آموزش و راهنمای تصویری استفاده از ریموت کنترل کولر گازی

Capture_1
Capture_1
مطالب مرتبط

مجموعه خدمت نت در این آموزش نحوه استفاده از ریموت کنترل کولر گازی را برای شما آماده کرده‌است تا اطلاعات کاملی از دکمه‌ها و امکانات آن بدست بیاورید.

آموزش و راهنمای تصویری استفاده از ریموت کنترل کولر گازی

توجه : ریموت کنترل اکثر کولر گازی ها شبیه هم بوده و کارکردی مشابه دارند. که شاید در مواردی بسیار کم نام یا گزینه‌ای تغییر کرده باشد  که با آشنایی با آن مطمئناً قادر به کار کردن با تمامی مدل‌ها خواهید بود .

راهنمای تصویری استفاده از ریموت کنترل کولر گازی

۱ ) دکمه START/STOP : این دکمه در ریموت کنترل کولر گازی، فارغ از برند آن، کولر را در حالت و تنظیماتی که در آخرین بار خاموش شده است روشن می‌نمایید.

۲) دکمه Mode :  این دکمه اصلی‌ترین دکمه روی ریموت کنترل کولر گازی است که دارای پنج حالت است و شما با هر بار فشار دادن آن می‌تواند حالت کولر گازی خود را عوض کنید .

الف ) Fan  : با انتخاب این گزینه کولر را در حالت فن قرار خواهید داد که در این حالت کندانسور یا موتور کولر خاموش شده و فن داخلی مشغول به کار است و بیشتر مختص فصل بهار است. مثل : پنکه

ب ) COOl  : با انتخاب این گزینه که به شکل یک گوله برف است مختص فصل تابستان بوده و با فعال کردن آن شما می‌توانید از سرمایش کولر بهرمند شوید.

پ) HEAT  : با انتخاب این دکمه در ریموت کنترل کولر گازی که معمولاً به شکل یک خورشید است و مخصوص فصل زمستان بوده و باعث تولید باد گرما می‌شود.

ت ) AUTO  : با انتخاب این گزینه کولر شما را در حالت خودکار قرار داده و با تعیین دمای کولر همیشه دمای کولر گازی را در دمای دلخواه شما قرار می‌دهد این گزینه مختص استفاده در زمان مکانی است که شما برای مدت طولانی در آنجا حضور ندارید.

نکته :  از این گزینه در هر شرایطی استفاده نشود؛ شاید بتوان مورد استفاده صحیح این گزینه را در اتاق سرور توضیح داد.

ث ) DRY  :این گزینه کولر شمارا در حالت خشک یا رطوبت‌گیر قرار می‌دهد یعنی با فعال شدن این حالت مقدار خیلی بیشتری از رطوبت هوا را نسبت به حالت عادی از محیط دریافت می‌کند. این گزینه بیشتر مخصوص مناطق معتدل مرطوب یا مناطقی که داری هوا شرجی می باشد استفاده می شود.

توجه : با فعال‌شدن این گزینه فن داخلی کولر در کندترین حالت خود به کار ادامه می‌دهد.

۳ )  دکمه  Temp : این دکمه برای زیاد و کم کردن درجه دمای هوا به کار می‌رود که معمولاً توصیه می‌شود دما روی ۲۲ درجه تا ۲۵ درجه تنظیم شود زیرا این دمای تعادل بدن انسان می باشد.

۴)  دکمه Indoor Fan Speed Selector : با انتخاب این دکمه چهار نوع سرعت: کم ، متوسط ، زیاد و نامنظم (کوهستانی) قابل تنظیم می باشد. و شما می‌تواند با هر بار زدن این دکمه حالت دلخواه را تنظیم کنید.

۵)  دکمه (Jet Cool) یا (Turbo) : با فشار دادن این دکمه در ریموت کنترل کولر گازی، کولر به مدت ۳۰ دقیقه با بیشترین قدرت خود به کار ادامه خواهد داد .

۶) دکمه Swing : این دکمه برای حرکت دمپرها و جهتدهی وزش باد به بالا و پایین به کار می رود.

۷)  دکمه On / Off Timer : این دکمه زمان خاموش یا روشن شدن دستگاه تنظیم می کند.

۸)  دکمه Time Setting :  این دکمه برای تنظیم ساعت دستگاه می باشد.

۹)  دکمه Timer Set / Cancel : این دکمه برای تنظیم زمان سنج هنگامی‌که زمان موردنظر را تنظیم یا متوقف می‌کنید می باشد.

۱۰)  دکمه خاموش شدن خودکار (Sleep Mode Auto): این قابلیت برای تنظیم خودکار خاموش شدن دستگاه به کار می‌رود ( بیشتر برای اماکن ادارای یا برای استراحت شبانگاهی مورد استفاده قرار می گیرد).

۱۱)دکمه  Air Circulation Button : این قابلیت برای ایجاد جریان هوا بدون سرد و گرم کردن است .

۱۲) دکمه Room Temperature Checking : این دکمه برای سنجش درجه حرارت فعلی اتاق می باشد .

۱۳)  دکمه Plasma : این دکمه برای روشن و خاموش کردن فیلتر پلاسما مورد استفاده قرار می گیرد .

توجه : این قابلیت باعث افزایش مصرف برق می شود.

۱۴)  دکمه Horizontal Air Flow Direction Control : این دکمه برای کنترل حرکت دمپرها و جهتدهی وزش باد به چپ و راست به کار می رود.

۱۵) دکمه Reset : این دکمه در ریموت کنترل کولر گازی، جهت تنظیم مجدد دستگاه می باشد و برای استفاده قبل از تنظیم ساعت یا بعد از تعویض باطری ها است.

17 ) تمیز کردن اتوماتیک پنل (Auto Clean ) : در این حالت دمپر بسته می شود اما فن پنل روشن می باشد.

چنانچه در خصوص ریموت کنترل کولر گازی نياز به مشاوره و راهنمايی بیشتری داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

2 Responses

  1. متاسفانه اصلا خوب توضیح نداده اید. یعنی چی رکمه تایمر ؟ ای میتوان زمان را تنظسیم کرد که هر ۳۰ دقیقه روشن شود و بعد خانوش شود و دوباه ش=روشن شود؟ ایا با اتوماتیک ایا بوسیله حسگر خودش روشن و خاموش میشود؟

    1. درود بر شما دوست عزیز
      چنانچه نیاز به راهنمایی دارید که در محتوای مقاله به آن پرداخته نشده است، پیشنهاد میکنیم از طریق گفتگوی آنلاین و یا تماس، با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی بیشتری را خدمت شما ارائه کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.