نحوه استفاده و راه اندازی پکیج لورچ

نحوه استفاده و راه اندازی پکیج لورچ در خدمت نت
نحوه استفاده و راه اندازی پکیج لورچ در خدمت نت
مطالب مرتبط

در این مقاله قصد داریم به نحوه استفاده و راه اندازی پکیج لورچ مدل اریان بپردازیم. شما می توانید با ثبت سفارش رایگان سرویس و تعمیر پکیج لورچ از خدمات متمایز مجموعه خدمت نت بهرمند شوید. شرکت تولیدی و صنعتی لورچ در زمینه تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی در شهر اصفهان فعالیت می کند. پکیج های دیواری لورچ در مدل های ارتا – ارین – هیرو – هرما – ادنا به بازار عرضه شد و توانست با کیفیت متمایز، نظر مشتریان را به خود جلب کند.

نمای از قطعات داخلی پکیج لورچ مدل آریان

نحوه استفاده و راه اندازی پکیج لورچ در مجموعه خدمت نت

همان طور که در تصویر بالا ملاحضه می کنید، پکیج لورچ از 20 قطعه + برد و صفحه نمایشگر تشکیل شده است . که بعضی از قطعات پکیج بخشی کنترل و انالیز و بخشی دیگر وظیفه گرمایش را بر عهده دارند.

نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز است تا به آن توجه شود، این واقعیت است که برای استفاده بهینه و نیز راه اندازی پکیج لورچ، نیاز است تا به طور کامل با بخش‌های مختلف آن آشنا باشید؛ البته آشنایی با بخش‌های پکیج، صرفا مختص پکیج لورچ مدل آریان و یا برند و مدلِ خاصی نیست، بلکه این مسئله در خصوص تمامی برندهای موجود در بازار صادق است.

از این رو قصد داریم تا در ادامه، معرفیِ مختصری از بخش‌های مختلف پکیج لورچ مدل آریان داشته باشیم.

چنانچه پس از مطالعه‌ی مقاله‌ حاضر، نياز به مشاوره و یا راهنمایی بیشتر در خصوص سرویس و تعمیر پکیج لورچ داشتید، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

عملکرد علایم صفحه نمایش پکیج

نحوه استفاده و راه اندازی پکیج لورچ در سامانه خدمت نت
  • شماره 1 = نمایش دهنده فشار اب داخل دستگاه  و کد خطا می باشد.

در حالت عادی فشار بار پکیج نمایش داده می شود و در صورتی که پکیج دچار اختلال شود با نمایش کد خطا، قطعه معیوب را گزارش می دهد.

  • شماره 2 = وظیفه خاموش و روشن کردن پکیج را برعهده دارد.

توجه داشته باشد وقتی پکیج در وضعیت خاموش ( استنبای ) قرار دارد، عملکرد ضد یخ زدگی در پکیج فعال است.

  • شماره 4 = وظیفه دسترسی به پارامترهای پکیج را به عهده دارد.

این قسمت مختص به سرویسکار است

  • شماره 5 = حالت تابستانه ( علامت خورشید )

در این خالت پکیج در حالت تابستان قرار گرفته و فقط وظیفه گرمایش آب گرم مصرفی را برعهده دارد. توجه داشته باشید که پس از تشخیص تقاضای آب گرم، پکیج شروع به کار می کند. در این حالت روی صفحه نمایش علامت شیر آب چشمک می زند و علامت شعله روشن می شود.

  • شماره 6 = حالت زمستانه (علامت برف )

در این خالت پکیج در حالت زمستانه قرار گرفته و وظیفه گرمایش آب گرم مصرفی و گرمایش شوفاژ را برعهده دارد. توجه داشته باشید که در حالت که تقاضای آبگرم به دستگاه ارسال نشود، پکیج در حالت گرمایش شوفاژ قرار دارد، در این حالت علامت رادیاتور چشمک زن شده و علامت شعله متناسب با دمای تنظیمی از سمت کاربر، خاموش و روشن می شود و در صورتی که پکیج تشخیص تقاضای آب گرم را دریافت کند. شیر سه طرفه مسیر شوفاژ را می بندد و پکیج شروع گرمایش آبگرم مصرفی می کند.

  • شماره 7 = دمای تنظیمی ابگرم مصرفی را نمایش می دهد.

با تنطیم آن می توانید دمای آبگرم مصرفی را بین 30 تا 60 درجه تنظیم کنید.

  • شماره 8 = دمای تنظیمی اب شوفاژ را نمایش می دهد.

با تنطیم آن می توانید دمای آب شوفاژ را بین 50 تا 80 درجه تنظیم کنید.

  • شماره 9 = علامت تشکیل شعله می باشد.

نمایش دهنده روشن شدن شعله پکیج می باشد

  • شماره 10 = علامت اخطار یا خطر می باشد.

در صورت عدم تشکیل شعله این علامت نمایش داده می شود.

  • شماره 11 = نمایش دهنده دمای محیط می باشد.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از هزینه سرویس و تعمیر پکیج لورچ آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه نياز به مشاوره در خصوص نحوه استفاده و راه اندازی پکیج لورچ (پکیج لورچ مدل آریان و …) داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

راهنمای عملکرد دستگاه پکیج لورچ مدل آریان

تمامی عملکردهای پکیج لورچ مدل آاریان با کلید شماره A انجام می شود.

تغییر وضعیت از تابستان به زمستان :

برای این امر باید کلید شماره A  را بچرخانید تا روی علامت خورشید ( شماره 5) به ایستد . در این حالت علامت خورشید چشمک زن می شود و با یک بار فشار کلید A علامت برف (شماره 6) نمایان می شود . در نتیجه دستگاه از حالت تابستانه به زمستانه تغییر وضعیت داده است.

تغییر وضعیت از زمستانه به تابستانه :

برای این امر باید کلید شماره A  را بچرخانید تا روی علامت برف ( شماره 6 ) به ایستد . در این حالت علامت برف چشمک زن می شود و با یک بار فشار کلید A علامت خورشید (شماره 5) نمایان می شود . در نتیجه دستگاه از حالت زمستانه به تابستانه تغییر وضعیت داده است.

نحوه افزایش و کاهش دمای ابگرم مصرفی پکیج :

برای افزایش دمای ابگرم پکیج  باید کلید A را بچرخانیم تا علامت شماره 7 چشمک زن شود و با یک بار فشار کلید A  می توانیم دمای دلخواه را تنظیم نماییم.

نحوه افزایش و کاهش دمای اب شوفاژ پکیج :

برای افزایش دمای اب شوفاژ پکیج  باید کلید A را بچرخانیم تا علامت شماره 8 چشمک زن شود و با یک بار فشار کلید A  می توانیم دمای دلخواه را تنظیم نماییم.

نحوه ریست کردن :

برای این منظور کافی است ولوم A را 2 بار پشت سرهم فشار دهید.

نکته‌ای که لازم است تا همیشه به آن توجه داشته باشید، این که فشار آب داخل پکیج همیشه باید بین 1 تا 1.5 باشد. و در صورت افت فشار مکرر پکیج، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مقاله «عوامل نوسان فشار بار در پکیج های دیواری و زمینی» بیندازید.

چنانچه نياز به مشاوره در خصوص نحوه استفاده و راه اندازی پکیج لورچ (پکیج لورچ مدل آریان و …) داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

2 Responses

  1. سلام.من فشار رو روی ۱ تنظیم میکنم اما هرچه سعی میکنم دمای پکیج رو کم کنم نمیشه.با یکبار چرخاندن Aو چشمک زدن علامت رادیاتور،دمای ماکزیمم و مینیمم رو نشون میده.بعدش هرچی میچرخونم دما کم نمیشه.باید چکار کنم؟ باید دما به ماکزیمم برسه بعد بتونم با کلیدA کمش کنم؟؟

Comments are closed.

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.