نحوه استفاده و راه اندازی پکیج بوتان cv424s

راه اندازی و تعمیر پکیج بوتان مدل cv242 در خدمت نت
راه اندازی و تعمیر پکیج بوتان مدل cv242 در خدمت نت
مطالب مرتبط

پیش‌تر در سلسله مقالات آموزشی مربوط به پکیج ها، در مقالات متعددی به بررسی کامل تمامی پکیج های بوتان پرداخته ایم که شما برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از مدل ها، تنها کافی است تا عنوان برند را در سایت جستجو نمایید. اما در این مقاله قصد داریم تا نحوه استفاده و راه اندازی پکیج بوتان cv424s  را با شما به اشتراک بگذاریم.

شرکت تولیدی بوتان پس از تولید مدل های متعددی از پکیج، برای سبقت در فروش محصولات خود و اختصاص سهم بیشتری از بازار محصولات گرمایشی در کشور، اقدام به تولید محصولات به صرفه و اقتصادی نمود، که از جمله آن می توان به مدل cv424s و مدل بیتا اشاره نمود.

راه اندازی و تعمیر پکیج بوتان مدل cv242 در خدمت نت
2 2

کاربرد اجزای صفحه کنترل پکیج بوتان cv424s

راه اندازی و تعمیر پکیج بوتان مدل cv242 در مجموعه خدمت نت

وضعیت منوی اطلاعات راه اندازی مجدد

برای راه اندازی مجدد و به اصطلاح Reset دستگاه به کار می رود. همچنین بعد از قرار گرفتن دسته انتخاب وضعیت بر روی این موقعیت، با چرخاندن دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی (۵)، بعد از دو ثانیه پارامترهای زیر در نمایشگر دیجیتال مشاهده می گردد.

  • پارامتر دمای سنسور آب گرم مصرفی* = t1
  • دمای حسگر دمای محیط خارجی ** = t2
  • دمای تعادل محیط خارجی فشار آب = t3
  • فشار آب *** = t4

شرح:

* در حالتی که شیر آب گرم مصرفی بسته باشد، علامت (—) بر روی نمایشگر نشان داده می شود.

** اگرحسگر دمای محیط خارجی به دستگاه متصل نباشد، علامت (–) بر روی نمایشگر ظاهر می شود.

* * * با توجه به عدم وجود ترنسدیوسر فشار در این دستگاه، علامت (–) بر روی نمایشگر نشان داده می شود.

 وضعيت زمستانی

زمانی که به آب گرم و گرمایش محل سکونت خود به طور همزمان نیاز دارید (در فصل زمستان)، این وضعیت را به کار برید.

 وضعیت سرویسکار یا Sweeper

این وضعیت مربوط به سرویسکار بوده و به هیچ وجه دسته انتخاب وضعيت را در این حالت قرار ندهید.

 دسته تنظیم دمای مدار گرمایش |||

برای تنظیم درجه حرارت آب مدار گرمایش به کار می رود.

به منظور تنظیم میزان گرمای ساختمان، لازم است دمای آب مدار گرمایش را متناسب با دمای محیط تغيير دهید. با چرخاندن دسته تنظيم در جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب کاهش و با چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب افزایش می یابد.

راه اندازی و تعمیر پکیج بوتان مدل cv242 در تیم خدمت نت

دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی

برای تنظیم درجه حرارت آب گرم مصرفی به کار می رود. با چرخاندن دسته تنظیم در جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب کاهش و با چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه های ساعت، دمای آب افزایش می یابد.

راه اندازی و تعمیر پکیج بوتان مدل cv242 در سامانه خدمت نت

شما هم اکنون مي‌توانيد با ثبت درخواست خدمات پکيج از تعرفه تعمير پکیج بوتان cv424s آگاه شويد. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

برای هر بار راه اندازی دستگاه و پیش از روشن کردن آن، لازم است اقدامات زیر را انجام دهید

راه اندازی پکیج بوتان cv424s

  • شیرهای اصلی آب و گاز مربوط به سیستم های آب گرم مصرفی و گرمایش را باز کنید.
  • مدار گرمایش را پر کنید. به همین منظور، پس از اطمینان از باز بودن درپوش خروج هوای شیر هواگیری سيستم، شیرپرکن دستگاه را به آرامی باز کنید تا آب کم کم وارد مدار گرمایش شود. هنگامی که عقربه نمایشگر فشار (1) در محدوده مجاز 1-5 bar قرار گرفت، شیرپرکن دستگاه را ببندید.راه اندازی و تعمیر پکیج بوتان مدل cv242 خدمت نت

* توجه نمایید که پکیج شوفاژ دیواری به وسیله شیر تخلیه هوای روی پمپ سیرکولاتور، هوای مدار گرمایش رادیاتورها را به طور خودکار تخلیه می کند.

  •  اکنون دستگاه را روشن کنید.

روشن کردن دستگاه

برای روشن کردن دستگاه، مراحل زیر را انجام دهید:

  • دسته انتخاب وضعيت (۳) را روی وضعیت قطع دستگاه قرار دهید.
  • دو شاخه دستگاه را به پریز برق بزنید.
  • دسته انتخاب وضعيت (۳) را با توجه به فصل، روی وضعیت تابستانی یا وضعیت زمستانی قرار دهید.

پیش از انتخاب هریک از این وضعیت ها، حتما موارد زیر را کنترل نماييد:

  • اگر می خواهید (وضعيت تابستانی) را انتخاب کنید، ابتدا از بسته بودن شیرهای رفت و برگشت مدار گرمایش (رادیاتورها) مطمئن شوید.
  • اگر می خواهید وضعیت زمستانی را انتخاب کنید، ابتدا از باز بودن شیرهای رفت و برگشت مدار گرمایش (رادیاتورها) مطمئن شوید.
  •  هنگام روشن شدن دستگاه، نور زمينه نمایشگر به مدت ۱۰ ثانیه روشن می شود.

نحوه استفاده از پکیج بوتان cv424s

وضعيت تابستانی

پس از انتخاب علامت خورشید ، دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی (۵) را روی درجه حرارت دلخواه تنظیم نمایید. اکنون با باز کردن شیر آب گرم مصرفی، مشعل روشن شده و با بستن آن، مشعل خاموش می شود. در صورت باز بودن شیر آب گرم مصرفی، ضمن ظاهر شدن علامت شیر آب به صورت چشمک زن بر روی نمایشگر دیجیتال، دمای آب گرم مصرفی نیز بر روی نمایشگر قابل مشاهده می باشد. با بسته شدن شیر آب گرم مصرفی، علامت شیر آب از حالت چشمک زن خارج شده و علامت (–) بر روی نمایشگر ظاهر می گردد.

وضعیت زمستانی

پس از انتخاب علامت برف، در صورت مجهز بودن محل استفاده از پکیج شوفاژ دیواری به ترموستات اتاقی، آن را روی درجه حرارت دلخواه مثلا ۲۰ درجه سانتیگراد تنظیم نمایید؛ سپس دسته تنظیم دمای مدار گرمایش (۴) و دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی (۵) را روی درجه حرارت مورد نظر قرار دهید. مشعل روشن می شود و با رسیدن به دمای تنظیم شده به طور خودکار خاموش می گردد ولی در صورت پایین آمدن دما، مجددا روشن می شود تا دمای آب رادیاتورها را ثابت نگه دارد. این سیکل به منظور ثابت نگه داشتن دمای آب رادیاتورها ادامه می یابد. با انتخاب وضعيت زمستانی، ضمن ظاهر شدن علامت رادیاتور برروی نمایشگر دیجیتال به صورت چشمک زن، دمای مدار گرمایش نیز بر روی نمایشگر قابل مشاهده می باشد. در وضعیت زمستانی با باز کردن شیر آب گرم مصرفی، دستگاه از مدار گرمایش خارج می شود و تنها آب گرم مصرفی را تامین می نماید. همچنین با بستن شیر آب گرم مصرفی، دستگاه دوباره به مدار گرمایش باز می گردد. در صورت باز شدن شير آب گرم مصرفی، ضمن ظاهر شدن علامت شیر آب بر روی نمایشگر دیجیتال به صورت چشمک زن، دمای آب گرم مصرفی نیز برروی نمایشگر قابل مشاهده می باشد. با بسته شدن شیر، دوباره دستگاه به وضعیت گرمایش بازگشته و دمای نشان داده شده بر روی نمایشگر، دمای آب در مدار گرمایش می باشد.

خاموش کردن موقت پکیج بوتان cv424s

اگر به مدت کوتاه، مثلا تعطیلات آخر هفته از پکیج شوفاژ دیواری خود استفاده نمی کنید، بهتر است دستگاه را به طور موقت خاموش نمایید. به همين منظور، دسته انتخاب وضعيت (۳) را روی (وضعیت قطع دستگاه( قرار دهید. در این حالت، جریان برق به دستگاه وصل و مسیرآب و گاز به سیستم نیز باز است و پکیج شوفاژ دیواری به وسیله سیستم های زیر محافظت می گردد:

شما هم اکنون مي‌توانيد با ثبت درخواست خدمات پکيج از تعرفه تعمير پکیج بوتان cv424s آگاه شويد. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

نکاتی دیگر در خصوص نحوه استفاده از پکیج بوتان cv424s

راه اندازی و تعمیر پکیج بوتان مدل cv242 خدمات خدمت نت

سيستم ضد یخ زدگی

این سیستم با رسیدن درجه حرارت آب داخل مدار گرمایش به کمتر از ۶ درجه سانتیگراد فعال می شود. به این صورت که ضمن فعال شدن پمپ، در صورت نیاز، مشعل نیز با حداقل شعله روشن می شود و درجه حرارت آب را به سطح ایمن، یعنی ۲۵ درجه سانتیگراد می رساند تا از يخ زدن آب داخل مدار گرمایش جلوگیری نماید. در زمان فعال بودن این سیستم، علامت (nf برروی نمایشگر دیجیتال ظاهر می گردد.

سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیرسه طرفه

در صورت خاموش ماندن پمپ بیش از ۲۴ ساعت، این سیستم به طور خودکار فعال می شود؛ به این صورت که شیر سه طرفه از حالت آب گرم مصرفی به حالت گرمایش تغییر وضعیت داده و پمپ به مدت ۳۰ ثانیه فعال می شود. پس از خاموش شدن پمپ، شيرسه طرفه به وضعیت اولیه باز می گردد.

خاموش کردن پکیج بوتان cv424s

اگر به مدت طولانی از دستگاه پکیج خود استفاده نمی کنید، آن را به صورت زير خاموش نماييد

1- دسته انتخاب وضعيت (۳) را روی (وضعیت قطع دستگاه) قرار دهید.

2- دو شاخه دستگاه را از پریز برق بکشید.

3- شیر اصلی گاز و سپس شير فلکه مسیرهای رفت و برگشت رادیاتورها و آب گرم مصرفی را ببندید.

دقت کنید که پس از خاموش شدن دستگاه، سیستم های ضدیخ و ضد گریپاژ پمپ نیز از کار می افتند؛ بنابراین، چنانچه در محل استفاده از دستگاه احتمال یخ زدگی وجود دارد، لازم است آب سیستم های گرمایش و آب گرم مصرفی شوفاژ را حتما تخلیه نمایید.

شما همچنین می‌توانید دفترچه راهنمای استفاده از پکیج بوتان cv424s با کلیک بر روی لینک زیر دانلود نمایید

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

چرا خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از ۲ دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در ۲ بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این ۲ دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 17 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.