چگونه توالت فرنگی را تعمیر کنیم؟

چگونه توالت فرنگی را تعمیر کنیم؟
چگونه توالت فرنگی را تعمیر کنیم؟
مطالب مرتبط

تعمیر توالت فرنگی – این روزها دیگر در اکثر خانه های ایرانی و به ویژه در شهرهای بزرگ یک توالت فرنگی پیدا می شود، از این رو مجموعه خدمت نت برای تعمیر و نصب توالت فرنگی خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است، که شما را قادر می سازد با ثبت رایگان سفارش، خدمات مورد نیاز خود را ثبت کنید.

به طور معمول این توالت ها برای افرادی که پا به سن گذاشته و یا از ناحیه لگن و کمر دچار مشکل بوده بسیار مناسب می  باشد و این موضوع سبب شده که روز به روز افراد بیشتری به استفاده از توالت فرنگی روی آورند. از این توالت ها همچنین در بیمارستان ها به کار برده شده تا افرادی تازه عمل کرده بدون مشکلی بتوانند از توالت استفاده کنند.

از دیگر موارد نیاز به استفاده از توالت فرنگی نیز در رابطه با خانم های باردار بوده که باعث شده ستون مهره ها به خوبی سلامت مانده و از کمردرد نیز پیشگیری خواهد شد. از این رو شرکت هایی در این زمینه، وظیفه نصب صحیح توالت فرنگی و یا سرویس توالت فرنگی را برعهده خواهند گرفت.

به گفته بعضی از پزشکان، استفاده طولانی مدت از توالت های ایرانی منجر به بروز مشکلاتی چون کمردرد و پادرد خواهد شد. علاوه بر آن توالت های ایرانی با توجه به آن باعث شده روده بزرگ توسط ماهیچه ران متحمل فشار گشته و همچنین فشار وارده به پای چپ، روده بزرگ و نیز بخش سیگموئید منجر شده بدن به سرعت تخلیه گردد.

مثانه نیز بر اثر این نوع تخلیه تحت فشار قرار خواهد گرفت. در توالت های آسیایی از آن جایی که حالت نشستن فرد به صورت چمباتمه بوده روده ها به طور کامل و به آسانی تخلیه خواهند شد و کمتر در روده مدفوع باقی خواهد ماند.

روده ها و آپاندیست بر اثر باقی ماندن زیاد مدفوع در معرض آسیب قرار خواهند گرفت. این موضوع باعث شده که پزشکان توصیه کنند که از هر دو توالت ایرانی و فرنگی به صورت ترکیبی استفاده شده و این امر به افراد سالمند و  کسانی که مشکل تکرر ادرار داشته بیشتر توصیه می شود.

چنانچه در خصوص نصب و تعمیر توالت فرنگی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

چگونه توالت فرنگی را سرویس کنیم؟

پس از آنکه توالت فرنگی نصب شد نیاز بوده که همواره درب آن در حالت بسته باشد و نسبت به کشیدن سیفون نیز پس از هر بار استفاده اقدام نمایید تا به خوبی از خروج سموم و بخارات جلوگیری شود. به منظور کاهش قابل توجه خطر ابتلا به التهابات پوستی ران و باسن نیاز بوده که با شوینده های استاندارد به طور مرتب توالت فرنگی را تمیز کنید. علاوه بر آن در زمان استفاده از توالت فرنگی های موجود در مکان های عمومی  نظیر بیمارستان ها، دانشگاه و… نیز توصیه می شود حتما از دستمال کاغذی مخصوص نشیمنگاه استفاده نمایید.

  • در زمان خرید توالت فرنگی حتما در نظر داشته باشید که فاصله بین آکس لوله خروجی فاضلاب از دیوار چه میزان بوده و اندازه آن چه قدر است؟ اطلاع از این دو مورد به شما کمک نموده به خوبی انتخاب مناسبی در زمینه نوع توالت داشته و در خرید اتصالات نیز به اندازه خرید نموده و صرفه جویی کنید.
  • حتما کاسه توالت بایستی بر روی حلقه مومی قرار بگیرد.
  • حدالمقدور از پیچ نمودن توالت فرنگی به زمین خودداری نموده و بیشتر از چسب هایی چون چسب آکواریوم برای این کار کمک گرفته تا به راحتی بعدها بتوانید توالت فرنگی را سرویس کنید.
  • توالت و سرامیک های کف دستشویی را نیز حتما درزگیری نمایید.
  • در صورتی که جهت نصب توالت فرنگی تخصص و دانش کافی را نداشته حتما به منظور این کار از تکنسین های کاربلد کمک بگیرید.
  • در صورت نیاز به تغییر توالت ایرانی به فرنگی حتما این نکته را مدنظر قرار دهید که شترگلوئی قرار گرفته در زیر توالت های ایرانی مانع از آن شده که درون توالت بوی بد فاضلاب پخش شد. اما در صورت نصب توالت فرنگی بایستی دو عدد زانویی ۴۵ درجه جایگزین این شترگلو شود.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست نصب و تعمیر توالت فرنگی از تعرفه خدمات توالت فرنگی آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

تعمیر توالت فرنگی - نصب توالت فرنگی

نحوه‌ی تعمیر توالت فرنگی و رفع گرفتگی آن

به طور معمول توالت های فرنگی در مقایسه با توالت های ایرانی بیشتر دچار خرابی خواهند شد. در زمان بروز مشکل در توالت فرنگی به منظور حل این مشکل حتما از یک تکنسین کمک گرفته تا به خوبی نسبت به برطرف نمودن مشکل، تعمیر توالت فرنگی و نیز از بین بردن گرفتگی آن اقدامات لازم را انجام دهد. اغلب مشکلات به وجود آمده در توالت های فرنگی ناشی از افتادن اجسام خارجی مثل سکه فلزی، موبایل، دستمال کاغذی، دسته کلید، و …. به درون آن می باشد.

نکاتی در رابطه با سیفون توالت فرنگی

در صورتی که سیفون توالت فرنگی کار نکند در محیط بوی بدی پخش شده و همچنین توالت قادر به تخلیه صحیح نخواهد بود. از مواردی که منجر به خرابی سیفون توالت های فرنگی شده می توان به خرابی فلوتر، خرابی پمپ تخلیه، کم بودن میزان آب داخل تانک فرنگی، خرابی پیچ ها و اتصالات در زمان نصب اشاره نمود. گاهی حتی بر اثر خرابی اتصالات و یا فرسودگی آن ها توالت فرنگی دچار نشتی خواهد شد.

شما این امکان را داشته تا به منظور رفع گرفتگی توالت فرنگی، سرویس کلی، نصب و تعویض کاسه فرنگی در هر جای تهران که هستید تنها با یک تماس از کارشناسان باتجربه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. علاوه بر آن می توانید برای سرویس های دوره ای توالت فرنگی خود روی ما حساب کنید.

لازم به ذکر است که در صورتی که هر شش ماه یک بار توالت فرنگی سرویس شود به خوبی می توان مانع از گرفتگی های مداوم توالت فرنگی شد.

چنانچه در خصوص نصب و تعمیر توالت فرنگی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می‌توانید با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشید – ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − ده =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.