نصب پنجره بر روی سقف منزل و یا محیط کار

نصب پنجره بر روی سقف منزل و یا محیط کار
نصب پنجره بر روی سقف منزل و یا محیط کار
مطالب مرتبط

استفاده از نور طبیعی همواره از مزایای بسیار شگفت انگیزی برخوردار است، فضایی را تصور کنید که با نصب پنجره بر روی سقف منزل و یا محیط کار حالتی رویایی و زیبا به خود گرفته است. در این مقاله از مجموعه خدماتی خدمت نت ، قصد داریم به بررسی این موضوع نه چندان دور از ذهن بپردازیم و شما را با معایب و مزایای این طرح آشنا سازیم.

قبل از شروع کار توجه داشته باشید که:

لازمه پیاده سازی و اجرای چنین طرحی مستلزم رعایت نمودن زیر ساخت های ساختمانی است، باید توجه داشته باشید که آیا اتاق و یا ساختمان مروبطه می تواند پذیرای نصب پنجره بر روی سقف باشد یا خیر؟ بهتر است این مدل از طراحی را در مراحل اولیه ساخت ساختمان در نظر بگیرید تا فضای بسیار مناسبی برای آن تعبیه شود. البته می توانید در بازسازی منزل و یا محیط کار خود نیز این طرح را به زیباترین شکل ممکن اجرا کنید. با اضافه کردن پنجره به سقف می توانید ضمن بهره بردن از نور طبیعی خورشید و گرمای آن به زیبایی هر چه بیشتر محیط کمک شایان و قابل توجه ای کنید.

نصب پنجره بر روی سقف

حتماً بخوانید: بازسازی منزل و ساختمان

چرا باید اقدام به نصب پنجره بر روی سقف کنیم؟

این کار باعث می شود به جای روشن کردن تمام لامپ های اتاق، فضاهای تاریک را با نور طبیعی خورشید و روز، روشن کنید. این پنجره ها همچنین به جریان یافتن هوای آزاد نیز کمکی شایان و قابل توجه ای می کنند.

 پنجره بر روی سقف


بررسی نکته ای بسیار مهم و ضروری:

این پنجره ها هر چقدر هم که عالی باشند، بالاخره منفذی در سقف خانه هستند و باید برای این شیشه ها قاب های بسیار مقاوم و متناسب انتخاب کنید تا از نظر دمایی، انرژی داخلی را هدر ندهند. این شیشه های مقاوم در برابر همه شرایط آب و هوایی انتخاب کنید. اساسی درزگیری شوند و هیچ خطایی در نصب آن ایجاد نشود. در غیر این صورت، در روزهای سرد زمستان شاهد هجوم سوز سرما خواهید بود.

پنجره های سقفی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 10 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.