صدای زیاد موتورخانه نشانه چیست؟

صدای زیاد موتورخانه
صدای زیاد موتورخانه
مطالب مرتبط

موتورخانه‌ها ممکن است به دلایل متعددی به دفعات نیاز به سرویس و تعمیر برخی از قطعات داشته باشد. یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که در خصوص تعمیرات موتورخانه  به مجموعه خدمت نت گزارش می‌شود، در رابطه با صدای زیاد موتورخانه می‌باشد. برخی مواقع این صدا واقعاً زیاد است و موجب برهم خوردن آرامش افراد خواهد شد. بدون شک این مشکل بنا بر دلایلی خاص در موتورخانه‌های مرکزی به وجود خواهد آمد که باید برای حل مشکل، این دلایل را یافت.

دلایل صدای زیاد موتورخانه

و زمانی که قرار است تا در خصوص دلایل ایجاد سر و صدا در موتورخانه به بیان نکاتی بپردازیم، بایستی موارد متعددی را مورد بررسی قرار دهیم. به بیانی دیگر، صدای موتورخانه می‌توانند دلایل زیادی داشته باشد. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا به بیان اصلی‌ترین دلایلی که می‌توانند به نحوی باعث ایجاد سر و صدا در موتورخانه شوند بپردازیم.

مشعل‌های گازی

زمانی که به دنبال یافت صدای موتورخانه هستیم، اولین گزینه‌ای که بیش از سایر گزینه‌ها خودنمایی می‌کند، مشعل موتورخانه می‌باشد. مشعل عمدتاً به 2 دلیل، می‌توانند باعث ایجاد سر و صدا در موتورخانه شوند :

  • دلیل اول : از آنجایی که مشعل‌های گازی مجهز بودن به فن می‌باشند، در صورتی که این فن بلبرینگ‌های خود را از دست بدهد و اصطلاحاً کچلی بگیرند، صدایی همچون کشیده شدن آهن بر روی آهن از آن به گوش خواهد رسید که واقعاً آزار دهنده می‌باشد.
  • دلیل دوم : برخی مواقع مشعل‌ها به صورت انفجاری روشن می‌شوند که همین امر باعث ایجاد ارتعاش می‌شود. علت انفجاری روشن شدن مشعل‌های گازی موتورخانه نیز به طور معمول ناشی از عدم تنظیم و ترکیب میزان هوا و گاز در آن‌ها می‌باشد.

سرویس دیگ موتورخانه در سامانه خدمت نت

پمپ‌های زمینی سیرکولاتور

با توجه به اینکه پمپ‌های زمینی در مقایسه با پمپ‌های خطی از نظر قدرت و سایز متفاوت است، لذا در صورت عدم تنظیم صحیح، در زمان فعالیت در لوله‌ها لرزش ایجاد نموده و منجر به ارتعاش زمین خواهند شد. که این موضوع نیاز است توسط یک سرویس‌کار با تجربه مورد بررسی قرار گیرد.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات نصب و راه اندازی یا تعمیر موتورخانه از تعرفه رفع صدای زیاد موتورخانه و به طور کلی تعمیر موتورخانه آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص صدای زیاد موتورخانه دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

پمپ‌های خطی سیرکولاتور

پمپ‌های خطی نسز مشابه نمونه‌های  AA2 اینچ ،مجهز به کوپلینگ هستند که در صورت بریده شدن کوپلینگ آن‌ها، صدای زیادی از آن‌ها ایجاد خواهد شد. همچنین اگر فن مشعل موتورخانه، دینام بلبرینگ خود را از دست دهد باز هم صدای ناهنجاری از آن به گوش خواهد رسید.

برخی مواقع ممکن است این صدا ناشی از روغن نداشتن این بخش باشد، که در این صورت این مشکل تنها با یک روغن کاری ساده رفع خواهد شد.

برطرف نمودن صدای پمپ آب در موتورخانه

برخی مواقع صدای موتورخانه ناشی از پمپ‌های آب‌رسانی می‌باشد که البته باعث ایجاد صدای زیادی می‌شود. در صورتی که مشکل س و صدای موتورخانه از پمپ آب باشد،  برای حل آن نیاز است تا با دقت مشکل را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام نمود. با توجه به تخصصی بودن تعمیر پمپ، توصیه می‌کنیم که جهت رفع این مشکل با مراکز معتبر و یا سرویس‌کاران با تجربه تماس بگیرید و از سپردن آن به افراد غیر متخصص خودداری کنید، زیرا ممکن است به دلیل تخصص پایین، نه تنها مشکل را رفع ننمایند، بلکه آسیب‌هایی جدی‌تری را به پمپ وارد نمایند.

هوا گرفتگی لوله‌ها

برخی مواقع هوا گرفتگی لوله‌های گرمایشی یا آب گرم مصرفی و یا انجام غیر اصولی سیستم لوله کشی باعث ایجاد صدایی ناهنجار در موتورخانه شود و باعث تولید ضربه قوچ نیز در مدار مصرفی گردد.

صدای زیاد موتورخانه

سایز نامناسب دودکش موتورخانه و یا انتخاب دیگ و مشعل غیراستاندارد

برخی مواقع ممکن است در هنگام انتخاب دیگ و مشعل متناسب با آن دقت نشود و همین امر می‌تواند یکی از عوامل ایجاد سر و صدا در موتورخانه شود.

به بیانی دیگر، در صورتی که قدرت مشعل موتورخانه خیلی بیشتر از دیگ باشد، هنگان روشن شدن مشعل لرزش و غرش بالایی شنیده خواهد شد.

ذکر این نکته ضروری است که در برخی مواقع که دودکش از حد استاندارد کوچک‌تر باشد نیز باز ممکن است این مشکل به وجود بیاید. بر این اساس برای تشخیص این مورد، حتماً از یک فرد با تجربه راهنمایی بگیرد.

به طور کلی صدای بیش حد از معمول موتورخانه‌ها به یک یا چند دلیل از مواردی ذکر شد به وجود خواهد آمد. جهت تشخیص درست دلیل ایجاد سر و صدا در موتورخانه، نیاز است تا از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص صدای زیاد موتورخانه دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

چرا خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از 2 دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در 2 بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این 2 دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص صدای زیاد موتورخانه دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.