درب PVC را بهتر بشناسیم

درب PVC را بهتر بشناسیم
درب PVC را بهتر بشناسیم
مطالب مرتبط

درب PVC از درب های بسیار مهم و ضروری درون منزل بوده که از به عنوان درب های مخصوص برای سرویس های بهداشتی و حمام مورد استفاده و نصب قرار می گیرند، علت این امر نیز آن است که درب های مورد استفاده در حمام و سرویس های بهداشتی باید قابلیت ضد آب بودن را در خود نگه داشته باشند تا در اثر رطوبت، کمترین آسیب را ببینید. در خصوص درب های ضد آب می توان این تعریف را به کار برد: درب های ضد آب در واقع گونه ای دیگر از درب های مورد استفاده در منزل می باشند که در برابر رطوبت، کمترین آسیب و پوسیدگی را متحمل خواهند شد و همچنین دارای عمر بسیار مفیدی می باشند، در این صورت و بنابراین تعریف درب های pvc مناسب ترین گزینه جهت انتخاب و نصب بر روی چهارچوب های حمام و سرویس های بهداشتی می باشند. در ادامه قصد داریم شما را با انواع مختلف درب های pvc اشنا سازیم و به بررسی مزایا و معایب نصب آن ها نیز نگاه ویژه ای داشته باشیم، لطفا در ادامه با خدمت نت همراه باشید.

حتماً بخوانید: نصب درب های ضد سرقت روی چهار چوب های درب های قدیمی

بررسی ویژگی های نصب درب PVC :

در تهیه و تولید درب های پی وی سی به علت قرارگیری در یک ترکیب شیمیایی به خصوص و همچنین برخورداری از خاصیت ضد آب بودن، می توان آن ها در محیط های با رطوبت بالا همانند سرویس های بهداشتی و همچنین حمام ها نصب نمود. از دیگر ویژگی های مثبت نصب درب های پی وی سی، می توان به ضد خش بودن و مقاومت بسیار بالای آ نه اشاراه نمود.

 

درب PVC را بهتر بشناسیم

 

روکش درب PVC چیست؟

توجه داشته باشید که از درب های pvc که ورق MDF به کار رفته در داخل آن ها دارای ضخامت 8 الی 12 میلی متر است، می توان از آن ها به عنوان درب های ورودی آپارتمان ها و از درب هایی با ضخامت 3 الی 5 میلی متر، می توان به عنوان درب های داخلی از آن ها استفاده نمود.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + پانزده =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.