نصب درب های ضد سرقت روی چهار چوب های درب های قدیمی

نصب درب های ضد سرقت روی چهار چوب های درب های قدیمی
نصب درب های ضد سرقت روی چهار چوب های درب های قدیمی
مطالب مرتبط

درب های ضد سرقت (درب های پیش ساخته ایمن) از معمول ترین و پرمصرف ترین درب های مصرفی هستند که به طور معمول در در بازار ایران از نظر نوع ساختار و طرح قرارگیری محصولات به دو دسته درب های ضد سرقت چینی و ترک تقسیم بندی می شوند که از این بین برخی از درب های ضد سرقا ترک اغلبا منتاژ و یا تولید داخل هستند که در ابعاد زیر دسته بندی می شوند:

نوع درب ضد سرقت ابعاد استاندارد ابعاد متفرقه
درب ضد سرقت چینی ۲۱۰*۱۰۵ سانتی متر ۲۰۵*۱۰۵ و ۲۱۰*۱۱۰سانتی متر
درب ضد سرقت ترک ۲۲۰*۱۱۵ سانتی متر ۲۲۰*۱۱۰ سانتی متر

حال ممکن است با توجه به ابعاد فوق سوالی در ذهن شما مطرح شود که آیا امکان قرار دادن درب های ضد سرقت بر روی چارچوب های قدیمی امکان پذیر است؟ (البته بدون تخریب چارچوب)

با علم بر آن که اکثر درب های ضد سرقت چینی و ترکی (چه تولید داخل و چه تولید خارج) بر اساس ابعاد و استاندار های موردنظر (موارد بالا) ساخته می شوند، لذا پاسخ پرسش فوق را می توانیم با توجه به ابعاد موردنظر آن ها توضیح دهیم اما در ابتدا قصد داریم به بررسی قابلیت های نصب درب های ضد سرقت چینی بر روی چارچوب های قدیمی را به طور کامل شرح دهیم، لطفا در ادامه با خدمت نت همراه باشید.

 

نصب درب های ضد سرقت روی چهار چوب های درب های قدیمی

 

نکته:

با توجه به ابعاد استاندار و مورد استفاده درب های ضد سرقت چینی، فضای لازم برا نصب درب از داخل به داخل چارچوب باید حداقل (۱۰۵/۵*۲۱۰/۵ ) و حد اکثر( ۲۱۱*۱۰۶ ) سانتی متر باشد، در صورتی که ابعاد موردنظر به راحتی قابل دسترسی باشد درب به راحتی و بدون هیچ مشکلی در محل مقرر خود نصب خواهد گردید و دیگر نیازی به انجام هیچگونه تغییری نخواهیم بود.

حتماً بخوانید: بازسازی ساختمان و منزل

لطفا به موارد زیر در خصوص درب های ضد سرقت توجه کنید:

1-  ابعاد داخل به داخل چارچوب باید از برجسته ترین قسمت چارچوب از یک سمت (ارتفاع و عرض)
تابرجسته ترین قسمت چارچوب از سمت دیگر گرفته شود به بیان دیگرفضای مفید دهانه چارچوب که یک شیء
می تواند از آن عبور کند چقدر است

۲- درب ضد سرقت چینی در هر ابعادی که باشد حداقل فضای لازم برای نصب آن باید چیزی در حدود نیم تا یک سانتی متر
از ابعاد پشت به پشت چهارچوب درب بزرگتر باشد.

نکته قابل توجه:

اگر بخواهید درب های ضد سرقت ترک را نیز بر روی چارچوب های قدیمی قرار بدهید به فضایی حداقل به اندازه ابعاد دَر نیاز داریم.

اگر اختلاف ابعاد داخل به داخل چارچوب قدیمی با ابعادمناسب برای درب ضدسرقت ما زیاد بود چه باید کرد ؟

در این حالت شما همواره باید پشت تا پشت چارچوب قدیمی را اندازه گرفته و باید فرض را بر این بگیرید که چنانچه چارچوب به صورت کلی خارج شود چه فضایی را ایجاد می کند؟ در صورتی که بتوانید با حذف نمودن چارچوب قدیمی به ابعاد دلخواه خودتان دست یابی پیدا کنید باید چارچوب را تکه تکه با دستگاه فرز ببرید و آن را با کمترین نیزان آسیب به دیواره های اطراف متصل کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

کد تخفیف 10 درصدی

مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

جهت بهره‌مندی از تخفیف، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و سپس صفحه رسمی خدمت نت در اینستاگرام را فالو نمایید. پس از فالو، در کمتر از 24 ساعت، کد تخفیف برای شما دایرکت خواهد شد.