راهنمای گام به گام پکیج بوتان مدل ورونا ، پرلا و پارما

راه اندازی پکیج بوتان مدل پرلا - ورونا و پرلا پرو در جموعه خدمت نت
راه اندازی پکیج بوتان مدل پرلا - ورونا و پرلا پرو در جموعه خدمت نت
مطالب مرتبط

مجموعه خدمت نت  در این مقاله قصد داریم تا نحوه راه اندازی پکیج بوتان مدل ورونا ، پکیج بوتان مدل پرلا و پرلا پرو، پکیج بوتان مدل پارما و بیتا و نیز نحوه قرار دادن پکیج بر روی حالت زمستانه یا حالت تابستانه آموزش دهیم. امیداوریم از این آموزش استفاده کافی را ببرید و این آموزش را با دیگران به اشتراک بگذارید.

قبل شروع باید این نکته را متذکر شویم که عملکرد پکیج بوتان مدل ورونا ، پکیج بوتان مدل پرلا و پرلا پرو، پکیج بوتان مدل پارما و بیتا تقریبا مشابه به یکدیگر هستند و نکته که باید مورد توجه قرار گیرد این است که مدل های پارما و بیتا فاقد صفحه نمایش دیجیتال هستند.

پکیج های بوتان شامل چند دسته بندی می شود:

  • پکیج‌های با صفحه نمایش دیجیتال
  • پکیج‌های فاقد صفحه نمایش دیجیتال ( آنالوگ )

پکیج های بوتان با صفحه نمایش دیجیتال شامل : پکیج بوتان مدل پرلا و پرلا پرو – پکیج بوتان مدل ورونا – پکیج بوتان CV می باشد.

پکیج های بوتان با صفحه نمایش آنالوگ شامل : پکیج بوتان مدل پارما – پکیج بوتان مدل بیتا – پکیج بوتان مدل کالدا ونیزیا و اپتیما می باشد.

شرح جزییات صفحه پنل پکیج بوتان مدل‌های دیجیتال

این مدل پکیج بوتان شامل ۴ قسمت مهم می باشد.

راه اندازی پکیج بوتان مدل پرلا - ورونا و پرلا پرو  در جموعه خدمت نت

۱- نمایشگر فشار آب مدار گرمایش

نمایشگر فشار آب در همه پکیج های تولید شده در سراسر برندها موجود در جهان وجود دارد با این تفاوت که بعضی از برندهای تولید کننده پکیج از نمایشگر دیجیتال استفاده می کنند و بعضی دیگر از نمایشگرهای آنالوگ بهره می برند .

نکته که در همه پکیج های مشابه یکدیگر است این است که فشار بار تمامی آنها همیشه باید بین 1 تا 1/5 بار باشد و در صورتی که فشار بار کمتر 1 تنزل کند، مصرف کننده باید فشار بار را روی 1 تا 1/5 مجدد تنظیم نماید.

تنظیم فشار بار پکیج به وسیله شیر پرکن که در کف پکیج قرار دارد انجام می شود، برای این منظور باید شیرپرکن پکیج را خلاف عقربه های ساعت باز کنید و وقتی فشار روی 1 تا 1/5 تنظیم شد، مجدد آن را ببندید.

توجه داشته باشید شیرپرکن در حالت عادی همیشه بسته می باشد.

 ۲- ولوم تنظیم دمای گرمایش شوفاژ

این قسمت شامل 3 بخش می شود

الف) وقتی ولوم را روی علامت شیر اب قرار می دهید .دستگاه در وضعیت تابستانه قرار می گیرد. در این وضعیت دستگاه فقط قادر به تولید آبگرم مصرفی می باشد .

ب ) وقتی ولوم را روی علامت پاور قرار می دهید .که قصد خاموش یا روشن کردن پکیج را داشته باشید یا دستگاه پکیج به مشکل خورده باشد و شما با این کار دستگاه را راہ اندازی مجدد و به اصطلاح reset می کنید.

نکته : در این وضعیت دستگاه در حالت استندبای قرار دارد و حالت ضد یخ زدگی فعال می باشد.

ج ) وقتی ولوم را روی علامت رادیاتور قرار می دهید . دستگاه پکیج در وضعیت زمستانه قرار می گیرد و لازم است دمای آب مدار گرمایش را متناسب با دمای محیط که از 40 تا 85 درجه سانتیگراد قابل تغییر است، تغییر دهید. با چرخاندن ولوم  انتخاب وضعیت در جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب مدار گرمایش افزایش و با چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب  مدار گرمایش کاهش مییابد. لازم به ذکر است که پکیج در حالت زمستانه قادر به تولید آبگرم مصرفی و آبگرم شوفاژ به صورت همزمان نیست، بلکه اولویت با تولید آبگرم می باشد و در صورتی که تقاضای برای آبگرم وجود نداشته باشد، شروع به گرمایش رادیاتورها می کند.

۳- ولوم تنظیم دمای آب مصرفی

این ولوم برای تنظیم درجه حرارت آب گرم مصرفی به کار میرود. با چرخاندن ولوم تنظیم در جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب مصرفی افزایش و با چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب مصرفی کاهش می یابد. عموما دمای آبگرم مصرفی از 30 تا 60 درجه سانتیگراد قابل تنظیم است.

وضعیت SWeeper یا علامت آچار : این وضعیت مربوط به سرویسکار بوده و به هیچ وجه دسته تنظیم دمای آب گره مصرفی را در این حالت قرار ندهید.

۴- صفحه نمایش وضعیت عملکرد

علایم نمایشگر دیجیتال:

راه اندازی پکیج بوتان مدل پرلا - ورونا و پرلا پرو  در جموعه خدمت نت

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

کد خطاهای پکیج بوتان مدل ورونا – پرلا و پرلا پرو

E01 = عدم تشکیل شعله

راه حل : بررسی باز بودن شیر گاز – تنظیم فشار گاز پکیج

E02 = قطعی یا خرابی کلید حرارتی

راه حل : صحت کارکرد صحیح پمپ – سرویس فیلتر برگشت – صحت باز بودن مدار گرمایش – رسوب زدایی پکیج

E03 =ایرادات پرشر دود، مجموعه فن، ترموستات دود یا خرابی برد

راه حل : صحت کارکرد فن – بازبودن مسیر دودکش

E04 =عدم وجود فشار آب در مدار گرمایش

راه حل : تنظیم فشار بار پکیج بین 1 تا 1/5

E06 =قطعی NTC آبگرم مصرفی

راه حل : تعویض قطعه معیوب

E07 =قطعی NTC گرمایش

راه حل : تعویض قطعه معیوب

E09 = عدم گردش اب ، خرابی پمپ ، رسوب یا خرابی برد

راه حل : صحت کارکرد صحیح پمپ – سرویس فیلتر برگشت – صحت باز بودن مدار گرمایش – رسوب زدایی پکیج

E11 =حس شدن شعله قبل از ارسال فرمان برد به شیر کنترل گاز

راه حل : تعویض برد یا شیر کنترل گاز

ADJ =تنظیم الکتریکی حداقل و حداکثر دمای گرمایش

لازم به ذکر است در صورتی که کد های خطا بالا را روی صفحه نمایش ملاحضه کردین ، پکیج شما درچار نقص فنی شده و باید ریست شود و در صورت تکرار باید با متخصصین در این زمینه تماس حاصل شود.

 شما هم اکنون مي‌توانيد با ثبت درخواست خدمات پکيج از تعرفه تعمير پکيج بوتان مدل پاويا آگاه شويد. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

سایر مدل‌های پکیج بوتان

ما پیشتر در مقالات متعددی به آموزش نحوه راه اندازی انواع مدل‌های پکیج بوتان پرداخته ایم. برای مشاهده آموزش‌های مرتبط به سایر مدل‌ها می توانید بر روی لینک «بوتان» یا «پکیج بوتان» کلیک نمایید.

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.