هزينه نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه

هزينه نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه
هزينه نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه
مطالب مرتبط

منبع دوجداره در کنار منبع کویل دار، یکی دیگر از منبع‌هایی است که در موتورخانه وجود دارد. برخی مواقع نیاز است تا به دلایلی نسبت به تعمیر، تعویض و یا نصب منبع اقدام شود. در چنین شرایطی بسیاری از مشتریان مایل هستند تا قبل از انجام هر گونه اقدامی در مورد منبع دوجداره، به طور دقیق در جریان میزان هزینه و نیز نحوه محاسبه هزينه نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه قرار گیرند.

منبع دوجداره به عنوان یکی از بخش‌های موتورخانه، در اجرای عملکرد صحیح موتورخانه و به خصوص جهت گرمایش آب مصرفی ساختمان نقش مهمی را ایفا می‌کند. از همین رو نیاز است در هنگام رخداد هر گونه مشکلی، سریعاً نسبت به رفع آن اقدام شود.

منبع دوجداره که متشکل از یک منبع میانی و یک لایه رویی است، دستگاهی ساده اما پر استفاده به جهت گرمایش آب مصرفی ساختمان می‌باشد. آب مصرفی در منبع میانی ذخیره و گرم می‌شود و سپس آب گرم شده در لایه رویی جریان خواهد یافت.

این منبع عمدتاً در سطحی بالاتر از دیگ موتورخانه و به صورت افقی قرار می‌گیرد. دلیل اینکه منبع در سطحی بالاتر از دیگ موتورخانه نصب می‌شود این است که علاوه بر اینکه فضای کمتری را اشغال کند، باعث می‌شود تا بتوان در تابستان پمپ را خاموش کرد و برای گردش داشتن آب گرم دیگ موتورخانه و گرم شدن آب منبع، تنها شیر بای پاس پمپ را باز کرد.

در برخی از موتورخانه‌ها، روش تولید آب گرم به شیوه سانترال یا مرکزی صورت می‌گیرد. یعنی اینکه به جهت کوتاه‌تر شدن مسیر لوله کشی و نیز جلوگیری از اتلاف حرارت، منبع دوجداره در موتورخانه مرکزی و نزدیک به دیگ شوفاژ و پمپ سیرکوله نصب می‌شود.

هزينه نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه

نگرانی در خصوص نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه

با توجه به اهمیت و جایگاه منبع دوجداره در موتورخانه، در هنگام نصب یا جوشکاری، همیشه هنگام تعمیر، نصب، تعویض و یا جوشکاری منبع دوجداره، نگرانی‌هایی ممکن است وجود داشته باشد که اگر بخواهیم خیلی خلاصه آن‌ها را بیان کنیم، می‌توان در 2 مورد خلاصه نمود:

مورد اول اینکه آیا واقعاً نصاب یا سرویس‌کار قیمت منصفانه‌ای را اعلام می‌کند؟ هزينه نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

مورد دوم این است که آیا نصاب یا سرویس‌کاری که برای نصب و یا جوشکاری منبع دوجداره مراجعه می‌کند، واقعاً دارای تخصص لازم هست؟

البته باید گفت که وجود چنین نگرانی‌هایی کاملاً به‌جا و درست است و اگر بخواهیم علت چنین ذهن نگرانی‌هایی را دریابیم، با اندک تأملی می‌توان به این مسئله پی برد که عمدتاً به دلیل تجارب ناخوشایندی است که پیش‌تر تجربه کرده‌اند. متأسفانه  این روزها برخی از سرویس‌کاران بدون مهارت و تخصص لازم نسبت به نصب یا جوشکاری منبع دوجداره اقدام می‌کنند، که این می‌تواند باعث صدمه جدی به موتورخانه‌ بشود. برخی دیگر از سرویس‌کاران، مهارت لازم برای نصب یا جوشکاری منبع دوجداره را دارند، اما از بی‌اطلاعی مشتریان سوءاستفاده کرده و هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.

البته تمامی این موارد به این دلیل است که برخی از مشتریان، به دلیل اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند، به سراغ سرویس‌کارانی می‌روند که تخصص یا تعهد لازم را ندارند و از این رو با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند.

خدمات خدمت نت جهت تعمیر و سرویس موتورخانه

قبل از اینکه بخواهیم نحوه محاسبه هزينه نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم، بایستی این نکته را بیان کنیم که مجموعه خدمت نت با سابقه فعالیتی بیش از 2 دهه، خدمات متنوعی را در خصوص موتورخانه ارائه می‌نمایند که خالی از لطف نیز نیست شما عزیزان را در جریان برخی از این خدمات قرار دهیم.

اما اگر بخواهیم فهرستی کامل از خدماتی که مجموعه خدمت در خصوص نصب، تعمیر و سرویس موتورخانه ارائه می‌کند بیان کنیم، می‌بایست لیست بسیار بلندبالایی را ذکر کنیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که جهت آشنایی با خدمات متنوع و گسترده خدمت نت در خصوص تعمیر و سرویس موتورخانه، نگاهی به مقالات زیر بیندازید :

تعمیر موتورخانه شمال تهران و شرق تهران

 هزینه تعمیر و سرویس موتورخانه شمال و شرق تهران

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

نحوه محاسبه هزينه نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه

برخی مواقع این سؤال مطرح می‌شود که هزینه نصب منبع دوجداره یا هزینه جوشکاری منبع دوجداره چگونه محاسبه می‌شود و بسیاری از مشتریان مجموعه خدمت نت در تماس‌های خود با کارشناسان مجموعه این سؤال را مطرح می‌کنند.

واقعیت امر این است که برای اطلاع از هزینه نصب منبع دوجداره و یا هزینه جوشکاری منبع دوجداره، نیاز به بررسی برخی موارد می باشد که در ادامه برخی از این موارد را جهت اطلاع شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

هزینه نصب منبع دوجداره

زمانی که صحبت از نصب منبع دوجداره به میان می‌آید، دو مسئله وجود دارد :

  • نصب منبع دوجداره جدید
  • تعویض منبع دوجداره

هر یک از این موارد خود تاثیری مستقیم بر روی هزینه‌های نصب می‌گذارد. در واقع هزینه تعویض به دلیل باز کردن اتصالات و بیرون آوردن منبع از موقعیت خود، نیاز به صرف زمان و انرژی دارد که این خود مقداری هزینه نصب را افزایش می‌دهد.

در خصوص هزینه نصب منبع دوجداره باید گفت که یکی از موارد اثر گذار بر هزینه نصب، سایز و وزن منبع می‌باشد. هر اندازه که سایز بالا و وزن منبع سنگین‌تر باشد، هزینه نصب منبع دوجداره و یا هزینه تعویض نیز به طبع بالاتر خواهد رفت.

موقعیت و حالت قرار گرفتن منبع و همچنین میزان لوله‌کشی‌های مربوطه نیز بر میزان هزینه نصب منبع دوجداره اثری مستقیم دارد.

در کنار تمامی این موارد، چنانچه قرار باشد ابتدا منبع قبلی باز شود و سپس منبع جدید نصب گردد، یعنی به بیانی قصد تعویض منبع را داشته باشیم، همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، این مورد هم خود بر روی قیمت نصب اثرگذار خواهد بود.

با توجه به مواردی که اشاره گردید، می‌توان به طور کلی مواردی که در نحوه محاسبه هزینه نصب منبع دوجداره تأثیرگذار خواهد بود را چنین بیان کرد:

  • سایز و وزن منبع دوجداره
  • موقعیت و حالت قرار گرفتن منبع دوجداره
  • میزان لوله‌کشی‌های مربوطه
  • نصب یا تعویض منبع دوجداره

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات موتورخانه از هزينه نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

هزینه جوشکاری منبع دوجداره

در بسیاری مواقع و به دلایل متعددی منبع دوجداره ممکن است سوراخ شود، که در این شرایط معمولاً برای رفع این مشکل از جوشکاری استفاده می‌شود. البته برخی مواقع به دلیل عمق پوسیدگی منبع امکان جوشکاری وجود ندارد و حتی اگر هم این امکان وجود داشته باشد، ممکن است تنها پس از گذشت چند روز مجدد منبع سوراخ شود، در چنین شرایطی بهترین گزینه، تعویض منبع می‌باشد.

توصیه می‌شود زمانی که منبع نیاز به جوشکاری و یا هر گونه تعمیر دیگری دارد، قبل از انجام هر گونه هزینه‌ای جهت تعمیر، ابتدا با دقت هزینه تعمیر و تعویض را بررسی کرده و سپس نسبت به انجام آن اقدام کنید. خیلی مواقع به دلیل وجود مشکلات متعدد در منبع، ممکن است هر گونه هزینه برای جوشکاری، هدر دادن هزینه باشد، اما ممکن است با یک جوشکاری ساده، بتوان چند سال دیگر بدون هیچ مشکلی از منبع استفاده نمود.

 اگر بخواهیم خیلی خلاصه مواردی که می‌تواند در محاسبه هزینه جوشکاری منبع دوجداره اثرگذار باشد را بیان کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • موقعیت قرارگیری منبع و میزان سهولت دسترسی به آن جهت جوشکاری
  • وضعیت منبع از نظر میزان و عمق پوسیدگی
  • وضعیت منطقه سوراخ شده و قطر سوراخ ایجاد شده

هر یک از مواردی که در بالا اشاره گردید، خود به تنهایی می‌تواند در نحوه محاسبه هزینه نصب یا هزینه جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه اثرگذار باشد. حتی نوع قطعاتی که در هنگام نصب یا تعویض منبع و یا نوع موادی که برای جوشکاری منبع به کار برده می‌شود نیز در افزایش یا کاهش هزینه‌ها اثرگذار است.

یکی از مواردی که علاوه بر هزینه نصب منبع دوجداره یا جوشکاری منبع دوجداره ، به عنوان هزینه در هنگام مراجعات برخی از سرویس‌کاران لحاظ می‌گردد، ایاب ذهاب است. اما مجموعه خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.

تنظیم درجه دیگ و پمپ موتورخانه در خدمت نت

چنانچه در خصوص نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  28425488-021

چه زمانی منبع دوجداره تعویض شود؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه گردید، ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که چه زمانی نیاز است تا نسبت به تعویض منبع اقدام شود. پاسخ به این سؤال تا حد زیادی در مطالب بیان شده مشهود است. اما به جهت تکمیل این مطالب، در ادامه نکته‌ای دیگر را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اگر منبع‌های دوجداره بارها جوشکاری شده و اکنون نیز عمق پوسیدگی آن بالا رفته است، پیشنهاد می‌شود که نسبت به تعویض منبع اقدام کنید. زیرا با بررسی دقیق می‌توان به این واقعیت پی برد که سوراخ‌های جدید بیشتر در مجاورت سوراخ‌هایی می‌باشد که پیش‌تر به وجود آمده و شما آن‌ها را جوشکاری کرده‌اید. این امر باعث می‌شود تا هر باره به عمق این پوسیدگی‌ها افزوده شود.

کلام پایانی

خیلی مواقع انجام جوشکاری منبع دوجداره به دلایل متعدد امری اجتناب ناپذیر است. برخی مواقع ممکن است منبع پوسیدگی زیادی نداشته باشد و بر این اساس نیاز به تعویض آن نباشد. در مواقعی دیگر ممکن است به دلیل وجود برخی مسائل مالی، فعلاً زمانی مناسبی برای تعویض منبع نباشد. در چنین شرایطی از واگذاری تعمیر و سرویس منبع به افراد و مراکزی که از تخصص و مهارت آن‌ها اطمینان ندارید، جدا” خودداری کنید. زیرا ممکن است همان‌طور که اشاره شد، میزان سوراخ ایجاد شده بر روی منبع زیاد نباشد و با کمترین هزینه ممکن تعمیر و جوشکاری شود، اما عدم تخصص لازم در جوشکاری باعث افزایش قطر سوراخ و حتی آسیب رساندن به سایر بخش‌های منبع و در نهایت تحمیل هزینه‌های قابل توجهی گردد. بر این اساس جهت رفع مشکلات احتمالی و تعمیر منبع دوجداره، حتماً از مراکز معتبر کمک بگیرد.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از 2 دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در 2 بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این 2 دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.

چنانچه در خصوص نصب يا جوشکاری منبع دوجداره موتورخانه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  28425488-021

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.