روش های بسیار کاربردی در خصصوص بازسازی منزل

روش های بسیار کاربردی در خصصوص بازسازی منزل
روش های بسیار کاربردی در خصصوص بازسازی منزل
مطالب مرتبط

بازسازی منزل یکی از مناسب ترین روش های تغییر دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط زندگی افراد است که امروزه از محبوبیت بسیار زیادی در بین سایر افراد برخوردار می باشد زیرا به آسانی می توان فضای قدیمی و کدر خانه ها به فضایی مدرن و امروزی و آن هم با صرف هزینه ای بسیار مقرون به صرفه تر از تعویض منزل تجربه نمود. لطفا در این مقاله از مجموعه خدماتی خدمت نت با ما همراه باشید تا روش های بسیار مناسب و مفیدی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید با دانش بسیار بالا و هزینه ای بسیار مناسب، حال و هوای لذت بخش تری را به نسبت قبل و آن هم تنها با بازسازی منزل کنونی خود تجربه کنید.

به پوشش دیوار های خود کمی بیشتر اهمیت بدهید!

پوشش دیوار ها با رنگ و طرح مناسب به خود، از مهم ترین مسائلی است که باید حتما نگاه ویژه و خاصب به آن داشته باشید زیرا این دیوار ها هستند که با طراحی های خاص و منحصر به فرد خود می توانند نگاه سایر افراد را به خود جذب نمایند. تنوع های بسیار بالایی از رنگ ها و طرح ها را پیش روی خود خواهید داشت که با بهره گیری از آن ها به زیبایی می توانید نسبت به اولین تغییر محیط داخلی منزل خود اقدام کنید. پنل های دکوراتیو سه بعدی , پوستر سه بعدی , دیوار پوش , سنگ دکوراتیو، شیشه تزیینی، تایل آلومینیومی و کاغذ دیواری و بسیاری از گزینه های دیگر از مناسب ترین گزینه های موجود در بازار می باشند که می توانند در مرحله نخست، انتخاب بسیار خوبی برای شما عزیزان محسوب شوند. حتما قبل از شروع کار به نمونه های اجرایی نگاهی بیاندازید تا بتوانید با دیدی بازتر انتخاب خود را به خوبی به سرانجام برسانید.

پوشش دیوار ها


نحوه چیدمان و طراحی منزل را از یاد نبرید!

طراحی و نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی از مهم ترین مسائلی می باشد که حتما باید به آن توجه داشته باشید زیرا در این قسمت باید طراحی ها را به گونه انجام دهید که با سایر رنگ ها ارتباط تنگاتنگ و مفهومی ای داشته باشند، به خاطر داشته باشید که طراحی مبتکرانه و خلاقانه در بازسازی داخلی بسیار حائز اهمیت می باشد. پس حتما باید برای آن زمان بیشتری را اختصاص دهید. بنابراین هرچقدر نیز به بازسازی اجزای داخلی منزل خود توجه داشته باشید و هزینه بسیار زیادی را برای آن صرف کرده باشید تا نحوه چیدمان و طراحی داخلی صحیحی نداشته باشید، عملا اقدام شما بی فائده خواهد بود.

خاکستریحتماً بخوانید: بازسازی منزل و ساختمان

رنگ آمیزی دیوارها و سقف را در برنامه کاری خود داشته باشید.

پس از مطالعه موارد فوق در خصوص بازسازی منزل ، حال نوبت به انتخاب رنگ و طرحی بسیار مناسب در جهت رنگ آمیزی دیوار ها و سقف منزل شما رسیده است و شما باید با انتخاب رنگ و طرحی مناسب در خور سلیقه و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی به رنگ آمیزی دیوار ها بپردازید. اگرچه معمولا در ایران اغلب کارفرمایان زیبایی و سادگی رنگ سفید را به طرح های مختلف ترجیح می دهند، اما با این حال رنگ های قرمز، آبی، سبز و … نیز در معماری امروزه توسط بسیاری از کارفرمایان استفاده می شود و حس و حال ویژه و عجیبی را به محیط خواهد بخشید.

رنگ آمیزی دیوارها و سقف


به نوسازی کف منزل بپردازید.

باید بدانید که انتخاب هر نوع کفی به سلیقه و ذائقه شما ممکن است سازش خوبی نداشته باشد، زیرا طرح ها و نمونه های کف منزل دارای مشتریان به خصوص خود مب شاد. اما باید در نظر داشته باشید که پس از طی نمودن مراحل فوق باید به این مرحله برسید. در نهایت پس از بررسی های لازم به انتخاب کفپوشی بسیار مناسب، شیک و بادوام بپردازید تا بدین وسیله به بازسازی منزل خود کمک شایانی کرده باشید.

1

 


بازسازی اشپزخانه را فراموش نکنید!

آشپزخانه را می توان قلب هر خانه ای دانست و این عنوان با نظر معماران کاملا هماهنگ است، افراد زیادی در خانواده و به خصوص خانم ها وقت بسیار زیادی از شبانه روز را در این محیط صرف می کنند و آن را منبعی بسیار مستحکم و قوی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل خود می دانند، به خصوص اینکه امروزه  اکثر آشپزخانه ها به صورت اپن (open) می باشند و به هیمن دلیل بیشتر در معرض دید سایر افراد هستند و نیاز به تغییر و تحولی اساسی در این زمینه خواهیم داشت. بازسازی آشپزخانه امروزه شامل تعویض کابینت ها، تخریب دیوارها، تخریب آرک های قدیمی و رابیتس کاری ها، نوسازی و یا حتی در صورت لزوم جا به جایی لوله کشی ها، کف سازی، کاشی بین کابینتی و … می باشد. اگر شما قصدی کلی در بازسازی آشپزخانه شامل اسباب و وسایل موجود در آشپزخانه، کابینت ها، پرده ها، کف و وسایل برقی داشته باشید بسیار پر هزینه خواهد شد. ولی به روش های دیگر نیز می توان در آشپزخانه تغییرات ایجاد نمود و مجبور نیستید که برای ایجاد این تغییرات هزینه ی زیادی پرداخت کنید و مبلغ زیادی را کنار بگذارید.

Before after home renovations1

مطالب مرتبط

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.