نحوه راه اندازی پکیج دیواری گلدیران مدل پایونیر

راه اندازی پکیج دیواری گلدیران مدل پایونیر
راه اندازی پکیج دیواری گلدیران مدل پایونیر
مطالب مرتبط

راه اندازی پکیج دیواری گلدیران مدل پایونیر، موضوعی است که در این مقاله کوتاه قصد داریم نکات مختصری را با شما در میان بگذاریم. پکیج گلدیران یکی از پرفروش ترین پکیج های موجود در ایران است که مورد استقبال انبوه سازان قرار گرفته است. سرویس و تعمیر پکیج گلدیران یکی از خدمات پردرخواست مجموعه خدمت نت است، که توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

ما پیشتر در چندین مقاله به بیان نکاتی در خصوص سرویس و تعمیر پکیج‌های گلدیران و نیز نکاتی در خصوص هزینه تعمیر و سرویس پکیج گلدیران شمال و شرق تهران پرداخته ایم که شما می‌توانید با کلیک بر روی «پکیج گلدیران»، برخی از مهمترین مقالات در این خصوص را مشاهده و در صورت نیاز مطالعه بفرمایید.

راه اندازی پکیج دیواری گلدیران مدل پایونیر

پرکردن فشار بار در پکیج گلدیران

پیش پرکردن آب، شیر تخلیه هوای خودکار موجود بر روی پمپ برگشت و شیر تخلیه هوای روی انتهای سیکل گرمایش (شوفاژ) را باز کنید. سپس شیر پرکن مشکی کف پکیج سمت چپ را باز کنید تا  فشار سنج آب برروی پانل برروی 1 تا 5/1 bar قرار گرفته باشد.

نکته: حتما بعد از تنظیم فشار بار شیرپرکن را ببندید تا فشار بار بالاتر از 2 بار نشود.

پکیج را روشن کنید (شیر گاز را باز نکنید)، پمپ شروع به کار می کند و سیستم شروع به هواگیری می کند، وقتی فشار کاهش یابد و به زیر ۱ بار برسد، پکیج خاموش میشود. دوباره شیر پرکن پکیج را باز کنید تا فشار بار پکیج روی 1 تا 5/1 قرار گیرد و سپس شیر پرکن را ببندید.

پکیج را روشن کنید (شیر گاز را باز نکنید)، پمپ شروع به کار می کند، وقتی فشار به زیر 1 بار تقلیل یابد، پکیج را خاموش کنید. پکیج را مجددا روشن کنید (شیر گاز را باز نکنید)، پمپ شروع به کار می کند، وقتی فشار سیستم کاهش یابد، لطفا مراحل فوق را تکرار کنید تا فشار سیستم گرمایش برروی 1 تا 5/1 بار یکنواخت شود.

اخطار : از آنجایی که در هنگام آبگیری ، هوای اولیه وارد سیستم فشار آب می شود، مکانیزم محافظتی کمبود آب وارد عمل شده و عبار E4  را نشان می دهد. در چنین وضعیتی شما باید آب را به میزان 1 تا 5/1 بار پر کنید. دستگاه را دوباره راه اندازی کرده، همان مراحل را انجام دهید تا سیستم پایدار شود.

توجه : در هنگام کارکرد پکیج، در صورتی که فشار سیستم کمتر از ۱ بار شود لطفا به سیستم آب اضافه کنید. دستگاه و جریان برق اصلی آن را خاموش کنید. و ببینید آیا سیستم گرمایش دارای نشتی آب است، از آب بندی بودن کامل سیکل اطمینان حاصل کنید. و شیر پر کن آب را به طرف چپ (خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت بچرخانید. و فشار سنج آب را بررسی کنید تا عدد 11 تا 5/1 بار را نشان دهد، سپس شیر پر کن را به طرف راست (جهت حرکت عقربه های ساعت) بچرخانید تا شیر بسته شود. و دستگاه را دوباره روشن کنید.

چنانچه نياز به راهنمایی و یا مشاوره در خصوص راه اندازی پکیج دیواری گلدیران مدل پایونیر دارید، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

راه اندازی پکیج دیواری گلدیران

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از هزینه سرویس و تعمیر پکیج گلدیران مدل پایونیر آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

راه اندازی توسط کاربر

حالت گرمایش شوفاژ در فصل زمستان و شیر گاز را باز کنید. و جریان برق دستگاه را وصل کنید. و کلید انتخاب عملکرد روی پانل را بچرخانید، بلافاصله سبز رنگ می شود. و برای انتخاب حالت گرمایش، کلید را در حالت “برف” قرار دهید. و برای افزایش یا کاهش دما، کلید تنظیم دمای گرمایش شوفاژ” را بچرخانید. و با پایان یافتن تنظیمات، دستگاه به طور خودکار تنظیمات دما را ذخیره کرده و دمای تنظیم شده را نشان می دهد.

سرویس و تعمیر پکیج گلدیران در مجموعه خدمت نت

حالت آب گرم مصرفی در فصل زمستان

برای افزایش یا کاهش دما ، کلید تنظیم دمای آب گرم مصرفی را بچرخانید. و با پایان یافتن تنظیمات، تنظیمات به طور خودکار ذخيره شده و دمای تنظیم شده نشان داده می شود.

سرویس و تعمیر پکیج گلدیران در خدمت نت

شیر آب را باز کنید، پکیج به طور خودکار از حالت گرمایش شوفاژ به حالت آب گرم مصرفي تغيير می کند، با بستن شير آب، پکیج به طور خودکار به حالت گرمایش شوفاژ رفته و به کار خود ادامه میدهد .

حالت آب گرم مصرفی در فصل تابستان

سرویس و تعمیر پکیج گلدیران در سامانه خدمت نت

شیر گاز را باز کنید. و جریان برق را وصل کنید. و کلید انتخاب عملکرد را برروی علامت “خورشید قرار دهید، چراغ سبز روشن می شود، سپس دمای آب گرم مصرفی را بوسیله کلید تنظیم دمای آب گرم مصرفی تنظیم کنید.

توجه : پکیج دارای دو حالت کاری زمستان و تابستان است، در فصل تابستان فقط از آب گرم مصرفی می توان استفاده نمود ولی در فصل زمستان علاوه بر آب گرم مصرفی از گرمایش شوفاژ هم می توان استفاده کرد.

خاموش کردن پکیج گلدیران

خاموش کردن پکیج برای مدت زمان کوتاه اگر برای مدت کوتاهی از پکیج استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید. در هوای بسیار سرد، جریان برق و گاز دستگاه را قطع نکنید تا عملکرد ضدانجماد دستگاه فعال باشد.

– خاموش کردن پکیج برای مدت زمان طولانی اگر برای مدت زمان طولانی از پکیج استفاده نمی کنید، شير گاز و آب را ببندید. در زمستان آب پکیج و لوله گرمایش را تخلیه کنید تا یخ نزند(توجه برای مدت زمان طولانی). برای اطلاع از جزئیات به قسمت ، پرکردن مجدد آب و تخلیه آن مراجعه کنید.

چنانچه نياز به راهنمایی و یا مشاوره در خصوص راه اندازی پکیج دیواری گلدیران مدل پایونیر دارید، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

کدهای خطا در پکیج دیواری گلدیران مدل پایونیر

– استفاده طولانی مدت از دوش وقتی زمان دوش گرفتن بیش از ۶۰ دقیقه شود، پکیج به طور خودکار قطع خواهد کرد. این به معنای خرابی نیست و شما باید شیر آب را بسته و دوباره باز کنید تا پکیج دوباره شروع به کار کند. وقتی نمایشگر LED علائم خرابی زیر را نشان دهد، پکیج متوقف شده و در این زمان باید مطابق با راهنمایی های ارائه شده عمل کنید و در غیر این صورت با شرکت خدمات تماس بگیرید. |

 E1- خرابی الکترود جرقه زن خرابی الکترود یا قطع شدن جریان گاز نمایشگر LED علامت سمت چپ را نشان می دهد. راه حل : ببينيد شير گاز باز است یا خیر، مجددا پکیج را روشن کنید تا شروع به جرقه زدن نماید اگر دستگاه روشن نشد پکیج را خاموش کرده و با شرکت خدمات تماس بگیرید.

E2- حرارت بیش از حد حرارت خیلی زیاد است. نمایشگر LED علامت سمت چپ را نشان می دهد. راه حل :پکیج را مجددا روشن نموده تا پکیج شروع به کار کند. اگر با کاهش دما و رسیدن به ۷۰ درجه سانتیگراد پکیج شروع به کار نکرد یا این علامت دوباره نشان داده شد، با مرکز خدمات تماس بگیرید.

 E3- اشکال در تهویه سیستم خروج هوا مسدود شده است. نمایشگر LED علامت سمت چپ را نشان می دهد. راه حل : پکیج را خاموش کنید، ببینید دودکش مسدود شده است. در صورت مسدود شدن، موانع را برداشته و پکیج را دوباره روشن کنید. اگر پکیج روشن نشد و یا دوباره علامت را نشان داد با مرکز خدمات تماس بگیرید.

E4- کمبود آب پکیج دچار کمبود آب یا کاهش فشار آب شده است. نمایشگر LED علامت سمت چپ را نشان می دهد. راه حل : پکیج را خاموش و جریان برق آن را قطع کنید، شیر پر کن آب در زیر دستگاه تعبیه شده است) را به طرف چپ بچرخانید. فشارسنج آب را بررسی کنید وقتی عقربه به 1 تا 1/5 BAR رسید، شیر را به طرف راست چرخانده و ببندید و جریان برق دستگاه را وصل کرده و پکیج را روشن کنید.

E6- خرابی سنسور دمای آب گرم سنسور دمای آب گرم داخلی قطع یا خراب شده است. نمایشگر LED علامت سمت چپ را نشان می دهد. راه حل : لطفا با مرکز خدمات تماس بگیرید.

E7- خرابی سنسور دمای آب گرمایش سنسور دمای آب گرمایش قطع یا خراب شده است. نمایشگر LED علامت سمت چپ را نشان می دهد. راه حل : لطفا با مركز خدمات تماس بگیرید.

E9- منجمد شدن سیستم گرمایش وقتی دمای آب گرمایش به زیر ۲ درجه سانتیگراد برسد، پکیج به طور خودکار خاموش می شود. نمایشگر LED علامت سمت چپ را نشان می دهد. راه حل: پکیج را مجددا روشن کنید، تا زمانی که دمای آب گرمایش به بالای ۲ درجه برسد.

نکته قابل ذکر این است که مجموعه خدمت در راستای ارائه‌ی آموزش‌های کاربردی، بسیاری از آموزش‌های مهم و کاربردی را در قالب ویدئو آماده سازی و منتشر نموده است. شما می توانید برای مشاهده‌ی برخی از این ویدئوها، نگاهی به صفحه‌ی رسمی خدمت نت در آپارات بیندازید.

چنانچه نياز به راهنمایی و یا مشاوره در خصوص راه اندازی پکیج دیواری گلدیران مدل پایونیر دارید، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.