راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ایندزیت

راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ایندزیت
راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ایندزیت
مطالب مرتبط

راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ایندزیت (Indesit) موضوعی است که با توجه به درخواست برخی از کاربران محترم مجموعه خدمت نت، قصد داریم تا در سلسله مقالات مرتبط به لوازم خانگی و در این مقاله از مجله آموزشی، به آن بپردازیم.

راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ایندزیت (Indesit)

در ادامه قصد داریم تا با توجه به امکانات موجود در ماشین لباسشویی ایندزیت (Indesit)، در خصوص هر یک توضیحات مختصری را بیان کنیم. به جهت درک ساده‌تر توضیحات، همانطور که در تصویر زیر مشخص است، ما بخش پنل این مدل از ماشین لباسشویی را شماره‌گذاری کرده‌ایم و بر اساس آن توضیحات ضروری را بیان خواهیم نمود.

پس از مطالعه مطالب این مقاله، چنانچه در خصوص ماشین لباسشویی ایندزیت (Indesit) نياز به مشاوره بیشتری داشتید، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

ماشین لباسشویی ایندزیت - Indesit

شماره ۱:

در این گزینه به منظور روشن و خاموش کردن ماشین لباسشویی ایندزیت (Indesit) مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از هر کاری باید با لمس این دکمه دستگاه را برای تنظیمات آماده نمایید.

شماره ۲:

این دکمه برای انتخاب دمای مناسب از این دکمه استفاده می شود. در برخی از لباسشویی ها، خود دستگاه با توجه به حجم و وزن لباس ها دمای پیش فرضی را برای شستشو تنظیم می کند با اینحال بهتر است شما دمای مناسب را با توجه به نوع لباس هایتان انتخاب نمایید.

شماره ۳:

بعضی اوقات نیاز است که قابلیت های اضافه ای را برای شستشوی لباس هایتان تنظیم نمایید. به عنوان نمونه: ممکن است لباس هایتان بسیار کثیف باشند و با یکبار شستشو کاملا تمیز نشوند، در این مواقع می توانید از گزینه شستشوی اضافه استفاده کنید، یا می توانید برای شروع برنامه شستشو، یک زمان تاخیر تعیین کنید تا برنامه در زمان دلخواه شما شروع به کار کند.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات ماشین لباسشویی، از تعرفه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت (Indesit) آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

دکمه ی شماره ۳  برای یکسری از آپشن های اضافه بر روی پنل کنترلی تعبیه شده است که بسته به درخواست شما می توانید از آنها بهره ببرید.

شماره ۴:

امکان دارد در یک لحظه از انتخاب برنامه ی شستشو منصرف شوید، لباسشویی ایندزیت در اینجا هم دست شما را باز گذاشته است، فقط کافیست این دکمه را فشار دهید تا برنامه ی در حال اجرا متوقف شده و سپس برنامه ی دیگری را برای اجرا انتخاب کنید.

شماره ۵:

تنظیم میزان خشک کن با استفاده از دکمه‌ی شماره ۵ امکان پذیر است. اکثرا برای اینکه لباس ها چروک کمتری داشته باشند از میزان صد در صد انتخاب نمی کنند، با اینحال اگر عجله دارید و سرعت خشک کردن لباس ها برایتان خیلی مهم است می توانید تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید.

شماره ۶:

این گزینه برای تنظیم دور خشک کن می باشد. هنگامیکه عملیات برنامه شستشوی لباس ها به پایان رسید می توانید فرمان آبکشی لباس ها و خشک کردن آنها را بدهید.

شماره ۷:

 انتخاب برنامه! همانطور که می دانید هر یک از لباسهایمان از یک جنس مختلفی است و نمی توان تمامی لباس ها را با هم شست. که نه تنها آسیب می‌بینند بلکه ممکن است دیگر قابل استفاده نباشند.

برای جلوگیری از این اتفاق مهندسان با درایت، با طراحی یکسری برنامه‌های جالب و کاربردی برای شستشو خیال شما را از هر جهت آسوده کرده اند. بنابراین شما می توانید با توجه به نوع لباس هایتان یکی از برنامه های شستشو را انتخاب نمایید.

محفظه شماره ۸:

محفظه ای برای ریختن و پر کردن پودر در نظر گرفته شده است.

نمایشگر دیجیتالی که بر روی پنل کنترلی می بینید،  از سه بخش تشکیل شده است که در ادامه به معرفی این بخش ها می پردازیم.

A: زمانی که از برنامه شستشو باقی مانده است در این بخش نشان داده می شود. همچنین تمامی خطاهایی که در هنگام عملیات ممکن است پیش بیاید، در این صفحه به کاربر نشان داده می شود.

B: با استفاده از این گزینه شما می‌توانید تمام مراحل کار را بررسی کنید. این مراحل می‌تواند شستشوی لباس، خشک کن باشد.

C: این گزینه شما را نسبت به فعال و غیر فعال بودن خشک کن آگاه می سازد.

چنانچه در خصوص ماشین لباسشویی ایندزیت (Indesit) نياز به مشاوره بیشتری دارید، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

7 Responses

  1. سلام
    خيلي عالي بود اين مطلب من خيلي حال کردم باهاش

    نکته هايي که گفته بوديد عالي بودن

  2. سلام
    خيلي عالي بود اين مطلب من خيلي حال کردم باهاش

    نکته هايي که گفته بوديد عالي بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 13 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.