بررسی نکاتی مهم در خصوص نصب کاشی و سرامیک به صورت چسبی

بررسی نکاتی مهم در خصوص نصب کاشی و سرامیک به صورت چسبی
بررسی نکاتی مهم در خصوص نصب کاشی و سرامیک به صورت چسبی
مطالب مرتبط

در این مقاله از وب سایت خدماتی خدمت نت ، قصد داریم به معرفی و بررسی روش بسیار مدرن نصب کاشی و سرامیک به صورت چسبی بپردازیم و عملا برای شما به طور واضح مشخص نماییم که چگونه و در چه مواردی می توانید از این روش امروزی بهره مند شوید، لطفا در ادامه با ما همراه باشید.


نصب کاشی و سرامیک به صورت چسبی :

این روش یکی از بروز ترین روش های نصب کاشی، سرامیک و سنگ بوده که در اکثر مواقع برای نصب کاشی بر روی دیوار های قدیمی و تراز شده مورد استفاده قرار می گرفت. در گذشته متاسفانه کشور از لحاظ تامین و ساخت چسب های مخصوص این صنعت از قدرت کافی و لازمی برخوردار نبود و اکثر این محصولات از خارج کشور و عموما از کشور ها چین و اسپانیا وارد کشور مان می شدند. اما امروزه بنا به همت و تلاش بی وقته تولیدکنندگان داخلی، چیزی در حدود ۲۰۰ کارخانه در سراسر ایران مشغول تولید این نوع از چسب ها می باشند.

نصب کاشی و سرامیک


بررسی مزایای روش نصب کاشی و سرامیک به صورت چسبی :

۱- برای نصب مجدد کاشی در شرایط مختلف بسیار مناسب است. به طور مثال:  کاشی به روی کاشی ،کاشی به روی دیوار گچی ،کاشی به روی دیوار سیمانی و….

۲ – در این روش به هیچ عنوان، نیازی به تخریب و کنده کاری سطح زیر کار نمی باشد.

۳ – استفاده از این روش موجب افزایش سرعت و همچنین باعث افزایش بهره برداری می شود.

۴- استفاده از این روش موجب جلوگیری از کثیفی و شلوغی فضای کار می شود.

۵- از استحکام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

۶ – باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

 

حتماٌ بخوانید : کاشی کاری و سرامیک کاری

نصب کاشی و سرامیک

 


چطور با استفاده از چسب، اقدام به نصب کاشی و سرامیک می کنند؟

ابتدا ابزار های مناسب این کار را فراهم نموده و پس از آن، سطح زیر کار را با تیشه کمی زخم می کنیم. در این مرحله نوبت به آمادی سازی خمیر می رسد، خمیر را با کمی آب آغشته می کنیم و با کاردکی مخصوص به متراژی در حدود یک متر مربع آن را بر روی دیوار کشانده و سپس کاشی را با کمی فشار، بر روی دیوار قرار می دهیم. حال، تراز نموده و پس از چند ساعت عملیات بند کشی را انجام می دهیم. در این صورت، کار شما پس از سپری شدن ۴۸ ساعت، به اتمام می رسد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − هفت =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.