تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور در خدمت نت
تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور در خدمت نت
مطالب مرتبط

با شروع فصل زمستان و سرد شدن هوا، لازم است برای راه اندازی سیستم گرمایشی خانه هایتان فکری بکنید. در چند سال گذشته، به طور کلی پکیج ها جایگزین های مناسبی برای بخاری های گازی، برقی، شومینه ها، سیستم های گرمایش از کف و سایر روش های گرمایش خانه بوده اند؛ زیرا سایر روش های گرمایشی دارای معایب زیادی بوده اند.

برای مثال، شومینه ها علاوه بر داشتن حرارت می توانند ظاهری چرب و تیره به دیوار های اطراف شما بدهند، بخاری های برقی نمی توانند فضا های بزرگ را گرم کنند، بخاری های گازی خطر نشت گاز و آسیب های جانی و انفجار دارند.

به همین دلیل پکیج ها که از جمله روش هایی پر کاربرد و بی خطر هستند جایگزین سایر وسایل گرمایشی شده اند. از عمده ترین فواید پکیج ها می توان به یکنواخت کردن حرارت خانه اشاره کرد. همچنین پکیج ها باعث کاهش مصرف سوخت می شوند. اما انتخاب نوع پکیج نیز بسیار مهم است.

پکیج ایران رادیاتور

یکی از معتبرترین برند ها در خصوص وسیله های گرمایشی، پکیج ایران رادیاتور است. شما با خرید پکیج ایران رادیاتور دیگر با بخاری و آب گرمکن که ظاهر خانه را تغییر داده و فضای بسیار زیادی اشغال می کنند، خداحافظی خواهید کرد.

امروزه کاربرد پکیج ها در خانه ها به خصوص پکیج های دیواری بسیار زیاد شده است تا حدی که پکیج ها انتخاب بیش از ۹۰ درصد از مهندسان ساختمان ها شده اند.

یکی از علت های این امر نیز این است که علاوه بر داشتن سیستم گرمایشی کلی در ساختمان ها، هر واحد می تواند دمای خانه ی خود را به طور مستقل تنظیم کند. بنابراین افزایش نیاز واحد ها به استقلال نیز باعث افزایش درخواست پکیج ها شده است.

تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور در خدمت نت

مجموعه ی صنعتی ایران رادیاتور

هم اکنون شرکت ایران رادیاتور به عنوان بزرگ ترین تولید کننده ی خاور میانه در زمینه ی وسایل گرمایشی شناخته شده است. از جمله ی این وسایل گرمایشی می توان به انواع پکیج، شوفاژ های دیواری، انواع مشعل های خانگی و صنعتی، انواع رادیاتور های آلومینیومی و غیره اشاره کرد.

این شرکت دارای بیش از ۱۵۰۰ نیروی کار است. این نیرو ها شامل کارمندان، متخصصان، کارگران، مدیران و توزیع کنندگان هستند.

شرکت ایران رادیاتور نخستین بار در سال ۱۳۵۸ در مساحتی حدود ۱۵۰۰ متر مربع تأسیس شد. یک سال بعد این شرکت اولین محصول خود یعنی رادیاتور های آلومینیومی داخلی را وارد بازار کرد و گرمابخش خانه های سراسر کشور شد.

چند سال بعد به دلیل توسعه و گسترش این کارخانه به شهر صنعتی رشت برای گسترش فضا منتقل شده و در سال ۱۳۶۹ به دلیل کیفیت عالی و به کمک کمپین تبلیغاتی عمو یادگار، شرکت ایران رادیاتور به بزرگ ترین تولید کننده ی صنایع گرمایشی تبدیل شد. تولید پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور نیز از سال ۱۳۸۳ آغاز شد.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور از تعرفه خدمات آن آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه نياز به مشاوره در زمينه تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

اجزا تشکیل دهنده ی پکیج ایران رادیاتور

برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور نخست باید با اجزای آن آشنا شوید؛ چرا که تا جزئی را نشناسید قادر به بررسی مشکل آن نخواهید بود.

۱) برد پکیج ایران رادیاتور

همان طور که می دانید برد پکیج ایران رادیاتور مانند مرکز اصلی و مغز پکیج عمل می کند. این قسمت دارای المان هایی با نام های رله، ترانس تغذیه، فیوز، آی سی، آی سی رگولاتور و غیره است و به طور کلی وظیفه دارد ورودی ها و خرجی های پکیج را تجزیه و تحلیل کند.

برای مثال رله یک عدد سوئیچ الکترو مکانیکی است و دارای یک عدد سری کنتاکت و یک عدد بوبین است، ترانس تغذیه برق شهری را که ۲۲۰ ولت است به برق های ۹ ولت و ۱۸ ولت تبدیل می کند، فیوز در برابر هر نوع اتصال کوتاه عمل می کند و برق ورودی به برد را قطع می کند و آی سی رگولاتور وظیفه دارد که ولتاژ تغذیه و قطعات را کاملا ثابت و بدون نوسان کند.

۲) وریستور و ترمیستور

وریستور برای محافظت از قطعات و مدارهای الکتریکی در برابر ولتاژ اضافی به کار برده می شود. ترمیستور ها در دو نوع ترمیستور با ضربه ی حرارتی مثبت و ترمیستور با ضربه ی حرارتی منفی یافت می شود. در نوع مثبت آن، مقاومت با افزایش دما افزایش می یابد و در نوع منفی آن مقاومت با کاهش دما، کاهش می یابد.

۳) قطعات دیگر

از جمله قطعات دیگر به کار برده شده در پکیج ایران رادیاتور می توان به کلید جریان، برد جرقه، شیر سه طرفه، پمپ خطی، شیر پر کن پکیج، شیر تخلیه ی آب مدار گرمایش، سنسور حرارتی مدار آب گرم مصرفی، شیر اطمینان، پیچ دما، گیچ فشار، کلید حرارتی مدار گرمایش، سنسور دود، منبع انبساط دیافراگمی، شیر هواگیری خودکار، سیستم ضد یخ زدگی پکیج و غیره اشاره کرد. پیشنهاد می شود نگاهی به مقاله «شرح کامل قطعات پکیج شوفاژ» بیندازید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور به طور کلی در معرض برخی از مشکلات قرار دارند از جمله ی این مشکلات می توان به نشت آب، صدا زیاد، دریچه های هوای مسدود شده، عدم گرم شدن، گرمای بیش از حد، عدم متعادل بودن دمای آب و غیره اشاره کرد.

برای حل این مشکلات راه حل های گوناگونی وجود دارد. از جمله این راه حل ها تماس مجموعه خدمت نت ویا ثبت سفارش اینترنتی برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور است. تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط متخصصینی انجام می شود که مدت هاست در نمایندگی های ایران رادیاتور مشغول به فعالیت هستند. تعمیر پکیج ایران رادیاتور برای افرادی مناسب است که می خواهند در کوتاهترین زمان ممکن پکیج ایران رادیاتور خود را تعمیر کنند.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور از تعرفه خدمات آن آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

هزینه ی نصب پکیج ایران رادیاتور چگونه محاسبه می شود؟

بعد از اینکه شما این پکیج ها را خریداری می کنید، نماینده ای از شرکت ایران رادیاتور که در شهر شما است در همان روز یا ۲۴ ساعت بعد با شما تماس می گیرد و ساعت حضور در خانه و نصب پکیج را از قبل به شما اعلام کرده و با شما هماهنگ می کند.

همانطور که گفتیم، پکیج ایران رادیاتور شامل نصب و پشتیبانی رایگان می باشد. از جمله خدمات این شرکت میتوان به نصب رایگان دستگاه پکیج به دیوار، نصب رایگان اتصالات لوله کشی آب و گاز به پکیج دیواری، نصب رایگان دودکش های پکیج به دستگاه و داکت دودکش، راه اندازی پکیج، آموزش استفاده از پکیج، ایاب و ذهاب رایگان نصاب و غیره اشاره کرد.

البته هزینه ی ایاب و ذهاب نصاب فقط برای بار اول رایگان است و در صورتی که نیاز به مراجعه ی نصاب از طرف مشتری باشد، هزینه ی خدمات به عهده ی مشتری است.

نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

هزینه ی تعمیر پکیج ایران رادیاتور چگونه محاسبه می شود؟

همانطور که می داند مدل های متفاوتی از پکیج ایران رادیاتور در بازار وجود دارند و درنتیجه، قطعات متفاوتی نیز برای تعمیر این دستگاه‌ها موردنیاز است، در نتیجه هزینه­ نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور نیز متغیر می شود ، اما به‌طورکلی تمامی هزینه‌هایی که از ابتدا تا انتهای کار وجود دارند، توسط متخصصین خدمت نت برآورد شده و به‌طور دقیق به شما گفته می‌شود. در آخر نیز شما در ریز جزئیات آن‌ها قرار خواهند داد.

ویژگی اصلی که سبب اعتماد مشتریان به مجموعه خدمت نت شده است استفاده از کارشناسان فنی متخصص و خوش‌نام در این حوزه هست. کلیه تعمیرکاران این مجموعه تحت آموزش­های تخصصی تعمیر پکیج ایران رادیاتور قرارگرفته‌اند.

بنابراین به‌راحتی عیب‌یابی پکیج دیواری یا زمینی شمارا انجام می‌دهند و تمامی ایرادات احتمالی را به نحو احسنت با دقت و سرعت عمل بالا و با کمترین هزینه ممکن برطرف خواهند کرد.
مسئولیت‌پذیری و ارائه خدمات یکپارچه نیز از دیگر دلایل اعتماد مشتریان به این مجموعه است. به همین دلیل پس از انجام تعمیرات پکیج ایران رادیاتور خود اگر با مشکلی مواجه شده باشید این مجموعه با ارائه خدمات پشتیبانی معتبر کلیه مشکلات احتمالی را برطرف خواهد کرد.

مطالب آموزشی بیشتر درباره تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

مجموعه خدمت در راستای ارائه‌ی آموزش‌های کاربردی، بسیاری از آموزش‌های مهم و کاربردی را در قالب ویدئو آماده سازی و منتشر نموده است. شما می توانید برای مشاهده‌ی برخی از این ویدئوها، نگاهی به صفحه‌ی رسمی خدمت نت در آپارات بیندازید.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱
مطالب مرتبط

2 Responses

  1. هزینه حدودی تعمیر پکیج برای مشکل روشن نشدن چقدر میشه. من قصد تعمیر پکیج خانه مان را دارم ولی به راهنمایی نیاز دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.