تفاوت پکیج دیواری و زمینی براساس وضعیت ساختمان

تفاوت پکیج دیواری و زمینی براساس وضعیت ساختمان
تفاوت پکیج دیواری و زمینی براساس وضعیت ساختمان
مطالب مرتبط

هنگامی قرار است تا برای محیط مسکونی و یا اداری خود نسبت به انتخاب پکیج تصمیم گیری نماییم، یکی از مهمترین مسائلی که نیاز به آن توجه شود، این است که پکیج دیواری مناسب است یا پکیج دیواری. قطعاً برای چنین انتخابی نیاز است تا علاوه بر بررسی مزایا، به دقت تفاوت پکیج دیواری و زمینی بر اساس وضعیت ساختمان نیز مورد توجه قرار گیرد.

با اندکی بررسی می توان به راحتی موارد متعددی از تفاوت پکیج دیواری و زمینی بر اساس وضعیت ساختمان را شناسایی نمود. اما یکی از مهم ترین تفاوت میان پکیج دیواری و زمینی، تفاوت میان ظرفیت حرارتی آن ها می باشد. به طور معمول پکیج های زمینی به نسبت نمونه های دیواری از ظرفیت حرارتی بیشتر برخوردار هستند.

به بیانی ساده می توان گفت که مهمترین تفاوت میان پکیج دیواری و زمینی این است که پکیج های زمینی در قیاس با پکیج های دیواری از قدرت گرمایشی بالاتری برخوردار می باشند. از این رو در این مقاله از سری مقالات آموزشی مرتبط با پکیج‌ها، قصد داریم تا به بیان نکاتی مختصر در این خصوص بپردازیم.

چنانچه پس از مطالعه‌ی مقاله‌ی حاضر، در خصوص تفاوت پکیج دیواری و زمینی نیاز به مشاوره وراهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

تفاوت پکیج دیواری و زمینی براساس وضعیت ساختمان

تفاوت پکیج دیواری و زمینی براساس وضعیت ساختمان

علاوه بر تفاوت پکیج دیواری و زمینی در زمینه ظرفیت های حرارتی، همانطور که اشاره شد، موارد متعددی دیگر وجود دارد که بیان کننده تفاوت های دیگری می باشد.

هنگامی که به جهت بررسی تفاوت پکیج دیواری و زمینی بر اساس وضعیت ساختمان، با دقت بیشتری این دو مدل پکیج را مورد بررسی قرار دهیم، می توان مواردی را شناسایی نمود که در ادامه به 2 مورد از شاخصترین تفاوت ها خواهیم پرداخت.

تفاوت در ابعاد

ابعاد پکیج های دیواری در قیاس با پکیج های زمینی، کوچک تر است و همین امر باعث می شود تا به جهت جلوگیری از فضای محیط و به خصوص در امکان مسکونی و اداری، مشابه کابینت دیواری به دیوار نصب شوند.

این در حالی است که پکیج های زمینی به دلیل برخورداری از ابعاد بزرگتر، امکان نصب بر روی دیوار را ندارند و بایستی مشابه کابینت های زمینی بر روی زمین و اغلب در آشپزخانه نصب شوند. همین امر باعث اشغال مقداری از فضای آشپزخانه می گردد.

تفاوت در مخزن ذخیره سازی آب

علاوه بر تفاوت در ابعاد، تفاوت در مخزن ذخیره سازی آب، تفاوت فاحش دیگری است که میان این دو مدل از پکیج ها وجود دارد.

به طور معمول پکیج های دیواری فاقد مخزنی جهت ذخیره آب هستند و برای گرم نمودن آب مصرفی به طور لحظه ای عمل می کنند.

اما اکثر پکیج های زمینی دارای مخزنی جهت ذخیره سازی آب گرم بوده که آب گرم درون آن ذخیره شده و به وسیله کویل های عبور داده شده از درون مخزن، این آب همچنان گرم خواهد ماند.

چنانچه در خصوص تفاوت پکیج دیواری و زمینی نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟

متخصصین مجموعه خدمت نت آماده پاسخگویی هستند

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۴۰۰۹۹۱

پکیج دیواری بهتر است یا پکیج زمینی؟

با توجه به بیان برخی تفاوت پکیج دیواری و زمینی، ممکن است این سوال برای برخی افراد پیش بیاید که مناسبترین گزینه کدامیک از پکیج ها می باشد. در پاسخ می توان گفت که ابتدا نیاز است تا با دقت تفاوت پکیج دیواری و زمینی بر اساس وضعیت ساختمان مورد بررسی قرار گیرد و سپس بر اساس نیاز خود نسبت به انتخاب گزینه مناسب تصمیم گیری نمایید.

در ادامه قصد داریم به صورت مختصر برخی از موارد استفاده از این پکیج ها را بیان کنیم تا شما بتوانید با شناخت بهتری از موارد استفاده، تصمیم بهتری را بگیرید.

تفاوت پکیج دیواری و زمینی

شرایط مناسب برای استفاده از پکیج دیواری

اگر بخواهیم برخی شرایط را بیان کنیم و سپس آنها را تعمیم دهیم، شاید مقداری غیر منطقی باشد. اما در این بخش 2 نکته کوتاه را بیان می کنیم که می تواند به روشنی بیان کننده شرایط مناسب برای استفاده از پکیج دیواری باشد.

  • در شرایط عادی و برای آپارتمان هایی که دارای متراژ متوسط هستند و مصرف آب گرم در آن ها آنچنان بالا نیست، پکیج های دیواری می توانند انتخاب مناسبی باشند.
  • براساس وضعیت کنونی بیشتر ساختمان ها (آپارتمان) و با توجه به تفاوت قیمت ها، پیشنهاد می شود به سراغ پکیج های دیواری رفته و از هزینه های اضافه برای خرید پکیج های دیواری خوداری نمایید.

شرایط مناسب برای استفاده از پکیج زمینی

موارد که در شرایط مناسب برای استفاده از پکیج دیواری به آنها اشاره شد، عمدتا مناسب ساختمان هایی با متراژاهای پایین است. اما در برخی مواقع در هنگام بررسی تفاوت پکیج دیواری و زمینی بر اساس وضعیت ساختمان، ساختمان دارای محیطی بزرگتر است. در این شرایط قضیه مقداری متفاوت خواهد بود که در ادامه چند مورد شاخص را توضیح خواهیم داد.

  • در صورتی که ساختمان شما خیلی بزرگ است ( خانه های ویلایی بزرگ ) پکیج های زمینی بسیار کاربردی خواهند بود.
  • پکیج های زمینی همچنین برای تامین گرمایش چندین واحد مسکونی مناسب خواهند بود.
  • در صورتی که میزان مصرف آب گرم مصرف کنندگان بیش از حد معمول باشد، پکیج های زمینی در مقایسه با پکیج های دیواری، می توانند کارایی به نسبت بهتری داشته باشند. البته برخی از پکیج های دیواری هم می تواند جوابگوی نیاز مصرف بالای آب گرم باشند.

نتیجه گیری

با توجه به بیان تفاوت پکیج دیواری و زمینی براساس وضعیت ساختمان، می تواند به روشنی این واقعیت را دریافت در صورتی که خانه شما دارای متراژ متوسط است پکیج های دیواری قطعا مناسبتر خواهند بود.  اما چنانچه محل خانه شما بزرگتر از حد معمول است یا قصد تامین گرمایش چند آپارتمان را دارید و یا اینکه میزان مصرف آب گرم شما بالا می باشد،  پکیج های زمینی گزینه مناسبتری می باشند.

چنانچه در خصوص این مقاله دیدگاه یا نظر خاصی دارید، خوشحال خواهیم شد در بخش نظرات، با سایر کاربران خدمت نت در میان بگذارید.

چنانچه در خصوص تفاوت پکیج دیواری و زمینی نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری داريد، می‌توانيد با مجموعه خدمت نت در ارتباط باشيد –  ۲۸۴۲۵۴۸۸-۰۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.