تعمیر کولر آبی در تهران

تعمیر کولر آبی
تعمیر کولر آبی
مطالب مرتبط

تعمیر کولر آبی در تهران به دلیل وجود گستردگی مراکز خدمات تخصصی در آن‌ و نیز وجود همه نوع سرویس‌کار، اعم از مجرب و غیر مجرب، متخصص و آماتور، مقداری با سایر استان‌ها و شهرهای دیگر از نظر کیفیت خدمات که ارائه می‌شود و همچنین از نظر هزینه‌های آن قطعاً دارای تفاوت‌هایی چشمگیر است.

همین گستردگی مراکز خدمات تخصصی در تهران باعث شده است تا تعمیر کولر آبی در تهران ، به یکی از دغدغه های ساکنین آن تبدیل شود و برخی مواقع دچار سردرگمی در انتخاب یک سرویس‌کار مجرب شوند.

مجموعه خدمت نت با توجه به گستره جغرافیایی فعالیتی و نیز بهره‌گیری از توان متخصصین خود، این آمادگی را دارد تا کلیه خدمات مربوط به تعمیر کولرهای آبی را با بالاترین سرعت و البته تضمین کیفیت، به عزیزان ساکن در استان تهران و البته در سراسر کشور ارائه نماید.

ما در مجموعه خدمت نت، پس از سال‌ها تجربه و ارائه خدمات به مشتریان خود، متوجه شده‌ایم که عمدتاً در آغاز فصل گرم سال، دارندگان کولرهای آبی با مشکلاتی مواجه می‌شوند و بر همین اساس نیازمند حضور افرادی متخصص برای تعمیر کولر آبی می‌شوند.

بر این اساس، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به‌طور کامل ۲ مسئله مهم را با شما عزیزان در میان بگذاریم:

  • بررسی برخی از مهم‌ترین مشکلات احتمالی که برای کولرهای آبی پیش می‌آید
  • نحوه برآورد هزینه تعمیر کولرهای آبی

تعمیر کولر آبی

بیشترین موارد تعمیر کولر آبی در تهران

بیشترین مواردی که متخصصین مجموعه خدمت نت در طی این سال‌ها هنگام مراجعه برای تعمیر کولر آبی در تهران با آن روبرو شده‌اند را می‌توان در مواردی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت خلاصه نمود.

در محل نصب کولر آبی مشکل وجود دارد : خیلی مواقع عدم دقت در انتخاب محلی مناسب برای نصب کولر آبی و نیز عدم نصب صحیح آن، می‌تواند مشکلاتی را به بار آورد. بر همین اساس توصیه ما این است هنگام نصب با یک متخصص مشورت نمایید.

کولر آبی نیاز به سرویس دارد: برخی مواقع که متخصصین برای تعمیر کولر آبی در تهران به محل مراجعه کرده‌اند، متوجه شده‌اند که کولر نیاز به تعمیر ندارد، بلکه تنها نیاز است که سرویس شود. دارندگان کولرهای آبی می‌بایستی به صورت سالانه نسبت به سرویس کولر آبی خود اقدام کنند.

در سرویس‌های سالانه معمولاً موارد زیر می‌بایست مورد توجه قرار گیرد:

  • چنانچه پوشال کولر فرسوده شده ، می‌بایست تعویض شود
  • برای رعایت موارد بهداشتی نیاز است بدنه کولر شسته شود
  • تسمه از نظر رگلاژ بودن بررسی شود
  • پمپ کولر آبی حتماً می‌بایست سرویس شود
  • الکتروموتور می‌بایست از نظر فنی و نیز جایگاه نصب و اتصالات برق آن مورد بررسی قرار گیرد
  • مسیر انتقال باد، و به خصوص در کانال های برزنتی می‌بایست بررسی شود
  • کف کولر از نظر سلامت می‌بایست مورد بررسی قرار گیرد
  • بررسی و تنظیم فلوتر کولر ( شناور کولر ) ضروری است
  • سیستم آب‌رسانی کولر می‌بایست به‌طور کامل بررسی شود
  • سیستم برق‌رسانی کولر می‌بایست به‌طور کامل بررسی شود

برخی قطعات نیاز به تعمیر یا تعویض دارد : در برخی مواقع، پس از بررسی کولر جهت سرویس، ممکن است برخی از قطعات نیاز به تعمیر داشته باشند و یا اینکه نیاز باشد نسبت به تعمیر برخی از قطعات اقدام شود.

عمدتاً بخش‌های برقی کولر ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند. مثل پمپ، دینام، موتور و… ، و سایر قطعات که بیشتر مصرفی هستند نیازمند تعویض خواهند بود. مثل پوشال، پولی ها، تسمه، بلبرینگ و… 

تعمیر کولر آبی در تهران

کولر دارای نشت آب است : عمدتاً بیشترین دلیل نشت آب در کولرهای آبی به یکی از دلایل زیر است که می‌بایست ترجیحاً با کمک گرفتن از یک متخصص نسبت به تشخیص دقیق آن اقدام کرد:

  • مشکل در لوله کشی آب به سمت کولر است
  • مشکل در سیستم آب‌رسانی به پوشال ها است
  • کف کولر نیاز به آب‌بندی دارد
  • مشکل از فلوتر کولر ( شناور کولر ) و بخش‌های آن است

سیستم برق‌رسانی کولر آب مشکل دارد : یکی دیگر از مشکلات عدیده در کولرهای آبی، ایجاد مشکل در سیستم برق‌رسانی آن می‌باشد. این مشکلات می‌تواند به خاطر وجود رطوبت در درون اتاق کولر، و یا به خاطر نوسانات برق رخ دهد

لازم به ذکر است که وجود چنین مواردی جهت تعمیر کولر آبی، صرفاً مختص تعمیر کولر آبی در تهران نمی‌باشد، بلکه در حقیقت می‌توان این موارد را مهم‌ترین مواردی دانست که یک سرویس‌کار هنگام تعمیر کولر آبی ممکن است با آن مواجه شود.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست تعمیر یا سرویس کولر آبی از تعرفه سرویس و تعمیر کولر آبی در تهران آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص سرویس و تعمیر کولر آبی در تهران دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

هزینه تعمیر کولر آبی

یکی از سؤالاتی که مدام از سوی درخواست کنندگان تعمیر کولر آبی در تهران از مجموعه خدمت نت پرسیده می‌شود، هزینه تعمیر کولر آبی است. واقعیت این است که هزینه تعمیر کولر آبی را نمی‌شود بدون اینکه از مشکل یا مشکلات موجود به‌طور کامل مطلع شد، بیان کرد.

برخی مواقع پیش آمده است که مشتریان در تماس تلفنی مشکل کولر را از پمپ دانسته‌اند، و مشاورین ما بر اساس اظهارات مشتری، اعلام قیمت کرده‌اند. در صورتی که پس از مراجعه سرویس‌کار به محل، محرز گردیده است که مشکل مثلاً از سیستم آب‌رسانی بوده است و اصلاً پمپ مشکل نداشته است.

حتی خیلی مواقع، به دلیل متفاوت بودن برند یا مارک برخی از قطعات کولر آبی، هزینه های تعمیر نیز متفاوت خواهد بود. البته لازم به ذکر است که چنانچه قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد، مجموعه خدمت نت تنها هزینه تعویض را دریافت می‌کند و هزینه قطعات با خود مشتری است.

با وجود متغیر بودن هزینه تعمیر کولر آبی در تهران و حتی در سراسر کشور، ما قصد داریم تا به عنوان حسن ختام، جهت آشنایی بیشتر شما با هزینه های تعمیر کولر آبی، مواردی که در برآورد هزینه تعمیر آن مؤثر می‌باشد را خدمت شما معرفی کنیم:

  • تعمیر یا تعویض پمپ کولر آبی
  • تعمیر یا تعویض سیستم برق‌رسانی کولر آبی
  • تعمیر یا تعویض سیستم آب‌رسانی کولر آبی
  • تعمیر یا تعویض موتور کولر آبی
  • تعویض سیم پیچ موتور کولر آبی
  • مدت زمانی که برای تعمیر کولر آبی صرف می‌شود
  • هزینه ایاب و ذهاب سرویس‌کار
  • و…

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص سرویس و تعمیر کولر آبی در تهران دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

3 Responses

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت شما. مقالات سایت خیلی کاربردی و مفید هستند
    با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.