راهنمای صفحه کلید ماشین لباسشویی ال جی

1489863_329
1489863_329
مطالب مرتبط

در ادامه سلسله مقالات مرتبط به لوازم خانگی و در این مقاله از مجله آموزشی، قصد داریم تا راهنمای صفحه کلید ماشین لباسشویی ال جی را به صورت کلی مورد بررسی قرار دهیم.

راهنمای صفحه کلید ماشین لباسشویی ال جی

ما پیش‌تر در چندین مقاله به بررسی و معرفی امکانات و نحوه کارکرد ماشین لباسشویی ال جی پرداخته ایم که شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی لینک «ماشین لباسشویی ال جی» به مهمترین مطالب مرتبط با این مدل از لباسشویی دسترسی و نسبت به مطالعه آن‌ها اقدام نمایید.

اما همانطور که اشاره شد، در این مقاله قصد داریم تا با توجه به امکانات موجود در ماشین لباسشویی ال جی، وظیفه‌ی هر یک را بیان کنیم و راهنمای صفحه کلید ماشین لباسشویی ال جی را با شما اشتراک بگذاریم.

به جهت آشنایی کاملتر، همانطور که در تصویر زیر مشخص است، ما صفحه کلید ماشین لباسشویی ال جی را شماره‌گذاری کرده‌ایم و بر اساس آن توضیحات ضروری را بیان خواهیم نمود.

پس از مطالعه مطالب این مقاله، چنانچه در خصوص ماشین لباسشویی ال جی نياز به مشاوره بیشتری داشتید، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

راهنمای استفاده از صفحه کلید ماشین لباسشویی ال جی
  1. چرخه انتخاب برنامه ها
  2. برنامه ها
  3. صفحه نمایشگر دستگاه
  4. دکمه روشن کردن لباسشویی ال جی
  5. دکمه شروع فعالیت/توقف فعالیت
  6. دکمه تنظیم درجه حرارت لباسشویی ال جی
  7. دکمه تنظیم سرعت چرخش دیگ
  8. تنظیم سطح برنامه شستشو
  9. تنظیم سیگنال صدای هشدار
  • دکمه power : برای روشن کردن دستگاه است
  • دکمه start / pause : برای راه اندازی و یا توقف دستگاه است
  • دکمه time delay : برای عملکرد صدای بیپ دستگاه را قطع و وصل می کند
  • دکمه medic rinse و  pre wash : بصورت هم زمان دستکاه به منظور جلوگیری از تغییرات ناگهانی قفل می شود و قفل کودک هم فعال می شود و با نگه داشتن هم زمان دوباره غیر فعال می شود.
  • دکمه spin : این دکمه برای انتخاب خشک کن است و با هر بار فشار مدت زمان آن تغییر می کند.
    اگر می خواهید بر روی خشک کن نرود باید دکمه no spin را بزنید
  • گزینه rinse hold : با فشار مکرر دکمه spin قابل انتخاب است . این عملکرد لباس ها را در ماشین در آب غوطه ور نگه می دارد.
    زمان شستشو بسته به برنامه ای دارد که به دستگاه می دهید. در پایان شستشو خود دستگاه با آلارمی متوقف می‌شود و درب ماشین باز می شود.
راهنمای استفاده از صفحه کلید ماشین لباسشویی ال جی
  1. نشانه قفل درب
  2. نشانه چرخه عملکرد
  3. نشانه به تاخیر انداختن عملکرد
  4. زمان تخمینی باقی مانده / نمایش پیغام خطا

شما هم اکنون می‌توانید با ثبت درخواست خدمات ماشین لباسشویی، از تعرفه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی آگاه شوید. جهت اطلاع از تعرفه کليک نماييد

چنانچه در خصوص ماشین لباسشویی ال جی نياز به مشاوره بیشتری دارید، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.