مقایسه پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور از نظر ظرفیت حرارتی

مقایسه پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور در خدمت نت
مقایسه پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور در خدمت نت
مطالب مرتبط

پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور، بودن شک دو مدل از برندهای معتبر و پر طرفدار پکیج در بازار ایران هستند. به همین دلیل به طور معمول اکثر افراد هنگام خرید پکیج بین پکیج ایران رادیاتور یا پکیج بوتان دچار تردید می شود. همانطور که اشاره شد، در حال حاضر برندهای ایران رادیاتور و بوتان در ایران پرفروش ترین تولیدکنندگان داخلی پکیج به شمار می آیند که از گذشته رقابت تنگاتنگی بین این دو برند وجود داشته است.

در ادامه قصد داریم تا جهت آشنایی بیشتر با این دو کمپانی، تاریخچه کوتاهی از آنها را خدمت شما همراهان گرامی خدمت نت ارائه کنیم.

آغاز فعالیت شرکت بوتان به سال 1367 و تولید آبگرمکن دیواری گازی بر می گردد. اولین پکیج دیواری توسط این شرکت نیز در سال 1372 تولید شد. در واقع کمپانی بوتان به نسبت ایران رادیاتور دارای سابقه بیشتری می باشد.

کمپانی ایران رادیاتور در ابتدا به تولید رادیاتور پرداخت و بعد از مدتی توانست به یکی از بزرگ ترین برندهای سازنده لوازم گرمایشی در ایران تبدیل شود. تولیدات آن بسیار افزایش یافت و وسایلی چون پکیج و مشعل و… را نیز به سبد تولیدات خود افزود.

در حال حاضر ایران رادیاتور به عنوان یک برند معتبر تولید کننده وسیع پکیج شناخته می شود که در صنعت ایران بسیار معروف می باشد.

emag centrale termice 770x480 1

ما در این مقاله تلاش داریم تا به جهت مقایسه پکیج های ایران رادیاتور و بوتان پیش از هر چیزی به بررسی خصوصیات و مشخصه ها و طریقه کارکرد پکیج ها بپردازیم تا شما بتوانید براساس خصوصیات هر یک از آن ها و با توجه به خصوصیات مورد نیاز خود، پکیج مناسبی را انتخاب نمایید.

همچنین در ادامه به بررسی فناوری های موجود در این پکیج ها خواهیم پرداخت و در انتها نیز دو برند مشهور آن را مقایسه خواهیم نمود.

مقایسه پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور از نظر ظرفیت حرارتی

هر دو کمپانی بوتان و ایران رادیاتور پکیج های خود را در ظرفیت های مختلف ارائه نموده و هر دو آن ها از ظرفیت 22 هزار به بالا نسبت به تولید پکیج اقدام کرده اند.

تنوع ظرفیت پکیج های تولیدی این دو کمپانی به خوبی جوابگوی نیاز اکثر افراد می باشد و از نظر میزان ظرفیت حرارتی هیچ کدام از این دو برند بر دیگری برتری خاصی ندارد.

لذا نیاز است تا مصرف کننده قبل از اقدام به خرید پکیج، نیاز خود را از نظر میزان ظرفیت پکیج به طور دقیق مشخص نماید و سپس با توجه به آن ظرفیت، نسبت به مقایسه پکیج های این برند در ظرفیت مورد نیاز بپردازد.

شما هم اکنون مي‌توانيد با ثبت درخواست خدمات پکيج از تعرفه تعمير پکيج بوتان و نیز تعرفه تعمیر پکیج ایران رادیاتور آگاه شويد. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

مقایسه پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور از نظر تولید پکیج های فن دار و بدون فن

هر دو برند ایران رادیاتور و بوتان تولیدکننده پکیج های فن دار و بدون فن می باشند. با توجه به این که تعبیه فن نیازمند صرف هزینه بیشتری است، لذا طبیعتا قیمت پکیج های فن دار در مقایسه با نمونه های بدون فن بیشتر خواهد بود.

در زمان مقایسه قیمت یک نمونه از پکیج های ایران رادیاتور با بوتان بایستی مطمئن شوید که هر دو پکیج فن دار و یا بدون فن باشند، زیرا در غیر این صورت این مقایسه پایه و اساسی نخواهد داشت.

تنها به واسطه این که یک پکیج فن دار و یا بدون فن بباشد نمی توان به این موضوع پی برد که کدام یک از این دو برند نسبت به دیگری برتری خاصی دارد.

توصیه ما این است که بعد از انتخاب ظرفیت مورد نیاز، قبل از هر چیزی با دقت بررسی نمایید که برای ساختمان شما پکیج فن دار مناسب است یا پکیج های بدون فن، و در نهایت بعد از تعیین این گزینه ها حال باید بررسی نمایید که کدام یک از پکیج های بوتان یا ایران رادیاتور با شرایط شما هماهنگ است و پس از آن نیز سایر خصوصیات این پکیج ها را با هم مقایسه نمایید.

در بین انواع متعدد پکیج ایران رادیاتور (پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور) نمونه هایی که دارای کد FF هستند فن دار بوده و دارای محفظه احتراق از نوع بسته می باشند و نمونه هایی که در کد آن ها کلمه CF به کار رفته فاقد فن هستند.

در بین انواع پکیج بوتان (پکیج‌های دیواری بوتان) نیز، پکیج هایی که در آخر کد خود دارای حرف s می باشند فن دار هستند و نمونه هایی که در آخر کد خود دارای حرف i هستند بدون فن می باشند.

برای نمونه پکیجی با کد CV424s دارای فن است و پکیجی با کد CV424i فاقد فن می باشد.

مقایسه پکیج بوتان و ایران رادیاتور در سامانه خدمت نت

پکیج بوتان یا پکیج ایران رادیاتور؟

حال با شناخت کلی که از ویژگی های یک پکیج به دست آوردیه اید، راحت تر می توانید پکیج مورد نیاز خود را از نظر ویژگی های اصلی آن (ظرفیت حرارتی، فن دار یا فاقد فن، تک مبدله یا دو مبدله) از میان دو برند ایران رادیاتور یا بوتان انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب دقیق مشخصاتی که به آنها پرداخته شد، شما می توانید با اطلاعاتی بیشتر و شناختی دقیق از نیاز خود، به سراغ نوع برند رفته و از بین دو برند ایران رادیاتور یا بوتان گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

این دو کمپانی هر دو از معتبرترین برندهای تولید کننده ایرانی هستند که در حوزه فعالیتی خود دارای کارنامه درخشانی هستند.

یکی از ویژگی های مهمی که باعث می شود تا خرید از این برندها به خریدی رضایت بخش تبدیل کند،  این است که از بابت خدمات و قطعات پکیج خریداری شده هیچ مشکلی برای خریداران به وجود نخواهد آمد. یعنی چنانچه زمانی نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه ای باشد، به راحتی می توان قطعه اصلی آن را از نمایندگی های مجاز تهیه نمود.

چند ویژگی برای یک انتخاب درست

شما برای اینکه بتوانید از میان برندهای بوتان و ایران رادیاتور انتخاب درستی داشته باشید، نیاز است تا در هنگام تهیه هر یک از این پکیج ها، چند ویژگی مهم را مورد توجه قرار دهید :

  • سیستم ضد یخ زدگی
  • نمایشگر تشخیص عیب دیجیتال
  • سیستم توربولاتور
  • هیدرولیک ست پلیمری یا هیدرولیک ست برنجی

لازم به ذکر است که شما با بررسی ویژگی های فوق در هر برندی، می توانید انتخاب درستی بهتری داشته باشید. در ادامه توصیحات مختصری را در خصوص هر این ویژگی ها بیان خواهیم کرد.

سیستم ضد یخ زدگی

این سیستم زمانی کاربرد خواهد داشت که محل نصب پکیج شما در خارج از ساختمان نظیر بالکن یا تراس باشد. در چنین شرایطی که سیستم در فضای بیرون نصب است، این سیستم مانع از یخ زدگی پکیج شما خواهد شد. توصیه می شود در صورتی که محل نصب پکیج شما در بالکن است حتما این ویژگی را مد نظر قرار دهید.

نمایشگر تشخیص عیب دیجیتال

این ویژگی به شما در تشخیص کدهای خطا که ممکن است برای پکیج ها ایجاد شود کمک زیادی نموده و راحت تر می توانید نسبت به رفع آن اقدام نمایید. این خصوصیت در دراز مدت به شما کمک زیادی خواهد نمود.

در بین تولیدات کمپانی ایران رادیاتور، نمونه های L و K دیجیتال بوده و مدل های  E ,B ,M نیز آنالوگ هستند.

از بین پکیج های تولیدی برند بوتان، مدل های ورونا، CV424  از نمایشگر دیجیتال برخوردار بوده و مدل پارما نیز به لحاظ اقتصادی آنالوگ می باشند.

ما در سلسله مقالات آموزشی به طور کامل تمامی مدل های پکیج ایران رادیاتور و نیز تمامی مدل های پکیج بوتان را به طور کامل مورد بررسی قرار داده ایم و حتی در خصوص رفع کدهای خطا در این پکیج ها به طور مفصل آموزش‌هایی را ارئه کرده ایم. جهت دسترسی به این آموزش‌ها و نیز آموزش‌های بیشتر در خصوص این برند از پکیج‌ها، می توانید بر روی هر یک از عبارات « پکیج بوتان » یا « پکیج ایران رادیاتور » کلیک نمایید.

سیستم توربولاتور

این سیستم که در واقع یک فناوری نو در برخی پکیج ها می باشد، مانع از آن شده که پکیج خیلی زود دچار رسوب گرفتگی شود. وجود سیستم توربولاتور در واقع رسوب گرفتگی پکیج را به حداقل خواهد رساند. نحوه عملکرد این سیستم به این گونه است که با تبدیل جریان آرام درون پکیج به جریان آشفته، مانع از چسبیدگی املاح درون آب به جداره درون پکیج شده و از رسوب گرفتن پکیج جلوگیری می نماید. در صورتی که منطقه زندگی شما دارای آب با سختی و املاح بالا است، توصیه می شود هنگام خرید پکیج این ویژگی را حتما در نظر داشته باشید

لازم به ذکر است که برند بوتان در مدل پارما و بعضی دیگر از مدل های تولید خود از فناوری توربولاتور بهره گرفته است.

هیدرولیک ست

در حال حاضر در پکیج های امروزی دو نوع هیدرولیک ست مورد استفاده قرار می گیرد. هیدرولیک ست مورد استفاده در غالب تولیدات کمپانی ایران رادیاتور از نوع برنجی می باشد. برنج در واقع آلیاژی ترکیب شده از مس و روی است که دارای ویژگی ضربه پذیری یا چکش خواری بوده و همچنین بسیار مقاوم می باشد.

اما هیدرولیک ست به کار برده شده در پکیج های بوتان پلیمری بوده که بهداشتی تر بوده و دیرتر رسوب خواهد گرفت.

در پایان با توجه به اطلاعاتی که در خصوص برخی از ویژگی های مهم پکیج ها به دست آورده اید، قطعا می توانید در هنگام خرید پکیج، تصمیم بهتری را برای انتخاب یکی از برندهای بوتان یا ایران رادیاتور داشته باشید.

شما هم اکنون مي‌توانيد با ثبت درخواست خدمات پکيج از تعرفه تعمير پکيج بوتان و نیز تعرفه تعمیر پکیج ایران رادیاتور آگاه شويد. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شانزده =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.