیت سرمایش سریع TURBO: وجود این قابلیت که البته در اکثر کولرهای پیشرفته وجود دارد، باعث فعالیت حداکثری کمپرسور می‌گردد و در نتیجه فضای محیط در سریع‌ترین زمان ممکن خنک می‌گردد.
  • سیستم تنظیم دمای هوشمند : با این قابلیت می‌توانید دمای دستگاه را روی میزان مورد نظر تنظیم نمایید.
  • تنظیم زمان TIMER: یکی دیگر از قابلیت های موجود در کولرهای گازی ایران رادیاتور ، وجود امکانی برای زمان‌بندی خاموش یا روشن شدن اتوماتیک دستگاه است. این قابلیت در تمامی کولرهای گازی، از قابلیت های پر کاربرد به حساب می‌آید.
  • استفاده از گاز R410A : یکی از مواردی که می‌تواند کمک شایانی به تولید هوای سرد در کمترین زمان و با بالاترین میزان ممکن داشته باشد، نوع گازی است که در کولر گازی استفاده می‌شود. همانند بسیاری از برندهای معتبر، گاز R410A نوع گاز استفاده شده در کولر گازی ایران رادیاتور می‌باشد. همچنین این گاز کمترین میزان آسیب را برای محیط زیست دارد.
  • حالت هدایت باد Swing : حالت هدایت باد که در برخی مدل ها با نام Swing نیز شناخته می‌شوند، در کولر گازی ایران رادیاتور (اسپلیت ایران رادیاتور) نیز وجود دارد. وجود این حالت، حاکی از وجود پره های متحرک در کولر گازی است. با فعال کردن حالت هدایت باد، پره ها به سمت بالا و پایین حرکت می‌کنند و باد تولید شده را به کل محیط هدایت می‌کنند.
  • ریموت کنترل : کولر گازی ایران رادیاتور (اسپلیت ایران رادیاتور) جهت تسهیل استفاده از کولر گازی، ریموت کنترلی را در نظر گرفته است.
  • و …

کلام تکمیلی : قطعاً کولرهای گازی ایران رادیاتور، دارای امکانات دیگری نیز می‌باشند، اما متأسفانه به دلیل عدم ارائه اطلاعات درست از سوی سازنده، ذکر این اطلاعات ناممکن است. امیدواریم شرکت ایران رادیاتور که به تازگی به عرصه تولید کولر گازی وارد شده است، با ارائه اطلاعات دقیق و جامعی از کولرهای گازی خود، علاوه بر برآوردن نیاز مشتریان خود، بتواند در بازار، رقابتی جدی داشته باشد.

آموزش نحوه استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ایران رادیاتور

%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86 %D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1 2

چنانچه در خصوص کولر گازی ایران رادیاتور (اسپلیت ایران رادیاتور) و نیز آموزش ریموت کنترل کولر گازی ایران رادیاتور نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سیزده =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.