تعمیر پکیج والترو در تهران

تعمیر پکیج والترو در تهران
تعمیر پکیج والترو در تهران
مطالب مرتبط

پکیج والترو ( valtro ) جزو آن دسته از برندهای موجود در بازار می‌باشد که دارای مدل‌های متعددی است. به همین دلیل ممکن است در هنگام تعمیر پکیج والترو در تهران ، تفاوت‌هایی در برخی از مدل‌ها وجود داشته باشد. مهم‌ترین مدل‌های پکیج والترو موجود در بازار عبارتنداز :

  • پکیج والترو R9
  • پکیج والترو B5
  • پکیج والترو X5
  • پکیج والترو G8
  • پکیج والترو G2
  • پکیج والترو C5
  • مدل دیجیتال

بر همین اساس زمانی که نیاز باشد برای تعمیر پکیج والترو در تهران اقدام کنیم، قبل از هر چیزی باید بدانیم که چه نوع مشکلی در آن‌ها وجود دارد. آیا مشکلاتی که در پکیج‌های والترو ( valtro ) ایجاد شده است، از آن دسته مشکلاتی است که دارای کد خطا هستند که بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود؟ یا اینکه هیچ گونه خطا یا کدی ندارند؟

به بیانی ساده می‌توان گفت که هنگام بررسی پکیج‌های والترو و یا هر برندی دیگر، قطعاً دو دسته مشکل وجود دارد که نیاز است توسط سرویس‌کار با دقت مورد بررسی قرار گیرد :

دسته اول، مشکلاتی است که هیچ‌گونه کد و خطایی ندارند و تنها از طریق اختلال در عملکرد دستگاه نمایان می‌شوند.

دسته دوم، مشکلاتی است که دارای کد خطا هستند و این کدهای خطا بر روی نمایشگر دستگاه نمایش داده می‌شوند.

ما در این مقاله که در آن به بیان نکاتی در خصوص تعمیر پکیج والترو در تهران خواهیم پرداخت، قصد داریم تا ابتدا به معرفی برخی از رایج‌ترین مشکلات فنی پیش روی پکیج والترو بپردازیم و پس از آن با توجه به اینکه پکیج والترو دارای مدل‌های متنوعی است، بر اساس هر یک از این مدل‌ها، مهم‌ترین کدهای خطایی که ممکن است به دلایل متعدد بر روی نمایشگر هر مدل نمایان ‌شود را معرفی نماییم.

تعمیر پکیج والترو در تهران

رایج‌ترین مشکلات تعمیر پکیج والترو در تهران

این نوع از مشکلات که در تمامی پکیج‌های موجود در بازار مشترک هستند را می‌توان مشکلاتی عمومیِ پیش روی پکیج‌ها دانست که هیچ کد خطایی ندارند و تنها زمانی که روی می‌دهند متوجه وجود آن‌ها خواهیم شد. به همین دلیل برای بررسی دقیق نیاز است تا توسط یک متخصص به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع آن اقدام شود.

ما در مجموعه خدمت نت از آنجایی که ارائه خدمات با کیفیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌ایم، با وجود مشابهت مشکلات موجود در میان پکیج‌ها، سعی کرده‌ایم تا هر پکیج و مدل آن را حتی اگر تمامی مشکلات آن‌ها نیز مشابه باشند، جهت دسترسی راحت‌تر شما همراهان عزیز خدمت نت، به صورت جداگانه مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

اما از آنجایی که در مقالات متعددی به بیان و تشریح رایج‌ترین مشکلات پکیج‌ها پرداخته شده است، و مشکلات تمامی مدل‌های پکیج والترو ( valtro ) هم مشابه سایر پکیج‌ها می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم، حتماً نگاهی به مقالات زیر بیندازید.

تعمیر پکیج آریستون شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج ایساتیس شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج شاپه شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج باکسی شمال تهران و شرق تهران

تعمیر پکیج اخگر شمال تهران و شرق تهران

 

مهم‌ترین مشکلاتی که در مقالات بالا به آن‌ها پرداخته شده است را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • پکیج روشن نمی‌شود
  • پکیج به صورت ناگهانی خاموش می‌شود
  • دمای آب بیش از اندازه بالاست
  • پکیج ریزش یا نشتی آب دارد
  • نور و شعله از پکیج خارج می‌شود
  • پکیج کار می‌کند، اما رادیاتور گرمای خوب و مناسبی تولید نمی‌کند
  • پکیج آب را به خوبی گرم نمی‌کند
  • پکیج دارای افت فشار آب است
  • پکیج به صورت ناگهانی و انفجاری روشن می‌شود
  • گرمای رادیاتورها بسیار کم است
  • فن دستگاه روشن است، اما جرقه زن کار نمی‌کند
  • بخشی از رادیاتور گرم است و بخشی دیگر سرد
  • آب گرم دارای نوسان است
  • پکیج سروصدا دارد
  • و…

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمیر پکیج والترو در تهران آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

کدهای خطا در تعمیر پکیج والترو در تهران (valtro)

علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، همان‌طور که اشاره گردید، برخی مواقع مشکلاتی که برای پکیج والترو ( valtro ) ایجاد می‌شود، به وسیله نمایش یک کد خطا بر روی صفحه نمایشگر، دارنده پکیج را از وجود اشکال در آن و نیز دلیل رخداد آن مطلع می‌کند.

با توجه به اینکه پکیج والترو دارای مدل‌های متنوعی است، برخی از کدهای خطایی که بر روی نمایشگر آن‌ها ظاهر می‌شود با یکدیگر تفاوت دارند. بر این اساس ما در ادامه قصد داریم با توجه به نوع مدل به بیان کدهای خطا بپردازیم تا شما عزیزان در صورت نیاز به کدهای خطای هر یک از مدل‌های پکیج والترو، به راحتی بتوانید به توضیحات آن کد خطا دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است مدل‌هایی که در ادامه به بیان کدهای خطای آن‌ها پرداخته‌ایم، مدل‌هایی هستند که در چندین کد با یکدیگر تفاوت‌هایی داشته‌اند. سایر مدل‌هایی که کدهای خطای آن‌ها در اینجا بیان نشده است، در کدهای خطا مشابه همین مدل‌ها هستند.

کدهای خطا در پکیج والترو مدل G8 ( Valtro – G8 )

کد خطا : E1

علت و مفهوم خطا : این کد خطا نشان دهنده نقص در احتراق پکیج می‌باشد. یعنی اینکه شعله وجود ندارد. عدم وجود شعله می‌تواند دارای دلایل گوناگونی باشد که نیاز است هر یک به دقت مورد بررسی قرار گیرد:

  • احتمال قطعی یا افت فشار گاز
  • احتمال سوختن بویین شیر گاز
  • احتمال خرابی یا وجود اشکال در حسگر شعله و یون تشخیص شعله
  • بیش از حد مجاز بودن فاصله بین الکترود جرقه زن تا برنر
  • وجود اشکال در جرقه زدن دستگاه و عدم اتصال جرقه بر روی برنر

کد خطا : E2

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده نقص در بُرد الکترونیک دستگاه می‌باشد. این خطا معمولاً یا به دلیل وجود اختلال و اشکال در بُرد می‌باشد و یا اینکه به دلیل جابه‌جا شدن برخی سوکت ها مثل دیپ سوئیچ و یا جامپر بر روی بُرد اصلی می‌باشد. در این شرایط جهت بررسی دقیق نیاز است با مراکز معتبر تعمیر پکیج والترو در تهران تماس بگیرید.

کد خطا : E3

علت و مفهوم خطا : برخی مواقع به دلیل وجود برخی اشکالات در پکیج، خطای بالا رفتن دما در مدار گرمایش نمایان می‌شود و همین امر باعث عمل کردن سنسور حد می‌گردد (سنسور حد فعال می‌شود). معمولاً بروز چنین خطایی می‌توانند دلایل متعددی داشته باشد که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان چنین نام برد:

  • احتمال خرابی و یا وجود اشکال در پمپ
  • رسوب گرفتن مبدل ثانویه
  • بسته بودن و یا گرفتگی شیرهای رادیاتور

کد خطا : E4

علت و مفهوم خطا : این کد خطا نشان دهنده وجود اشکال و نقص در سیستم هیدرولیک دستگاه می‌باشد. در این شرایط نیاز است قبل از هر چیزی سیم‌های پرشر سوئیچ آب با دقت بررسی شود و پس از آن از باز بودن مدار مطمئن شوید و نهایتاً پس از بررسی موارد ذکر شده، نیاز است تا بُرد دستگاه را با دقت چک نمایید.

کد خطا : E5

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده این است که در لوله دودکش، پرشر هوا یا فن، اشکال یا اختلالی وجود دارد. بروز این خطا باعث می‌شود تا دستگاه به حالت قفل موقت درآید و به صورت خودکار خاموش شود. جهت بررسی دقیق نیاز است تا موارد زیر مورد بررسی قرار گیرد:

  • بازدید مسیر دودکش و اطمینان از مسدود نبودن
  • بررسی و باز کردن حلقه‌های مسیر ورودی هوا
  • بررسی دقیق پرشر سویچ هوا و سیم‌های مرتبط با آن
  • بررسی شیلنگ رابط و لوله فن
  • بررسی دقیق سیم‌پیچی‌های و اتصالات فن
  • بررسی و اطمینان خاطر از سالم بودن فن

چنانچه پس از بررسی تمامی موارد، هیچ گونه مشکلی وجود نداشت، به احتمال بسیار زیاد مشکل از بُرد الکترونیک دستگاه می‌باشد و نیاز است تا نسبت به تعویض آن اقدام شود. در این شرایط جهت بررسی دقیق نیاز است با مراکز معتبر تعمیر پکیج والترو در تهران تماس بگیرید.

کد خطا : E6

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده وجود اشکال یا خرابی در حسگر دمای آب گرمایش دستگاه می‌باشد. این خطا معمولاً به دلیل قطع بودن مقاومت NTC مدار گرمایش می‌باشد. در این شرایط نیاز است تا سیم‌کشی‌ها و همچنین بُرد الکترونیک مورد بررسی قرار گیرد.

کد خطا : E7

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده وجود اشکال یا خرابی در حسگر دمای آب برگشت گرمایشی ( مدار گرمایش ) دستگاه می‌باشد که عمدتاً به دلیل قطع بودن مقاومت NTC مدار گرمایش روی می‌دهد. در این شرایط نیاز است تا ابتدا سیم‌های اتصال به قطعه را بررسی کرده و پس از آن NTC مدار گرمایش را با دقت بررسی نمایید.

کد خطا : E8

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده این است که سنسور NTC آب گرم مصرفی (ترمیستور آب گرم مصرفی) دستگاه با اختلال مواجه شده است. در این شرایط عملکرد و توان حرارتی دستگاه کاهش پیدا کرده است. این خطا معمولاً به دلیل وجود اختلال یا اشکال در سنسور NTC دستگاه می‌باشد و یا به دلیل مشکل در برقراری ارتباط میان سنسور با بُرد الکترونیک است. در این شرایط نیاز است تا جهت بررسی دقیق سیم‌های ارتباطی با NTC و همچنین بُرد، با مراکز معتبر تعمیر پکیج والترو در تهران تماس بگیرید.

چنانچه نياز به مشاوره در زمينه تعمیر پکیج والترو در تهران داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

کدهای خطا در پکیج والترو مدل R9 ( Valtro – R9 )

کد خطا : E1

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل R9 دقیقاً مشابه کد خطای E4 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی وجود اشکال و نقص در سیستم هیدرولیک دستگاه.

 کد خطا : E2

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل R9 دقیقاً مشابه کد خطای E1 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی نقص در احتراق و تشکیل شعله.

کد خطا : E3

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل R9 دقیقاً مشابه کد خطای E6 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی وجود اشکال یا خرابی در حسگر دمای آب گرمایش دستگاه.

کد خطا : E4

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل R9 دقیقاً مشابه کد خطای E8 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی اختلال در سنسور NTC آب گرم مصرفی.

کد خطا : E5

علت و مفهوم خطا : این کد خطا نشان دهنده وجود اشکال یا خرابی در سنسور شعله می‌باشد. در این شرایط نیاز است قبل از هر چیزی صافی گاز را بررسی نمایید، پس از آن ولتاژ ورودی به شیر گاز را چک کنید و نهایتاً از سالم بودن جرقه زن اطمینان حاصل نمایید.

کد خطا : E6

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل R9 دقیقاً مشابه کد خطای E5 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی مشکل در سیستم تهویه.

کد خطا : E7

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل R9 دقیقاً مشابه کد خطای E3 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی بالا رفتن دما در مدار گرمایش.

کد خطا : h1

علت و مفهوم خطا : برخی مواقع به دلایل متعددی بُرد دستگاه دچار اختلال می‌شود و به همین دلیل نمی‌تواند فرمان‌های لازم را به دستگاه ارسال کند. در چنین شرایطی کد خطای h1 بر روی نمایشگر نمایان می‌شود. جهت رفع این کد خطا تنها کاری که باید انجام شود این است اولاً برق دستگاه را به مدت 1 دقیقه قطع کنید و پس از آن یکبار پکیج را ریست کنید.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمیر پکیج والترو در تهران آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

کدهای خطا در پکیج والترو مدل X5 ( Valtro – X5 )

کد خطا : E1

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل X5 دقیقاً مشابه کد خطای E1 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی نقص در احتراق و تشکیل شعله.

کد خطا : E2

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل X5 دقیقاً مشابه کد خطای E3 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی بالا رفتن دما در مدار گرمایش.

کد خطا : E3

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل X5 دقیقاً مشابه کد خطای E5 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی مشکل در سیستم تهویه.

کد خطا : E4

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده افت فشار کاهش بیش از اندازه میزان آب در مبدل اصلی و یا عدم وجود آب در آن می‌باشد. در این شرایط نیاز است تا به‌طور دقیق وجود نشتی در پکیج، رادیاتورها و سیستم‌های لوله‌کشی پکیج و رادیاتور مورد بررسی قرار گیرد. پس از اطمینان از عدم وجود این موارد، نیاز است تا شیر پرکن پکیج را باز نمایید و فشار دستگاه را به بین 1.5 تا 2 بار (bar) برسانید.

اما در برخی مواقع ممکن است حتی با باز کردن شیر پر کن پکیج، عقربه فشارسنج حرکت نکند، در این صورت یا غلاف مانومتر دچار رسوب گرفتگی شده است و یا پرشر سوئیچ خراب شده و نیاز به تعویض دارد. در این شرایط جهت بررسی دقیق نیاز است با مراکز معتبر تعمیر پکیج والترو در تهران تماس بگیرید.

کد خطا : E6

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل X5 دقیقاً مشابه کد خطای E8 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی اختلال در سنسور NTC آب گرم مصرفی.

کد خطا : E7

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل X5 دقیقاً مشابه کد خطای E6 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی وجود اشکال یا خرابی در حسگر دمای آب گرمایش دستگاه.

کد خطا : E9

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده این است که سیستم به دلیل ایجاد یخ‌زدگی در دستگاه، دچار اختلال و اشکال شده است. در این شرایط، با توجه به اینکه سیستم به صورت خودکار به حالت یخ‌زدگی وارد شده است، نیاز به انجام دادن کار خاصی نیست. تا زمان اتمام یخ زدگی، پکیج در حالت قفل موقت خواهد بود. اما در صورتی که مایل هستید تا روند اتمام یخ زدگی سریع به اتمام برسد، می‌توانید با تزریق محلول ضد یخ زدگی به مدار شوفاژ سریع‌تر این مشکل را برطرف نمایید.

چنانچه نياز به مشاوره در زمينه تعمیر پکیج والترو (valtro) در تهران داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

پکیج والترو مدل دیجیتال

کد خطا : E1

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل دیجیتال دقیقاً مشابه کد خطای E1 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی نقص در احتراق و تشکیل شعله.

کد خطا : E2

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل دیجیتال دقیقاً مشابه کد خطای E3 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی بالا رفتن دما در مدار گرمایش.

کد خطا : E3

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل دیجیتال دقیقاً مشابه کد خطای E5 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی مشکل در سیستم تهویه.

کد خطا : E4

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان‌دهنده افت فشار کاهش بیش از اندازه میزان آب در مبدل اصلی و یا عدم وجود آب در آن می‌باشد. در این شرایط نیاز است تا به‌طور دقیق وجود نشتی در پکیج، رادیاتورها و سیستم‌های لوله‌کشی پکیج و رادیاتور مورد بررسی قرار گیرد. پس از اطمینان از عدم وجود این موارد، نیاز است تا شیر پرکن پکیج را باز نمایید و فشار دستگاه را به بین 1.5 تا 2 بار (bar) برسانید.

اما در برخی مواقع ممکن است حتی با باز کردن شیر پر کن پکیج، عقربه فشارسنج حرکت نکند، در این صورت یا غلاف مانومتر دچار رسوب گرفتگی شده است و یا پرشر سوئیچ خراب شده و نیاز به تعویض دارد. در این شرایط جهت بررسی دقیق نیاز است با مراکز معتبر تعمیر پکیج والترو در تهران تماس بگیرید.

کد خطا : E6

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل دیجیتال دقیقاً مشابه کد خطای E8 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی اختلال در سنسور NTC آب گرم مصرفی.

کد خطا : E7

علت و مفهوم خطا : این کد خطای پکیج والترو مدل دیجیتال دقیقاً مشابه کد خطای E6 پکیج والترو مدل G8 می‌باشد. یعنی وجود اشکال یا خرابی در حسگر دمای آب گرمایش دستگاه.

کد خطا : E9

علت و مفهوم خطا : این خطا نشان دهنده این است که سیستم به دلیل ایجاد یخ‌زدگی در دستگاه، دچار اختلال و اشکال شده است. در این شرایط، با توجه به اینکه سیستم به صورت خودکار به حالت یخ‌زدگی وارد شده است، نیاز به انجام دادن کار خاصی نیست. تا زمان اتمام یخ زدگی، پکیج در حالت قفل موقت خواهد بود. اما در صورتی که مایل هستید تا روند اتمام یخ زدگی سریع به اتمام برسد، می‌توانید با تزریق محلول ضد یخ زدگی به مدار شوفاژ سریع‌تر این مشکل را برطرف نمایید.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه تعمیر پکیج والترو (valtro) در تهران آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

چرا خدمت نت؟

مجموعه خدمت، با سابقه‌ای بیش از 2 دهه فعالیت، همواره توانسته است با ارائه خدماتی ارزشمند ، تضمین شده و نیز ارائه پشتیبانی قوی، اعتماد و اقبال مشتریان زیادی راه به سمت خود جلب نماید.

وجود برخی ویژگی‌ها در مجموعه خدمت، باعث گردیده است تا اعتماد به این مجموعه در سراسر کشور بیش از پیش شود و این عاملی است تا خدمت نت، خود را مکلف به این بداند تا هر چه بیشتر در تقویت و نیز افزایش کیفیت این ویژگی‌ها در تلاشی بی‌وقفه باشد. اهم این ویژگی را می‌توان در 2 بخش نام برد:

دقت در انتخاب همکاران

  • اطمینان از سلامت اجتماعی و روحی : در راستای ارائه خدمات ارزنده، مجموعه خدمت نت، تمامی همکاران خود را از نظر سلامت اجتماعی ( دریافت گواهی عدم سو پیشینه) و سلامت جسم و روح ( دریافت گواهی عدم اعتیاد ) مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • اطمینان از تخصص : دومین قدم در انتخاب همکاران، محک زدن تخصص آن‌هاست. یکی از این موارد این است که تمامی همکاران متخصص می‌بایست کلیه خدماتی را که ارائه می‌دهند، به مدت ۳۰ روز ضمانت کنند.

پشتیبانی‌های ویژه

  • ضمانت خدمات : مجموعه خدمت نت، با اطمینان از تخصص و مهارت متخصصین خود، کلیه خدمات ارائه‌شده به مشتریان را ۳۰ روزه ضمانت می‌کند. بنابراین مشتری دیگر نگرانی از بابت بروز مجدد مشکل ندارد.
  • ضمانت عودت وجه : همواره بر این باور بوده و هستیم که رضایت خاطر مشتریان، سرمایه ماست. بر این اساس هر زمانی که مشتری از انجام خدمات ارائه شده رضایت خاطر نداشته‌ باشد، تمامی هزینه عودت داده خواهد شد. هر چند در طی این 2 دهه فعالیت، تعداد مشتریان ناراضی به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است.
  • پشتیبانی قوی : تا آخرین مرحله‌ی ارائه خدمات در کنار شما هستیم تا از ارائه خدماتی با کیفیت به شما مطمئن شویم. این مجموعه در هر لحظه از شبانه‌روز، از طریق سایت خدمت نت یا تلفن‌های مرکز پشتیبانی آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.
  • مشاوره رایگان : ارائه مشاوره‌های رایگان و کاربردی به مشتریان در این سال‌ها، باعث جلب و افزایش اعتماد به مجموعه خدمت نت گردیده است.
  • ایاب ذهاب رایگان : بر خلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، خدمت نت در صورت توافق با مشتری جهت انجام کار، هیچ هزینه‌ای بابت ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.
  • جوایز ویژه : مجموعه خدمت نت همواره در تلاش است تا به انحا مختلف، با اعطای تخفیف‌ها و نیز اهدای جوایز متنوع به مشترکین، مراتب سپاس خود را از اعتماد این عزیزان به جا آورد.

چنانچه نياز به مشاوره در زمينه تعمیر پکیج والترو (valtro) در تهران داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.