آموزش گام به گام راه اندازی پکیج ایران رادیاتور مدل M – E – ECO – B – BM

پکیج ایران رادیاتور مدل انالوگ
پکیج ایران رادیاتور مدل انالوگ
مطالب مرتبط

شرکت ایران رادیاتور یکی از بزرگترین و پرفروش ترین تولید کنندگان محصولات گرمایشی در ایران است و پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ یکی از پرفروشترین تولیدات این شرکت است، که توانسته نظر مساعد مصرف کنندگان را به خود جلب کند . مجموعه خدمت نت  در این مقاله برای شما نحوه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور مدل M – E – ECO – B – BM و همچنین نحوه قرار دادن پکیج را روی حالت زمستانه یا حالت تابستانه قرار داده  است. امیداواریم از آین اموزش استفاده کافی را ببرید.

بخش‌های پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، پنل پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ از ۶ بخش تشکیل شده است که در ادامه توضیحات مختصری را جهت آشنایی شما ارائه خواهیم نمود.

پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ

۱ – ولوم کوچک سمت راست

برای خاموش و روشن کردن پکیج است اگر بر روی صفر باشد خاموش و اگر بروی یک باشد پکیج روشن میباشد . توجه داشته باشید وقتی ولوم را روی حالت صفر قرار می دهید، عملکرد ضد یخزدگی پکیج فعال است .

توجه : برای جلوگیری یخ زدگی پکیج در فصل زمستان باید برق دستگاه و گاز ورودی به پکیج وصل باشد.

۲ – ولوم تنظیم دمای آبگرم مصرفی

تنها برای تنظیم دمای ابگرم مصرفی است. و معمولا با یک بار تنظیم شدن دیگر به ان دست نمیزنیم . توصیه میشود ک این ولوم را روی وسط قرار دهیم تا اصتحلاک و رسوب پذیری پکیج کاهش یابد.

۳ – ولوم تنظیم دمای آب شوفاژ

اگر این ولوم روی صفر قرار داشته باشد به این معنی است ک دستگاه روی حالت تابستانه قرار دارد اما اگر این ولوم را به جهت عقربه های ساعت بچرخانیم به حالت زمستانه میرود، اینکه شما ولوم را در کجا قرار میدهید بستگی دارد به اینکه چه دمایی از پکیج میخواهید. همیشه سعی کنید این ولوم رادر نقطه ماکزیمم قرار ندهید چون به دستگاه فشار می آید و عمر مفید آن کاهش می یابد.

۴ – گیج فشار بار

پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ

عقربه فشار بار همیشه باید بین یک تا یک ونیم قرار داشته باشد . تنظیم این عقربه توسط شیر پرکن انجام میگیرد . شیر پرکن در دستگاه ایران رادیاتور معمولن در کف دستگاه و سمت راست  قرار دارد و به صورت یک شیر کوچک با دسته ابی رنگ پلاستیکی مشخص میشود ک به صورت مورب از پکیج بیرون امده است.

نکته : البته در مدلهای جدید این شیر پرکن به رنگ سیاه و عمود از پکیج بیرون امده است و در پشت شلنگ گاز قرار دارد.

پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ

توجه : شیرپرکن را حتماً در پایان تنظیم فشار بار ببندید، در غیر اینصورت احتمال سرریز کردن آب پکیج وجود دارد.

۵ – دکمه ریست

این دکمه کوچک سمت چپ پنل کنترل قرار دارد و فقط زمانی به کار می اید که دستگاه ارور بدهد که با فشار دادن ان ارور موقتا رفع میشود و در صورت تکرار باید با متخصصین تماس حاصل نمایید.

۶ – LED های نمایشگر دما

چراغ های LED برای نمایش میزان دمای پکیج و نمایش کد خطا به کار می رود.

نکته‌ای که وجود دارد این است که وقتی شیر آبگرم را باز می کنید، چراغ های LED به صورت 2 به 2 روش و خاموش می شود، که نشان دهنده این است که پکیج ایران رادیاتور در حالت تامین آبگرم مصرفی می باشد.

تغییر مد از تابستانه به حالت زمستانه در پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ

با توجه به آغاز فصل سرما نیاز است تا برای راه اندازی حالت زمستانه و سیستم گرمایش موارد زیر به ترتیب انجام گیرد.

۱ – از باز بودن دو عدد شیر مربوط به قسمت گرمایش اطمینان حاصل نمایید.

۲ – باز کردن شیر رادیاتورها و هواگیری از تک تک آنها (بدین صورت که پیچ انتهای رادیاتور در قسمت بالا را کمی باز میکنیم تا هوای رادیاتور خارج شود و از ان مقدار کمی آب خارج گردد). هواگیری از تنها یک رادیاتور کافی نمی باشد باید از تمامی رادیاتورها هواگیری صورت گیرد.

۳ – با هواگیری راد یاتورها فشار اب افت کرده و عقربه مانومتر در پکیج به سمت صفر میرود و در پکیج های مدل آنالوگ کدخطای ۴۰-۷۰ و در پکیج های دیجیتال کدخطای E1 نشان داده میشود.

و برای رفع این مشکل شیر پرکن (شیر چهارگوش آبی رنگ تعبیه شده در قسمت بریدگی زیر دستگاه) را خلاف عقربه های ساعت باز میکنیم تا فشار بالا رفته و به ۱٫۵ بار برسد سپس شیر پرکن را مجددا بسته و ولوم مخصوص حالت زمستانی را چرخانده تا رادیاتور ها گرم شود.

۴ – در مرحله اخر ولوم گرمایش را بچرخانید تا از صفر خارج شود و LED بالای ولوم سبز شود، دمای مورد نیاز گرمایش محیط را تنظیم کنید.

تغییر مد از زمستانه به حالت تابستانه در پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ

در این مرحله فقط کافی است که ولوم گرمایش را بچرخانید که روی صفر قرار بگیرد و LED بالای ان خاموش شود. در این حالت پکیج فقط قادر به تولید آبگرم مصرفی می باشد.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱
مطالب مرتبط

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.