راهنمای جامع و کامل خرید پکیج های ایران رادیاتور

راهنمای جامع و کامل خرید پکیج های ایران رادیاتور
راهنمای جامع و کامل خرید پکیج های ایران رادیاتور
مطالب مرتبط

با توجه به تنوع مصولات موجود در بازار و نیز تنوع محصولات پکیج ایران رادیاتور ممکن بوده انتخاب پکیجی متناسب با نیاز و محیط خانه خود کار چندان راحتی نباشد. به ویژه این که بازار لوازم گرمایش برخلاف گوشی های هوشمند و یا لپ تاپ ها به گونه ای نبوده که هر فرد دست کم اطلاعات اندکی در رابطه با آن داشته و یا این که منابعی چندان زیادی برای کسب اطلاع در این زمینه وجود داشته باشد. لذا ما در این مطلب قصد داشته شما را با انواع پکیج ایران رادیاتور آشنا نموده و نکاتی را برای خرید یک پکیچ ایران رادیاتور مناسب عنوان نماییم.

نکاتی در زمینه خرید پکیج های ایران رادیاتور

به طور کلی پکیج های ایران رادیاتور را می توان به دو دسته پکیج زمینی و پکیج دیواری تقسیم نمود که هر یک از آن ها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. برای نمونه پکیج های زمینی در مقایسه با پکیج های دیواری ایران رادیاتور بیشتر در ویلاها و ساختمان های چند طبقه بسته به حجم پکیج کاربرد داشته و نصب آن ها بیشتر در مکان هایی صورت گرفته که به مخزنی با حجمی بیشتر نیاز باشد و البته امکان گرمایش با پکیج دیواری نیز وجود نداشته باشد. به طور معمول پکیج های زمینی از مخزن چدنی یا استیل آب برخوردار بوده ولی در پکیج های دیواری از مبدل گرمایشی بهره گرفته می شود.

نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

در رابطه با ظرفیت حرارتی نیز در پکیج های زمینی ظرفیت حرارتی بین 28 تا 150 کیلو وات بوده و در پکیج های دیواری نیز 18 تا 32 کیلو وات خواهد بود. از این رو از پکیج های دیواری بیشتر برای یک واحد استفاده شده و پکیج های زمینی نیز با توجه به ظرفیت حرارتی بالایی که داشته در یک آپارتمان برای چندین واحد به کار برده خواهند شد. و همان طور که خود می دانید از نظر ابعاد نیز به طبع پکیج های دیواری در مقایسه با نمونه های زمینی کوچک تر می باشند.

  • جهت انتخاب محصولات پکیج ایران رادیاتور به طور معمول امکان دسته بندی آن ها به چندین روش وجود داشته که دانستن آن ها خالی از لطف نخواهد بود:
    به طور کلی پکیج های دیواری براساس نوع سوخت مصرفی به به سه گره تقسیم می شوند: پکيج گاز سوز، پکيج گازوييل سوز و پکيج برقي. بسته به نوع پکیج ممکن بوده نوع سوخت مصرفی تنها یک نوع نباشد. پکیج های گازسوز و برقی در انواع دیواری و زمینی از حجم کمی برخوردار بوده و صدای تولید شده از سوی آن ها پایین تر می باشد. در حالی که نمونه های گازوئیل سوز مناسب نصب در موتورخانه ها یا انباری ها خواهند بود.
  • موقعيت قرار گیری و نصب دستگاه (بسته به نوع ديواري يا زميني بودن آن)
  • توان گرمايشي براساس Kcal برای مثال 24000، 28000 يا 36000
  • نوع سیستم (تک مبدل گرمايشي يا دو مبدل گرمايشي) در سیستم های تک مبدل پکیج های ایران رادیاتور تنها یک مبدل به منظور گرمایش آب و نیز تامین آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژها وجود خواهد داشت. اگر چه اولویت هر دو مدل پکیج دیواری گرم نمودن آب مصرفی بوده اما پکیج های دو مبدله در کنار مبدلی برای گرم کردن آب مورد نیاز رادیاتورها، از یک مبدل صفحه ای نیز برخوردار می باشند.

مبدل شعله ای جهت گرم نمودن محیط کاربرد داشته و مبدل صفحه برای فراهم نمودن آب گرم مصرفی به کار برده می شود. پکیج های دو مبدله آب گرم مصرفی را به طور یکنواخت تولید نموده و نمونه های تک مبدله دارای استهلاک پایین تری می باشند.

چنانچه نياز به مشاوره در زمينه نحوه خرید پکیج های ایران رادیاتور داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

انواع پکیج های ایران رادیاتور

برای تشخیص پکیج های گاز سوز تک مبدله ایران رادیاتور از حرف B استفاده شده و مدل هایی با نام ECO،M،L،K نیز پکیج های گازسوز دو مبدله می باشند، نمونه های L نیز در مقایسه با دیگر نمونه ها از منبع انبساط بزرگ تری برخوردار می باشند. مدل های ECO و M کارکرد یکسانی از خود نشان داده و تنها از نظر ظاهر بوده که با هم تفاوت هایی دارند. نمونه های L و K نیز دارای عیب یاب دیجیتال می باشند.

دستگاه هایی که فاقد فن بوده با حروف اختصاری CF نشان داده شده و دستگاه هایی که دارای دودکش دوجداره فن دار بوده نیز با حروف اختصاری FF نشان داده می شوند. در زمان انتخاب و خرید پکیج ایران رایاتور بایستی به تفاوت های این مدل ها توجه نموده و دستگاهی متناسب با شرایط خانه خود خریداری نمایید.

انواع پکیج های دیواری ایران رادیاتور

مدل های سری B

همان گونه که پیش از این نیز اشاره نمودیم مدل های سری B پکیج های دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم تک مبدله گرمایشی بوده و از این بابت سبب کاهش هزینه نهایی خرید دستگاه می گردند. و حتی نمونه های تک مبدله با توجه به آن که تنها یک پمپ داشته استهلاک کمتری نیز خواهند داشت.

از انواع این نمونه از پکیج های دیواری

این دستگاه دارای گرمایش اسمی 24000 Kcal بوده و همچنین سری B تک مبدله و CF (بدون فن) می باشد. می توان بدون فن بودن یک دستگاه را یک حسنی برای آن به شمار آورد چرا که نمونه های فن دار در زمان کار کردن صدای تقریبا بلندی خواهند داشت.

مشخصات فنی دستگاه

دارای برچسب انرژی B و راندمان حرارتی 90 درصدی، حداکثر دمای آب گرم برای گرمایش 80 تا 85 درجه و جهت مصرف 60 درجه، عدم برخورداری از قابلیت پشتیبانی از عیب یاب دیجیتال، نداشتن فن خروجی دود و عدم امکان برنامه ریزی، دارای گرمایش اسمی 24000 Kcal، توان خروجی 24 kw ، ظرفیت حرارتی 20640 kcal/h ( از این اعداد در محاسبه حجم مورد نیاز بر حسب استفاده و متراژ استفاده می شود.)
برق مصرفی دستگاه از نوع تک فاز 220 ولت می باشد، حداقل فشار آّب سرد ورودی 0.5 Bar و ظرفیت منبع انبساط 6 لیتر است، دستگاه به طور تقریبی 28 کیلوگرم وزن داشته و پکیج دیواری ایران رادیاتور BM 24CF دارای ابعاد 400×720×340 میلی متر می باشد.

مشخصه های دستگاه

دارای محفظه احتراق بسته، کنترل ایمنی حداکثر و حداقل فشار آّب، مجهز به سیستم ضد یخ زدگی، برخورداری از راندمان حرارتی بالا، مجهز به پرشر سوییچ هوا جهت جلوگیری از گرفتگی لوله ها، تنظیم جریان گاز به طور خودکار، هواگیری خودکار
این دستگاه از نظر ویژگی ها و مشخصات فنی مانند BM 24CF بوده و تنها تفاوت آن ها در فن خروجی هوا می باشد، و حروف اختصاری FF نیز نشان دهنده همین موضوع می باشد. تنها فرق میان این مدل با نمونه بدون فن وزن دستگاه بوده که از 28 به 30 تغییر پیدا نموده است. نمونه های فن دار به نسبت نمونه های بدون فن دارای قیمت بالاتری بوده و برای خرید آن ها بایستی بودجه بیشتری کنار گذاشته شود.

مدل های سری ECO  پکیج ایران رادیاتور

تمامی این سری از پکیج دیواری های ایران رادیاتور دو مبدله می باشند. این سری از از مدل ها فاقد نمایشگر دیجیتال بوده و به لحاظ عملکرد و کارایی به پکیج های سری M ایران رادیاتور شباهت داشته و تنها به لحاظ ظاهری با هم تفاوت هایی خواهند داشت.

نمونه های سری ECO نیز همچون تمامی مدل های ایران رایاتور از سیستم ضد یخ برخوردار بوده و بیشتر مشخصه هایی که در سری M و B بوده در سری ECO نیز به چشم می خورد. لذا در این بخش تنها به تفاوت ها و یا قابلیت های افزونی که این سری داشته اشاره خواهیم نمود.

مشخصه های مهم سری ECO ایران رادیاتور

این مدل پکیج به صورت آنالوگ بوده و به صورت گرمایشی می باشد، علاوه بر آن دارای برچسب انرژی B، گرمایش اسمی 24000Kcal، توان خروجی 24 kw و ظرفیت حرارتی 22080Kcal/h، توان خروجی 22 KW ابعاد دستگاه معادل 400×340×720 است و وزنی معادل 27kg بوده و از عیب یاب دیجیتال و برنامه ریز نیز بی بهره می باشد. این مدل اگر چه قابل استفاده برای متراژهای بالا بوده اما از قیمت پایینی نیز به نسبت دیگر نمونه ها برخوردار می باشد.

پکیج های سری ECO دارای ست هیدرولیک پلیمری هستند ، از ویژگی های ست هیدرولیک پلیمری می توان به مواردی مثل : وزن پایین تر ، عدم رسوب پذیری ، هزینه پایین تولید و قیمت پایین لوازم یدکی نام برد ولی این ست هیدرولیک های پلیمری خالی از عیب نیستند مانند : طول عمر پایین ، احتمال ترک خوردن هیدرولیک

در نظر داشته باشید سری پکیج های مدل ECO اقتصادی ترین پکیج های شرکت ایران رادیاتور می باشند که قیمت مناسبی دارند و در دو ظرفیت ECO 22-PL و ECO 24-PL به بازار عرضه می شوند.

   مدل های سری L

مدل های سری L پکیج ایران رادیاتور مدل های 36000 L36FF، 24000 L24FF، 24000 L24CF، 28000 L28FF و 28000 L28CF را شامل می شود.
تمامی مدل های سری L دو مبدله بوده و در واقع دارای مبدل حرارتی شعله ای و صفحه ای می باشند، یکی از ویژگی های بارز این دسته از پکیج ها برخورداری از منبع انبساط بزرگ تر و نمایشگری دیجیتال می باشد. در بین پکیج های این مدل، پکیج های L24CF و L28CF خارج از محدوده تولید بوده و به نوعی تولید آن ها متوقف شده است پیدا کردن آن ها در بازار چندان ساده نمی باشد. این دو مدل همچین فاقد فن می باشند.

مشخصه های اصلی مدل های سری L پکیج دیواری ایران رادیاتور

برخورداری از محفظه احتراق بسته، سیستم کنترل دیجیتال، دارای سیستم عیب یاب اسمارت، مجهز به سیستم ضد یخ زدگی، برخورداری از راندمان حرارتی بالا تقریبا 90 درصد، پرشر سوئیچ هوا به منظور ممانعت از گرفتگی لوله ها، بهره مندی از فن جهت رساندن هوای مورد نیاز به دستگاه، قابلیت تنظیم خودکار جریان گاز، امکان هواگیری خودکار، برخورداری از سیستم کنترل حداکثر و حداقل فشار.

این دستگاه فن دار دو مبدله بوده و از برچسب انرژی B برخوردار می باشد. این دستگاه در کنار امکان برنامه ریزی، مجهز به سیستم عیب یاب دیجیتال و نیز فن خروج دود نیز می باشد. به طور معمول از این دستگاه برای محیط هایی با متراژ 180 تا 250 متر مربع کاربرد داشته و البته در این بین نوع عایق بندی حرارتی ساختمان و شرایط آب و هوایی نیز شرط خواهد بود.

ویژگی های فنی دستگاه 

این دستگاه دارای گرمایش اسمی برابر با 36000 Kcal، توان حرارتی دستگاه 36 kw و ظرفیت حرارتی معادل 30960 Kcal/h، حداکثر دما برای آب گرم رادیاتور گرمایشی و آب گرم مصرفی به ترتیب 85 و 60 درجه، 12 لیتر ظرفیت منبع انبساط، برق مصرفی تک فاز 220 ولت، حداقل فشار آب سرد ورودی 0.5 Bar، ابعاد 450×763×350 و وزن تقریبا 42 کیلوگرم می باشد. این دستگاه به طور معمول برای دستگاه هایی با متراژ بالا مناسب بوده و از آن جایی که دو مبدله بوده در مقایسه با سریB در تولید آب گرم مصرفی از نوسان کمتری برخوردار می باشد.
راندمان بالایی پکیج دیواری L36FFایران رادیاتور سبب شده که در مصرف سوخت به منظور تامین آب گرم صرفه جویی شده و هدر رفت انتهایی به حداقل برسد. یکی از مهم ترین ویژگی ها در کلیه پکیج های ایران رادیاتور سیستم ضد یخ می باشد. قیمت پکیج ایران رادیاتور مدل L36FF با توجه به امکانات و ظرفیتی که داشته نسبت به نمونه های خارجی بسیار حالت رقابتی خواهد داشت. این مدل در نمونه بدون فن تولید نمی گردد.

همان طور که خود به آن واقف هستید حروف اختصاری FF فن دار بودن دستگاه را نشان می دهد. وجه تمایز میان این دستگاه با مدل CF در برخورداری از فن به منظور خروج دود می باشد. این نمونه نیز همچون کلیه نمونه های سری L، از مشخصه های اصلی این مدل برخوردار بوده اما از نظر ابعاد و ظرفیت تنوع داشته و با یکدیگر متفاوت می باشند.

ویژگی های فنی دستگاه

برخورداری از فن خروج دود و عیب یاب دیجیتال، دارای برچسب انرژی B، گرمایش اسمی 24000 Kcal، توان خروجی 24 وات و ظرفیت حرارتی 20640 kcal/h، حداکثر دمای گرمایشی و مصرفی به ترتیب 85 و 60 درجه سانتی گراد، ظرفیت منبع انبساط 8 لیتری، حداکثر فشار آب سرد ورودی 0.5 بار، نوع برق مصرفی تک فاز 220 V، وزن 37 کیلوگرم، ابعاد معادل 450×763×350.
همان طور که ملاحظه فرمودید پکیج های ایران رادیاتور در یک رده، مدل ها اکثرا دارای ویژگی های مشابهی می باشند از این رو در زمان خرید نکته قابل اهمیت و توجه نوع مبدل دستگاه، فن دار یا بدون فن بودن دستگاه و محاسبه حجم و ظرفیت مورد نیاز بوده و بعد از آن بایستی امکانات و ویژگی های دستگاه مورد بررسی قرار گیرند. این مدل مشابه مدل L24CF بوده و تنها تفاوت میان این دو را می توان وزن پایین تر CF دانست که آن هم به دلیل عدم برخورداری از فن می باشد.
آخرین نمونه از این سری نیز دارای کلیه مشخصه ها و ویژگی های سری L بوده و از دیگر مشخصه های این مدل می توان به وزن 38 kg ، ابعاد 450×350×768 ، گرمایش اسمی 28000 Kcal ، توان 28 kw و ظرفیت حرارتی 24080 kcal/h آن اشاره نمود. این مدل نیز تنها تفاوتی که با مدل بدون فن داشته وزن آن می باشد.
پکیج سری L28FF پکیج ایران رادیاتور برای خانه هایی با متراژ بالاتر از 100 متر مربع و برای افرادی که به دنبال یک دستگاهی با امکانات بالا بوده مناسب خواهد بود. از ویژگی های برجسته این سری می توان به عدم نوسانات گرمایش آب اشاره نموده که با توجه به دومبدله بودن این سری به خوبی این مشکل پوشش داده خواهد شد.

مدل های سری M و K

همان گونه که پیش از این گفته شد نمونه های سری L و K از منبع انبساط بزرگ تری برخوردار بوده و دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال می باشند. کلیه پکیج های سری M و K از دو مبدل گرمایشی برخوردار می باشند.
این سری در مقایسه با دیگر نمونه ها به لحاظ ظاهری متفاوت بوده و دارای کارکرد مشابهی با مدل های سری L می باشند. این مدل دارای وزن 29 کیلوگرم و ابعاد 400×340×720 بوده و برای خانه هایی با متراژ پایین و متوسط و تا 120 مترمربع مناسب خواهند بود. این مدل نیز مجهز به سیستم ضد یخ می باشد.

تنها تفاوت این دو مدل در فن دستگاه می باشد. مدل FF دارای فن بوده و نمونه دیگر فاقد فن می باشد. مدل M24FF و مدل K24FF از نظر ابعاد مشابه بوده اما ابعاد مدل مدل M24CF معادل 400×720×340 می باشد. وزن هر یک از این دو نیز به ترتیب 35 و 30 کیلوگرم می باشد.
با قرار دادن تمامی مشخصات و ویژگی های برجسته مدل های ایران رادیاتور در کنار ظاهر و امکانات این دو مدل به خوبی می توان دریافت که مدل های سری M اگر چه بهترین نمونه های این برند نبوده اما با این حال در حد خود کیفیت مطلوبی خواهند داشت. هر دو دستگاه با توجه به قدرت گرمایشی که داشته اهمیت بیشتری پیدا نموده و منبع انبساط بزرگ و دو مبدله بودن نیز ویژگی های مهمی برای این دو به شمار می آیند.

چنانچه نياز به مشاوره در زمينه نحوه خرید پکیج های ایران رادیاتور داريد، مي‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  28425488-021

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

انواع مدل های پکیج زمینی ایران رادیاتور

این نوع از پکیج های ایران رادیاتور برای متراژهای بالا و چند کاربره گزینه مناسبی خواهد بوده و برعکس نمونه های دیواری از مخزن برخوردار می باشند. پکیج های زمینی ایران رادیاتور در سه مدل Z36FF، D35 35000، G35 35000 موجود می باشند. در هر سه مدل جهت گرمایش از مشعل استفاده شده و سوخت مدل های Z36FF و G35گاز طبیعی بوده و در مدل D35 از گازوئیل استفاده می شود.
مدل Z36FF دو مبدله و دارای مخزن بوده و جهت آب گرم مصرفی و سیستم گرمایش و گرمایش از کف کاربرد داشته این مدل همچنین از امکان برنامه ریزی و نمایشگر عیب یاب دیجیتال برخوردار بوده و وزن آن در حالت آب گیری شده به 89 کیلوگرم می رسد.

یکی دیگر از ویژگی های این مدل برخلاف دیگر نمونه های زمینی دیجیتال بودن آن بوده و این مدل همچنین دارای محفظه احتراق بسته می باشد. میزان ظرفیت اسمی دو دستگاه آخر به ترتیب 36000 و 35000 بوده و مدل Z36 دارای مخزن 50 لیتری بوده و دو نمونه دیگر 120 لیتری می باشند.

دیگر ویژگی های برخی از مدل های پکیج زمینی ایران رادیاتور

راهنمای جامع و کامل خرید پکیج های ایران رادیاتور

برخورداری از راندمان حرارتی بالا، مجهز به سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایشی،
دارای سیستم جرقه زن اتوماتیک، برخورداری از سیستم حفاظت از شعله، مخزن های آب گرم استیل، سیستم هواگیری اتوماتیک، ترمومتر و منومتر داخلی، نمایشگر عیب یاب خودکار در مدل Z36FF .

اکنون که با انواع گوناگون پکیج های ایران رادیاتور آشنا شده قطعا راحت تر می توانید پکیجی متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.