کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی

کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی
کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی
مطالب مرتبط

کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی موضوعی است که ما در مجموعه خدمت قصد داریم تا طی این مقاله به بررسی دقیق آن‌ها بپردازیم.

پس از معرفی و بررسی پر فروش‌ترین کولر گازی سامسونگ، در مقاله‌ای تحت عنوان ” کولر گازی و اسپلیت سامسونگ ” و استقبال کاربران از آن، درخواست هایی از سوی کاربران مبنی بر معرفی محبوب ترین کولرهای گازی ال جی داشتیم.

همان‌طور که در مقاله مربوط به معرفی ” کولر گازی و اسپلیت سامسونگ ” به آن اشاره شد، زمانی که گفته می‌شود کولر گازی یا اسپلیت، ممکن است این تصور در ذهن عام به وجود بیاید که این‌ها دو دستگاه کاملاً متفاوت هستند

. از بابتی این تصور درست است و از طرفی هم این تصور، تصوری نادرست است.

این تصور نادرست است، چون:

اسپلیت ‌ها نسل برتر كولرهای گازی هستند و به بیانی نسل پیشرفته تر کولرهای گازی هستند. در واقع اسپلیت یکی از انواع کولر گازی است که در گذر زمان ارتقا یافته است.

این تصور درست است، چون:

چون اسپلیت دو تکه است، ولی کولر گازی یک تکه هم وجود دارد. برای نمونه کولر گازی پنجره ای ، یا حتی کولر گازی ایستاده.

ذکر این نکته ضروری است، منظور از دو تکه این است که اسپلیت، شامل یونیت خارجی و یونیت داخلی است.

هرچند در مولتی اسپلیت ها این امکان وجود دارد که بعضاً تا 8 پنل هم به یونیت خارجی اتصال داده شود، اما چون منظور دو تکه بودن، یکجا قرار نداشتن تمامی بخش ها کولر است، مولتی اسپلیت ها هم 2 تکه محسوب می‌شوند.

اما در کل باید این واقعیت را بازگو کنیم که در بسیاری از فروشگاه‌های عرضه کولر گازی و اسپلیت، تأکید بر واژه اسپلیت به جای کولر گازی، صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و این دو تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و به همین دلیل، در خیلی مواقع کولر گازی و اسپلیت یک چیز به حساب می‌آید.

تفاوت عمده اسپلیت با کولر گازی

اگر بخواهیم خیلی کلی به تفاوت بین کولر گازی و اسپلیت اشاره کنیم، می‌توانیم به طور عمده، سه مورد را بیان کنیم:

  • اسپلیت دو تکه است، کولر گازی هم دو تکه دارد و هم یک تکه
  • اسپلیت ها توانایی کنترل دمای محیط را دارند، ولی کولر گازی خیر
  • اسپلیت ها سر و صدای کمتری نسبت به کولر گازی ایجاد می‌کنند

با توجه به توضیحاتی که عرض شد، وقتی ما به کولر گازی اشاره می‌کنیم، در واقع اشاره به خانواده کولر گازی است، که اسپلیت هم جزیی از این خانواده است.

البته شاید موارد دیگری هم نیاز باشد مورد اشاره قرار گیرد، ولی به دلیل جلوگیری از طولانی شدن این مقاله، توصیه می‌کنیم جهت آشنایی کامل با اسپلیت و کولر گازی به مقاله‌ای که پیش‌تر تحت عنوان ” هر آنچه در مورد کولرگازی یا اسپلیت باید بدانید ” در سایت مجموعه خدمت نت منتشر گردیده است، مراجعه فرمایید.

همان‌طور که در ابتدای این مقاله بیان شد، با توجه به درخواست کاربران و مشتریان محترم، ، این بار در مجموعه خدمت نت قصد داریم، تا در این مقاله، به معرفی و بررسی 3 مدل از محبوب‌ترین کولرهای گازی و اسپلیت های ال جی (LG)  بپردازیم.

مدل‌هایی که در مقاله به آن‌ها پرداخته خواهد شد، عبارتنداز:

  • اسپلیت کولر گازی ال جی نکست پلاس 2 (27000)
  • اسپلیت کولر گازی ال جی ARTCOOL 24000
  • اسپلیت کولر گازی ال جی Next Titan 24000

سه نکته مهم:

  • دلیل انتخاب این مدل از کولرها، صرفاً بر اساس رتبه محبوبیت آن‌ها در سایت رسمی ال جی (LG) بوده است.( تا تاریخ انتشار این مقاله )
  • دلیل ترتیبی که ما برای معرفی هر یک از مدل‌ها در نظر گرفته‌ایم، ترتیبی است که سایت ال جی، بر اساس محبوبیت آن مدل در نظر گرفته است.
  • تمامی توضیحات هر مدل، بر اساس توضیحات شرکت ال جی می‌باشد. این توضیحات از درون سایت رسمی ال جی اقتباس گردیده است.

چنانچه در خصوص کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

اسپلیت کولر گازی ال جی مدل نکست پلاس 2 (27000)

این مدل از کولر گازی ال جی (اسپلیت ال جی) که در سایت ال جی با نام تجاری یا مدل NP277SK1 نیز معرفی شده است، در رده نخست محبوب‌ترین اسپلیت های سایت ال جی قرار دارد. با هم دیگر به بررسی قابلیت‌های این مدل می‌پردازیم.

در نگاه اول، ظاهر زیبای این مدل از کولر گازی ال جی، باعث جذب خریدار می‌شود. ظاهر این دستگاه طوری طراحی شده است که بی شک می‌تواند زیبایی خاصی را به محیط بدهد.

امکان نصب ساده کولر گازی نکست پلاس 2، قابلیت دیگری است که این مدل از کولر گازی ال جی به دلیل طراحی دقیق اجزای آن، می‌تواند مورد توجه قرار گیرید.

برخی از امکانات اسپلیت کولر گازی ال جی مدل نکست پلاس 2 (27000)

اما در ادامه قصد داریم تا بارزترین امکانات این کولر گازی ال جی (اسپلیت ال جی) را با یکدیگر بررسی نماییم:

قابلیت اسکن هوشمند جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی (Smart scan-Energy Saving ):

ابن قابلیت باعث می‌شود تا محیط مورد اسکن یا بررسی قرار گیرد و جهت پرتاب باد و خنکی هوا به سمت افرادی باشد که در آن محیط حضور دارند. این قابلیت باعث می‌گردد تا هوای تولید شده به صورت بی هدف در محیط پخش نگردد و این عاملی است که انرژی مصرف شده جهت تولید هوای خنک هدر نرود.

اسکن هوشمند جهت هدایت جریان هوای راحت(Smart scan-Comfortable Airflow) :

با این قابلیت می‌توان جهت باد را به صورت مستقیم و یا به صورت غیر مستقیم انتخاب کرد. در واقع انتخاب جهت هدایت باد به وسیله اسکن هوشمند صورت می‌گیرد.

نشانگر مصرف انرژی (Energy Display) :

شما می‌توانید با یک‌بار فشار دادن دکمه نمایشگر مصرف انرژی، میزان انرژی مصرف شده در آن لحظه را مشاهده نمایید و چنانچه دو بار دکمه را بفشارید، می‌توانید از میزان انرژی مصرف شده در زمان روشن بودن کولر را برحسب کیلووات مطلع شوید.

تکنولوژی اینورتر (Inverter Technology) :

این قابلیت باعث می‌شود تا حداقل ۶۰% در مصرف برق صرفه جویی گردد.

فین های طلایی (Gold Fin) :

بکارگیری فین های طلایی (پره های طلایی) در یونیت خارجی(کندانسور) باعث می‌شود تا مبدل حرارتی به دلیل شرایط آب و هوایی محیطی که کندانسور در آن نصب است، از پوسیدگی در امان بماند.

پلاس مستر آیونایزر (Plasmaster) :

وجود فیلتر پلاس مستر آیونایزر باعث می‌گردد تا تمام ویروس‌ها و باکتری‌ها، تمام ذرات آلرژی زا و معلق در فضا از بین رفته و تمام وسایل موجود در محیط، مثل مبلمان، لباس، پرده و … یونیزه شوند. فیلتر پلاس مستر آیونایزر، تمامی این کارها را از طریق تولید بیش از ۳ میلیون یون در دقیقه انجام می‌دهد.

فیلتر محافظ دو گانه :

وجود این فیلتر باعث می‌گردد تا باکتری‌ها و ذرات معلق در فضا که قطری بیشتر از ۱۰ میکرون دارند، به طور از بین بروند.

تمیز کننده خودکار پلاسمستر :

برطرف کردن باکتری‌ها و بوی های نامطبوع در اواپراتور پنل (یونیت داخلی)

قابلیت پرتاب باد تا ۱۵ متر :

امکان پرتاب هوای تولید شده تا فاصله ۱۵ متری. این قابلیتی است که می‌تواند در کاهش مصرف انرژی بسیار مؤثر باشد.

قابلیت پخش هوا در ۴ جهت :

قابلیت پخش هوای تولید شده در چهار جهت

خنک کنندگی سریع (Jet cool) :

قابلیت انتشار هوای خنک با بالاترین سرعت ممکن

حالت خواب عمیق (Deep Sleep Mode) :

با فعال کردن این قابلیت کولر گازی ال جی (اسپلیت ال جی) ، باعث می‌گردد تا هر نیم ساعت یک‌بار، کولر یک درجه دما را افزایش بدهد. البته زمانی که قصد استراحت دارید، می‌توانید این افزایش دما را به دو درجه هم ارتقا دهید.

مجهز به کمپرسور Smart Inverter :

وجود این کمپرسور ها باعث صرفه جویی در مصرف برق می‌شوند.

اسپلیت کولر گازی ال جی مدل ARTCOOL 24000

رتبه دوم محبوب ترین اسپلیت ال جی در سایت رسمی ال جی، به کولر گازی ARTCOOL 24000 اختصاص دارد که با نام تجاری یا مدل NA248SK3 نیز معرفی شده است. در این بخش قصد داریم تا به معرفی این کولر گازی و امکانات آن بپردازیم.

جدای از امکان نصب ساده این مدل از اسپلیت ال جی، همانند کولر گازی نکست پلاس 2، و سایر کولرهای گازی ال جی، قابلیت چشمگیری که در کولر گازی مدل ARTCOOL 24000 ، می‌تواند خودنمایی کند، بکارگیری کمپرسور اینورتر دوگانه (DUAL Inverter Compressor) در این مدل است.

شرکت ال جی مدعی این شده است که در راستای برطرف کردن مشکلات صدا و نیز افزایش بازدهی در خصوص خنک کنندگی سریع تر و عمر طولانی تر کولرهای گازی، از فناوری کمپرسور اینورتر دوگانه در مدل ARTCOOL 24000 استفاده کرده است.

نکته قابل تأمل در خصوص این کمپرسورها، ضمانت 10 ساله‌ای است که شرکت ال جی برای آن‌ها در نظر گرفته است.

کمپرسور اینورتر دوگانه با قابلیت دامنه وسیع تر چرخش ، علاوه بر افزایش سرعت خنک کنندگی، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی هم خواهد شد.

چنانچه در خصوص کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

برخی از امکانات اسپلیت کولر گازی ال جی مدل ARTCOOL 24000

علاوه بر قابلیت بارز این مدل از کولر گازی ال جی (اسپلیت ال جی) که بهره گیری از کمپرسور اینورتر دوگانه (DUAL Inverter Compressor) می‌باشد، قابلیت های ویژه دیگری هم وجود دارد که در ادامه به بیان برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

قابلیت یونیزه کنندگی :

استریل کردن هوای اطراف دستگاه و از بین بردن بوهای بد و ذرات معلق طریق تولید بیش از 3 میلیون یون در دقیقه، و همچنین از بین بردن 99% باکتری های موجود در ظرف کمتر از یک ساعت. شرکت ال جی مدعی شده است که با این قابلیت کولر گازی ARTCOOL 24000 ، بیش از %99.9 باکتری Escherichia coli ظرف 30 دقیقه و بیش از %99.6 باکتری Staphylococcus aureus ظرف 60 دقیقه استریل خواهد شد.

قابلیت پرتاب باد تا ۱۳ متر :

امکان پرتاب هوای تولید شده تا فاصله ۱۳ متری. این قابلیتی است که می‌تواند در کاهش مصرف انرژی بسیار مؤثر باشد.

دارای فناوری Wi-Fi :

شما با یک دستگاه مجهز به Wi-Fi و یا از طریق برنامه های کنترل که مربوط به لوازم خانگی ال جی است، می‌توانید در هر لحظه ای که مایل باشید و از هر نقطه ای ( با توجه به بُرد مسافت) می‌توانید به کولر گازی دسترسی داشته باشید.

تشخیص هوشمند (Smart Diagnosis) :

این قابلیت به کاربران این اجازه را می‌دهد که تمامی تنظیمات نصب، رفع مشکل و … را مستقیماً و به سادگی از طریق تلفن هوشمند خود انجام دهند.

صدای کم :

بکارگیری فن های منحصر به فرد LG DUAL Inverter Compressor در این مدل از کولر و در بسیاری دیگر از مدل های اسپلیت ال جی، باعث گردیده است تا علاوه بر کاهش چشمگیر سر و صداهای غیر ضروری، صدای دستگاه هم تا حد ممکن کاهش یابد.

مقاوم در برابر ولتاژ بالا :

تقویت توانایی تحمل تغییر ولتاژ و ایمنی در برابر ولتاژ بالا یا افزایش ولتاژ. برای تحقق این امر در کولرهای گازی ال جی، LG PCB ( برد مدار نیرو ال‌جی ) ارتقا یافته است.

کنترل فعال انرژی :

قابلیتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به شرایط موجود، میزان مصرف انرژی را کنترل کنید

تمیز کردن خودکار :

قابلیتی است برای تمیز کردن خودکار محیط جهت جلوگیری از ایجاد باکتری و قارچ در مبدل حرارتی

تعیین جهت پره ها (۶ مرحله ای لوور):

شما می‌تواند جهت پره ها را به دلخواه خود در یکی از شش حالتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است تنظیم کنید.

خنک کنندگی سریع (Jet cool) :

قابلیت انتشار هوای خنک با بالاترین سرعت ممکن

Jet Dry :

قابلیتی است برای کاهش حداکثری رطوبت موجود در محیط. با فعال کردن این قابلیت، فرایند تهویه مطبوع و از بین بردن باکتری‌های موجود در هوا آغاز می‌گردد . این گزینه کولر شما را در حالت خشک یا رطوبت‌گیر قرار می‌دهد. یعنی این حالت در واقع رطوبت بیشتری را از هوای محیط می‌گیرد. این گزینه کاربرد مناسبی در مناطقی که دارای هوای مرطوب و شرجی هستند، دارد.

خواب راحت (Comfort Sleep) :

با وجود این قابلیت، شما می‌توانید تنها با فشار دادن یک دکمه، عملکرد کولر را در زمان خواب، در سه حالت مختلف تنظیم کنید:

  • جریان غیرمستقیم هوا
  • تنظیم تایم خاموشی ۷ ساعته
  • باد ملایم و مناسب زمان خواب

فین های طلایی (Gold Fin) :

بکارگیری فین های طلایی (پره های طلایی) در یونیت خارجی(کندانسور) باعث می‌شود تا مبدل حرارتی به دلیل شرایط آب و هوایی محیطی که کندانسور در آن نصب است، از پوسیدگی در امان بماند.

قابلیت پخش هوا در ۴ جهت :

قابلیت پخش هوای تولید شده در چهار جهت

فیلتر گردوخاک میکرو :

در صورت وجود ذرات میکروی مضر در فضای محیط، از جمله باکتری و گرد و خاک، فیلتر گرد و خاک میکرو، آن‌ها را جذب کرده و هوا را تازه و سالم نگه می‌دارد.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر کولر گازی از تعرفه تعمیرات اسپلیت ال جی آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه در خصوص کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

اسپلیت کولر گازی ال جی مدل Next Titan 24000

نهایتاً، بر اساس رتبه بندی سایت رسمی ال جی، رتبه سوم در میان محبوب ترین مدل های کولر گازی ال جی ( تا تاریخ انتشار این مقاله )، به اسپلیت ال جی مدل Next Titan 24000 تعلق دارد که با نام تجاری یا مدل NT247SK3 بر روی سایت رسمی شرکت ال جی معرفی شده است.

در این مدل از اسپلیت ال جی نیز، همانند دو مدل قبلی که به معرفی آن‌ها پرداختیم، امکان نصب ساده آن، یکی از ویژگی های بارز است که این سادگی نصب، مرهون دقت و تلاش شرکت ال جی برای طراحی دقیق اجزای آن است.

اما ویژگی دیگری که در این مدل از کولر گازی ال جی، همانند مدل ARTCOOL 24000 به چشم می‌آید، بکارگیری کمپرسور اینورتر دوگانه (DUAL Inverter Compressor) در این مدل است.

همان‌طور که در مدل ARTCOOL 24000 بیان شد، شرکت ال جی مدعی این شده است که در راستای برطرف کردن مشکلات صدا و نیز افزایش بازدهی در خصوص خنک کنندگی سریع تر و عمر طولانی تر کولرهای گازی، از این نوع کمپرسورها استفاده نموده است.

نکته قابل تأمل در خصوص این کمپرسورها که می‌بایست باز در این مدل از کولر گازی ال جی به آن اشاره کنیم، ضمانت 10 ساله‌ای است که شرکت ال جی برای آن‌ها در نظر گرفته است.

همان‌طور که پیش‌تر و در مدل های قبلی کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی اشاره شد، کمپرسور اینورتر دوگانه با قابلیت دامنه وسیع تر چرخش ، علاوه بر افزایش سرعت خنک کنندگی، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی هم خواهد شد.

نکته حائز اهمیتی که می‌بایست در خصوص کمپرسور مورد استفاده در اسپلیت ال جی مدل Next Titan 24000 مورد توجه قرار بگیرد، این است که کمپرسور اینورتر دوگانه مناسب مناطق گرمسیری است. به بیانی، کمپرسور اینورتر دوگانه قابلیت کارکرد در دمای 65 درجه سانتی‌گراد را نیز دارد.

چنانچه در خصوص کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

برخی از امکانات اسپلیت کولر گازی ال جی مدل Next Titan 24000

علاوه بر قابلیت هایی که در بالا در خصوص این کولر مورد بررسی قرار گرفت و بارزترین آن هم، بهره گیری از کمپرسور اینورتر دوگانه (DUAL Inverter Compressor) در این مدل از کولر گازی، همانند مدل های پیشین، و قابلیت کارکرد در دمای 65 درجه سانتی‌گراد، این مدل از اسپلیت ال جی، قابلیت خاص دیگری هم دارد که ادامه مهم‌ترین آن‌ها را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قابلیت پرتاب باد تا ۱۳ متر :

این مدل، همانند مدل ARTCOOL 24000 امکان پرتاب هوای تولید شده تا فاصله 13 متری را دارد. این قابلیتی است که می‌تواند در کاهش مصرف انرژی بسیار مؤثر باشد.

دارای فناوری Wi-Fi :

شما با یک دستگاه مجهز به Wi-Fi و یا از طریق برنامه های کنترل که مربوط به لوازم خانگی ال جی است، می‌توانید در هر لحظه ای که مایل باشید و از هر نقطه ای ( با توجه به بُرد مسافت) می‌توانید به کولر گازی دسترسی داشته باشید.

مقاوم در برابر ولتاژ بالا :

تقویت توانایی تحمل تغییر ولتاژ و ایمنی در برابر ولتاژ بالا یا افزایش ولتاژ. برای تحقق این امر در کولرهای گازی ال جی، LG PCB ( برد مدار نیرو ال‌جی ) ارتقا یافته است.

صدای کم :

بکارگیری فن های منحصر به فرد LG DUAL Inverter Compressor در این مدل از کولر و در بسیاری دیگر از مدل های اسپلیت ال جی، باعث گردیده است تا علاوه بر کاهش چشمگیر سر و صداهای غیر ضروری، صدای دستگاه هم تا حد ممکن کاهش یابد.

کنترل دقیق دما :

کنترل دقیق دما و کاهش حداکثری نوسان، با تنظیم مداوم و تغییر سرعت کمپرسور Dual Inverter Compressor، انجام می‌شود.

پلاس مستر آیونایزر (Plasmaster) :

وجود فیلتر پلاس مستر آیونایزر باعث می‌گردد تا تمام ویروس ها و باکتری ها، تمام ذرات آلرژی زا و معلق در فضا از بین رفته و تمام وسایل موجود در محیط، مثل مبلمان، لباس، پرده و … یونیزه شوند. فیلتر پلاس مستر آیونایزر، تمامی این کارها را از طریق تولید بیش از ۳ میلیون یون در دقیقه انجام می‌دهد.

تعیین جهت پره ها به صورت عمودی (۶ مرحله ای عمودی لوور):

شما می‌تواند جهت پره ها را به دلخواه خود در یکی از شش حالتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است تنظیم کنید.

کنترل لوور ۵ مرحله‌ای افقی :

شما می‌توانید در مراحل ۱ تا ۵ از جهت‌های لوور عمودی را به صورت دلخواه، به سمت چپ یا راست تنظیم کنید.

فین های طلایی (Gold Fin) :

بکارگیری فین های طلایی (پره های طلایی) در یونیت خارجی(کندانسور) باعث می‌شود تا مبدل حرارتی به دلیل شرایط آب و هوایی محیطی که کندانسور در آن نصب است، از پوسیدگی در امان بماند.

خواب راحت (Comfort Sleep) :

با وجود این قابلیت، شما می‌توانید تنها با فشار دادن یک دکمه، عملکرد کولر را در زمان خواب، در سه حالت مختلف تنظیم کنید:

  • جریان غیرمستقیم هوا
  • تنظیم تایم خاموشی ۷ ساعته
  • باد ملایم و مناسب زمان خواب

قابلیت پخش هوا در ۴ جهت :

قابلیت پخش هوای تولید شده در چهار جهت

تمیز کردن خودکار :

قابلیتی است برای تمیز کردن خودکار محیط جهت جلوگیری از ایجاد باکتری و قارچ در مبدل حرارتی

فیلتر محافظ دوگانه :

وجود این فیلتر باعث می‌گردد تا باکتری ها و ذرات معلق در فضا که قطری بیشتر از ۱۰ میکرون دارند، به طور از بین بروند.

حالت بی‌صدا (Silent Mode) :

این حالت تقریباً در اکثر مدل های اسپلیت ال جی وجود دارد. وجود این قابلیت، آرامش بیشتری را در زمان استراحت به همراه خواهد داشت.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست سرویس و تعمیر کولر گازی از تعرفه تعمیرات اسپلیت ال جی آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه در خصوص کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی نياز به مشاوره و راهنمايی داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پنج =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.