استفاده آسان و تعجب آور از جوش شیرین

استفاده آسان و تعجب آور از جوش شیرین
استفاده آسان و تعجب آور از جوش شیرین
مطالب مرتبط

جوش شیرین کاربرد های بسیار زیادی دارد که شاید خیلی ها نمیدانند در کجا ها باید از آن استفاده کنند در این مقاله خدمت نت می خواهد در مورد استفاده جوش شیرین توضیح دهیم .

ابتدا لازم است بدانید که جوش شیرین چیست و از چه چیزی درست شده است ؟

جوش شیرین از ترکیب سدیم بی کربنیک اسید است و خواصیت قلیایی دارد جوش شیرین ماده ای است که نه بو دارد و نه طعم دارد و به رنگ سفید میباشد .

جوش شیرین برای درد معده مناسب است و درد را کاهش میدهد حالا ممکن است بخواهید بدانید چطور جوش شیرین درد معده را تسکین میدهد .جوش شیرین خاصیت قلیایی دارد و معده هم اسید ترشح میکند جوش شیرین باعث میشود اسید معده را کنترل کند و درد و سوزش معده را کنترل کند .

جوش شیرین
جوش شیرین

استفاده جوش شیرین برای نگهداری لباس های کثیف در سبد لباس :

بعضی از خانواده ها برای شست و شو لباس ها قبل از از اینکه آنها را در ماشین لباسشویی بریزند آنها را در سبدی نگهداری میکنند .

گاهی اوقات ممکن است لباس های کثیف دارای بوی نا مطبوع باشند و یا حتی شاید چون داخل یک سبد هستند بوی بدی از خود بدهند راحل این مشکل استفاده از جوش شیرین است .شما میتوانید در داخل سبد لباس های خود از جوش شیرین استفاده کنید تا بوی نا مطبوع لباس ها را کنترل کند .

جوش شیرین
شستو شو لباس ها با جوش شیرین

شست و شو لباس ها با جوش شیرین :

گاهی اوقات ممکن است است بعضی لباس ها را برای شست وشو در داخل ماشین لباسشویی برای شست و شو قرار دهید اما بعد از شست و شو بوی بد تعریق بدن هنوز بر روی لباس باشد شما میتوانید برای حل این مشکل برای لباس هایی که به این صورت هستند قبل از شست و شو از جوش شیرین استفاده کنید نحوه استفاده هم به این صورت میباشد که چند قاشق جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و لباس ها را آغشته به جوش شیرین بکنید و بعد تاثیر آن را ببینید .

شست و شو لباس های سفید با جوش شیرین :

شاید خیلی از شما ها این مشکل را داشته اید هنگامی که لباس های سفید را با بقیه لباس ها  در داخل ماشین لباسشویی انداخته اید بعد متوجه شدید که لباس های سفید تغییر رنگ داده اند و رنگ لباس های دیگر را گرفته اند برای این مشکل بهترین راحل جوش شیرین میباشد اگر میخواهید لباس سفید خود را مثل روز اول بکنید میتوانید ازز محلول زیر استفاده بکنید .

خیس کردن لباس ها  داخل جوش شیرین ، پودر شوینده ، نمک و آب که بسیار لباس ها را سفید میکند .

دیگر کاربرد های جوش شیرین :

یکی دیگر از کاربرد های جوش شیرین برای سفید کردن دندان ها استفاده میشود .

تاثیر جوش شیرین برای سفید شدن دندان ه
تاثیر جوش شیرین برای سفید شدن دندان ها

نحوه استفاده جوش شیرین برای دندان ها به این صورت است که با آب و مسواک بر روی دندان میزنیم تا رنگ دندانه های دندان تغییر حالت بدهند و رنگ دندان ها سفید شود و باید در هر دفعه دوبار انجام دهید  .

برای از بین بردن جوش ها در صورت میتوانید جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و بر روی صورت ماساژ دهید .

تاثیر جوش شیرین برای جوش صورت
تاثیر جوش شیرین برای جوش صورت

جوش شیرین بسیار برای پوست مناسب است مخصوصا زمانی  که پوست شما در آفتاب میسوزد اگر از جوش شیرین استفاده کنید تسکین میدهد .

آقایان هنگام اصلاح و حتی بعد از اصلاح برای سوزش صورت میتوانید از جوش شیرین و آب استفاده کنید که بسیار موثر است برای صورت در هنگام اصلاح و حتی میتوانید از ترکیب جوش شیرین و آب استفاده کنید برای خمیر اصلاح .

از ترکیب جوش شیرین و آب میتوانید برای استحکام ناخن ها استفاده کنید تا محکم تر شوند .

برای از بین بردن بوی بد پا ها مخصوصا در فصل های تابستان میتوانید از جوش شیرین استفاده کنید،جوش شیرین را به صورت خشک در داخل کفش خود بریزید .

برای رویش بهتر گیاه ها میتوانید بعضی وقت ها به خاک آنها جوش شیرین اضافه کنید تا میزان اسیدی بودن آن متعادل شود .

برای کاهش چربی سر هم میتوانید از جوش شیرین استفاده کنید .

برای از بین بردن بوی یخچال و فریزر از جوش شیرین میتوانید استفاده کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 2 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.