هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و ديگ موتورخانه

هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و ديگ موتورخانه
هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و ديگ موتورخانه
مطالب مرتبط

تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و دیگ موتورخانه به دلیل اهمیت و جایگاهی که در میان بخش‌های موتورخانه دارند، همیشه یکی از دغدغه‌های افرادی است که از موتورخانه بهره می‌برند. بر همین اساس در این مقاله از سری مقالات مربوط به تعمیر و سرویس اجزای موتورخانه، قصد داریم تا نکاتی را در خصوص نحوه محاسبه هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و ديگ موتورخانه با شما در میان بگذاریم.

پیش‌تر در خصوص نحوه محاسبه هزینه تعمیر و سرویس دیگر بخش‌های موتورخانه مقالاتی را بر روی سایت مجموعه خدمت نت منتشر نموده‌ایم:

 هزينه تعمير و سرويس موتورخانه شمال و شرق تهران

هزينه نصب يا جوشکاري منبع دوجداره موتورخانه

هزينه نصب يا رسوب زدايي منبع کويل دار موتورخانه

هزینه تعمیر مشعل  شمال و شرق تهران

خیلی مواقع برآورد هزینه تعمیر و سرویس اجزای موجود در موتورخانه به دلیل مهارت و تخصص موردنیاز، توسط یک سرویس‌کار نسبت به سرویس‌کار دیگر تفاوت‌هایی دارد. البته لازم به ذکر است که برخی از این تفاوت‌های قیمت، غیراصولی و غیر کارشناسانه است.

همین تفاوت‌های قیمتی باعث شده است تا خیلی از افراد در هنگام نیاز بخش‌های موتورخانه به تعمیر و سرویس، دچار برخی نگرانی‌ها بشوند.

نگرانی از اینکه آیا واقعاً سرویس‌کار قیمت منصفانه‌ای را اعلام می‌کند؟ هزینه تعمیر و سرویس بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

نگرانی از اینکه آیا سرویس‌کاری که برای تعمیر مراجعه می‌کند، واقعاً دارای تخصص لازم هست؟ و در صورت نیاز آن بخش از موتورخانه به تعویض برخی از قطعات، آیا از قطعات با کیفیت استفاده می‌کند؟

البته باید گفت که وجود چنین نگرانی‌هایی کاملاً به‌جا و درست است و اگر بخواهیم علت چنین ذهن نگرانی‌هایی را دریابیم، با اندک تأملی می‌توان به این مسئله پی برد که عمدتاً به دلیل تجارب ناخوشایندی است که پیش‌تر تجربه کرده‌اند. متأسفانه  این روزها برخی از سرویس‌کاران بدون مهارت و تخصص لازم نسبت به تعمیر و سرویس بخش‌های موتورخانه اقدام می‌کنند، که این می‌تواند باعث ایجاد صدماتی جدی به موتورخانه‌ بشود. برخی دیگر از سرویس‌کاران، مهارت لازم برای نصب یا تعمیر و سرویس را دارند، اما از بی‌اطلاعی مشتریان سوءاستفاده کرده و هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.

البته تمامی این موارد به این دلیل است که برخی از مشتریان، به دلیل اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند، به سراغ سرویس‌کارانی می‌روند که تخصص یا تعهد لازم را ندارند و از این رو با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند.

در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را در خصوص نحوه محاسبه هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و ديگ موتورخانه بیان کنیم و شما را با مواردی که در این خصوص تاثیرگذار خواهند بود آشنا کنیم.

ما پیش‌تر در مقاله‌ای تحت عنوان “ تعمیر موتورخانه شمال تهران و شرق تهران “ به موضوع تعمیر و سرویس موتورخانه پرداخته‌ و در خصوص هر یک از اجزای موتورخانه، به تفصیل مطالبی را بیان کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم در این خصوص نگاهی به مقاله مذکور بیندازید.

هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و ديگ موتورخانه

خدمات خدمت نت جهت تعمیر و سرویس موتورخانه

قبل از اینکه بخواهیم نحوه محاسبه هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و هزينه تعمير و سرويس دیگ موتورخانه را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم، بایستی این نکته را بیان کنیم که مجموعه خدمت نت با سابقه فعالیتی بیش از 2 دهه، خدمات متنوعی را در خصوص موتورخانه ارائه می‌نمایند که خالی از لطف نیز نیست شما عزیزان را در جریان برخی از این خدمات قرار دهیم.

اما اگر بخواهیم فهرستی کامل از خدماتی که مجموعه خدمت در خصوص نصب، تعمیر و سرویس موتورخانه ارائه می‌کند بیان کنیم، می‌بایست لیست بسیار بلندبالایی را ذکر کنیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که جهت آشنایی با خدمات متنوع و گسترده خدمت نت در خصوص تعمیر و سرویس موتورخانه، نگاهی به مقالات زیر بیندازید :

تعمیر موتورخانه شمال تهران و شرق تهران

هزینه تعمیر و سرویس موتورخانه شمال و شرق تهران

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات موتورخانه از هزینه تعمیر پمپ موتورخانه و دیگ موتورخانه آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه در خصوص هزینه تعمیر پمپ موتورخانه و دیگ موتورخانه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

نحوه محاسبه هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و ديگ موتورخانه

هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و یا هزينه تعمير و سرويس دیگ موتورخانه، بستگی به نوع مشکلی دارد که برای آن‌ها به وجود آمده است. در برخی مواقع حتی ممکن است به دلیل وجود مشکلات زیاد در پمپ و یا دیگ، به ناچار مجبور به تعویض آن‌ها شویم. بر این اساس نمی‌توان تا قبل از بررسی دقیق مشکلات موجود در پمپ و دیگ موتورخانه، هزینه‌ای قطعی اعلام کرد.

اینکه بخواهیم بدون اطلاع دقیق از نوع و میزان مشکلات موجود در پمپ و دیگ موتورخانه، به صورت قطعی و دقیق هزینه را بیان کنیم، امری خلاف واقع و نیز کاملاً غیرحرفه‌ای است.

در خصوص نحوه محاسبه هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و یا هزينه تعمير و سرويس دیگ موتورخانه باید به این نکته اشاره نمود که شاید در برخی مواقع بر اساس اظهارات مشتریان، بتوان به طور میانگین هزینه‌ای را اعلام کرد، اما قطعاً این هزینه ممکن است پس از بررسی دقیق مشکلات پمپ یا دیگ، دچار نوساناتی شود.

نحوه محاسبه هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه

همان‌طور که اشاره شد، زمانی که نیاز باشد تعمیرکار در خصوص هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه نظر قطعی خود را اعلام کند، باید قبل از هر چیزی به طور دقیق نوع مشکل موجود در پمپ را شناسایی نماید. در بسیاری مواقع چنانچه تعمیرکار از تخصص و مهارت لازم برخوردار نباشد، این احتمال وجود دارد که تشخیص اشتباه بدهد و یا اینکه چون مهارت لازم برای تشخیص دقیق مشکل یا مشکلات موجود را ندارد، مدعی این شود که پمپ دیگر قابل استفاده نیست و هزینه مضاعفی را بر مصرف کننده تحمیل نماید.

نحوه محاسبه هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه

از این رو هر مصرف کننده باید بداند که عمدتاً چه زمانی یک پمپ نیاز به سرویس پیدا می‌کند تا از تحمیل هزینه‌های اضافی جهت تعمیر آن جلوگیری نماید. به بیانی اگر با تشخیص درست بتوان پمپ را به موقع سرویس نمود، تا حد قابل توجهی می‌توان از نیاز پمپ به انجام تعمیرات جلوگیری نمود.

اگر بخواهیم به طور کلی اشاره‌ای به مواردی داشته باشیم که در صورت وجود آن‌ها نیاز است تا نسبت به سرویس پمپ اقدام شود، می‌توان برخی از مهم‌ترین موارد را چنین نام برد:

  • حرکت معکوس جریان آب به دلیل وجود مشکل در چرخش پروانه پمپ موتورخانه
  • افت فشار پمپاژ آب پمپ موتورخانه به صورت مداوم
  • ایجاد صدا و لرزش بیش از حد معمول پمپ
  • قطع و وصل شدن‌های مکرر پمپ و افزایش این روند
  • بالانس یا تراز نبودن کوپلینگ پمپ
  • بالانس نبودن و یا بر هم خوردن بالانس پروانه پمپ به دلیل وجود ذرات معلق درون آب
  • وجود نشت آب در پمپ به دلیل عدم آب بندی درست و اصولی

اما برخی مواقع این موارد که بیان شد در پمپ وجود ندارد و با مقداری دقت مواردی همانند موارد ذیل در پمپ مشاهده می‌گردد :

  • وجود لرزش و صدای غیر معمول و بیش از حد در پمپ
  • بالا بودن فشار آب بیش از حد معمول
  • پایین بودن فشار آب بیش از حد معمول
  • از کار افتادن ناگهانی پمپ موتورخانه

و…

در صورت وجود هر یک از موارد بالا، به احتمال بسیار زیاد نیاز است تا نسبت به تعمیر پمپ موتورخانه اقدام شود. در این صورت توصیه می‌شود حتماً وظیفه بررسی دقیق و نیز انجام تعمیرات احتمالی پمپ موتورخانه را به افراد یا مراکز معتبر واگذار نمایید.

با توجه به مواردی که اشاره گردید، هر یک از موارد احتمالی پیش روی پمپ، باعث می‌شود تا هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه دچار تغییراتی شود. یعنی اینکه با توجه به نوع مشکلات موجود جهت سرویس یا تعمیر پمپ موتورخانه، نحوه محاسبه هزینه نیز متغیر خواهد بود.

نحوه محاسبه هزينه تعمير و سرويس دیگ موتورخانه

همان‌طور که در خصوص نحوه محاسبه هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه نیز اشاره گردید، تا زمانی که بررسی دقیق صورت نگیرد و دلیل اصلی بروز مشکل و نیز نوع مشکل مشخص نگردد، بیان نظر قطعی در خصوص هزينه تعمير و سرويس دیگ موتورخانه امری محال و نیز قیمت اعلام شده، قیمتی تخمینی و غیرواقعی خواهد بود.

دیگ های موتورخانه با توجه به وظیفه‌ای که در میان اجزای موتورخانه ایفا می‌کنند، می‌توانند به مرور و به دلایل متعددی دچار مشکل شوند. حتی نوع جنس دیگ می‌تواند در بروز مشکلات احتمالی برای آن‌ها مؤثر باشد، اینکه جنس دیگ چدنی باشد و یا فولادی.

نحوه محاسبه هزينه تعمير و سرويس دیگ موتورخانه

چدنی یا فولادی بودن دیگ ها به دلیل مزایا و معایبی که دارند، می‌توانند بر نوع وجود مشکل اثری مستقیم داشته باشند. نوع جنس دیگ ها قطعاً در روند سرویس و تعمیر آن و طبیعتاً بر نحوه محاسبه هزینه نیز تأثیر خواهد گذاشت.

ساختار و اجزای دیگ های بخار با توجه به نوع جنس آن‌ها تا حدی متفاوت از یکدیگر است. بر این اساس به جهت برآورد دقیق محاسبه هزينه تعمير و سرويس دیگ موتورخانه و نیز جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی، توصیه می‌شود با مراکز معتبر تماس گرفته و از آن‌ها جهت بررسی دقیق دیگ موتورخانه راهنمایی بخواهید.

وجود مشکل در هریک از بخش‌های دیگ و اینکه آن بخش نیاز به سرویس دارد یا تعمیر، در میزان هزینه تعمیر و سرویس نقش مهمی خواهد داشت.

تمامی مواردی که در خصوص تعمیر و سرویس پمپ و دیگ موتورخانه بیان شد، می‌تواند در نحوه محاسبه هزینه اثرگذار باشد. حتی نوع قطعاتی که در تعمیر یا تعویض قطعات به کار برده می‌شود نیز در افزایش یا کاهش هزینه‌ها اثرگذار است.

یکی از مواردی که علاوه بر هزينه تعمير و سرويس پمپ موتورخانه و ديگ موتورخانه به عنوان هزینه در هنگام مراجعات برخی از سرویس‌کاران لحاظ می‌گردد، ایاب ذهاب است. اما مجموعه خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات موتورخانه از هزینه تعمیر پمپ موتورخانه و دیگ موتورخانه آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از 2 دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در 2 بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این 2 دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.

چنانچه در خصوص هزینه تعمیر پمپ موتورخانه و دیگ موتورخانه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.