هزينه نصب يا رسوب زدايی منبع کويل دار موتورخانه

هزينه نصب يا رسوب زدايي منبع کويل دار موتورخانه
هزينه نصب يا رسوب زدايي منبع کويل دار موتورخانه
مطالب مرتبط

جایگاه و اهمیت موتورخانه به دلیل وجود اجزا و بخش‌های متعدد آن، جایگاه مهم و پر اهمیتی است. یکی از اجزا مهم و کلیدی موتورخانه، منبع کویل دار می‌باشد. ما به دلیل اهمیت منبع کویل دار و نیز به دلیل سؤالات برخی از مشتریان مجموعه خدمت نت در این خصوص، قصد داریم در این مقاله در خصوص نحوه محاسبه هزينه نصب يا رسوب زدايی منبع کويل دار موتورخانه مطالبی را با شما در میان بگذاریم.

پیش‌تر در مقالاتی تحت عناوین تعمیر موتورخانه شمال تهران و شرق تهران و هزینه تعمیر و سرویس موتورخانه شمال و شرق تهران به این مهم اشاره کردیم که به دلیل اهمیت ویژه موتورخانه، انجام تعمیرات موتورخانه نیازمند تخصص، مهارت و تجربه بالایی است. زیرا قبل از هر گونه تعمیر و سرویسی، نیاز است تا سرویس‌کاران تشخیص دقیقی در خصوص مشکلات پیش آمده در موتورخانه بدهند؛ به بیانی ساده نیاز است تا قبل از هر کاری ابتدا عیب یابی دقیقی صورت بگیرد. چنانچه سرویس‌کار از تخصص و مهارت بالایی برخوردار نباشد، ممکن است در عیب یابی دچار خطا شده و صدماتی را به سایر بخش‌های موتورخانه وارد نماید.

یکی از بخش‌های موتورخانه که از اهمیت بالایی برخوردار است، منبع کویل دار می‌باشد. در خصوص این بخش از موتورخانه خدمات متعددی انجام می‌گیرد که می‌توان مهم‌ترین این خدمات را به صورت ذیل بیان نمود:

  • تعمیر و تعویض منبع کویل دار موتورخانه
  • شستشو، گندزدایی و رسوب زدایی منبع کویل دار
  • نصب، تعمیر و جایگزینی منبع کویلی با دوجداره
  • عیب یابی، تعمیر و سرویس منبع کویل دار
  • و…

با توجه به اهمیت و جایگاه منبع کویل دار در موتورخانه، در هنگام نصب یا رسوب زدایی، برخی عزیزان ممکن است دچار نگرانی‌هایی بشوند.

نگرانی از اینکه آیا واقعاً نصاب یا سرویس‌کار قیمت منصفانه‌ای را اعلام می‌کند؟ هزينه نصب يا رسوب زدايی منبع کويل دار موتورخانه بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

نگرانی از اینکه آیا نصاب یا سرویس‌کاری که برای نصب و یا رسوب زدایی منبع کویل دار مراجعه می‌کند، واقعاً دارای تخصص لازم هست؟

البته باید گفت که وجود چنین نگرانی‌هایی کاملاً به‌جا و درست است و اگر بخواهیم علت چنین ذهن نگرانی‌هایی را دریابیم، با اندک تأملی می‌توان به این مسئله پی برد که عمدتاً به دلیل تجارب ناخوشایندی است که پیش‌تر تجربه کرده‌اند. متأسفانه  این روزها برخی از سرویس‌کاران بدون مهارت و تخصص لازم نسبت به تعمیر موتورخانه اقدام می‌کنند، که این می‌تواند باعث صدمه جدی به موتورخانه‌ بشود. برخی دیگر از سرویس‌کاران، مهارت لازم برای نصب یا رسوب زدایی منبع کویل دار را دارند، اما از بی‌اطلاعی مشتریان سوءاستفاده کرده و هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.

البته تمامی این موارد به این دلیل است که برخی از مشتریان، به دلیل اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند، به سراغ سرویس‌کارانی می‌روند که تخصص یا تعهد لازم را ندارند و از این رو با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند.

هزينه نصب يا رسوب زدايي منبع کويل دار موتورخانه

خدمات خدمت نت جهت تعمیر و سرویس موتورخانه

قبل از اینکه بخواهیم نحوه محاسبه هزينه نصب يا رسوب زدايی منبع کويل دار موتورخانه را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم، بایستی این نکته را بیان کنیم که مجموعه خدمت نت با سابقه فعالیتی بیش از 2 دهه، خدمات متنوعی را در خصوص موتورخانه ارائه می‌نمایند که خالی از لطف نیز نیست شما عزیزان را در جریان برخی از این خدمات قرار دهیم.

اما اگر بخواهیم فهرستی کامل از خدماتی که مجموعه خدمت در خصوص نصب، تعمیر و سرویس موتورخانه ارائه می‌کند بیان کنیم، می‌بایست لیست بسیار بلندبالایی را ذکر کنیم. به همین دلیل در اینجا سعی کرده‌ایم مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدمات مجموعه را در خصوص خدمات مربوط به موتورخانه معرفی نماییم.

  • عیب یابی، تعمیر، سرویس و نگهداری پمپ سیرکولاتور موتورخانه ( پمپ گرداننده جریان آب )
  • تعمیر سیم پیچی و یا تراشکاری پمپ سیرکولاتور ( سیرکولیشن ) موتورخانه
  • نصب و راه اندازی اینورتر برای پمپ های سه فاز جهت کنترل دور موتور ( راه اندازی نرم )
  • تعویض انواع کوپلینگ پمپ شوفاژ ( کوپلینگ لاستیکی پمپ و کوپلینگ زنجیری پمپ شوفاژ ) و پمپ آب‌رسانی
  • عیب یابی، تعمیر، سرویس و نگهداری مشعل موتورخانه و تعویض قطعات
  • عیب یابی، تعمیر، سرویس و نگهداری منبع دوجداره
  • انجام کامل عایق‌کاری منبع و لوله ها
  • تعمیر، سرویس و نصب لوله کشی منبع انبساط باز
  • طراحی، بازسازی، تعمیر و نگهداری سیستم لوله کشی موتورخانه
  • سرویس و تعویض شیر فلکه موتورخانه
  • عیب یابی و سرویس شوفاژخانه، لوله کشی و تاسیسات
  • تعمیرات و نگهداری کلکتور و لوله کشی موتورخانه
  • تعویض لوله‌های دیگ آبگرم و بخار ( لوله آتشخوار )
  • نصب، عیب یابی، تعمیر و تعویض دیگ چدنی، پره دیگ چدنی شوفاژ و بویلر موتورخانه
  • شستشو و رسوب زدایی دیگ چدنی شوفاژ
  • تنظیم شیر برقی مشعل گازی
  • تعمیر تاسیسات مرکزی و تابلو برق موتورخانه ( کنداکتور، بی متال، رله‌ها، تجهیزات اندازه‌گیری و… )
  • تشخیص و رفع علت صدای زیاد موتورخانه
  • و…

نحوه محاسبه هزينه نصب يا رسوب زدايی منبع کويل دار موتورخانه

خیلی مواقع مشتریان با کارشناسان مجموعه خدمت نت تماس می‌گیرند و سؤالاتی را در خصوص نحوه محاسبه هزينه نصب يا رسوب زدايی منبع کويل دار موتورخانه مطرح می‌نمایند. سؤالاتی از این دست که هزینه نصب منبع کویل دار چقدر است؟ هزینه رسوب زدایی منبع کویل دار چقدر است؟ هزینه تعویض منبع چقدر است؟ و…

واقعیت امر این است که هزینه نصب منبع کویل دار و یا هزینه رسوب زدایی منبع کویل دار، به آیتم‌های خاصی بستگی دارد که در ادامه برخی از این موارد را جهت اطلاع شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

هزینه نصب منبع کویل دار

منبع کویل دار که پیش‌تر در مقالات   تعمیر موتورخانه شمال تهران و شرق تهران و هزینه تعمیر و سرویس موتورخانه شمال و شرق تهران  نکاتی را در خصوص آن بیان کرده‌ایم، در واقع یک آبگرمکن غیرمستقیم است که آب گرم وارد یک کویل حرارتی می‌شود که در داخل مخزن نصب شده و در اثر ارتباط حرارت، آب مخزن را گرم می‌کند و مجدداً برای اینکه دوباره گرمای لازم را به دست بیاورد به دیگ برمی‌گردد. منبع کویل دار دارای دو نوع ایستاده (عمودی) و خوابیده (افقی) می‌باشد.

 در منبع کویل دار برای به جریان انداختن آب گرم مصرفی در لوله‌های رفت‌وبرگشت از پمپ که پمپ برگشت آب گرم مصرفی نامیده می‌شود، استفاده می‌گردد.

در خصوص هزینه نصب منبع کویل دار باید گفت که یکی از موارد اثر گذار بر هزینه نصب، سایز و وزن منبع می باشد. هر اندازه که سایز بالا و وزن منبع سنگین‌تر باشد، هزینه نصب منبع کویل دار و یا هزینه تعویض نیز به طبع بالاتر خواهد رفت.

موقعیت و حالت قرار گرفتن منبع و همچنین لوله‌کشی‌های مربوطه نیز بر میزان هزینه نصب منبع کویل دار اثری مستقیم دارد.

در کنار این موارد که اشاره شد، چنانچه قرار باشد ابتدا منبع قبلی باز شود و سپس منبع جدید نصب گردد، یعنی به بیانی قصد تعویض منبع را داشته باشیم، این مورد هم خود بر روی قیمت نصب اثرگذار خواهد بود. در واقع هزینه تعویض به دلیل باز کردن اتصالات و بیرون آوردن منبع از موقعیت خود، نیاز به صرف زمان و انرژی دارد که این خود مقداری هزینه نصب را افزایش می‌دهد.

با توجه به مواردی که اشاره گردید، می‌توان به طور کلی مواردی که در نحوه محاسبه هزینه نصب منبع کویل دار تأثیرگذار خواهد بود را چنین نام برد:

  • سایز و وزن منبع کویل دار
  • موقعیت و حالت قرار گرفتن منبع کویل دار
  • لوله‌کشی‌های مربوطه
  • نصب یا تعویض منبع کویل دار

چنانچه در خصوص هزينه نصب يا رسوب زدايی منبع کويل دار موتورخانه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

هزینه رسوب زدایی منبع کویل دار

به مرور زمان و هر چند سال یکبار بر اساس سختی آب مصرفی و نیز مقدار نمک موجود در آب، نیاز خواهد بود تا نسبت به رسوب زدایی منبع کویل دار (اسید شویی) اقدام شود.

خیلی مواقع می‌توان با نصب سختی گیر آب به میزان قابل توجهی سرعت ایجاد رسوب در منبع را کاهش داد و بازه‌های زمانی مورد نیاز برای رسوب زدایی منبع کویل دار را به تعویق انداخت.

یکی از نشانه‌هایی که می‌توان بر اساس آن پی برد که نیاز است نسبت به رسوب زدایی منبع اقدام گردد، زمانی است که پمپ سالم است و به خوبی کار می‌کند، اما آب گرم مصرفی یا سرد است و یا دمای مناسبی ندارد.

هزینه رسوب زدایی منبع کویل دار بستگی به موارد متعددی دارد که می‌توان مهم‌ترین این موارد را چنین نام برد :

  • سایز و حجم منبع کویل دار
  • روش مورد استفاده برای رسوب زدایی ( اسید شویی با پمپ، اسید شویی بدون پمپ )
  • میزان مواد مورد نیاز برای رسوب زدایی ( اسید شویی )

هر یک از مواردی که در بالا اشاره گردید، خود به تنهایی می‌تواند در نحوه محاسبه هزینه نصب یا رسوب زدایی منبع کویل دار موتورخانه اثرگذار باشد. حتی نوع قطعاتی که در هنگام نصب یا تعویض منبع و یا نوع موادی که برای اسید شویی منبع به کار برده می‌شود نیز در افزایش یا کاهش هزینه‌ها اثرگذار است.

یکی از مواردی که علاوه بر هزینه نصب منبع کویل دار یا رسوب زدایی منبع کویل دار ، به عنوان هزینه در هنگام مراجعات برخی از سرویس‌کاران لحاظ می‌گردد، ایاب ذهاب است. اما مجموعه خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.

چنانچه در خصوص هزينه نصب يا رسوب زدايی منبع کويل دار موتورخانه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

هزينه نصب يا رسوب زدايي منبع کويل دار موتورخانه در خدمت نت

پاسخ به یک سؤال

زمانی که متخصصین خدمت نت به جهت نصب منبع کویل دار و یا رسوب زدایی منبع کویل دار به محل مراجعه می‌کنند، با یک سؤال پرتکرار از سوی مشتریان مواجه می‌شوند و آن هم اینکه : کدام مدل از منبع کویل دار بهتر است؟ این سؤال بیشتر زمانی از سوی مشتریان مطرح می‌گردد که یا به تازگی قصد نصب منبع کویل دار را دارند و اینکه قصد تعویض آن را دارند.

در این بخش و به عنوان بخش پایانی این مقاله، قصد داریم نکاتی را در این خصوص با شما در میان بگذاریم تا شما عزیزان بتوانید در هنگام انتخاب منبع کویل دار برای موتورخانه، تصمیم بهتری را اتخاذ نمایید.

همان‌طور که در بخش هزینه نصب منبع کویل دار نیز اشاره شد، منبع کویل دار به طور کلی دارای دو نوع است :

  • منبع کویلی ایستاده یا عمودی
  • منبع کویلی خوابیده یا افقی

لازم به ذکر است که این مدل‌ها از نظر نوع کارکرد هیچ تفاوتی با هم ندارند و تنها بر اساس محیط و فضای موتورخانه، مدل متناسب انتخاب و نصب می‌گردد.

چنانچه در خصوص هزينه نصب يا رسوب زدايی منبع کويل دار موتورخانه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

در ادامه جهت آشنایی شما با هر یک از منبع‌ها، توضیحات مختصری را در خصوص آن‌ها بیان می‌کنیم.

منبع کویلی ایستاده یا عمودی

همان‌طور که از عنوان این مدل از منبع کویل دار مشخص است، به صورت ایستاده در موتورخانه نصب می‌شود. این مدل از منبع کویل دار، به دلیل اینکه فضای کمتری را اشغال می‌کند، عمدتاً بیشتر مورد اقبال و توجه قرار می‌گیرد. اما با توجه نوع شکل و ساختار منبع ایستاده، کویل طول کمتری خواهد داشت و به همین دلیل بازده کمتری نیز دارد که در نتیجه برای افزایش بازدهی، سطح حرارتی بیشتری برای کویل حرارتی نیاز است و همین امر باعث افزایش هزینه ساخت آن نسبت به منبع کویل دار خوابیده یا افقی می‌شود.

منبع کویلی خوابیده یا افقی

منبع کویلی خوابیده معمولاً و به خصوص در موتورخانه‌هایی که فضای کوچکی دارند، به دلیل اینکه فضای کمتری را اشغال می‌کنند، یا روی دیوار قرار می‌گیرند و یا اینکه بر روی یک پایه که با توجه به سایز آن طراحی گردیده قرار می گیرد.

با توجه به توضیحاتی که خصوص منبع کویلی ایستاده بیان شد، مشخص گردید که منبع کویلی خوابیده به دلیل مصرف کویل کمتر و نیز بازدهی بیشتر، قیمت کمتری در مقایسه با منبع ایستاده دارد. اما ذکر این نکته ضروری است که هزینه نصب آن در مقایسه با منبع ایستاده بیشتر است و همچنین نیازمند یک پایه می‌باشد تا روی آن قرار گیرد.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات موتورخانه از هزينه نصب يا رسوب زدايی منبع کويل دار موتورخانه آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

چرا خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از ۲ دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در ۲ بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این ۲ دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.

چنانچه در خصوص هزينه نصب يا رسوب زدايی منبع کويل دار موتورخانه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 8 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.