نحوه راه اندازی پکیج ایساتیس مدل نیواستار

تعمیر پکیج ایساتیس شمال تهران و شرق تهران
تعمیر پکیج ایساتیس شمال تهران و شرق تهران
مطالب مرتبط

راه اندازی پکیج ایساتیس مدل نیواستار – سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس در کنار سایر پکیج های معتبر، یکی از خدمات پردرخواست مجموعه خدمت نت است که توسط متخصصین و نمایندگان مجاز این مجموعه انجام می شود. برند ایساتیس یکی از برند های محبوب در صنعت گرمایش کشور می باشد که سال‌هاست مدل های متعددی از پکیج ایساتیس را روانه بازار می نماید و توانسته است تا جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهد. اگر بخواهیم یکی از محبوبترین مدل های پکیج ایساتیس را نام ببریم، قطعا در میان چند مدل موجود، مدل نیواستار وجود خواهد داشت.

در این مقاله قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب متن و یک ویدئو آموزشی در مورد نحوه راه اندازی پکیج ایساتیس مدل نیواستار با شما به اشتراک بگذاریم. چنانچه به هر دلیل نیاز است تا برای سرویس و یا تعمیر پکیج ایساتیس از متخصصین این حوزه راهنمایی و مشورت دریافت نمایید، می توانید جهت دریافت مشاوره، به صورت رایگان در مجموعه خدمت نت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

صفحه نمایش پکیج ایساتیس

نحوه استفاده و راه اندازی پکیج ایساتیس نیواستار

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

عملکرد کلید های صفحه نمایش پکیج ایساتیس

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، بر روی صفحه نمایش پکیج ایساتیس، کلیدهای تعبیه شده است که هر یک دارای عملکردی مشخص می باشند. با توجه به شماره های مشخص شده در خصوص هر یک از کلیدها بر روی تصویر بالا، در ادامه به معرفی کلیدهایی خواهیم پرداخت از طریق آنها می توانید تغییراتی را در عملکرد پکیج ایجاد نمایید.

  • کلید شماره 14 = این کلید برای خاموش یا روشن کردن پکیج می باشد.
  • کلید شماره 13 =  با استفاده از این کلید می توانید وضعیت پکیج را به حالت تابستانه که با علامت خورشید در صفحه نمایش داده می شود و یا به حالت زمستانه که با علامت برف در صفحه نمایش داده می شود ، تغییر وضعیت داد.
  • کلید شماره 11 و 12 = برای تنظیم دمای گرمایش پکیج می باشد.
  • کلید شماره 16 و 17 = برای تنظیم دمای اب گرم مصرفی پکیج می باشد.
  • کلید شماره 15 = در صورتی که پکیج کد خطا نمایش دهد ، با استفاده از این کلید می توان مشکل را حل کرد در صورتی که کد خطا دوباره نمایش داده شود باید به متخصص مربوطه مراجعه شود .
  • کلید شماره 12 و 13 = در صورتی که این دو کلید را با هم و به صورت همزمان فشار دهید . حالت کامفورت پکیج فعال می شود و  علامت آدمک خندان در صفحه نمایش نشان داده می شود . که در این حالت دمای ابگرم مصرفی بیش از 42 درجه نمی شود.

نکته : فشار بار پکیج باید بین 1 تا 1.5 باشد .که محل نمایش فشار آب دستگاه در صفحه نمایش با شماره 10 نمایش داده شده است. در صورتی که فشار بار زیر 1 باشد، لازم است تا شیرپرکن دستگاه را که در کف پکیج سمت راست و به رنگ آبی است را باز کرده و پس از اینکه فشار آب روی 1.5 رسید، شیرپرکن را ببندید.

پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با نحوه عملکرد کلیدهای موجود بر روی صفحه نمایش پکیج و نیز عملکردهای هر یک، ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

در این ویدئو کوتاه تلاش شده است تا اولاً شما به طور کامل با کاربردهای متعدد کلیدها آشنا شوید و ثانیاً با برخی کدهایی که بر روی صفحه نمایش ظاهر می گردد نیز آشنا شوید. همچنین در این ویدئو نمایش داده می شود که چه زمانی نیاز است جهت سرویس پکیج خود از متخصصین این حوزه کمک و مشورت بگیرید.

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات پکیج از تعرفه سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس تهران آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص نحوه راه اندازی پکیج ایساتیس مدل نیواستار دارید، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

طریقه راه اندازی پکیج ایساتیس مدل نیواستار

هنگامی که تصمیم دارید تا بدون کمک گرفتن از دیگران تا نسبت به راه اندازی پکیج ایساتیس اقدام نمایید، لازم است تا در طی مراحل راه اندازی، مراحل آن را به درستی انجام دهید. در ادامه و به صورت مختصر، نحوه راه اندازی پکیج ایساتیس را در 5 مرحله ساده با شما کاربران محترم در میان خواهیم گذاشت.

مرحله 1 : مسیر تمامی رادیاتورها و شیرهای شوفاژ را به دقت کنید که اولا تمامی آنها باز باشند و ثانیا هیچ گونه نشتی نداشته باشد

مرحله 2 : در این مرحله نیاز تا نسبت به هواگیری تمامی رادیاتورها اقدام نمایید، به گونه ای که هیچ هوایی درون سیکل شوفاژ وجود نداشته باشد.

مرحله 3 : در مرحله سوم نیاز است تا نسبت به بررسی فشار بار پکیج ایساتیس اقدام نمایید. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، در صورتی که فشار بار زیر 1 باشد، لازم است تا شیرپرکن دستگاه را که در کف پکیج سمت راست و به رنگ آبی است را باز کرده و پس از اینکه فشار آب روی 1.5 رسید، شیرپرکن را ببندید. میزان فشار بار در قسمتی که بر روی تصویر با شماره 10 مشخص گریده است نمایش داده می شود.

مرحله 4 : در این مرحله باید به طور دقیق از حالت پکیج مطلع شویم. یعنی اینکه باید به طور دقیق بدانیم که پکیج در حالت زمستانه قرار دارد و یا بر روی حالت تابستانه.

برای این منظور تنها کافی است که نگاهی به صفحه نمایش بیندازیم، چنانچه علامت خورشید روی صفحه نمایش بود، نشان دهنده این است که پکیج در حالت تابستانه قرار دارد و چنانچه نشان برف بر روی صفحه نمایش وجود داشت، حاکی از آن است که پکیج در بر روی حالت زمستانه قرار دارد.

چنانچه قصد دارید تا حالت پکیج را تغییر دهید، تنها کافی است دکمه تغییر مُد (mode) را فشار دهیم. چنانچه پکیج در حالت تابستانه باشد، با فشردن کلید مُد (mode)، نشان برف جایگزین نشان خورشید می گردد و پکیج به حالت زمستانه تغییر می یابد. جهت تغییر حالت پکیچ به زمستانه نیز کلید مُد (mode) را فشار دهید تا بر روی صفحه نمایش، نشان برف جایگزین نشان خورشید گردد.

مرحله 5 : در مرحله آخر لازم است تا نسبت به تنظیم دمای سیستم شوفاژ اقدام نمایید. برای تنظیم دمای سیستم شوفاژ باید از دکمه های 11 و 12 استفاده کنید. نکته ای که در خصوص دمای شوفاژ باید به آن اشاره نماییم این است که محدوده تنظیم دمای شوفاژ بین 30 تا 80 درجه می باشد.

نکته قابل ذکر این است که مجموعه خدمت در راستای ارائه‌ی آموزش‌های کاربردی، بسیاری از آموزش‌های مهم و کاربردی را در قالب ویدئو آماده سازی و منتشر نموده است. شما می توانید برای مشاهده‌ی برخی از این ویدئوها، نگاهی به صفحه‌ی رسمی خدمت نت در آپارات بیندازید.

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص نحوه راه اندازی پکیج ایساتیس مدل نیواستار و نیز تعرفه سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس دارید، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

مطالب مرتبط

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.