رنگ ها را بهتر بشناسیم

رنگ ها را بهتر بشناسیم | رنگ های گرم، خنثی، سرد و...
رنگ ها را بهتر بشناسیم | رنگ های گرم، خنثی، سرد و...
مطالب مرتبط

در این مقاله از مجموعه خدماتی خدمت نت می خواهیم به بررسی شناخت رنگ ها و تاثیر آن بر دکوراسیون داخلی بپردازیم و شما را تا حد بسیار زیادی با طبع انواع رنگ ها آشنا سازیم، ممکن است بخواهید تغییر مثبت و مناسبی را در منزل و یا محل کار خود ایجاد کنید که در این صورت می توانید از روانشناسی رنگ ها بهره ببرید تا بتوانید محیطی بسیار زیبا، تاثیر گذار و دوست داشتنی را خلق کنید به طور مثال رنگ آبی سبب ایجاد  آرامش و قرمز سبب ایجاد گرما و حرارت و در برخی افراد باعث ایجاد  استرس می شود. حال باید بدانیم که چه رنگی برای دیوار های خانه و یا محیط کارمان مناسب تر استف لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

با رنگ های گرم بیشتر اشنا شویم:

نارنجی یا زرد را جزء رنگ های گرم می دانند و حضور آن ها باعث افزایش دمای حرارتی اتاق خواهد شد، بنابراین بهتر است از این نوع از رنگ های گرم در اتاق هایی استفاده شود که رو به شمال ساخته شده اند. به دلیل وجود نوعی جنبش و فعالیت و القای آن به سوی فرد، توصیه می شود از آن در اتاق های استراحت استفاده نکنید.

خدمات نقاشی

 

قرمز:

رنگ قرمز باعث افزایش هیجانات قوی، عشق و حرارت می شود اما در عین حال می تواند احساس خشم و عصبانیت را تحریک کند، بنابراین استفاده از رنگ قرمز برای اتاق کودکان مناسب نبوده و توصیه نمی شود.

خدمات نقاشی

حتماً بخوانید: نقاشی ساختمان و انواع رنگ های ساختمانی

با رنگ های سرد بیشتر اشنا شویم:

رنگ های سرد نیز از آن دسته از رنگ هایی می باشند که حضور آن ها باعث افزایش احساس ارامش و همچنین سرزندگی، شادابی و… می شود. شب ها به هنگام خواب با آرامش بیشتری به خواب می روید و صبح ها نیز با سرزندگی و شادابی خاصی از خواب بلند خواهید شد.  یکی از مناسب ترین رنگ ها در این خصوص است.

رنگ ها


با رنگ های خنثی بیشتر اشنا شویم:

این رنگ ها ماهیتی ملایم و بی رنگ دارند و به همین سبب که تاثیر کمی نسبت به رنگ های پررنگ تر بر فضا دارند خنثی نامیده می شوند و در دکوراسیون به دلیل قابلیت انطباق با اجزای دکوراسیون کاربرد فراوانی دارند.رنگ های خنثی در بعضی موارد تلفیقی از رنگ ها هستند و یا ته زمینه رنگ های دیگر را در خود دارند .رنگ های خنثی مانند رنگ های طوسی ، خاکستری ، دودی و رنگ های دسته کرم ، بژ و شیری، نقره ای، پلاتینی، کرومی و شنی، رنگ هایی هستند که به عنوان رنگ های بی طرف و خنثی در دکوراسیون و به عنوان رنگ های زمینه کاربرد فراوانی دارند.

خاکستری:

رنگ خاکستری به هیچ عنوان برای محیط های پذیرایی مناسب نمی باشد زیرا باعث کاهش اشتها می شود.

خدمات نقاشی

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 1 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.