نکات بسیار مهم و کلیدی در مراقبت از بیمار سرطانی

نکات بسیار مهم و کلیدی در مراقبت از بیمار سرطانی
نکات بسیار مهم و کلیدی در مراقبت از بیمار سرطانی
مطالب مرتبط

واژه سرطان می تواند یکی از بدترین واژگان موجود در زبان فارسی باشد، حال آنکه بدانید یکی از عزیزانتان دچار این بیماری خطرناک شده است و شما باید به عنوان یک همراه از او مراقبت کنید، اما نمیدانید که چگونه با او برخورد داشته باشید، شما در این مقاله نکاتی کلیدی و بسیار مهم در مراقبت از بیمار سرطانی را خواهید آموخت و می توانید با بهره گیری از این روش ها از بیمار سرطانی خود مراقبت کنید. لطفا در ادامه با خدمت نت همراه باشید.


۱ – نهایت احترام را در رفتار خود نشان دهید.

احترام در رفتار و گفتار شما می تواند باعث ایجاد حسی زیبا و متفاوت در فرد مبتلا به سرطان باشد، شما باید با رفتار های محبت آمیز خود، به صورت مداوم با او صحبت کنید و احترام و علاقه خود را به او نشان دهید. حتی می توانید آن ها را به خرید، رستوران،مکان های تفریحی، سینما و… ببرید تا احساس نشاط و شادی را به او هدیه دهید.


مراقبت از بیمار سرطانی
مراقبت از بیمار سرطانی

۲ – از پرستار متخصص برای مراقبت از بیمار کمک بگیرید

رفت و آمد به بیمارستان به طور مکرر می تواند سخت و وقت گیر باشد. به جای اینکه هزینه ی خود را صرف رفت و آمد کنید، می توانید برای مراقبت از بیمار، یک پرستار استخدام کنید یا اینکه از مراکز مراقبت از بیمار کمک بگیرید. این پرستاران متخصص برای راحتی و مراقبت از بیمار در منزل می توانند درمان IV را مدیریت کنند، علائم حیاتی را ثبت کنند و دیگر نیازهای پزشکی را انجام دهند.


۳ – داستان بخوانید

فرد مبتلا به سرطان ممکن است به شدت احساساتی باشد ممکن است به حمایت و انگیزه از طرف دیگر افراد مبتلا به سرطان که بهبود یافته اند نیاز داشته باشد. در هنگام مراقبت از بیمار، می توانید پیش بیمار بنشینید و وبسایت ها و بلاگ هایی که داستان های جالبی از افرادی که با بیماری سرطان مقابله می کنند، بخوانید. وبلاگ هایی در مورد درمان سرطان، مبارزه با سرطان و مادران مبتلا به سرطان را بخوانید. حتی می توانید در مورد سرطان خاصی که بیمار به آن مبتلاست نیز داستان هایی را پیدا کنید.


۴ – یک مساله برای حوس پرتی به آنها بدهید

بهبودی بعد از عمل جراحی یا شیمی درمانی زمان تلف شده ی بیکاری زیادی را دارد. در زمان مراقبت از بیمار می توانید یک دستگاه DVD قابل حمل یا یک تبلت بخرید تا بیمار زمان را بگذراند. فیلم ببینید یا آهنگ هایی که بیمار دوست دارد را پخش کنید. اگر محل زندگی بیمار از شما دور است، از فرزندان، دوستان و آشنایانتان فیلم بگیرید و در طول فیلم او را برای مقابله با بیماری تشویق کنید. اگر در طول درمان شما مراقبت از بیمار را انجام می دهید سعی کنید یک سرگرمی جدید مثل بافتنی یا بازی با کارت ها برایش شروع کنید.


فرد مبتلا به سرطان


 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.